eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieWykonanie prac geodezyjnych - 2 zadania



Ogłoszenie z dnia 2022-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie prac geodezyjnych - 2 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac geodezyjnych - 2 zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-422e4695-37e9-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370821

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038058/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.23 Sporządzenie map do regulacji stanu prawnego pasów drogowych w trybie art 73 ustawy Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną

1.3.27 Pomiar do regulacji stanu prawnego w trybie art 73 ustawy przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;

Zamawiający prowadził postępowanie w trybie podstawowym w przedmiocie: Wykonanie prac geodezyjnych- 2 zadania
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w dniu 28.06.2022 r pod numerem 2022/BZP 00227332/01 oraz zamieszczone na stronie https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.
cd w sekcji IX informacje dodatkowe

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.99.2022.AS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 20634,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie prac geodezyjnych:

Pomiar do regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. – Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz. 872 z późn. zm.) pasa drogowego drogi gminnej ulicy Żerkowickiej (dz. nr 389, karta mapy 6, obręb Żerkowice)
i ulicy Warzywnej (dz. nr 149, karta mapy 3, obręb Żerkowice).
Szacunkowa ilość działek do podziału – ul. Żerkowicka – 2 szt.
Szacunkowa ilość działek do podziału – ul. Warzywna – 5 szt

W ramach zapotrzebowania (zlecenia) należy sporządzić i przekazać Zamawiającemu:
a) projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. – Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. Na projekcie umieścić uwagę o treści: Podziału działki dokonano według stanu użytkowania na dzień 31.12.1998 r. zgodnie z dyspozycją art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. – Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. Na mapach należy oznaczyć kolorem zielonym – granice ewidencyjne działek, kolorem czerwonym – granica pasa drogowego – stan faktyczny na dzień 31.12.1998 r. Dla każdej dzielonej nieruchomości wykonać osobny projekt podziału oraz zbiorczą mapę do celów prawnych z ustalonym przebiegiem pasa drogowego.
Projekty podziału działek przygotować w liczbie egzemplarzy: x + 3 (gdzie x - stanowi liczbę współwłaścicieli działek),
b) dokumentację w postaci zdjęć lotniczych sprzed 1.01.1999 r. z nałożonymi granicami działek ewidencyjnych pozwalające odtworzyć stan zagospodarowania działek wskazujący na drogowy charakter nieruchomości,
c) protokoły badania ksiąg wieczystych, zbiorów dokumentów, Rep. hip. dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi według stanu na 31.12.1998 r. i na datę badania księgi wieczystej, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych lub zbiorach dokumentów z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne – w 1 egz.,
d) poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów własności w przypadku braku urządzonej księgi wieczystej,
e) kserokopię protokołu granicznego – 1 egz.,
f) kserokopię szkicu polowego – 1 egz.
g) Wykazy zmian danych ewidencyjnych – 2 egz.


2. Zatrudnienie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia:

Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudniania osób na umowę o pracę.

3. Wymagania i warunki:
1) Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących przepisach i normach, w szczególności ustawą o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (tj. Dz. U. z 2021 poz. 1899 z późn. zm.) i rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. Nr. 268 poz. 2663) oraz ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1990 z późn. zm.).
2) Okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, licząc odrębnie dla każdej zleconej pracy geodezyjnej od daty jej odbioru przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt usunąć wszelkie wady w terminie ustalonym indywidualnie z Zamawiającym, jednak nie później niż w terminie 6 tygodni od pisemnego ich zgłoszenia.
3) Wykonawca zobowiązany jest do osobistego stawiennictwa na każde wezwanie Zamawiającego w jego siedzibie w godzinach pracy urzędu w okresie trwania umowy oraz w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71354000-4 - Usługi sporządzania map

71355000-1 - Usługi pomiarowe

71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GeoPON Maciej Wtorek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6492224227

7.3.3) Ulica: Równa 17/7

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Cd z sekcji III pkt 3.1.1) uzasadnienie faktyczne i prawne trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki
W postępowaniu w zakresie części 2 wpłynęły następujące oferty:
- Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjnych Sp. z o.o. ul. Stefana Jaracza 4, 42-217 Częstochowa którego ofertę odrzucono na podstawie art. 226 ust 1 pkt 2 litera b) ustawy Pzp, zgodnie z którymi Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, jeżeli została złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu
- Usługi Geodezyjne POMIAR Jarosław Knopik ul. Kolejowa 20, 42-141 Przystajń którego ofertę odrzucono na podstawie na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 litera b i c ustawy Pzp., zgodnie z którym Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez Wykonawcę:
b) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, lub
c) który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzającego brak podstaw wykluczenia lub spełnienie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.

W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 Pzp, zgodnie z którym: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
W związku z powyższym należy stwierdzić, że zachodzi przesłanka do przeprowadzenia postępowania w trybie art. 305 pkt 2 ustawy Pzp w zakresie części 2.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.