eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrajenkaBieżące utrzymanie gruntowych dróg gminnych w 2024 r. na terenie Gminy Krajenka - zamówienie uzupełniające



Ogłoszenie z dnia 2024-06-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie gruntowych dróg gminnych w 2024 r. na terenie Gminy Krajenka – zamówienie uzupełniające

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO KRAJENKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791365

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 17

1.5.2.) Miejscowość: Krajenka

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-430

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@krajenka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krajenka.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie gruntowych dróg gminnych w 2024 r. na terenie Gminy Krajenka – zamówienie uzupełniające

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d0ea2d3-f806-11ee-8d01-6607a228ef1b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00370733

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00287121

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

3. Podstawę prawną udzielania zamówienia stanowi art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP. Możliwość udzielenia niniejszego zamówienia została wskazana w opisie zamówienia podstawowego znak GOS.271.27.2023

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-b097c5a1-a0c2-11ee-948d-82b0c04ef850

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOS.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Przedmiot zamówienia:
4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie z wykorzystaniem specjalistycznego sprzętu (w tym równiarki, walca drogowego i talerzówki) robót budowlanych w zakresie bieżącego utrzymania gruntowych dróg gminnych na terenie gminy Krajenka w 2024 roku, na terenie obejmującym północną cześć gminy (tj. część nr 1 wg zamówienia GOS.271.27.2023)
4.2. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do realizacji zlecenia w terminie do 3 dni roboczych od dnia doręczenia osobistego lub przesłania przez Zamawiającego zlecenia drogą elektroniczną.
4.3. Zakres zamówienia obejmuje:
4.3.1. Równanie nawierzchni dróg wraz z profilowaniem i zagęszczaniem, przy użyciu talerzówki, równiarki i walca drogowego - na powierzchni ok. 4 000 m2.
4.3.2. dostawę, rozplantowanie i zagęszczenie kruszywa łamanego 0/31,5 na drogach, po wcześniejszym wyrównaniu nawierzchni, o grubości warstwy po zagęszczeniu średnio 10 cm, na powierzchni ok 1 000 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH Ryszrad Serówka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7671434692

7.3.4) Miejscowość: Batorowo

7.3.5) Kod pocztowy: 77-420

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39360 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.