eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DzwolaDOSTAWA OPA£U DRZEWNEGO - PELLETU DO PLACÓWEK O¦WIATOWYCH NA TERENIE GMINY DZWOLA



Og³oszenie z dnia 2022-09-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA OPA£U DRZEWNEGO – PELLETU DO PLACÓWEK O¦WIATOWYCH NA TERENIE GMINY DZWOLA

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Dzwola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409577

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 168

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dzwola

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-304

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Pu³awski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 8752215

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugdzwola@mbnet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://dzwola.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA OPA£U DRZEWNEGO – PELLETU DO PLACÓWEK O¦WIATOWYCH NA TERENIE GMINY DZWOLA

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8733e1d6-3fdd-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00370657

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00035466/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa pelletu drzewnego do szkó³ z terenu Gminy Dzwola w sezonie grzewczym 2022/2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ugdzwola.bip.lubelskie.pl/index.php?id=81

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 11.1. W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu,
który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostêpnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej; ugdzwola@mbnet.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 11.1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
11.2. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Pan Andrzej Bielak, Pan Tomasz ¦wi¶ - Urz±d Gminy Dzwola, 23-304 Gmina Dzwola, email ugdzwola@mbnet.pl, tel. + 48 15 8752215
11.3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
11.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Zasady sk³adania ofert oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert± oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysy³ania opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika. Wykonawca zobowi±zany jest zapoznaæ siê z ww. Instrukcj± i postêpowaæ wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia w szczególno¶ci sk³adaj±c ofertê akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji u¿ytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez u¿ytkownika urz±dzeniem teleinformatycznym z dostêpem do sieci Internet. Aplikacja dzia³a tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urz±dzeñ mobilnych oraz Mac lub Linux, dostêp do wszystkich funkcjonalno¶ci systemu miniPortal mo¿e byæ ograniczony. Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
 specyfikacja po³±czenia formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u
TLS 1.2,
 format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
 oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do setnej czê¶ci sekundy,


 integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysy³aj±cego wniosek do Zamawiaj±cego, ESP Zamawiaj±cego automatycznie generuje Rodzaj Urzêdowego Po¶wiadczenia Odbioru, czyli Urzêdowe Po¶wiadczenie Przed³o¿enia (UPP), które jest powi±zane z wysy³anym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane po¶wiadczenia” jest zawarta informacja o dacie dorêczenia.
System dostêpny jest za po¶rednictwem nastêpuj±cych przegl±darek internetowych:
 Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,
 Mozilla Firefox od wersji 15,
 Google Chrome od wersji 20.



11.5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”
i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
11.6. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
11.7. Zamawiaj±cy przekazuje Identyfikator postêpowania na miniportalu jako za³±cznik Nr 8 do SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu, klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) w sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych mo¿na kontaktowaæ siê z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych poprzez email: iod@rodokontakt.pl/
3) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „DOSTAWA OPA£U DRZEWNEGO – PELLETU DO PLACÓWEK O¦WIATOWYCH NA TERENIE GMINY DZWOLA.” prowadzonym w trybie podstawowym;
4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”;
5) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia bêdzie dostawa pn.: Dostawa opa³u drzewnego – pelletu do Placówek O¶wiatowych na terenie Gminy Dzwola.
Kod CPV: 09111400-4 paliwa drzewne
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Opis przedmiotu zamówienia: „Dostawa opa³u drzewnego – pelletu do Placówek O¶wiatowych na terenie Gminy Dzwola”
1. Zamówienie polega na dostawie pelletu drzewnego wraz z jego roz³adunkiem na plac przed kot³owniami w planowanej ilo¶ci 224 ton
2. Wykonawca zapewnia, i¿ dostarczany pellet bêdzie nale¿ytej jako¶ci i bêdzie spe³nia³ parametry ni¿ej podane.

- warto¶æ opa³owa nie ni¿sza ni¿ 18.000 kJ/kg, (j/g)
- wilgotno¶æ nie wiêksza ni¿ 10%,
- zawarto¶æ popio³u nie wiêksza ni¿ 0,7%
- d³ugo¶æ od 5 mm do 30 mm,
- ¶rednica od 6 mm do 8 mm,

