Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00345965/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
- 2024/BZP 00352261/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Czerlejno, wiatrak koźlak (poł. XVIII w.): prace konserwatorskie wiatrak (budowa wiatraka z wykorzystaniem oryginalnych elementów młyna wietrznego) – etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kostrzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-025
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 8178 565
1.5.8.) Numer faksu: +48 61 8178 565
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kostrzyn.wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a1f56107-1dba-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Czerlejno, wiatrak koźlak (poł. XVIII w.): prace konserwatorskie wiatrak (budowa wiatraka z wykorzystaniem oryginalnych elementów młyna wietrznego) – etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1f56107-1dba-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00370938
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345965
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.1.12.2024.IN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwatorskich wiatraka koźlaka (budowa wiatraka z wykorzystaniem oryginalnych elementów młyna wietrznego). Zamówienie realizowane zostanie w ramach dwóch źródeł dofinansowania.
2. Zakres prac objęty dofinansowaniem z Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego Ochrona zabytków 2024 obejmuje:
1) Wykonanie stropów, schodów i balkonu
2) Rekonstrukcja dachu wraz pokryciem
3) Wykonanie poszycia ścian wraz z oknami i drzwiami
4) Konserwacja, remont i montaż mechanizmów napędowych wiatrak
3. Zakres prac objęty dofinansowaniem ze Starostwa Powiatowego w ramach dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru lub znajdujący się w gminnej ewidencji zabytków obejmuje:
1) Konserwacja, remont i montaż maszyn młyńskich / elementów technologicznych
2) Wykonanie instalacji odgromowej
3) Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru
4. Dokumentacja konserwatorska przebiegu prac
5. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji konserwatorskiej przedstawiającej przebieg prac remontowo-konserwatorskich, zastosowane materiały i technologię wykonania robót.
6. Roboty budowlane będą realizowane w oparciu o decyzję o pozwoleniu na budowę nr 7673/21 z dnia 31.12.2021 r. wydaną przez Starostę Poznańskiego, pozwolenie nr 70/A/2024 z dnia 27.03.2024 r. na prowadzenie prac budowlano-restauratorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków wydane przez Starostę Poznańskiego.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ, w skład której wchodzi:
- Projekt budowlany (budowa – odtworzenie wiatraka – koźlaka)
- Projekt architektoniczno-budowlany (budowa – odtworzenie wiatraka – koźlaka)
- Projekt zagospodarowania działki (budowa – odtworzenie wiatraka – koźlaka)
- Projekt budowlany instalacji elektrycznych
- Przedmiar robót dla części I zamówienia
- Przedmiar robót dla części II zamówienia
- Przedmiar robót (poglądowy)
- Kosztorys ofertowy
8. UWAGA – WIZJA LOKALNA: ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga (obligatoryjnie), aby przed złożeniem oferty Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w terenie / obiekcie, w którym będą prowadzone roboty budowlane w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212313-3 - Roboty budowlane w zakresie muzeów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w postępowaniu na zadanie pn.: „Czerlejno, wiatrak koźlak (poł. XVIII w.): prace konserwatorskie wiatrak (budowa wiatraka z wykorzystaniem oryginalnych elementów młyna wietrznego) – etap II” oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1195741,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1195741,14 PLN
INNE PRZETARGI KOSTRZYN
- "Sukcesywny zakup paliw płynnych na potrzeby Zakładu Komunalnego w Kostrzynie"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miejskiego w Kostrzynie w roku 2025
- Bieżąca obsługa Gminy Kostrzyn w zakresie: wywozu odpadów z utrzymania i sprzątania otwartych terenów gminnych (zadanie 1) oraz odpadów z koszy ulicznych (zadanie 2) w 2025 roku.
- "Odbiór, transport oraz zagospodarowanie ustabilizowanych, komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 powstających w Oczyszczalni Ścieków w Skałowie, Iwnie i w Gułtowach w ilości 5000 Mg"
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego i świadczenie usługi dystrybucji do obiektu Zakładu Komunalnego w Kostrzynie"
więcej: przetargi KOSTRZYN »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.