Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00312786/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
RDW w Puławach: PRZEGLĄDY OBIEKTÓW MOSTOWYCH ORAZ PRZEPUSTÓW ZLOKALIZOWANYCH W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE RDW W PUŁAWACH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 886 31 63
1.5.8.) Numer faksu: 81 886 41 03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdw-lublin.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
RDW w Puławach: PRZEGLĄDY OBIEKTÓW MOSTOWYCH ORAZ PRZEPUSTÓW ZLOKALIZOWANYCH W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE RDW W PUŁAWACH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3eb4ce9f-1fbd-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370732
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054425/34/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 RDW w Puławach Przeglądy obiektów oraz przepustów mostowych zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie RDW w Puławach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312786/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R6.ST.372.58.2022.ap
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 108724,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 28279,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) zadanie Nr 1 - wykonanie przeglądów podstawowych 51 szt. obiektów mostowych2. Zakres zamówienia obejmuje
1) sporządzenie harmonogramu kontroli stanu technicznego obiektów w ramach wykonywanych przeglądów podstawowych i rozszerzonych i przekazanie go Zamawiającemu do zatwierdzenia na 7 dni przez rozpoczęciem wykonywania przedmiotu Umowy.
2) dojazd do każdego obiektu objętego zamówieniem
3) wykonanie przeglądów w terenie.
4) Sporządzenie „Protokołów okresowej kontroli” (rocznej-przegląd podstawowy / pięcioletniej-przegląd rozszerzony) w formie elektronicznej i pisemnej dla każdego obiektu osobno.
5) sporządzenie „Wykazów potrzeb do planu bieżącego utrzymania i remontów” dla każdego obiektu osobno wraz z ich wyceną oraz podaniem cen jednostkowych.
6) wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu uzasadnienia dla robót z zalecanym trybem wykonania A lub 1 (z wyłączeniem prac związanych z utrzymaniem czystości). Uzasadnienie powinno zawierać informacje nt. rodzaju i prawdopodobnej przyczyny stwierdzonej nieprawidłowości dla której zalecono dane czynności oraz wskazanie przewidywanego wpływu nieprawidłowości na stan obiektu i bezpieczeństwo jego użytkowników w przypadku jego nieusunięcia we wskazanym trybie.
7) Zamawiający wymaga wskazania niezbędnych do wykonania prac dla wszystkich elementów obiektu, które uzyskały ocenę 3 lub niższą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631450-9 - Usługi kontroli mostów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 12949,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. zadanie Nr 2 - wykonanie przeglądów rozszerzonych 73 szt. przepustów2. Zakres zamówienia obejmuje
1) sporządzenie harmonogramu kontroli stanu technicznego obiektów w ramach wykonywanych przeglądów podstawowych i rozszerzonych i przekazanie go Zamawiającemu do zatwierdzenia na 7 dni przez rozpoczęciem wykonywania przedmiotu Umowy.
2) dojazd do każdego obiektu objętego zamówieniem
3) wykonanie przeglądów w terenie.
4) Sporządzenie „Protokołów okresowej kontroli” (rocznej-przegląd podstawowy / pięcioletniej-przegląd rozszerzony) w formie elektronicznej i pisemnej dla każdego obiektu osobno.
5) sporządzenie „Wykazów potrzeb do planu bieżącego utrzymania i remontów” dla każdego obiektu osobno wraz z ich wyceną oraz podaniem cen jednostkowych.
6) wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu uzasadnienia dla robót z zalecanym trybem wykonania A lub 1 (z wyłączeniem prac związanych z utrzymaniem czystości). Uzasadnienie powinno zawierać informacje nt. rodzaju i prawdopodobnej przyczyny stwierdzonej nieprawidłowości dla której zalecono dane czynności oraz wskazanie przewidywanego wpływu nieprawidłowości na stan obiektu i bezpieczeństwo jego użytkowników w przypadku jego nieusunięcia we wskazanym trybie.
7) Zamawiający wymaga wskazania niezbędnych do wykonania prac dla wszystkich elementów obiektu, które uzyskały ocenę 3 lub niższą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631450-9 - Usługi kontroli mostów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 15330,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15928,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92213,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15928,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SCANLASER PRACOWNIA BADAŃ I TECHNIK POMIAROWYCH Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793089675
7.3.3) Ulica: Lwowska
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SCANLASER-PRACOWNIA BADAŃ I TECHNIK POMIAROWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SCANLASER-PRACOWNIA BADAŃ I TECHNIK POMIAROWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15928,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18855,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92214,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18855,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SCANLASER PRACOWNIA BADAŃ I TECHNIK POMIAROWYCH Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793089675
7.3.3) Ulica: Lwowska
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SCANLASER-PRACOWNIA BADAŃ I TECHNIK POMIAROWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SCANLASER-PRACOWNIA BADAŃ I TECHNIK POMIAROWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18855,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- 19/25. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawy opatrunków specjalistycznych.
- Dostawa licencji subskrypcyjnych oprogramowania graficznego oraz narzędzi do realizacji prac w zakresie tworzenia i obróbki grafiki, z podziałem na części.
- Dostawa 5 szt. urządzeń prezentacyjnych typu Display Poster
- Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia podczas wydarzenia Lubelskie Dni Kultury Studenckiej LUBLINALIA 2025
- Dostawa: odczynniki, materiały zużywalne i kontrolne, wyposażenie i oprogramowanie do oceny testów multipleksowych do cytometru BD FACSVia i z cytometru BD FACSLyric .....
- Usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowego Oddziału RCKiK w Tomaszowie Lubelskim
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa techniczna w obszarach rejonów OGM-1 i OGM-2 polegająca na wykonywaniu niezbędnych robót budowlanych i usług
- Świadczenie usług kominiarskich w budynkach komunalnych zarządzanych przez MZB
- 16/2025 "Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) urządzeń w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi"
- Okresowe kontrole stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego - 5 Zadań.
- Wykonanie przeglądów podstawowych i rozszerzonych drogowych obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział we Wrocławiu w podziale na 8 zadań
- Kontrole okresowe stanu technicznego obiektów budowlanych Akademii Tarnowskiej
więcej: Usługi kontroli technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.