eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piątnica Poduchowna"Budowa i przebudowa dróg w gminie Piątnica (II etap)"



Ogłoszenie z dnia 2024-06-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa i przebudowa dróg w gminie Piątnica (II etap)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piątnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669973

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stawiskowska 53

1.5.2.) Miejscowość: Piątnica Poduchowna

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-421

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 86 215 21 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.pstragowski@gminapiatnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminapiatnica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminapiatnica.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa i przebudowa dróg w gminie Piątnica (II etap)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f5627d0-fd6a-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00370770

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291314

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6319519,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr 105 680 B ulica Cmentarna w Piątnicy
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr 105 680 B ul. Cmentarna w Piątnicy, w lokalizacji od km 0+000,00 do km 0+402,30. W zakresie planowanych prac jest wykonanie robót drogowych wraz z odwodnieniem pasa drogowego, przebudowa na odcinkach kolidujących z rozwiązaniami drogowymi, sieci elektrycznej oraz budowa oświetlenia drogowego. W zakresie robót objętych projektem znajduje się m.in. wykonanie następujących robót: • usunięcie drzew i krzewów kolidujących z zaprojektowanymi rozwiązaniami drogowymi, • rozbiórka ogrodzeń, skarp, płyt EKO, nawierzchni jezdni, chodników, parkingów, zjazdów, • usunięcie warstwy humusu i gruntów organicznych, • roboty ziemne/korytowanie drogi, • grunt ulepszony - mieszanka kruszyw niezwiązanych CNR • grunt ulepszony - geokrata z mieszanką kruszyw niezwiązanych CNR w geowłókninie • grunt ulepszony cementem C1,5/2 • wyrównanie mieszanką kruszyw niezwiązanych CNR • profilowanie pasa drogowego do wymaganych rzędnych dna koryta, • wykonanie kanalizacji deszczowej, • usunięcie kolizji elektrycznej, • zabezpieczenie rurami osłonowymi kablowej sieci telekomunikacyjnej i elektrycznej, • budowa jezdni z kostki betonowej dla kategorii ruchu KR 2, • ustawianie krawężników, oporników i obrzeży, • budowa chodników z kostki betonowej, • budowa parkingów z kostki betonowej, • wykonanie zjazdów na pola i posesje, • wykonanie poboczy z kruszywa, • wykonanie opaski z kruszywa wzdłuż muru cmentarnego i ogrodzenia kościoła, • od km 0+300,83 do km 0+402,30 po wybudowaniu kanalizacji deszczowej - odtworzenie nawierzchni – nakładka bitumiczna, • odtworzenie umocnienia lewego pobocza płytami ażurowymi na szerokości 0,6 m, • nasadzenia żywopłotu, obsianie terenu trawą, • przestawienie kapliczki, • budowa oświetlenia ulicznego, • wykonanie oznakowania, • uporządkowanie pasa drogowego. Szczegółowy zakres rzeczowy został określony w załączonej do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Załączony przez Zamawiającego przedmiar robót ma charakter wyłącznie pomocniczy i nie jest dokumentem podstawowym do ustalenia ceny ofertowej. Nieujęcie w wycenie jakiejkolwiek pozycji nie będzie upoważniało Wykonawcy do dochodzenia zapłaty za jej wykonanie. Wykonawca powinien przeanalizować wszystkie zapisy zawarte w dokumentacji i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy – umowa na przedmiotowe zadanie jest ryczałtowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 2580160,77 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Przebudowa drogi gminnej nr 105672B ulica Ogrodowa w Piątnicy
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej nr 105672B ul. Ogrodowa w Piątnicy, która ma na celu poprawę stanu technicznego i użytkowego drogi poprzez wykonanie nowej nawierzchni spełniającej wymagania nośności dla ruchu kategorii KR2. W ramach zadania planowane jest wprowadzenie nowej organizacji ruchu wraz z elementami bezpieczeństwa pieszych i ruchu drogowego, budowa jezdni, chodników, zjazdów, budowa/przebudowa sieci kanalizacji deszczowej z przykanalikami i wpustami deszczowymi, sieci wodociągowej, sieci elektroenergetycznej (oświetlenie drogowe) oraz sieci teletechnicznej Orange. Szczegółowy zakres rzeczowy został określony w załączonej do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i dokumentacji projektowej. Załączony przez Zamawiającego przedmiar robót ma charakter wyłącznie pomocniczy i nie jest dokumentem podstawowym do ustalenia ceny ofertowej. Nieujęcie w wycenie jakiejkolwiek pozycji nie będzie upoważniało Wykonawcy do dochodzenia zapłaty za jej wykonanie. Wykonawca powinien przeanalizować wszystkie zapisy zawarte w dokumentacji i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy – umowa na przedmiotowe zadanie jest ryczałtowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 1667265,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Przebudowa drogi gminnej nr 105673B ulica Wesoła w Piątnicy
