eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MarciszówModernizacja oczyszczalni ścieków w Marciszowie polegająca na dostawie dmuchaw i zestawu do odwadniania osadów.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja oczyszczalni ścieków w Marciszowie polegająca na dostawie dmuchaw i zestawu do odwadniania osadów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Marciszów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821345

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 6

1.5.2.) Miejscowość: Marciszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-410

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757410208

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@marciszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.marciszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5fb6b44b-1cc8-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oczyszczalni ścieków w Marciszowie polegająca na dostawie dmuchaw i zestawu do odwadniania osadów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fb6b44b-1cc8-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00370928

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035506/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Modernizacja oczyszczalni ścieków w Marciszowie polegajaca na dostawie dmuchaw i zestawu do odwadniania osadów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00304854

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/271/07/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 265650 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dmuchawy do tłoczenia powietrza na reaktor biologiczny nr 1 i 2, w ilości 3 szt.
1. Wymagane minimalne parametry techniczne dla 1 sztuki dmuchawy:
- dmuchawy typu Roots’a
- stopień sprężania z trójskrzydłowymi rotorami wyposażony w precyzyjną
przekładnią zębatą, smarowanie olejowe
- sprężanie - minimum 500 mbar
- wydajność - minimum 150 m3/h
- przystosowane do pracy na zewnątrz,
- wyposażone w obudowę tłumiącą hałas, max poziom hałasu maksimum 70
dBA mierzony w odległości maksymalnej 10 m od urządzenia
2. Dmuchawy kompletne gotowe do montażu i pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42996600-0 - Urządzenia natleniające

4.5.5.) Wartość części: 70650 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw do odwadniania osadu nadmiernego zawierający:
1. kompletną gotową do montażu i pracy prasę taśmową z zagęszczaczem śrubowo –
bębnowym o przepustowości minimum 5 m3/h i minimum 20 % średniorocznej zawartości suchej masy w odwodnionym osadzie wraz z urządzeniami towarzyszącymi, z tablicą kontrolną zabezpieczającą pracę prasy, pomp osadu i polielektrolitu i z panelem operatorskim, taśma poliestrowa o szerokości od 0,7 mdo 0,9 m, z systemem pneumatycznej kontroli korekty położenia taśmy filtracyjnej, z pneumatycznym naciągiem taśmy, wykonanie prasy stal nierdzewna AISI304.
2. kompletny gotowy do montażu i pracy zespół przygotowania i dozowania
polielektrolitu , zbiornik z polietylenu o poj min. 800 litrów z podziałką pokrywą inspekcyjną i ręcznym zaworem spustowym z mieszadłem ze stali nierdzewnej, pompą dozującą membranową min. 280 l/h IP55, z regulacją przepływu 10-100%
3. kompletna gotowa do montażu i pracy śrubowa pompa osadu z bezstopniową
regulacją przepływu 1-6 m3/h z obudową żeliwną
4. kompletny gotowy do montażu i pracy, dedykowany do proponowanej prasy
przenośnik ślimakowy osadu o długości ok 6,0 m, ze ślimakiem bezwałowym,
wykonany ze stali nierdzewnej AISI304. Przenośnik musi być przystosowany do
podłączenia istniejącego zespołu do higienizacji osadu.
5. Zespół do odwadniania osadu winien zmieścić się w pomieszczeniu technologii odwadniania osadu oraz dodatkowo ślimak do odprowadzania odwodnionego osadu winien być przystosowany do wpięcia istniejącego zespołu do higienizacji osadu

4.5.3.) Główny kod CPV: 42996900-3 - Urządzenia do obróbki osadów

4.5.5.) Wartość części: 195000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86899,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145493,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86899,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Czajkowski TREST

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271353612

7.3.3) Ulica: Krasińskiego 14

7.3.4) Miejscowość: Legionowo

7.3.5) Kod pocztowy: 05-120

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86899,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 328410,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Czajkowski TREST

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271353612

7.3.3) Ulica: Krasińskiego 14

7.3.4) Miejscowość: Legionowo

7.3.5) Kod pocztowy: 05-120

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.