Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00230284/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
- 2022/BZP 00378821/01 - Wynik z dnia 2022-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług weterynaryjnych na terenie gminy Aleksandrów Łódzki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Aleksandrów Łódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057738
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Tadeusza Kościuszki 2
1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-070
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 42 270 03 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@aleksandrow-lodzki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrow-lodzki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/aleksandrow-lodzki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług weterynaryjnych na terenie gminy Aleksandrów Łódzki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-198c0280-f790-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370765
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039520/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi weterynaryjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230284/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 357400 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. CZĘŚĆ I ACzipowanie kotów wolno żyjących oraz psów i kotów właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrow Łódzki.
1.1.1. Prognozowana wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie obejmowała 700 zabiegów czipowania kotów wolno żyjących oraz psów i kotów właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrów Łódzki. Podana powyżej liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu, w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania osób uprawnionych do korzystania z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia. Minimalna liczba zrealizowanych zabiegów czipowania będących przedmiotem zamówienia nie będzie mniejsza niż 50% wartości wskazanej w zdaniu pierwszym, tj. 350 zabiegów.
1.1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach Części I A określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5a/b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych
4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.2. Część I BCzipowanie kotów wolno żyjących oraz psów i kotów właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrow Łódzki.
1.2.1. Prognozowana wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie obejmowała 700 zabiegów czipowania kotów wolno żyjących oraz psów i kotów właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrow Łódzki. Podana powyżej liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania osób uprawnionych do korzystania z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia. Minimalna liczba zrealizowanych zabiegów czipowania będących przedmiotem zamówienia nie będzie mniejsza niż 50% wartości wskazanej w zdaniu pierwszym, tj. 350 zabiegów.
1.2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach Części I B określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5a/b do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych
4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.3. Część II CPromocja akcji sterylizacji, kastracji i czipowania zwierząt poprzez stacjonarne czipowanie i szczepienie na wściekliznę kotów wolno żyjących oraz psów i kotów właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrow Łódzki.
1.3.1. Część II C zamówienia obejmuje przeprowadzenie akcji promującej program bezpłatnej sterylizacji, kastracji i czipowania zwierząt właścicielskich. W ramach akcji Wykonawca w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrów Łódzki zrealizuje czipowanie i szczepienia na wściekliznę kotów wolno żyjących oraz psów i kotów właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki. Prognozowana wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie obejmowała 800 zabiegów szczepienia na wściekliznę oraz 350 zabiegów czipowania. Podana powyżej liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania osób uprawnionych do korzystania z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia. Minimalna liczba zrealizowanych zabiegów szczepienia na wściekliznę oraz czipowania zwierząt, będących przedmiotem zamówienia, nie będzie mniejsza niż 50% wartości wskazanej w zdaniu drugim, tj. 400 zabiegów szczepienia na wściekliznę oraz 175 zabiegów czipowania.
1.3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach Części II C określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5c/d do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych
4.5.5.) Wartość części: 20500 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.4. Część II DPromocja akcji sterylizacji, kastracji i czipowania zwierząt poprzez stacjonarne i wyjazdowe czipowanie i szczepienie na wściekliznę kotów wolno żyjących oraz psów i kotów właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrow Łódzki.
1.4.1. Część II D zamówienia obejmuje przeprowadzenie akcji promującej program bezpłatnej sterylizacji, kastracji i czipowania zwierząt właścicielskich. W ramach akcji Wykonawca w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrów Łódzki zrealizuje czipowanie i szczepienia na wściekliznę kotów wolno żyjących oraz psów i kotów właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki. Prognozowana wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie obejmowała 800 zabiegów szczepienia na wściekliznę oraz 350 zabiegów czipowania. Podana powyżej liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania osób uprawnionych do korzystania z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilościowych poszczególnych usług wskazanych powyżej przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zmiany te nie mogą zwiększyć całkowitej wartości zamówienia wskazanej w § 5 ust. 1 umowy. Minimalna liczba zrealizowanych zabiegów szczepienia na wściekliznę oraz czipowania będących przedmiotem zamówienia nie będzie mniejsza niż 50% wartości wskazanej w zdaniu drugim, tj. 400 zabiegów szczepienia na wściekliznę oraz 175 zabiegów czipowania.
