Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00318377/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Skoczów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKOCZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182522
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Skoczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-430
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33/ 82 80 171
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.skoczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoczow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/skoczow/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Skoczów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ecff60a-0d22-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00370500
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036163/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Skoczów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00318377
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest wykonanie projektu planu ogólnego Gminy Skoczów, zgodnie z uchwałą Nr LIV/582/2023 Rady Miejskiej Skoczowa z dnia 18 grudnia 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Skoczów.
Zamówienie zostanie wykonane zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2023r., poz. 977 z późn. zm.) dalej upzp, z uwzględnieniem zmian wprowadzonych ustawą z dnia 7 lipca 2023r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. 2023 poz. 1688) art. 13a – 13m, Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów oraz ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity: Dz. U. 2023 poz. 1094 z późn. zm.), biorąc pod uwagę, że Gmina Skoczów posiada Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego przyjęte uchwałą nr XX/224/2016 z dnia 21.06.2016 r. oraz 100% pokrycia terenu miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego, dostępnymi pod adresem:
https://sip.gison.pl/skoczow
lub
https://rejestrurbanistyczny.gison.pl/skoczow
W zakres zamówienia wchodzą wszystkie konieczne czynności mające na celu opracowanie kompletnego projektu planu ogólnego Gminy Skoczów z uzasadnieniem i prognozą oddziaływania na środowisko, sporządzoną przez osobę, o której mowa w art. 74a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko do jego uchwalenia tj.:
1) przeprowadzenie procedury formalno-prawnej dla projektu planu, wynikającej z upzp,
2) opracowanie projektu planu ogólnego w zakresie zgodnym m.in. z art. 13a i 13b upzp,
3) przygotowanie pism przewodnich do instytucji, niezbędnej korespondencji, komunikatów i zawiadomień, udział w posiedzeniu Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej,
4) udział w konsultacjach społecznych, które będą przeprowadzone w formie zbierania uwag, spotkania otwartego i dyżurów projektanta (2 razy po 1 godzinie we wtorki w godzinach 15:30-16:30 w siedzibie Zamawiającego), oraz ewentualnie w dodatkowej, czwartej formie, o ile została wskazana przez Wykonawcę w złożonej ofercie*
Zadeklarowanie dodatkowych punktów konsultacyjnych stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z rozdziałem XXVIII SWZ)
5) wprowadzenie projektu planu do Edytora Aktów Prawnych (Legislator),
6) udział w posiedzeniu komisji oraz sesji Rady Miejskiej Skoczowa, na której będzie uchwalany plan ogólny Gminy Skoczów.
Przedmiot umowy obejmuje także:
1) dokumentację do opinii i uzgodnień składającą się z projektu planu ogólnego i prognozy oddziaływania na środowisko, w wymaganej przepisami prawa ilości oraz formacie,
2) projekt planu tj. ustalenia planu w postaci uchwały wraz z wymaganymi załącznikami,
do przedstawienia na sesji Rady Miejskiej celem uchwalenia,
3) plik przeznaczony do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego,
4) trzy teczki zawierające ustalenia planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko,
5) dokumentację formalno-prawną w dwóch egzemplarzach tj. oryginał i kopię,
6) ustalenia planu, prognozę oddziaływania na środowisko w postaci elektronicznej na płycie CD.
Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4) oraz Harmonogram rzeczowo-finansowy (załącznik nr 5)
4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228780,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228780,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Archimedes-Paweł Duś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471603686
7.3.3) Ulica: Listopadowa
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228780,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
INNE PRZETARGI Z SKOCZOWA
- Dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem oraz drukarek
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Skoczowie
więcej: przetargi w Skoczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Trąbki Wielkie
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę skateparku przy Stadionie Miejskim w Sztumie na działce nr 401/5, obręb 2 miasta Sztum,
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Słupia Konecka
- Opracowanie planu ogólnego Miasta Węgrowa
- Opracowanie planu ogólnego miasta i gminy Koniecpol
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.