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej nr 105673B ulica Wesoła w Piątnicy, która ma na celu poprawę stanu technicznego i użytkowego drogi poprzez wykonanie nowej nawierzchni spełniającej wymagania nośności dla ruchu kategorii KR2. W ramach zadania planowane jest wprowadzenie nowej organizacji ruchu wraz z elementami bezpieczeństwa pieszych i ruchu drogowego, budowa/przebudowa jezdni, chodnika, zjazdów oraz budowa/przebudowa sieci kanalizacji deszczowej z przykanalikami i wpustami deszczowymi, sieci wodociągowej oraz sieci elektroenergetycznej (oświetlenie drogowe). Szczegółowy zakres rzeczowy został określony w załączonej do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i dokumentacji projektowej. Załączony przez Zamawiającego przedmiar robót ma charakter wyłącznie pomocniczy i nie jest dokumentem podstawowym do ustalenia ceny ofertowej. Nieujęcie w wycenie jakiejkolwiek pozycji nie będzie upoważniało Wykonawcy do dochodzenia zapłaty za jej wykonanie. Wykonawca powinien przeanalizować wszystkie zapisy zawarte w dokumentacji i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy – umowa na przedmiotowe zadanie jest ryczałtowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 929949,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV - Remont drogi gminnej nr 105674B ulica Nowoprojektowana w Piątnicy
Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gminnej nr 105674B ul. Nowoprojektowanej w Piątnicy. Zakresem inwestycji objęto remont jezdni, chodnika, zjazdów, wymianę opraw oświetleniowych, budowę sieci wodociągowej oraz kanalizacji deszczowej. Szczegółowy zakres rzeczowy został określony w załączonej do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) dokumentacji projektowej oddzielnie dla prac remontowych i oddzielnie dla budowy wodociągu i kanalizacji deszczowej. Załączony przez Zamawiającego przedmiar robót ma charakter wyłącznie pomocniczy i nie jest dokumentem podstawowym do ustalenia ceny ofertowej. Nieujęcie w wycenie jakiejkolwiek pozycji nie będzie upoważniało Wykonawcy do dochodzenia zapłaty za jej wykonanie. Wykonawca powinien przeanalizować wszystkie zapisy zawarte w dokumentacji i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy – umowa na przedmiotowe zadanie jest ryczałtowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 387500,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć V - Przebudowa z rozbudową drogi gminnej ulica Sportowa w Jeziorku
W zakresie jest wykonanie robót drogowych, przebudowa przyłącza wodociągowego, budowa oświetlenie ulicznego, usunięcie kolizji - przebudowa sieci elektrycznej, budowa kanału technologicznego. W ramach powyższego zadania planowane jest również wykonanie: - zjazdów na pola i posesje – kategoria obiektów IV – elementy dróg publicznych i kolejowych dróg szynowych, jak: skrzyżowania i węzły, wjazdy i zjazdy, przejazdy, perony, rampy, - budowy i przebudowy sieci wodociągowej, budowy kanału technologicznego i elektrycznej – kategoria obiektów XXVI – sieci, jak: elektroenergetyczne, telekomunikacyjne, gazowe, ciepłownicze, wodociągowe, kanalizacyjne oraz rurociągi przesyłowe, - rowów krytych pod zjazdami i pod koroną drogi – kategoria obiektów XXVIII – drogowe i kolejowe obiekty mostowe, jak: mosty, estakady, kładki, przejścia podziemne, wiadukty, przepusty, tunele. Szczegółowy zakres rzeczowy został określony w załączonej do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Załączony przez Zamawiającego przedmiar robót ma charakter wyłącznie pomocniczy i nie jest dokumentem podstawowym do ustalenia ceny ofertowej. Nieujęcie w wycenie jakiejkolwiek pozycji nie będzie upoważniało Wykonawcy do dochodzenia zapłaty za jej wykonanie. Wykonawca powinien przeanalizować wszystkie zapisy zawarte w dokumentacji i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy – umowa na przedmiotowe zadanie jest ryczałtowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 1893808,46 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2580160,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2985537,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2580160,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GProjekt Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381386458

7.3.3) Ulica: ul. Zawadzka 59/68

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2580160,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1667265,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1838580,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1667265,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTPOL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146623417

7.3.3) Ulica: Wola Wodyńska 77

7.3.4) Miejscowość: Wodynie

7.3.5) Kod pocztowy: 08-117

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1667265,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 929949,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 983663,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 929949,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTPOL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146623417

7.3.3) Ulica: Wola Wodyńska 77

7.3.4) Miejscowość: Wodynie

7.3.5) Kod pocztowy: 08-117

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 929949,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-15

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 398503,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 481221,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 398503,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTPOL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146623417

7.3.3) Ulica: Wola Wodyńska 77

7.3.4) Miejscowość: Wodynie

7.3.5) Kod pocztowy: 08-117

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 387500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-15

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2208133,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2696668,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2208133,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIK-PROJEKT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200089637

7.3.3) Ulica: ul. Meblowa 37

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2028133,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.