Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00312233/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace remontowo - konserwatorskie dwóch wież strażniczych i dwóch bram obozowych na terenie byłego niemieckiego podobozu KL Auschwitz III - Blechhammer w Sławięcicach (Kędzierzyn-Koźle)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d98264431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace remontowo - konserwatorskie dwóch wież strażniczych i dwóch bram obozowych na terenie byłego niemieckiego podobozu KL Auschwitz III - Blechhammer w Sławięcicach (Kędzierzyn-Koźle)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa078a24-0b97-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00370891
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023525/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.44 Prace remontowo-konserwatorskie dwóch wież strażniczych i dwóch bram obozowych na terenie byłego niemieckiego podobozu KL Auschwitz III - Blechhammer w Sławięcicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00312233
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.20.2024.AH
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Niniejsze postępowanie obejmuje realizację robót budowlanych w zakresie remontu i konserwacji dwóch wież strażniczych i dwóch bram obozowych na terenie byłego niemieckiego podobozu KL Auschwitz III - Blechhammer w Sławięcicach (Kędzierzynie Koźlu) - filii obozu w Oświęcimiu, na podstawie programu prac konserwatorskich, sporządzonego przez „BASE & DIRECT A.W. WASZKIEWICZ SP. JAWNA” z siedzibą w m. Ząbki 05-091, przy ul. Hugona Kołłątaja 9/4, obejmujących:
1) Prace przygotowawcze:
a) Przygotowanie dokumentacji fotograficznej bram i wież strażniczych przed pracami konserwatorskimi;
b) Przygotowanie terenu wokół obiektów - usunięcie w pobliżu obiektu wszelkiej roślinności.
2) Prace przy obu bramach:
a) Dezynfekcja z użyciem roztworów do usuwania mikroorganizmów - pokrycie powierzchni betonowych preparatem glono- i grzybobójczym;
b) Oczyszczenie ręczne szczotkami drucianymi, metalowych powierzchni bramy z nawarstwień oraz pozostałości mchów i porostów;
c) Oczyszczenie metodą strumieniowo-ścierną betonu oraz elementów wystającego zbrojenia z luźnych nawarstwień i rdzy - wybór materiału ściernego po próbach na skuteczność przy braku uszkodzeń powierzchni materiału zabytkowego;
d) Chemiczne usunięcie zaplamień z rdzy na betonie, powstałych przy wystających elementach metalowego szkieletu;
e) Zabezpieczenie wystających elementów metalowych metodą cynkowania na zimno;
f) Wykonanie iniekcji w węższych szczelinach betonu preparatem wypełniającym;
g) Oczyszczenie z uszkodzonego betonu ubytków spowodowanych korozją zbrojenia a następnie zabezpieczenie zbrojenia metodą cynkowania na zimno i uzupełnienie ubytków zaprawami polimerowo-cementowymi;
h) Wykonanie uzupełnień i rekonstrukcji z wykorzystaniem odpowiednich zapraw polimerowo-cementowych, dobarwianych w masie, z użyciem odpowiednich kruszyw;
i) Scalenie kolorystyczne elementów betonowych z użyciem farb silikatowych;
j) Hydrofobizacja elementów betonowych z wykorzystaniem preparatów hydrofobowych na całej powierzchni obiektu;
k) Zabezpieczenie przed ponownym wzrostem roślin w bezpośrednim otoczeniu obiektów, za pomocą geowłókniny oraz grysu kamiennego.
3) Prace przy obu wieżach strażniczych:
a) Ręczne oczyszczenie szczotkami powierzchni zewnętrznych betonu i elementów wystającego zbrojenia z rdzy, mchów, porostów, mikroorganizmów i luźnych nawarstwień;
b) Dezynfekcja z użyciem roztworów do usuwania mikroorganizmów - pokrycie powierzchni betonowych preparatem glono- i grzybobójczym;
c) Zabezpieczenie pozostałości historycznych (rosyjskich) napisów propagandowych – wieżyczka nr 106;
d) Oczyszczenie metodą strumieniowo-ścierną;
e) Usunięcie ewentualnych nieszczelności w daszkach wieżyczek, ujawnionych po oczyszczeniu;
f) Chemiczne usunięcie zaplamień z rdzy na betonie, powstałych przy wystających elementach metalowego szkieletu;
g) Zabezpieczenie wystających elementów metalowych metodą cynkowania na zimno;
h) Wykonanie iniekcji w węższych szczelinach betonu preparatem wypełniającym;
i) Odczyszczenie z uszkodzonego betonu ubytków spowodowanych korozją zbrojenia a następnie zabezpieczenie zbrojenia metodą cynkowania na zimno i uzupełnienie ubytków zaprawami polimerowo-cementowymi;
j) Hydrofobizacja elementów betonowych z wykorzystaniem preparatów hydrofobowych na całej powierzchni obiektu;
k) Zabezpieczenie przed ponownym wzrostem roślin w bezpośrednim otoczeniu obiektów, za pomocą geowłókniny oraz grysu kamiennego.
2. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo:
1) Zgodnie z programem prac konserwatorskich, prace przy przedmiotowych obiektach powinny mieć charakter zachowawczy;
2) Wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym powykonawczej dokumentacji konserwatorskiej i dostarczenie jej Zamawiającemu do dnia zgłoszenia zakończenia prac, w formie papierowej i elektronicznej;
3) Właściwą organizację, zagospodarowanie i uporządkowanie obiektu, terenu i miejsca prowadzenia prac konserwatorskich;
4) Zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji prac konserwatorskich zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami. Wykonawca jest zobowiązany udokumentować Zamawiającemu sposób zagospodarowania powstałych w wyniku prowadzenia tych prac odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami, nie później niż w dniu zawiadomienia o zakończeniu prac konserwatorskich;
5) Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w drogi i terenu zielonego, powstałych w związku z prowadzonymi pracami remontowo-konserwatorskimi;
6) Sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu i miejsca prowadzenia prac konserwatorskich, polegającej w szczególności na uwidocznieniu ogólnego stanu obiektu i jego sąsiedztwa przed rozpoczęciem prac. Wykonaną inwentaryzację Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych, w terminie 5 dni od dnia przekazania mu obiektu i miejsca prowadzenia prac remontowo-konserwatorskich;
7) Wykonanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych oraz wykonanie czynności konserwacyjnych, warunkujących utrzymanie gwarancji na zasadach przez Wykonawcę udzielonej;
8) Uporządkowanie terenu i miejsca prowadzonych prac remontowo-konserwatorskich po ich zakończeniu;
9) Uporządkowanie także terenu przylegającego miejsca i terenu prowadzonych prac konserwatorskich, który został naruszony wskutek prowadzonych prac;
10) Sporządzenie dokumentacji fotograficznej terenu i miejsca prowadzenia prac konserwatorskich w dniu odbioru końcowego i przekazanie Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych w terminie 5 dni od dnia odbioru;
11) Wykonawca ponosi wszystkie koszty wynikające z warunków i decyzji instytucji w związku z prowadzonymi pracami konserwatorskimi;
12) Wykonawca zobowiązany jest z dniem przekazania terenu i miejsca prac konserwatorskich, posiadać i przedłożyć Zamawiającemu opłacony dokument ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej;
13) Po oczyszczeniu pieca z wtórnych powłok malarskich należy zwołać komisję konserwatorską w celu oceny stanu zachowania warstwy oryginalnej oraz określenia dalszego postępowania i jej ewentualnej ekspozycji;
3. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
Na podstawie 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia:
• prace remontowo-konserwacyjne
Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy.
4. Wymagania wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych. Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 110 z późn. zm.) Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił, co najmniej 10%. Zasady obliczania udziału pojazdów elektrycznych we flotach pojazdów wskazano w art. 36a ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in. Projektowane postanowienia umowy oraz załączniki zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną część SWZ: program prac konserwatorskich, sporządzony przez „BASE & DIRECT A.W. WASZKIEWICZ SP. JAWNA” z siedzibą w m. Ząbki 05-091, przy ul. Hugona Kołłątaja 9/4.
6. Termin realizacji zamówienia.
1) Zamówienie należy zrealizować w terminie: nie krócej niż 15 dni kalendarzowych, nie dłuższym niż 40 dni kalendarzowych liczonych od dnia przekazania terenu i obiektu prac konserwatorskich (wartość oceniana)
(minimalny oceniany 15 dni kalendarzowych od daty przekazania terenu i obiektu prac konserwatorskich).
2) Przekazanie terenu i obiektu prac konserwatorskich do 60 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy.
3) Okres gwarancji wynosi min. 36 miesięcy, max 60 miesięcy, licząc od dnia protokołu odbioru końcowego (wartość oceniana).
4) Okres rękojmi za wady wynosi 5 lat licząc od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane (protokół odbioru końcowego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133091,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194951,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133091,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Inżyniersko-Budowlane „BUDMISTRZ Piotr Górski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7531937588
7.3.3) Ulica: Wolność 27
7.3.4) Miejscowość: Stare Koźle
7.3.5) Kod pocztowy: 47-223
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Piotr Górski USŁUGI INŻYNIERSKO -BUDOWLANE " BUDMISTRZ "
jakie przetargi wygrała firma
Piotr Górski USŁUGI INŻYNIERSKO -BUDOWLANE " BUDMISTRZ "
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133091,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Dostawa gazu ziemnego do obiektów zarządzanych przez MOSiR w Kędzierzynie-Koźlu w 2025 r.
- Dostawy mięsa, wędlin i drobiu dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w 2025 roku
- Remont instalacji elektrycznej wraz z pracami towarzyszącymi w budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu
- Bieżące utrzymanie drzew i krzewów w pasach drogowych dróg zarządzanych przez Gminę Kędzierzyn-Koźle w latach 2025 - 2026
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 19 im. Bronisława Malinowskiego ul. Mieszka I 4 w Kędzierzynie -Koźlu
- Zakup, dostawa i montaż rozrywarki do worków dla Czysty Region Sp. z o. o.
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Wzmocnienie stropu nad pomieszczeniami czytelni i biblioteki w budynku Muzeum Archeologicznego w Poznaniu przy ul. Wodnej
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
- Remont i adaptacja pomieszczeń byłego baru Daisy na potrzeby nowego centrum informacji turystycznej Zamku Książ
- ul. Sikorskiego - renowacja kanału sanitarnego DN500 (dz. nr ewid. 2237, obręb Śródmieście, gmina M. Łowicz
- "Remont budynku wielorodzinnego przy ul. Niepodległości 175 Wałbrzychu"
więcej: Roboty renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.