eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice"Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Polkowickiego i jego jednostek organizacyjnych"



Ogłoszenie z dnia 2023-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Polkowickiego i jego jednostek organizacyjnych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Polkowicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647239

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: św. Sebastiana 1

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatpolkowicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatpolkowicki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-875ddaf5-14e7-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Polkowickiego i jego jednostek organizacyjnych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-875ddaf5-14e7-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00370691

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010392/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi bankowe, usługi udzielania kredytu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282142

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FN. 272.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 274300 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Polkowickiego i jego jednostek organizacyjnych.
2. Jednostki objęte obsługą przedmiotem zamówienia jak w ust. 1:

1) Starostwo Powiatowe w Polkowicach,
2) Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Polkowicach,
3) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Polkowicach,
4) Powiatowy Ośrodek Poradnictwa Psychologiczno- Pedagogicznego i Doradztwa Metodycznego w Polkowicach,
5) Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach,
6) Zespół Szkół w Chocianowie,
7) Zespół Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach,
8) Komenda Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Polkowicach,
9) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Polkowicach,
10) Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych w Polkowicach.

3.Przedmiot zamówienia jak w ust. 1 obejmuje w szczególności:

3.1. Obsługa rachunków bankowych Zamawiającego;
3.2 Wydanie i umożliwienie korzystania z kart płatniczych i/lub kredytowych, bez ponoszenia dodatkowych opłat.
3.3. Zapewnienie bezpłatnego systemu bankowości elektronicznej spełniającego standardy bezpiecznej komunikacji,
3.4. Wpłaty i wypłaty gotówkowe;
3.5 Wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych.
3.6. Przechowywanie środków pieniężnych na oprocentowanym rachunku budżetu i rachunkach bieżących.
3.7. Środki na rachunkach bankowych będą podlegały oprocentowaniu na koniec miesiąca, według stopy procentowej ustalonej w oparciu o stopę WIBID 1M, skorygowana wskaźnikiem wynikającym ze złożonej przez Wykonawcę oferty. W przypadku likwidacji stawki WIBID 1M, stawka ta zostanie zmieniona na stawkę, która ją zastąpi albo stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem do stawki WIBID 1M.W przypadku wystąpienia ujemnej wartości stawki stanowiącej podstawę naliczania oprocentowania Wykonawca przyjmie wartość oprocentowania równą 0,00%. Zamawiający nie dopuszcza ujemnego oprocentowania środków.
3.8. Przeksięgowanie skapitalizowanych odsetek od środków na rachunkach bankowych, zgodnie ze złożonymi dyspozycjami kierowników powiatowych jednostek organizacyjnych w tym zakresie.
3.9. Zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na rachunkach na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy.
3.10. Wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłat od Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych;
3.11 Udzielanie kredytu na rachunku bieżącym. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru terminu i wysokości zaciągniętego kredytu na rachunku bieżącym;
3.12. Szczegółowe warunki kredytu określi odrębna umowa;
3.13.Bank zapewni możliwość deponowania środków na lokatach terminowych;
3.14 Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego lokowania wolnych środków w innych bankach.
3.15 Obsługa Zamawiającego we własnych oddziałach/ filiach Wykonawcy.
3.16 Z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi Powiatu zostaną zawarte odrębne umowy na obsługę bankową na warunkach będących przedmiotem zamówienia publicznego według jednolitego wzoru umowy ustalonego z wybranym Wykonawcą z uwzględnieniem zmian wynikających ze specyfikacji jednostki. W przypadku łączenia przekształcania jednostek organizacyjnych utworzenia nowych jednostek organizacyjnych Powiatu Wykonawca podpisze z nimi umowę na prowadzenie obsługi bankowej na takich samych zasadach i warunkach jakie zostaną zawarte w umowach podpisanych z wykonawcami.
3.17. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 432000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000010205

7.3.3) Ulica: ul. Grzybowska 53/57

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-844

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 0 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.