1.4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach Części II D określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 c/d do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych
4.5.5.) Wartość części: 20500 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.5. Część III EKastracja i sterylizacja kotów właścicielskich i wolno żyjących z terenu gminy Aleksandrów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrow Łódzki.
1.5.1. Prognozowana wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie obejmowała 220 zabiegów sterylizacji kotek, 20 zabiegów sterylizacji aborcyjnych kotek oraz 150 zabiegów kastracji kocurów wolno żyjących oraz właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrow Łódzki. Usługa musi się składać z zabiegu wraz z kołnierzem lub kaftanem, dodatkowo zaczipowania zwierząt dotychczas niezaczipowanych w trakcie lub przed zabiegiem, opieki weterynaryjnej w okresie pozabiegowym oraz z wizyty kontrolnej. Podana powyżej liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu, w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania osób uprawnionych do korzystania z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilościowych poszczególnych usług wskazanych powyżej przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zmiany te nie mogą zwiększyć całkowitej wartości zamówienia wskazanej w § 5 ust. 1 umowy. Minimalna liczba zrealizowanych zabiegów sterylizacji i kastracji będących przedmiotem zamówienia nie będzie mniejsza niż 50% wartości wskazanej w zdaniu pierwszym, tj. 110 zabiegów sterylizacji kotek, 10 zabiegów sterylizacji aborcyjnych kotek i 75 zabiegów kastracji kocurów.
1.5.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach Części III E został określa wzór umowy stanowiący załącznik
nr 5 e/f do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych
4.5.5.) Wartość części: 46000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.6. Część III FKastracja i sterylizacja kotów właścicielskich i wolno żyjących z terenu gminy Aleksandrów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrow Łódzki.
1.6.1. Prognozowana wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie obejmowała 220 zabiegów sterylizacji kotek, 20 zabiegów sterylizacji aborcyjnych kotek oraz 150 zabiegów kastracji kocurów wolno żyjących oraz właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrow Łódzki. Usługa musi się składać z zabiegu wraz z kołnierzem lub kaftanem, dodatkowo zaczipowania zwierząt dotychczas niezaczipowanych w trakcie lub przed zabiegiem, opieki weterynaryjnej w okresie pozabiegowym oraz z wizyty kontrolnej. Podana powyżej liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu, w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania osób uprawnionych do korzystania z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilościowych poszczególnych usług wskazanych powyżej przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zmiany te nie mogą zwiększyć całkowitej wartości zamówienia wskazanej w § 5 ust. 1 umowy. Minimalna liczba zrealizowanych zabiegów sterylizacji i kastracji będących przedmiotem zamówienia nie będzie mniejsza niż 50% wartości wskazanej w zdaniu pierwszym, tj. 110 zabiegów sterylizacji kotek, 10 zabiegów sterylizacji aborcyjnych kotek i 75 zabiegów kastracji kocurów
1.6.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach Części III F został określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 e/f do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych
4.5.5.) Wartość części: 46000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.7. Cześć IV GKastracja i sterylizacja psów właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrow Łódzki
1.7.1. Prognozowana wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie obejmowała 180 zabiegów sterylizacji suk, 20 zabiegów sterylizacji aborcyjnej suk oraz 100 zabiegów kastracji psów właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrow Łódzki. Usługa musi się składać z zabiegu wraz z kołnierzem lub kaftanem, dodatkowo zaczipowania zwierząt dotychczas niezaczipowanych w trakcie lub przed zabiegiem, opieki weterynaryjnej w okresie pozabiegowym oraz z wizyty kontrolnej. Podana powyżej liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu, w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania osób uprawnionych do korzystania z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilościowych poszczególnych usług wskazanych powyżej przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zmiany te nie mogą zwiększyć całkowitej wartości zamówienia wskazanej w § 5 ust. 1 umowy. Minimalna liczba zrealizowanych zabiegów sterylizacji i kastracji będących przedmiotem zamówienia nie będzie mniejsza niż 50% wartości wskazanej w zdaniu pierwszym, tj. 90 zabiegów sterylizacji suk, 10 zabiegów sterylizacji aborcyjnej suk i 50 zabiegów kastracji psów.
