eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Budowa kot³owni w Szkole Podstawowej nr 47 w Bytomiu



Og³oszenie z dnia 2024-06-18


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa kot³owni w Szkole Podstawowej nr 47 w Bytomiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Bytom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255269

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 32 78 68 301

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.bytom.pl/bip/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kot³owni w Szkole Podstawowej nr 47 w Bytomiu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2232668b-2d4b-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00370945

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00044682/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.14 Budowa kot³owni w Szkole Podstawowej nr 47 w Bytomiu (RFiL) - realizacja w systemie zaprojektuj-wybuduj

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://umbytom.logintrade.net/zapytania_email,167782,bc8ad1a77c43064faa9542c653066dda.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umbytom.logintrade.net/zapytania_email,167782,bc8ad1a77c43064faa9542c653066dda.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcy posiadanie konta na platformie. Instrukcje dotycz±ce korzystania z platformy (rejestracji, wymagañ technicznych, zadawania pytañ do postêpowania, udzia³u w postêpowaniu, w tym sk³adania oferty) dostêpne s± pod adresem https://umbytom.logintrade.net/rejestracja/ w zak³adce instrukcje. Skuteczne przekazanie pytania przez u¿ytkownika niezalogowanego wymaga potwierdzenia informacji otrzymanej na skrzynkê mailow±.
2. Do po³±czenia u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet.
3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem platformy wynosi 150 MB. Wiêksze pliki zaleca siê skompresowaæ do jednego pliku archiwum (ZIP) w celu nieprzekroczenia ww. wielko¶ci. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w oparciu o zapisy pkt 4 za³±cznika nr 2 do rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformacyjnych nie dopuszcza kompresji pliku archiwum w formacie RAR. W przypadku próby zastosowania formatu kompresji RAR nie bêdzie mo¿liwe jego z³o¿enie za pomoc± platformy.
4. Czas zapisany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS.

5. Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê poprzez pocztê elektroniczn±. Adres poczty elektronicznej zamawiaj±cego: zamowienia@um.bytom.pl. Limit rozmiaru za³±czników przesy³anych poczt± elektroniczn± wynosi ³±cznie 19 MB. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e ofertê nale¿y z³o¿yæ wy³±cznie za po¶rednictwem platformy. Przekazanie korespondencji poprzez pocztê elektroniczn± wymaga na ¿±danie ka¿dej ze stron niezw³ocznego potwierdzenia faktu jej otrzymania.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Prezydent Miasta Bytomia
41-902 Bytom, ul. Parkowa 2
2) dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Bytom:
Inspektor IOD: Katarzyna Jurczyk-Kwiecieñ
Urz±d Miejski w Bytomiu, ul.Parkowa 2 mail: pi@um.bytom.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO w celu
zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (a w przypadku dokonania wyboru z³o¿onej oferty jako najkorzystniejszej i zawarciu umowy, tak¿e w celu zwi±zanym z realizacj± zamówienia);
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia Prawo zamówieñ publicznych.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane do czasu zniszczenia dokumentacji postêpowania zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa lub umow± o dofinansowanie, lecz nie krócej ni¿ przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy (zgodnie z art.78 ust.4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych).
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art.15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
b) na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
* skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników
c) na podstawie art.18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO **;
** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
cd. informacji podano poni¿ej

