Ogłoszenie z dnia 2023-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00316682/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Remont pomieszczeń w budynku strażnicy OSP Belsk Duży pełniących funkcję świetlicy wiejskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Belsk Duży
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223505
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Kozietulskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Belsk Duży
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-622
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 486611271
1.5.8.) Numer faksu: 486611340
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: obrona@belskduzy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.belskduzy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://belskduzy.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń w budynku strażnicy OSP Belsk Duży pełniących funkcję świetlicy wiejskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b869848-26d5-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00370711
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006315/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Remont pomieszczeń w budynku strażnicy OSP Belsk Duży pełniących funkcję świetlicy wiejskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00316682
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-271/5/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 152845,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Remont pomieszczeń w budynku strażnicy OSP Belsk Duży pełniących funkcję świetlicy wiejskiej”. Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie robót remontowo-montażowych w zakresie:
• Przegląd i naprawa instalacji elektrycznej i odgromowej
• Przegląd i naprawa oświetlenia - oświetlenie podstawowe, awaryjne
• Przegląd instalacji gazowej w tym montaż aktywnego systemu bezpieczeństwa typu GAZEX dla kotłów o łącznej mocy pow. 60 kW
• Odnowienie i naprawa parkietów (cyklinowanie, renowacja)
• Wymiana płytek przed wejściem do kuchni
• Odnowienie ścian wraz z boazerią duża i mała sala (malowanie) oraz ścian korytarza, dyżurki i szatni
• Przegląd i naprawa wentylatorów wyciągowych od okapów w kuchni
• Wykonanie kratki odpływowej podłogowej w kuchni
• Wymiana zużytych klimatyzatorów
• Modernizacja systemu nagłośnienia sali
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANO SYSTEM Magdalena Fliszkiewicz - Adamczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365325334
7.3.3) Ulica: Banacha 132
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SANO SYSTEM Magdalena Fliszkiewicz-Adamczyk
jakie przetargi wygrała firma
SANO SYSTEM Magdalena Fliszkiewicz-Adamczyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie czynności konserwatora urządzeń technicznych oraz drobnych prac budowlanych i instalacji sanitarnych
- Przegląd urządzeń instalacji: wentylacyjnej, ciepłowniczej, chłodniczej, wodociągowej i kanalizacyjnej zamontowanych w budynkach UMWW przy al. Niepodległości 34 i ul. Kościuszki 95 w P-niu w 2025 r.
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- Wykonanie konserwacji i napraw urządzeń sanitarnych oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w obiektach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w okresie 36 miesięcy
- Usługa - Wykonanie przeglądów, konserwacji i serwisu urządzeń przepompowni ścieków i biologicznej oczyszczalni ścieków w kompleksach wojskowych administrowanych przez SOI Nowa Dęba oraz SOI Kielce
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.