eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cibórz › Dostawa środków czystości



Ogłoszenie z dnia 2024-06-18

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa środków czystości

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SP ZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292793

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cibórz 5

1.5.2.) Miejscowość: Cibórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-213

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 685066000

1.5.8.) Numer faksu: +48 68 319494

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.flejsierowicz@ciborz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciborz.bip.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków czystości

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d47a8fb1-2c81-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00370814

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031915/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa środków czystości

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d47a8fb1-2c81-11ef-86d2-4e696a6d8c25

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/ ,ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 13. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Szpital Specjalistyczny dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SP ZOZ w Ciborzu, Cibórz 5, 66-213 Skąpe, Tel. 068 5066000
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SP ZOZ w Ciborzu jest Pan Grzegorz Miłek, e-mail: iod@ciborz.eu *;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Dostawa środków czystości prowadzonym w trybie podstawowym;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2210.14.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Płyn do mycia naczyń o poj. 5 l. - koncentrat szt. 590
2 Proszek do prania o wadze 2 kg szt. 20
3 Mydło w płynie antybakteryjne o poj. 5 l. szt. 420
4 Mydło toaletowe kostka o wadze 100 g. szt. 60
5 Płyn do kąpieli o poj. 5l. szt. 20
6 Szampon do włosów o poj. 1 l. szt. 220
7 Rękawice gospodarcze (mocne) para 400
8 Kostka WC w koszyku szt. 770
9 Świeca stołowa opakowanie a 8 szt op 10
10 Odświeżacz powietrza w aerozolu o poj. 300 ml
Ścierka do podłogi szt. 700
11 Ścierka do podłogi szt. 100
12 Gąbka zmywak a 5 szt. op 950
13 Płyn do mycia i dezynfekcji toalet oraz urządzeń sanitarnych typu Domestos lub równoważny o poj. 0,75 l. szt. 1500
14 Preparat nabłyszczający do zmywarek gastronomicznych o poj. 5 l. szt. 20
15 Płyn myjąco - dezynfekujący do przemysłowych zmywarek naczyń o poj. 10 l. szt. 30
16 Środek do usuwania kamienia wapiennego w zmywarkach gastronomicznych o poj. 3 l. szt. 40
17 Środek do usuwania kamienia i rdzy z armatury sanitarnej o poj. 1 l. szt. 500
18 Szczotka do szorowania z gwintem szt. 100
19 Szczotka do zamiatania z gwintem 30 cm z mieszanki 30% włosie naturalne i 70% włosie sztuczne szt. 260
20 Kij do szczotki 120 cm z gwintem, drewniany szt. 220
21 Worki foliowe czerwone 120 l a 25 szt., wykonane z folii LDPE o grubości min. 25 mikronów, mocny zgrzew na dole op 160
22 Worki foliowe niebieskie 120 l a 25 szt., wykonane z folii LDPE o grubości min. 25 mikronów, mocny zgrzew na dole op 2100
23 Worki foliowe niebieskie 60 l a 50 szt., wykonane z folii LDPE o grubości min. 20 mikronów, mocny zgrzew na dole op 2000
24 Worki foliowe czerwone 60 l a 50 szt., wykonane z folii LDPE o grubości min. 20 mikronów, mocny zgrzew na dole op 150
25 Worki foliowe żółte 60 l a 30 szt., wykonane z folii LDPE o grubości min. 20 mikronów, mocny zgrzew na dole op 15
26 Worki foliowe kolor dowolny 160 l a 25 szt. wykonane z folii LDPE o grubości min. 30 mikronów, mocny zgrzew na dole op. 600
27 Ściereczki uniwersalne rozmiar 25 x 30 cm w rolce, w rolce 50 szt. rolka 2600
28 Ręcznik papierowy ZZ op a 20 pakietów op 800
29 Rolka papier bielona mini a 12 szt. szer. rolki 20 cm średnica rolki 14 cm op 100
30 Ręczniki papierowe makulat, zielony mini a 12 szt. op 150
31 Papier toaletowy a 64 szt. op 560
32 Mleczko do WC o poj 500 ml szt. 750
33 Pasta do podłogi w butelce szklanej o poj. 0,5 l szt. 30
34 Pasta BHP ścieralna op 20