3. W przypadku zastrze¿eñ zg³oszonych przez Zamawiaj±cego w zakresie wymaganych parametrów wyszczególnionych, Zamawiaj±cy zleci wykonanie badañ dostarczonego pelletu dotycz±cych spe³niania wymaganych norm jako¶ciowych. Je¿eli badania wyka¿± niespe³nienie w/w norm jako¶ciowych, kosztami przeprowadzonych badañ Zamawiaj±cy obci±¿y Wykonawcê. Ponadto Wykonawca opró¿ni na w³asny koszt magazyn z dostarczonego nieodpowiadaj±cego wymaganiom pelletu i dostarczy nowy pellet spe³niaj±cy poni¿sze parametry.
- warto¶æ opa³owa nie ni¿sza ni¿ 18.000 kJ/kg, (j/g)
- wilgotno¶æ nie wiêksza ni¿ 10%,
- zawarto¶æ popio³u nie wiêksza ni¿ 0,7%
- d³ugo¶æ od 5 mm do 30 mm,
- ¶rednica od 6 mm do 8 mm,

4. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dostawy opa³u – pelletu drzewnego na plac przed kot³owniami:
1. Szko³a Podstawowa w Branwi Szlacheckiej, 23-304 Dzwola,
Branew Szlachecka 19.
w ilo¶ci 24 ton. (w workach po 15-25 kg)

• Dostawa podzielona na jedn± lub dwie czê¶ci po 7-15 ton.

2. Zespó³ Szkó³ w Dzwoli, 23-304 Dzwola, Dzwola121 B.
w ilo¶ci 100 ton. (w workach po 15-25 kg)

• Dostawa podzielona na czê¶ci 10-20 po oko³o 10 ton.
• Dostawy bêd± realizowane w miarê zapotrzebowania.
• Maksymalna wielko¶æ dostawy 10 ton.

1. Zespó³ Szkó³ w Kocudzy Pierwszej, 23-304 Dzwola, Kocudza Pierwsza 29.

w ilo¶ci 100 ton. (w workach po 15-25 kg)

• Dostawa podzielona na czê¶ci 10-20 po oko³o 10 ton.
• Dostawy bêd± realizowane w miarê zapotrzebowania.
• Maksymalna wielko¶æ dostawy 10 ton.

Sposób pakowania pelletu:
1. Worki foliowe wentylowane.
2. Jednakowa waga worków 15 kg - 25kg.
3. Worki 15 kg- 25 pakowane na palety.
4. Palety jednorazowe wliczone w cenê towaru.
5. Palety maj± byæ zabezpieczone przed zamokniêciem i uszkodzeniem.

5. Pellet: dodatkowe wymagania

- nie mo¿e byæ wytwarzany z odpadów drewna, które mog± zawieraæ zwi±zki fluorowo-organiczne lub metale ciê¿kie, jako wynik obróbki ¶rodkami do konserwacji drewna lub powlekania, w sk³ad których wchodz± w szczególno¶ci odpady drewna pochodz±cego z budownictwa i odpady z rozbiórki (zgodnie z Rozporz±dzenie Ministra Klimatu z dnia 24 wrze¶nia 2020 r. w sprawie standardów emisyjnych dla niektórych rodzajów instalacji, ¼róde³ spalania paliw oraz urz±dzeñ spalania lub wspó³spalania odpadów.);

- nie mo¿e zawieraæ w sobie substancji nie biodegradowalnych w stopniu odbiegaj±cym od znanych naturalnych w³a¶ciwo¶ci pelletu drzewnego danego rodzaju, tj. nie bêdzie zawieraæ w sobie dodatków nie biodegradowalnych nie wystêpuj±cych naturalnie (np. farby, lakiery, impregnaty) lub w stopniu przekraczaj±cym znane naturalne wielko¶ci tych zanieczyszczeñ, które wp³ywaj± na procesy spalania, a zatem wp³ywa³yby na ilo¶æ pozyskiwanych ¶wiadectw pochodzenia;

- nie mo¿e zawieraæ zanieczyszczeñ sta³ych, takich jak: elementy metalowe, kamienie, gruz, korzenie, deski itp. oraz elementów ple¶ni, grzybów i procesów gnilnych li¶ci oraz igliwia.

Warunki dostaw:
1. Minimalne jednorazowe zamówienie mo¿e wynosiæ 5-10 ton.
2. Maksymalne jednorazowe zamówienie do 10 ton.
3. Dostawa samochodem z wind± samowy³adowcz± lub HDS umo¿liwiaj±cym mechaniczny roz³adunek dostarczonego towaru.

