Ogłoszenie z dnia 2023-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00228992/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-23
- 2023/BZP 00238709/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-30
- 2023/BZP 00243828/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do Urzędu Gminy w Miłosławiu w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIŁOSŁAW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258106
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wrzesińska 19
1.5.2.) Miejscowość: Miłosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-320
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@miloslaw.info.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miloslaw.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9217187e-f635-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do Urzędu Gminy w Miłosławiu w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9217187e-f635-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00370484
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027103/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do Urzędu Gminy w Miłosławiu w ramach projektu grantowego "Cyfrowa Gmina"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Umowa o powierzenie grantu o numerze 4893/3/2022 w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014- 2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00228992
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OK.271.ZP.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, serwerów oraz oprogramowania specjalistycznego w ramach następujących pakietów:PAKIET 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do Urzędu Gminy w Miłosławiu obejmuje zakup i dostawę:
1) 5 szt. komputerów stacjonarnych (Typ A);
2) 7 szt. komputerów przenośnych (Typ A);
3) 26 szt. komputerów stacjonarnych (Typ B);
4) 28 szt. monitorów;
PAKIET 2: Zakup i dostawa serwerów do Urzędu Gminy w Miłosławiu obejmuje zakup i dostawę:
1) Serwera plików
2) Serwera rack
3) Firewalla sprzętowego
PAKIET 3: Zakup specjalistycznego oprogramowania do Urzędu Gminy w Miłosławiu oraz przeprowadzenie szkolenia z zakresu jego obsługi, obejmuje zakup i dostawę:
1) Systemu do zarządzania dokumentacją – elektroniczny obieg dokumentów
2) Systemu – portal komunikacji online
Szkolenie: przeprowadzanie szkolenia dla dwóch osób w zakresie zakupionego oprogramowania w wymiarze minimum 6 godzin w terminie 2 tygodni od wdrożenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części III SWZ – SWZ III – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.
Wykonawca w składanej ofercie wyceni całość prac dotyczącą danego pakietu osobno, wyszczególniając koszty pojedynczych elementów zamówienia.
Zamawiający nie określa maksymalnej liczby pakietów, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30213100-6 - Komputery przenośne
33195100-4 - Monitory
48823000-3 - Serwery plików
30213300-8 - Komputer biurkowy
30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 167669,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, serwerów oraz oprogramowania specjalistycznego w ramach następujących pakietów:PAKIET 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do Urzędu Gminy w Miłosławiu obejmuje zakup i dostawę:
1) 5 szt. komputerów stacjonarnych (Typ A);
2) 7 szt. komputerów przenośnych (Typ A);
3) 26 szt. komputerów stacjonarnych (Typ B);
4) 28 szt. monitorów;
PAKIET 2: Zakup i dostawa serwerów do Urzędu Gminy w Miłosławiu obejmuje zakup i dostawę:
1) Serwera plików
2) Serwera rack
3) Firewalla sprzętowego
PAKIET 3: Zakup specjalistycznego oprogramowania do Urzędu Gminy w Miłosławiu oraz przeprowadzenie szkolenia z zakresu jego obsługi, obejmuje zakup i dostawę:
1) Systemu do zarządzania dokumentacją – elektroniczny obieg dokumentów
2) Systemu – portal komunikacji online
Szkolenie: przeprowadzanie szkolenia dla dwóch osób w zakresie zakupionego oprogramowania w wymiarze minimum 6 godzin w terminie 2 tygodni od wdrożenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części III SWZ – SWZ III – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.
Wykonawca w składanej ofercie wyceni całość prac dotyczącą danego pakietu osobno, wyszczególniając koszty pojedynczych elementów zamówienia.
Zamawiający nie określa maksymalnej liczby pakietów, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30213100-6 - Komputery przenośne
33195100-4 - Monitory
48823000-3 - Serwery plików
30213300-8 - Komputer biurkowy
30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 42735,27 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, serwerów oraz oprogramowania specjalistycznego w ramach następujących pakietów:PAKIET 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do Urzędu Gminy w Miłosławiu obejmuje zakup i dostawę:
1) 5 szt. komputerów stacjonarnych (Typ A);
2) 7 szt. komputerów przenośnych (Typ A);
3) 26 szt. komputerów stacjonarnych (Typ B);
4) 28 szt. monitorów;
PAKIET 2: Zakup i dostawa serwerów do Urzędu Gminy w Miłosławiu obejmuje zakup i dostawę:
1) Serwera plików
2) Serwera rack
3) Firewalla sprzętowego
PAKIET 3: Zakup specjalistycznego oprogramowania do Urzędu Gminy w Miłosławiu oraz przeprowadzenie szkolenia z zakresu jego obsługi, obejmuje zakup i dostawę:
1) Systemu do zarządzania dokumentacją – elektroniczny obieg dokumentów
2) Systemu – portal komunikacji online
Szkolenie: przeprowadzanie szkolenia dla dwóch osób w zakresie zakupionego oprogramowania w wymiarze minimum 6 godzin w terminie 2 tygodni od wdrożenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części III SWZ – SWZ III – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.
Wykonawca w składanej ofercie wyceni całość prac dotyczącą danego pakietu osobno, wyszczególniając koszty pojedynczych elementów zamówienia.
Zamawiający nie określa maksymalnej liczby pakietów, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30213100-6 - Komputery przenośne
33195100-4 - Monitory
48823000-3 - Serwery plików
30213300-8 - Komputer biurkowy
30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 84321,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140314,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168318,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140314,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMBIT GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521608787
7.3.3) Ulica: ul. Migdałowa 60
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-612
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140314,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70188,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70188,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70188,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMBIT GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521608787
7.3.3) Ulica: ul. Migdałowa 60
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-612
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70188,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36777 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36777 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36777 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MADKOM SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221508925
7.3.3) Ulica: ALEJA ZWYCIĘSTWA 96/98
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-451
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36777 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
INNE PRZETARGI MIŁOSŁAW
więcej: przetargi MIŁOSŁAW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Dostawa 9 szt. serwerów NAS z dyskami dla Urzędu Miasta w Redzie i jednostek podległych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.