Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00332619/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej Nr 102102E na odcinku od drogi gminnej Nr 102134E w kierunku wschodnim w miejscowości Bardzinek, gm. Krośniewice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krośniewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015448
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 5
1.5.2.) Miejscowość: Krośniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-340
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 2523024
1.5.8.) Numer faksu: 24 2547782
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@krosniewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krosniewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/krosniewice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej Nr 102102E na odcinku od drogi gminnej Nr 102134E w kierunku wschodnim w miejscowości Bardzinek, gm. Krośniewice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8a0c9e3-1739-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00370553
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066352/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa drogi gminnej Nr 102102E na odcinku od drogi gminnej Nr 102134E w kierunku wschodnim w miejscowości Bardzinek, gm. Krośniewice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332619
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IŚZ.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3080471,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi gminnej Nr 102102E na odcinku od drogi gminnej Nr 102134E w kierunku wschodnim
w miejscowości Bardzinek, gm. Krośniewice.
2. W ramach przedmiotu zamówienia wykonana zostanie przebudowa drogi gminnej Nr 102102E tj. od drogi gminnej nr 102134E w kierunku wschodnim w miejscowości Bardzinek o podstawowych parametrach:
- nawierzchnia asfaltowa o długości 1 136,50 mb,
- kategoria ruchu KR-1, klasa drogi: lokalna,
- szerokość jezdni 4,0 m (jednojezdniowa),
- szerokość jezdni z mijankami 5,0 m,
- spadek poprzeczny jednostronny 2% oraz daszkowy 2%,
- pobocza obustronne z kruszywa łamanego po 0,75 m,
- zjazdy na przyległe działki szerokości od 4,0 m do 6,0 m w granicy pasa drogowego o nawierzchni asfaltowej,
- rowy przydrożne trapezowe głębokość śr. 8- cm,
- przepusty pod zjazdami z rur HDPE SN8 śr. 400mm,
- przepusty pod drogą z rur SN8 HDPE SN8 śr. 500 mm,
- ściek betonowy z elementów prefabrykowanych 15/33/50cm,
- ścianka oporowa długości 32,2m z grodzic winylowych szer. min. 606 mm, gr. 9 mm, dł. 4,0 m,
- rów kryty z rur HDPE SN8 śr. 400 mm,
- drenaż z rur PP śr. 400 mm w złożu z kruszywa łamanego lub żwiru płukanego.
Przedmiot zamówienia obejmuje również m.in. oznakowanie drogi wg załączonego Projektu stałej organizacji ruchu drogowego, wytyczenie geodezyjne, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
3. Szczegółowy zakres robót określają: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, projekt czasowej organizacji ruchu drogowego, projekt docelowej organizacji ruchu drogowego, przedmiar robót, dokumentacja geotechniczna, operat wodnoprawny – stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
4. Załączony do niniejszej SWZ przedmiar robót jest tylko materiałem pomocniczym do wyceny przedmiotu zamówienia.
5. Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać stosowne atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności bądź inne dokumenty potwierdzające ich dopuszczalność do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie oraz posiadać akceptację zamawiającego reprezentowanego przez Inspektora Nadzoru.
6. Jeżeli projekt budowlany, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, projekt czasowej organizacji ruchu drogowego, projekt docelowej organizacji ruchu drogowego, dokumentacja geologiczna lub operat wodnoprawny wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy PZP, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych.
Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
Wykonawcy przysługuje prawo użycia materiałów i urządzeń o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np. właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. W zakresie rzeczowym należy ująć wszystkie roboty niezbędne do zrealizowania zmówienia a wynikające z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót, jak również inne – według oceny Wykonawcy - niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia
8. Wykonawca udzieli minimum 36-miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz minimum 36-miesięcznej rękojmi za wady przedmiotu zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego robót na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. Wykonawca w ofercie cenowej powinien podać oferowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady określony w miesiącach. Oferowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
9. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie do dnia 31 października 2024 r..
10. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, której wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, tj. dotyczących wykonywania następujących czynności:
a) wykonujących roboty przygotowawcze,
b) wykonujących roboty ziemne,
c) wykonujących podbudowę,
d) wykonujących nawierzchnię,
e) wykonujących roboty wykończeniowe.
Wymaganie nie dotyczy Geodety oraz Kierownika budowy.
Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby co najmniej na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu wykonawca lub podwykonawca, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby/innych osób.
Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 7 do niniejszej SWZ.
11. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
Uzasadnienie niedokonania podziału zamówienia na części: Przy ewentualnym podziale zamówienia konieczność skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia przy tak małym zakresie zamówienia mógłby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zadania, w szczególności mając na uwadze dofinansowanie zadania. Ewentualny podział mógłby spowodować wzrost kosztów wykonania zamówienia (np. koszty związane z transportem sprzętu, koszty materiału na teren budowy wliczone w cenę oferty na każdą część zamówienia). Uzasadnieniem braku podziału na części jest również „rozmiar” zamówienia, możliwy do wykonania dla każdego małego/średniego przedsiębiorcy. Ponadto dzielenie zamówienia na części nie wpłynie na możliwość wzięcia udziału w postępowaniu innych wykonawców niż przy zamówieniu w całości.
12. Na wykonanie przedmiotu zamówienia pn.: „Przebudowa drogi gminnej Nr 102102E na odcinku od drogi gminnej Nr 102134E w kierunku wschodnim w miejscowości Bardzinek, gm. Krośniewice” Gmina Krośniewice otrzymała dofinansowanie na podstawie Umowy o udzielenie dofinansowania ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg Nr 8/G/2024 z dnia 29 kwietnia 2024 r., zawartej pomiędzy Skarbem Państwa – Wojewodą Łódzkim a Gminą Krośniewice. Zadanie jest realizowane przy współfinansowaniu z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, w związku z czym terminowość przedmiotowej inwestycji jest sprawą nadrzędną. W przypadku utraty dofinansowania z powodu nieterminowego zakończenia wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający obciąży Wykonawcę kwotą utraconego dofinansowania.
Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się musi zgodnie z zasadami określonymi dla tego programu.
13. Zgodnie z art. 310 pkt 1 ustawy PZP Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2821680,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2821680,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2821680,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752609569
7.3.3) Ulica: Kard.St.Wyszyńskiego 13
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2821680,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KROŚNIEWICE
- Przygotowanie i dostawa gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. gen. Władysława Andersa w Nowem
- DOSTAWA PALIW - OLEJU NAPĘDOWEGO NA POTRZEBY WŁASNE GMINY KROŚNIEWICE W RAMACH BIEŻĄCEJ DZIAŁALNOŚCI GMINY
więcej: przetargi KROŚNIEWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.