4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatnosci

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Ręcznik papierowy typu Reflex – papier w rolce centralnego dozowania dostosowany (kompatybilny) do dozowników firmy Tork o wymiarach wys. 31,80 cm, szer. 26,5 cm, głębokość 26,30 cm. Jednowarstwowy z włókien przetworzonych. Wymiary odcinka 20 x 35 cm, średnica całkowita rolki 19,50 cm, ilość odcinków min. 857, gramatura nie mniejsza niż 25g/mkw. Opakowanie a 6 rolek (rozmary +/- 2 cm) op 70
2 Mydło w pianie, lekko perfumowane, łagodne nie podrażniające skóry do dozownika firmy Tork o wymiarach szer. 28,60 cm, dł. 13,00 cm, głębokość 10,50 cm., o pojemności 1000 ml i ilości dawek 1000, typ S-1 Opakowanie a 6 op. 40
3 Mydło w pianie, lekko perfumowane, łagodne nie podrażniające skóry do dozownika firmy Tork o wymiarach szer. 28,60 cm, dł. 13,00 cm, głębokość 10,50 cm., o pojemności 1000 ml i ilości dawek 2500, typ S-4 Opakowanie a 6 op. 15
4 Papier toaletowy dwuwarstwowy, w rolce, biały z perforacją, dostosowany do dozownika firmy Tork o wymiarach szer. 21,90 cm, dł. 21.90 cm i głębokość 15,60 cm, z mieszanki makulatury i celulozy, papier o wymiarach dł. Rolki 111,6 m, ilość odcinków 620, średnica rolki 15 cm, gramatura nie mniejsza niż 2 x 16 g/mkw. Opakowanie a 12 rolek op. 55
5 Papier toaletowy jumbo, biały, 2 warstwy, miękki i nierozrywający się, wykonany z włókien z recyklingu. Długość rolki 165-170m, średnica 18,5-19cm, ilość arkuszy minimum 850, waga rolki minimum 550g, średnica gilzy 5,8-6cm. Opakowanie kartonowe 12 szt.
op. 48
6 Papier toaletowy, 2 warstwy, wykonany z celulozy w postaci pojedynczych złożonych arkuszy umożliwiający wyciąganie po jednym listku. Wymiar listka min. 11cmx19cm, ilość w opakowaniu zbiorczym 30 x 250-255 listków. op. 30

4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatnosci

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Wysokoalkaliczny środek przeznaczony do gruntownego mycia za pomocą maszyn szorujących oraz bieżącego czyszczenia silnie zabrudzonych podłóg przy pomocy mopa. Do podłóg odpornych na środki zasadowe. Zawierający w swoim składzie: 2-(2-butoksyetoksy)etanol 2,5 - <10 %; Metakrzemian sodu pięciowodny 1 - <2,5 %; wodorotlenek potasu 1 - <2,5 %; Alkohol, C9-11, etoksylowany (6 EO) 1 - <2,5 %; wersenian czterosodowy 1 - <2,5 %; Pirofosforan tetrapotasowy 1 - <2,5 %. Stosowany w czyszczeniu gruntownym w rozcieńczeniu 500-1000ml na 10 l wody. w czyszczeniu codziennym od 100 do 500 ml. Opakowanie: 5 l
szt. 350
2 Preparat przeznaczony do codziennego mycia wszelkich powierzchni wodoodpornych (powierzchni lakierowanych, tworzyw sztucznych, płytek ceramicznych, marmuru, szkła). Wymagane właściwości antystatyczne. Chroni powierzchnię przed zabrudzeniem. Może być stosowany do powierzchni mających kontakt z żywnością, produkt posiada atest PZH HŻ. Stosowany w stężeniu 0,25-2,0%. Bez zawartości etanolu. Skład: (metylo-2-metoksyetoksy)propanol 2,5 - <10 %; Alkohole, C12-14, etoksylowane 2,5 - <10 %;. Wartość pH 7 - 9 (dla roztworu 100%). Opakowanie 5 l
szt. 700
3 Pompka dozująca kompatybilna z pozycjami nr 1 i 2 zadania nr 3 szt. 50
4 Nakładka na mopa 40 cm z mikrofazy do mycia dezynfekcji wszelkich zmywalnych powierzchni, posiadająca kieszeniowy system mocowania oraz specjalne trapezowe zakładki umożliwiające bezdotykowe wyciskanie, trapezowe zakładki muszą być usztywnione za pomocą specjalnych wsadów z tworzywa sztucznego, pozwalające na stabilne mocowanie trapezów w stelażu. Materiał: 100 % mikrofaza. Wymiary: nakładka: 45 x 16 cm, trapezowe zakładki 6 x 9 x 8,5 cm, kieszeń: 6,5 x 12 cm, trójkątne wycięcia w kieszeniach 2 x 2 x 3 cm, wymiary mogą róznić się od rzeczywistych o +/- 1 cm. szt. 1000

4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatnosci

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;
b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie składane na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. (załącznik nr 6 do SWZ)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

19. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:
a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
b) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w ofercie w formie, o którym mowa w ust. 11),
c) wszelka korespondencja w Postępowaniu prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, o którym mowa w ust. 19 lit. b),
d) wypełniając Formularz Ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, a nie dane pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-27 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-27 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.