Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Napełnienie środkiem gaśniczym butli systemu stałych urządzeń gaśniczych (SUG) w Centrali Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie ul. Szamocka 3, 5
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrala
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000017756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szamocka 3, 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-748
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatDZP@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Napełnienie środkiem gaśniczym butli systemu stałych urządzeń gaśniczych (SUG) w Centrali Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie ul. Szamocka 3, 52.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-985481f9-2804-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00370572
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00464638/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Napełnienie środkiem gaśniczym butli systemu stałych urządzeń gaśniczych (SUG) w Centrali Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie ul. Szamocka 3, 5.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
podstawa prawna: art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne: Dnia 25.05.2024 r. w pomieszczeniu systemu zasilania awaryjnego miała miejsce awaria zasilacza, w wyniku której nastąpiło przeciążenie urządzenia, skutkujące wystąpieniem pożaru. Do przywrócenia funkcjonalności systemu SUG niezbędne było ponowne napełnienie wyładowanych butli nowym środkiem gaśniczym FM200.
Centralny Ośrodek Obliczeniowy Zakładu w którego skład wchodzą serwerownie oraz inne pomieszczenia instalacji pomocniczych, zapewniających sprawną i nieprzerwaną pracę całego systemu o znaczeniu strategicznym dla Zakładu. Sytuację można zakwalifikować do wyjątkowych, niemożliwych do przewidzenia, nie wynikających z przyczyn po stronie Zamawiającego. Nieprzeprowadzenie postępowania w trybie z wolnej ręki spowodowałoby, że pomieszczenia zaliczane do infrastruktury krytycznej nie byłyby zabezpieczone przeciwpożarowo na wymaganym poziomie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 993200.271.32.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 168041,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest napełnienie środkiem gaśniczym butli systemu stałych urządzeń gaśniczych (SUG) w Centrali Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie ul. Szamocka 3, 5.
a) demontaż i montaż 7 szt. zbiorników w pomieszczeniach technicznych,
b) napełnienie 7 szt. zbiorników środkiem gaśniczym FM200,
c) transport zbiorników,
d) próby ciśnieniowe,
e) testy funkcjonalności,
f) kalibracja czujek ASD 535 (8 szt.),
g) serwis zaworów,
h) wymiana płytek bezpieczeństwa,
i) dokonanie wpisu do systemu CRO,
j) reset inicjujący detektorów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NewMatic Radosław Matwiejczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368353696
7.3.3) Ulica: Obywatelska 3/52
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-409
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla jednostek Centrum Usług Logistycznych z podziałem na 2 części
- Sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych na okres 18 miesięcy.
- Usługa utrzymania w sprawności systemów telekomunikacyjnych w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie.
- Usługa konferencyjna na potrzeby organizacji konferencji naukowej Instytutu Kolejnictwa
- Bieżąca konserwacja i roboty naprawcze w budynku biurowym Green House przy ul. Hankiewicza 2 w Warszawie
- ZP/CZD/003/25 Dostawa urządzeń chłodniczych niezbędnych do realizacji projektu "Pediatryczne Regionalne Centrum Medycyny Cyfrowej" (...) - 5 pakietów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Serwisowanie urządzeń instalacji ppoż. w obiektach administrowanych przez 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu - 2025 r."
- ZP-01/I/2025 Dostosowanie budynków Zespołu Szkół - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach do wymagań przeciw pożarowych wraz z oświetleniem awaryjnym i ewakuacyjnym: Procedura: ZiW
- Przebudowa pomieszczeń w szkole podst. nr 1 na potrzeby adaptacji Publicznego Żłobka Miejskiego w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029
- Przebudowa i remont budynków Domu Pomocy Społecznej w Tursku w ramach formuły "Zaprojektuj, wybuduj"
- Modernizacja systemu sygnalizacji pożarowej w budynku Wagi Miejskiej - Stary Rynek 2
- Wykonanie instalacji współpracy Systemu Kontroli Dostępu z istniejącym Systemem Sygnalizacji Pożarowej Szpitala Klinicznego MSWiA z W-MCO w Olsztynie
więcej: Systemy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.