Ogłoszenie z dnia 2023-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00290890/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-05
- 2023/BZP 00357696/01 - Wynik z dnia 2023-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków dezynfekcyjnych - umowa ramowa ZP18/A/11/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220799636
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lęborska 13
1.5.2.) Miejscowość: Bytów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zakupy.szpital@bytow.biz
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bytow.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-074d9acf-1b1a-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków dezynfekcyjnych - umowa ramowa ZP18/A/11/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-074d9acf-1b1a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00370704
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00290890
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP18/A/11/2023
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Załącznik 1 A do SWZ - Część 1 - Środek do mycia i dezynfekcji narzędzi wysokiego stopnia w tym endoskopów4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 18450,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Załącznik 1 B do SWZ - Część 2 - Środki dezynfekcyjne do powierzchni4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 21300,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Załącznik 1 C do SWZ - Część 3 - Środki dezynfekcyjne do powierzchni i narzędzi4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 58930,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Załącznik 1 D do SWZ - Część 4 - Środek do maszynowego mycia i dezynfekcji basenów4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 2500,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Załącznik 1 E do SWZ - Część 5 - Środki dezynfekcyjne4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 135920,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Załącznik 1 F do SWZ - Część 6 - Środki do dezynfekcji skóry, antyseptyki skóry i błon śluzowych4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 25531,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Załącznik 1 G do SWZ - Część 7 - Środek do dekontaminacji i dezynfekcji ran4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 16480,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnić postępowanie przetargowe na podstawie art. 255 ust. 1 pkt. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych, postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
Uzasadnienie faktyczne i prawne:
Zamawiający w dniu 01.08.2023 r. dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawcy AG GROUP Grzegorz Piasny 32-300 Olkusz, Zimnodół 169 B. Dnia 01.08.2023 r. Wykonawca „GREENPOL” Instytut Kształtowania Środowiska Sp. z o.o. wysłał do Zamawiającego pismo, z żądaniem odrzucenia oferty AG GROUP, ze względu na fakt iż treść oferty jest niezgodna z treścią SWZ oraz jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji.
W celu wyjaśnienia postawionych zarzutów, Zamawiający dnia 03.08.2023 r. unieważnił czynność wyboru najkorzystniejszej oferty dla części 2. Powtórzono czynność badania i oceny ofert złożonych w postępowaniu. Wezwano AG GROUP G. Piasny do wyjaśnień złożonej oferty.
Komisja przetargowa przeanalizowano jeszcze raz oferty złożone w postępowaniu i postanowiła unieważnić postępowanie na podstawie art. 255 ust. 1 pkt. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych, postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
Zamawiający stwierdził, że nie może dokonać prawidłowej i bezsprzecznej oceny złożonych ofert na podstawie przyjętych wymagań, gdyż niedostatecznie i w sposób nie do końca prawidłowy uwzględnił i doprecyzował w SWZ opis przedmiotu zamówienia – środek do profesjonalnego stosowania wyłącznie z urządzeniem Nocospray. Powyższy zapis powoduje, że bez względu na wynik postępowania Wykonawca zostałby wybrany z naruszeniem zasady równego traktowania i uczciwej konkurencji.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- Dostawa narzędzi i implantów ortopedycznych - artroskopia kolana ZP38/A/21/2024
- Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Bytów
- ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W BYTOWIE
- Dostawa ambulansu kontenerowego typu C wraz z noszami dla Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. w formie leasingu ZP36/2024
- Usługa w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Kompleksu Basenowo-Rekreacyjnego w Bytowie Spółka z.o.o. w okresie od 01.02.2025 r. do 31.12.2025
więcej: przetargi w Bytowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów sanitarnych dla Mokotowskiej Fundacji Warszawianka - Wodny Park w 2025 roku.
- Dostawy środków do dezynfekcji narzędzi
- Dostawa worków do moczu, zestawów do lewatyw, rękawic ochronnych, mydła i płynu dezynfekujacego do myjni chirurgicznych
- Dostawa środków do dezynfekcji 2
- Dostawy leków i materiałów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby magazynu leków gotowych Działu Farmacji Szpitalnej w SP ZOZ Szpitalu Specjalistycznym MSWiA w Jeleniej Górze w 2025 roku.
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa śr. czystości, gąbek, mopów, ścierek, pap. i ręczników, opak. jednor. i gastromicz., worków oraz mater. dezynfekcyjnych i ochrony osobistej podzielonych na ZADANIA.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.