1.7.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach Części IV G został określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 g/h do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych
4.5.5.) Wartość części: 57000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.8. Część IV HKastracja i sterylizacja psów właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrow Łódzki.
1.8.1. Prognozowana wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie obejmowała 180 zabiegów sterylizacji suk, 20 zabiegów sterylizacji aborcyjnej suk oraz 100 zabiegów kastracji psów właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrow Łódzki. Usługa musi się składać z zabiegu wraz z kołnierzem lub kaftanem, dodatkowo zaczipowania zwierząt dotychczas niezaczipowanych w trakcie lub przed zabiegiem, opieki weterynaryjnej w okresie pozabiegowym oraz z wizyty kontrolnej. Podana powyżej liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu, w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania osób uprawnionych do korzystania z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilościowych poszczególnych usług wskazanych powyżej przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zmiany te nie mogą zwiększyć całkowitej wartości zamówienia wskazanej w § 5 ust. 1 umowy. Minimalna liczba zrealizowanych zabiegów sterylizacji i kastracji będących przedmiotem zamówienia nie będzie mniejsza niż 50% wartości wskazanej w zdaniu pierwszym, tj. 90 zabiegów sterylizacji suk, 10 zabiegów sterylizacji aborcyjnej suk i 50 zabiegów kastracji psów.
1.8.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach Części IV H został określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 g/h do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych
4.5.5.) Wartość części: 57000 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.9. Część V IOpieka weterynaryjna nad zwierzętami z terenu gminy Aleksandrów Łódzki - kotami wolno żyjącymi, zwierzętami w boksie czasowym oraz adoptowanymi w ramach programu „Adopcje na jesień życia” w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrow Łódzki.
1.9.1. Prognozowana wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie obejmowała:
1) Udzielenie podstawowej pomocy weterynaryjnej - 20 zabiegów
2) Badanie USG jamy brzusznej – 10 zabiegów
3) Odpchlenie i odrobaczenie kota lub psa - 50 zabiegów
4) Eutanazja z utylizacją zwłok – 10 zabiegów
5) Uśpienie ślepego miotu wraz z utylizacją - 10 zabiegów
6) Pozostałe usługi weterynaryjne z zakresu usług świadczonych przez zakład leczniczy dla zwierząt, którym dysponuje Wykonawca, w zależności od potrzeb Zamawiającego według cennika załączonego do oferty – na realizację tej części przedmiotu zamówienia Zamawiający przeznacza kwotę maksymalnie 10.000 zł. brutto (słownie dziesięć tysięcy złotych brutto)
1.9.2. Podana powyżej liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu, w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania osób uprawnionych do korzystania z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia oraz potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania przesunięć ilościowych w zakresie usług wskazanych w pkt 1-6 powyżej przy zachowaniu poniższych zasad:
- przesunięcia wynikają z potrzeb Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
- przesunięcia będą dokonywane w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w formularzu ofertowym;
- przesunięcia nie spowodują przekroczenia maksymalnej wartości brutto umowy na część V I, wskazanej w § 5 ust. 1 umowy.
Minimalna wartość zamówienia nie będzie mniejsza niż 50 % kwoty wskazanej w § 5 ust. 1 umowy, której wzór stanowi załącznik nr 6 i/j do SWZ.
1.9.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach Części V I został określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 i/j do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych
4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.10. Część V JOpieka weterynaryjna nad zwierzętami z terenu gminy Aleksandrów Łódzki - kotami wolno żyjącymi, zwierzętami w boksie czasowym oraz adoptowanymi w ramach programu „Adopcje na jesień życia” w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrow Łódzki
1.10.1. Prognozowana wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie obejmowała:
1) Udzielenie podstawowej pomocy weterynaryjnej - 20 zabiegów
2) Badanie USG jamy brzusznej – 10 zabiegów
3) Odpchlenie i odrobaczenie kota lub psa - 50 zabiegów
4) Eutanazja z utylizacją zwłok – 10 zabiegów
5) Uśpienie ślepego miotu wraz z utylizacją - 10 zabiegów
6) Pozostałe usługi weterynaryjne z zakresu usług świadczonych przez zakład leczniczy dla zwierząt, którym dysponuje Wykonawca, w zależności od potrzeb Zamawiającego według cennika załączonego do oferty – na realizację tej części przedmiotu zamówienia Zamawiający przeznacza kwotę maksymalnie 10.000 zł. brutto (słownie dziesięć tysięcy złotych brutto)
1.10.2. Podana powyżej liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu, w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania beneficjentów – osób chcących skorzystać z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia oraz potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania przesunięć ilościowych w zakresie usług wskazanych w pkt a) – h) powyżej przy zachowaniu poniższych zasad:
- przesunięcia wynikają z potrzeb Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
- przesunięcia będą dokonywane w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w formularzu ofertowym;
- przesunięcia nie spowodują przekroczenia maksymalnej wartości brutto umowy na część V J, wskazanej w § 5 ust. 1 umowy.