Podane ilo¶ci pelletu s± wielko¶ci± przybli¿on±, która w trakcie realizacji umowy mo¿e ulec zmianie. W zale¿no¶ci od rzeczywistych potrzeb poszczególnych Odbiorców zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo:
a) Do zmniejszenia ilo¶ci dostarczonego pelletu wskazanego w p.1
o maksymalnie 50%
b) Do zwiêkszenia ilo¶ci dostarczanego pelletu wskazanego w p.1

o maksymalnie 50%

6. Dostawca ma obowi±zek roz³adunku pelletu na plac przed kot³owni± w szko³ach:
a) Szko³a podstawowa w Branwi Szlacheckiej.
b) Zespó³ Szkó³ w Dzwoli.
c) Zespó³ Szkó³ w Kocudzy Pierwszej.
7. Dostawy odbywaæ siê bêd± sukcesywnie, w ilo¶ciach od 5 do 10 ton jednorazowa jedna dostawa do ka¿dej jednostki i terminach okre¶lonych przez Zamawiaj±cego, na podstawie zamówienia z³o¿onego pisemnie, e-mailem lub telefonicznie (potwierdzonego faksem, lub e-mailem),
8. Dostawa bêdzie realizowana na koszt Wykonawcy, w ci±gu ……. dni (wskazanych w ofercie) od dnia z³o¿enia zamówienia lub w nastêpnym dniu roboczym, je¿eli (dzieñ wskazany w ofercie) dzieñ koñczy siê w dniu wolnym od pracy a roz³adunek odbywaæ siê bêdzie w godzinach od 8.00 do 14.00.
9. Pellet pakowany w worki o wadze 15 - 25 kg.
10. Wykonawca ka¿dorazowo dostarczaj±c now± dostawê pelletu, odbierze worki/opakowania zu¿ytego wcze¶niej pelletu.
11. Umowa na dostawy pelletu zostanie zawarta z Gmin± Dzwola.
12. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ niewykorzystania w pe³ni zamawianych dostaw a Wykonawca w stosunku do Zamawiaj±cego nie bêdzie ro¶ci³ z tego tytu³u ¿adnych praw.

Wykonawca na ¿±danie zamawiaj±cego, dostarcza przy dostawie pelletu, certyfikat jako¶ci lub inny dokument potwierdzaj±cy w³a¶ciwo¶ci oferowanego pelletu drzewnego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy na wezwanie

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:

6.1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
6.1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
6.1.3. uprawnieñ sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie
6.1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie:
1) Zamawiaj±cy okre¶la, ¿e ww. warunek zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie), wykona³ (a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych lub ci±g³ych nadal wykonuje) nale¿ycie: minimum jednej
wykonanej dostawy pelletu o ³±cznej wielko¶ci co najmniej 100Mg. Do wykazu nale¿y do³±czyæ dowód/dowody, ¿e wykazana dostawa/dostawy zosta³y lub s± wykonywane nale¿ycie – za³±cznik nr 7 – wykaz dostaw.

UWAGA:
W przypadku wykazania siê przez Wykonawcê do¶wiadczeniem
w zakresie dostawy wykonywanej (bêd±cej w trakcie realizacji), Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli do up³ywu terminu sk³adania ofert wykonawca dostarczy³ min. dostawê pelletu o ³±cznej wielko¶ci co najmniej 100Mg

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.3.2. Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 8.3.1. W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy przed terminem sk³adania ofert zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ – w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 1) SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

4.3. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe.
Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert± nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych w celu:
 potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych produktów z wymaganiami zamawiaj±cego;
z³o¿enia certyfikatu jako¶ci/deklaracja zgodno¶ci ( lub badania wykonane maksymalnie 2 lata przed z³o¿eniem oferty) lub inny dokument potwierdzaj±cy w³a¶ciwo¶ci oferowanego pelletu drzewnego.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

8.1.2 Je¿eli wykonawca nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ, o którym mowa w pkt 8.1 lub s± one
niekompletne lub zawieraj± b³êdy, zamawiaj±cy wezwie wykonawcê odpowiednio do ich
z³o¿enia, poprawienia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, chyba ¿e oferta wykonawcy
podlega odrzuceniu bez wzglêdu na ich z³o¿enie, uzupe³nienie lub poprawienie lub zachodz±
przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

