Ogłoszenie z dnia 2023-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00326588/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kolorowego laserowego urządzenia wielofunkcyjnego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wadowicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072183421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Batorego 2
1.5.2.) Miejscowość: Wadowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@powiatwadowicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwadowicki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-02a3ae25-2baa-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kolorowego laserowego urządzenia wielofunkcyjnego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02a3ae25-2baa-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00370776
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022537/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00326588
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NIZ.272.TP.36.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kolorowego laserowego urządzenia wielofunkcyjnego A3, na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wadowicach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12298,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13442,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12298,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: XERRO - POLSKA JÓZEF FRĄCKOWIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276592417
7.3.3) Ulica: Brynowska 56-58
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-584
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
XERRO - POLSKA JÓZEF FRĄCKOWIAK
jakie przetargi wygrała firma
XERRO - POLSKA JÓZEF FRĄCKOWIAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12298,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-16INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Dostawa elementów próżniowego systemu pobierania krwi wraz z najmem aparatu do OB dla ZZOZ w Wadowicach
- Organizacja i przeprowadzenie kursu na Prawo jazdy kat. B / kat. T zakończone egzaminem państwowym
- Koszenie poboczy dróg i terenów zielonych na terenie Gminy Wadowice w 2025 r.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1767K Wadowice - Wieprz poprzez budowę chodnika dla pieszych wraz z poprawą odwodnienia w km od ok. 3+430 do km ok. 3+886 w miejscowości Wieprz
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Wadowickiego w skład którego wchodzą jednostki organizacyjne, służby, inspekcje i straż na okres trzech lat od 01.07.2025r. do 30.06.2028r.
- Przedmiot zamówienia obejmuje: usługi sprzątania, czyszczenia i dezynfekcji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZZOZ w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa skanerów, drukarek kodów kreskowych oraz urządzenia wielofunkcyjnego
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych (3 części) w ramach projektu ZAWÓD IT- MOJA PASJA
- Doposażenie dla zawodu TPS oraz MPS w ramach realizacji projektu pn.: "Z kwalifikacjami w przyszłość".
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do jeleniogórskich szkół zawodowych w ramach projektu pn.: "Wspieramy jeleniogórskich zawodowców"
- Dostawa drukarki 3D z akcesoriami dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.