Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00287497/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PRZEPROWADZENIE BADAŃ PROFILAKTYCZNYCH NA TERENIE POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO
W 2024 ROKU - PROFILAKTYKA CHORÓB NOWOTWOROWYCH DLA KOBIET Z POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO – RAK PIERSI.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WARSZAWSKI ZACHODNI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271996
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 129/133
1.5.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-850
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 733 72 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ZAMOWIENIA.PUBLICZNE@PWZ.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pwz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9158731.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEPROWADZENIE BADAŃ PROFILAKTYCZNYCH NA TERENIE POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGOW 2024 ROKU - PROFILAKTYKA CHORÓB NOWOTWOROWYCH DLA KOBIET Z POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO – RAK PIERSI.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3985e16c-fbe2-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00370924
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031401/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 PRZEPROWADZENIE BADAŃ PROFILAKTYCZNYCH NA TERENIE POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO W 2024 ROKU
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00287497
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZA.272.1.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 365877,60 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 98515,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) 1 część zamówienia - Profilaktyka chorób nowotworowych dla kobiet z Powiatu Warszawskiego Zachodniego – rak piersi – dla Gmin; Kampinos, Błonie, Leszno, Ożarów Mazowiecki. Wykonawca musi zapewnić realizację badań na terenie jednej z Gmin spośród wymienionych powyżej.4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 49105 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) 2 część zamówienia - Profilaktyka chorób nowotworowych dla kobiet z Powiatu Warszawskiego Zachodniego – rak piersi – dla Gmin; Stare Babice, Izabelin, Łomianki. Wykonawca musi zapewnić realizację badań na terenie jednej z Gmin spośród wymienionych powyżej.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 49410 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu dla 1 części zamówienia złożono jedną ofertę, która podlegała odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31556,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31556,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39690,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39690,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cogito Sebastian Łaźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680925350
7.3.3) Ulica: Karłowicza 4
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI OŻARÓW MAZOWIECKI
- ŚWIADCZENIE USŁUG W RAMACH PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" NA ROK 2025
- Zakup usług weterynaryjnych na rok 2025 - zamówienie podzielone na 4 części
- Zapewnienie kompleksowej opieki medycznej dla pracowników Urzędu Miejskiego w Ożarowie Mazowieckim
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO GMINNEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI ( GOSiR ) W OŻAROWIE MAZOWIECKIM NA ROK 2025 CZ. A i CZ. B
więcej: przetargi OŻARÓW MAZOWIECKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w Centrum Patomorfologii i Centrum Kardiologii Klinicznej.
- Świadczenie usług psychoterapeuty
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie okulistyki w Poliklinice w Siedlcach.
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP Jędrzejów
- Świadczenia medyczne z zakresu medycyny pracy dla osób zatrudnionych lub ubiegających się o zatrudnienie w DBFO Ursynów lub placówkach oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w roku 2025
- AD/ZP/141/24 Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla kandydatów do pracy oraz pracowników Politechniki Poznańskiej .
więcej: Usługi medyczne i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.