Minimalna wartość zamówienia nie będzie mniejsza niż 50 % kwoty wskazanej w § 5 ust. 1 umowy, której wzór stanowi załącznik nr 6 i/j do SWZ.
1.10.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach Części V J został określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 i/j do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych
4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.11. Część VI KPromocja akcji sterylizacji, kastracji i czipowania zwierząt poprzez wyjazdowe czipowanie i szczepienie na wściekliznę kotów wolno żyjących oraz psów i kotów właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki pod posesjami na terenie gminy Aleksandrów Łódzki.
1.11.1. Część VI K zamówienia obejmuje przeprowadzenie akcji promującej program bezpłatnej sterylizacji, kastracji i czipowania zwierząt właścicielskich. W ramach akcji Wykonawca zrealizuje wyjazdowe czipowanie i szczepienia na wściekliznę kotów wolno żyjących oraz psów i kotów właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na terenie gminy Aleksandrów Łódzki. Wykonawca zapewni dojazd na miejsce świadczenia usługi własnym środkiem transportu. Liczba wyjazdów nie przekroczy 30. O terminie wyjazdu Zamawiający powiadomi Wykonawcę z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem. Prognozowana wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie obejmowała 1500 zabiegów szczepienia na wściekliznę oraz 200 zabiegów czipowania. Podana powyżej liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania osób uprawnionych do korzystania z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia. Minimalna liczba zrealizowanych zabiegów szczepienia na wściekliznę oraz czipowania będących przedmiotem zamówienia nie będzie mniejsza niż 50% wartości wskazanej w zdaniu drugim, tj. 750 zabiegów szczepienia na wściekliznę oraz 100 zabiegów czipowania.
1.11.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach Części VI K określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 k/l do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 35000 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.12. VI LPromocja akcji sterylizacji, kastracji i czipowania zwierząt poprzez wyjazdowe czipowanie i szczepienie na wściekliznę kotów wolno żyjących oraz psów i kotów właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki pod posesjami na terenie gminy Aleksandrów Łódzki.
2.11.1. Część VI K zamówienia obejmuje przeprowadzenie akcji promującej program bezpłatnej sterylizacji, kastracji i czipowania zwierząt właścicielskich. W ramach akcji Wykonawca zrealizuje wyjazdowe czipowanie i szczepienia na wściekliznę kotów wolno żyjących oraz psów i kotów właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na terenie gminy Aleksandrów Łódzki. Wykonawca zapewni dojazd na miejsce świadczenia usługi własnym środkiem transportu. Liczba wyjazdów nie przekroczy 30. O terminie wyjazdu Zamawiający powiadomi Wykonawcę z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem. Prognozowana wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie obejmowała 1500 zabiegów szczepienia na wściekliznę oraz 200 zabiegów czipowania. Podana powyżej liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania osób uprawnionych do korzystania z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia. Minimalna liczba zrealizowanych zabiegów szczepienia na wściekliznę oraz czipowania będących przedmiotem zamówienia nie będzie mniejsza niż 50% wartości wskazanej w zdaniu drugim, tj. 750 zabiegów szczepienia na wściekliznę oraz 100 zabiegów czipowania.