10.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 6 do SWZ. O¶wiadczenie to jest podmiotowym ¶rodkiem dowodowym.
c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa:
 w pkt. 8.3.1 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku
 w pkt. 8.3.2 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
10.3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany w umowie
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy. Zamawiaj±cy dzia³aj±c w oparciu o art. 454-455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych okre¶la nastêpuj±ce okoliczno¶ci, które mog± powodowaæ konieczno¶æ wprowadzenia zmian w tre¶ci zawartej umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej oferty:
1) wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci,
2) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zawieszenia dostaw przez zamawiaj±cego;
3) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zmiany i terminów wykonywa-nych dostaw,
4) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku dzia³ania si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owe, strajki), maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ us³ug;
5) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku przed³u¿aj±cej siê procedury postêpowania przetargowego;
6) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku epidemii, dzia³añ rz±dowych,
7) zmiany terminu na skutek dzia³añ osób trzecich lub organów w³adzy publicznej, które spowoduj± przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia.
8) wyst±pienia oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy;
9) Zmiany podwykonawców, pod warunkiem, ¿e nowy podwykonawca wyka¿e spe³nianie warunków w zakresie nie mniejszym ni¿ wskazany na etapie postêpowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca
10) innych przypadkach wskazanych w projekcie umowy, stanowi±cym integraln± czê¶æ SWZ.
2. Wprowadzenie zmian i uzupe³nienie umowy wymaga aneksu sporz±dzonego
w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. Wszelkie zmiany lub uzupe³nienia tre¶ci umowy wymagaj± zachowania formy pisemnej (aneksu) pod rygorem niewa¿no¶ci i s± dopuszczalne w granicach unormowania art. 454-455 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-11 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 14.1. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-11 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-09

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

cdn. zmian umowy.
Waloryzacja
1. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia Wykonawcy zgodnie z po-ni¿szymi zasadami, w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia:
1) wyliczenie wysoko¶ci zmiany wynagrodzenia odbywaæ siê bêdzie w oparciu o miesiêczny wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych (miesi±c do tego samego miesi±ca w roku poprzednim) publikowany przez Prezesa GUS, zwany dalej wska¼nikiem GUS,
2) w sytuacji, gdy wska¼nik GUS za miesi±c realizacji us³ugi za którykolwiek miesi±c przypadaj±cy po up³ywie 3 miesiêcy po dniu zawarcia umowy (zwa-ny dalej okresem objêtym wnioskiem) zmieni siê o poziom przekraczaj±cy 10 %, strony mog± z³o¿yæ wniosek o dokonanie odpowiedniej zmiany wyna-grodzenia za ten miesi±c;
3) zmiana wska¼nika GUS w okresie 3 miesiêcy od dnia zawarcia umowy nie upowa¿nia strony do wnioskowania o zmianê wynagrodzenia;
4) uprawnienie do z³o¿enia wniosku o odpowiedni± zmianê wynagrodzenia strony nabywaj± dla miesiêcy up³ywaj±cych po 3 miesi±cach od dnia podpi-sania umowy
5) wniosek o zmianê wynagrodzenia mo¿na z³o¿yæ jedynie w przypadku, gdy wzrost cen materia³ów i kosztów na rynku ma wp³yw na koszt realizacji za-mówienia, co strona wnioskuj±ca zobowi±zana jest wykazaæ;
6) uprawnienie do z³o¿enia wniosku o zmianê wynagrodzenia wygasa po up³y-wie miesi±ca od dnia zakoñczenia realizacji umowy;
7) strona po spe³nieniu przes³anek wskazanych w pkt 1-6 mo¿e z³o¿yæ wniosek o zmianê wynagrodzenia w wysoko¶ci wynikaj±cej z wyliczenia:
A x (B% - 10 %) = C,
gdzie:
A – warto¶æ us³ug wykonanych w okresie objêtym wnioskiem;
B – wska¼nik GUS dla miesi±ca objêtego wnioskiem o zmianê
wynagrodzenia
C - warto¶æ zmiany umowy
8) strona sk³adaj±c wniosek o zmianê powinna przedstawiæ w szczególno¶ci:
a) wyliczenie wnioskowanej kwoty zmiany wynagrodzenia;
b) dowody na to, ¿e wliczona do wniosku warto¶æ materia³ów i innych kosztów nie obejmuje kosztów materia³ów i us³ug zakontraktowanych lub nabytych przed okresem objêtym wnioskiem;
c) dowody na to, ¿e wzrost kosztów materia³ów lub us³ug mia³ wp³yw na koszt realizacji zamówienia.
9) ³±czna warto¶æ zmian wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, dokonanych na podstawie postanowieñ niniejszego ustêpu nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ 10 % w stosunku do pierwotnej warto¶ci umowy.
10) zmiana wynagrodzenia w oparciu o niniejszy ustêp wymaga zgodnej woli obu stron wyra¿onej aneksem do umowy.
2. Wykonawca, którego wynagrodzenie zosta³o zmienione zgodnie z ust. 1, zobowi±-zany jest do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego podwykonawcy, z którym zawar³ umowê, w zakresie odpowiadaj±cym zmianom cen materia³ów lub kosztów dotycz±cych zobowi±zania podwykonawcy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.