2.11.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach Części VI K określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 k/l do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 35000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6048 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Kotarba Gabinet Weterynaryjny i Sklep
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100571219
7.3.3) Ulica: Bratoszewskiego 21
7.3.4) Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-070
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GABINET WETERYNARYJNY I SKLEP ARTUR KOTARBA
jakie przetargi wygrała firma
GABINET WETERYNARYJNY I SKLEP ARTUR KOTARBA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6048 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Weterynaryjny i Sklep Artur Kotarba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100571219
7.3.3) Ulica: Bratoszewskiego 21
7.3.4) Miejscowość: Aleksandró Łódzki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-070
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GABINET WETERYNARYJNY I SKLEP ARTUR KOTARBA
jakie przetargi wygrała firma
GABINET WETERYNARYJNY I SKLEP ARTUR KOTARBA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24883,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Weterynaryjny i Sklep Artur Kotarba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100571219
7.3.3) Ulica: Bratoszewskiego 21
7.3.4) Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-070
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GABINET WETERYNARYJNY I SKLEP ARTUR KOTARBA
jakie przetargi wygrała firma
GABINET WETERYNARYJNY I SKLEP ARTUR KOTARBA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24883,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Weterynaryjny i Sklep Artur Kotarba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100571219
7.3.3) Ulica: Bratoszewskiego 21
7.3.4) Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-070
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GABINET WETERYNARYJNY I SKLEP ARTUR KOTARBA
jakie przetargi wygrała firma
GABINET WETERYNARYJNY I SKLEP ARTUR KOTARBA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46750 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54756 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46750 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Weterynaryjny i Sklep Artur Kotarba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100571219
7.3.3) Ulica: Bratoszewskiego 21
7.3.4) Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-070
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GABINET WETERYNARYJNY I SKLEP ARTUR KOTARBA
jakie przetargi wygrała firma
GABINET WETERYNARYJNY I SKLEP ARTUR KOTARBA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46750 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46750 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54756 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46750 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Weterynaryjny i Sklep Artur Kotarba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100571219
7.3.3) Ulica: Bratoszewskiego 21
7.3.4) Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-070
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GABINET WETERYNARYJNY I SKLEP ARTUR KOTARBA
jakie przetargi wygrała firma
GABINET WETERYNARYJNY I SKLEP ARTUR KOTARBA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46750 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Weterynaryjny i Sklep Artur Kotarba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100571219
7.3.3) Ulica: Bratoszewskiego 21
7.3.4) Miejscowość: Aleksandró Łódzki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-070
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GABINET WETERYNARYJNY I SKLEP ARTUR KOTARBA
jakie przetargi wygrała firma
GABINET WETERYNARYJNY I SKLEP ARTUR KOTARBA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104760 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Weterynaryjny i Sklep Artur Kotarba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON
7.3.3) Ulica: Bratoszewskiego 21
7.3.4) Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-070
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16299,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16804 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16299,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Weterynaryjny i Sklep Artur Kotarba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100571219
7.3.3) Ulica: Bratoszewskiego 21
7.3.4) Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-070
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GABINET WETERYNARYJNY I SKLEP ARTUR KOTARBA
jakie przetargi wygrała firma
GABINET WETERYNARYJNY I SKLEP ARTUR KOTARBA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16299,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16299,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16804 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16299,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Weterynaryjny i Sklep Artur Kotarba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100571219
7.3.3) Ulica: Bratoszewskiego 21
7.3.4) Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-070
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GABINET WETERYNARYJNY I SKLEP ARTUR KOTARBA
jakie przetargi wygrała firma
GABINET WETERYNARYJNY I SKLEP ARTUR KOTARBA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16299,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie w 2025 roku usług weterynaryjnych wykonywanych na wolno żyjących kotach z terenu Gminy Miasto Reda wraz z ich wyłapywaniem, z uwzględnieniem kotów rannych w zdarzeniach drogowych.
- "Odławianie bezdomnych zwierząt z terenu gminy Wartkowice oraz zapewnienie im opieki i miejsca w schronisku dla bezdomnych zwierząt"
- Świadczenie usług weterynaryjnych z zakresu opieki nad zwierzętami bezdomnymi i kotami wolno żyjącymi występującymi na terenie Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
- Usługi weterynaryjne w zakresie opieki nad zwierzętami bezdomnymi i wolno żyjącymi z terenu Miasta Pruszkowa.
- Odłapywanie bezdomnych zwierząt oraz sprawowanie opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu gminy Kamieńsk
- Świadczenie usług weterynaryjnych - opieka nad zwierzętami bezdomnymi i zapobieganie bezdomności zwierząt w Gminie Miasto Ełk w 2025 r., z podziałem na trzy części
więcej: Usługi weterynaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.