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art.17 ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, których mowa w art.20 RODO,
c) na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw±
prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust.1 lit. c RODO.
10) Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Wykonawcy obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym
z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku
z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³
w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
11) Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia,
o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
12) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa
w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PA.271.1.26.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych i robót budowlanych dotycz±cych budowy kot³owni gazowej w Szkole Podstawowej nr 47 w Bytomiu, przy ul. Tadeusza Ko¶ciuszki 4.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-U¿ytkowy stanowi±cy za³±cznik do SWZ.
2. Wykonawca zobowi±zany jest udzieliæ Zamawiaj±cemu:
1) co najmniej 60 miesiêcy gwarancji i rêkojmi na wykonane prace projektowe, roboty budowlane i zastosowane materia³y budowlane oraz
2) co najmniej 36 miesiêcy gwarancji i rêkojmi na zamontowane urz±dzenia i elementy wyposa¿enia
liczone od dnia odbioru koñcowego robót.
Okres gwarancji i rêkojmi oceniany bêdzie w ramach kryteriów oceny ofert (vide: cz.XVIII SWZ).
3. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowej czê¶ci zamówienia. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy. Wykonawca winien wskazaæ w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom oraz podaæ nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani. Powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie tego zamówienia.
4. Wykonawca zobowi±zany jest zatrudniaæ na podstawie umowy o pracê wszystkie osoby wykonuj±ce prace budowlane takie jak roboty demonta¿owe, monta¿owe, instalacyjne, malarskie, murarskie, tynkarskie, wykoñczeniowe oraz pozosta³e roboty ogólnobudowlane wymienione w przedmiarze sporz±dzonym przez wykonawcê w ramach przedmiotu zamówienia, do wykonania których nie s± wymagane uprawnienia.
Ww. obowi±zek nie dotyczy przedsiêbiorców osobi¶cie wykonuj±cych któr±kolwiek z ww. prac., osób wspó³pracuj±cych w rozumieniu ustawy z dnia 13 pa¼dziernika 1998 r.
o systemie ubezpieczeñ spo³ecznych, a tak¿e urzêduj±cych cz³onków organów zarz±dzaj±cych lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spó³ki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim bêd± wykonywaæ osobi¶cie us³ugê na rzecz Zamawiaj±cego b±d¼ Wykonawcy.
Powy¿sze stosuje siê odpowiednio do podwykonawców.
Okre¶lenie sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ okre¶lono w projektowanych postanowieniach umownych.
5. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych.
Zamawiaj±cy nie podzieli³ postêpowania na czê¶ci, poniewa¿ przedmiot zamówienia ogranicza siê do wykonania dokumentacji i robót dot. budowy kot³owni w jednym budynku.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e warto¶æ zamówienia oszacowania zosta³a na poziomie nie przekraczaj±cym „progu unijnego”, a warunki zamówienia okre¶lone zosta³y na minimalnym poziomie. Zamówienie jest zatem w pe³ni dostêpne dla ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw.
Ponadto niniejsze zamówienie jest jedn± z czê¶ci, stanowi±cych odrêbne postêpowania na roboty ogólnobudowlane.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316000-5 - Instalowanie systemów o¶wietleniowych i sygnalizacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331110-0 - Instalowanie kot³ów

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsiêwziêcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±

71300000-1 - Us³ugi in¿ynieryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi na wykonane prace projektowe, roboty budowlane i zastosowane materia³y budowlane

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi na zamontowane urz±dzenia i elementy wyposa¿enia

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej jn.:

1) DO¦WIADCZENIE WYKONAWCY

Wykonawca winien wykazaæ, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy -
w tym okresie wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan± obejmuj±c± budowê lub przebudowê lub remont lub modernizacjê kot³owni gazowej o mocy min. 60 kW.
Przez „budowê”, „przebudowê” i „remont” Zamawiaj±cy rozumie definicje wynikaj±ce
z ustawy Prawo budowlane.

Przez modernizacjê Zamawiaj±cy – zgodnie ze s³ownikiem jêzyka polskiego PWN – rozumie unowocze¶nienie czego¶ lub ulepszenie.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia powy¿szy warunek musi spe³niæ w ca³o¶ci co najmniej jeden z Wykonawców (potencja³y Wykonawców nie podlegaj± sumowaniu).

Zgodnie z tre¶ci± art.117 ust.3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonuj± roboty, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane – vide: cz.XV pkt 4 ppkt 4) SWZ.


2) KWALIFIKACJE ZAWODOWE OSÓB SKIEROWANYCH
DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Wykonawca winien wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej jedn± osob±, któr± skieruje do realizacji zamówienia, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do:
1) projektowania w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ,
2) projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych oraz wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ,


3) projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych bez ograniczeñ
4) kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ
5) kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych oraz wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ,
6) kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych bez ograniczeñ.

Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji osób wymienionych powy¿ej pod warunkiem posiadania przez te osoby wymaganych powy¿ej uprawnieñ.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek dotycz±cy kwalifikacji zawodowych osób skierowanych do realizacji zamówienia bêdzie oceniany ³±cznie dla wszystkich podmiotów, tj. potencja³y wykonawców sumuj± siê.
Wskazane powy¿ej uprawnienia budowlane winny byæ zgodne z ustaw± Prawo budowlane. Zamawiaj±cy dopuszcza odpowiadaj±ce ww. uprawnieniom, wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa, które w zakresie objêtym zamówieniem pozwalaæ bêd± na pe³nienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalno¶ciach.
W przypadku Wykonawców spoza RP, Zamawiaj±cy dopuszcza odpowiadaj±ce ww. uprawnieniom, uprawnienia, kwalifikacje, które w zakresie objêtym zamówieniem pozwalaæ bêd± na pe³nienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalno¶ciach, zgodnie z ustaw± o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwa cz³onkowskich Unii Europejskiej.

2. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu,
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych w celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym up³yn±³ termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty
UWAGA:
Zgodnie z tre¶ci± § 9 ust.3 rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, Wykaz winien dotyczyæ robót, w których wykonaniu Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.
2) wykazu osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Oferta winna sk³adaæ siê z:
1) formularza oferty
2) o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu,
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru potwierdzaj±cego,
¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – o ile ofertê sk³ada osoba prowadz±ca dzia³alno¶æ gospodarcz± lub podmiot wpisany do ww. rejestrów

oraz je¿eli dotyczy:

4) w przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spó³ka cywilna) - o¶wiadczenie, z którego winno wynikaæ, które roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy
5) w przypadku sk³adania oferty przez Wykonawcê, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby - dokument potwierdzaj±cy udostepnienie zasobów podmiotu trzeciego np. pisemne zobowi±zanie
6) pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentu, o którym mowa w ppkt 3);
7) dokumentu ustanawiaj±cego pe³nomocnika Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców
(np. konsorcjum) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców, w którym ka¿dy z Wykonawców potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu.
2. W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spó³ka cywilna) nale¿y z³o¿yæ równie¿:
- o¶wiadczenie, z którego winno wynikaæ, które roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy
-dokument ustanawiaj±c pe³nomocnika Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony umowy dopuszczaj± wprowadzenie do umowy nastêpuj±cych zmian:
1) zast±pienia dotychczasowego Wykonawcy nowym Wykonawc±:
a) w wyniku sukcesji, wstêpuj±c w prawa i obowi±zki Wykonawcy, w nastêpstwie przejêcia, po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, a tak¿e nie ma na celu unikniêcia stosowania przepisów ustawy,
b) w wyniku przejêcia przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ Wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców, w przypadku, którym mowa w art. 465 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych;
2) dotycz±cych realizacji, przez Wykonawcê, dodatkowych robót budowlanych, których nie uwzglêdniono w zamówieniu podstawowym, o ile sta³y siê one niezbêdne
i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
a) zmiana Wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci wyposa¿enia, us³ug lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego;
b) zmiana Wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla Zamawiaj±cego
c) wzrost ceny spowodowany ka¿da kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy, z wyj±tkiem nale¿ycie uzasadnionych przypadków;
Wprowadzanie kolejnych zmian z tego tytu³u nie mo¿e nastêpowaæ w celu ominiêcia stosowania przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych;
3) je¿eli konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy, a wzrost ceny spowodowany ka¿da kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy.
Wprowadzanie kolejnych zmian z tego tytu³u nie mo¿e nastêpowaæ w celu ominiêcia stosowania przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych;
4) postanowieñ umowy, których ³±czna warto¶æ jest mniejsza ni¿ progi unijne oraz jest ni¿sza ni¿ 15% warto¶ci pierwotnej umowy, a zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru umowy;
5) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, je¿eli dochowanie terminu okre¶lonego
w umowie jest niemo¿liwe z uwagi na:
a) przyczyny, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci bêd±ce nastêpstwem:
aa) zw³oki Zamawiaj±cego w wykonaniu jego zobowi±zañ wynikaj±cych z umowy lub przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa, co uniemo¿liwia terminowe wykonanie umowy przez Wykonawcê (np. nieterminowe: przekazanie terenu budowy, odebranie etapu robót),
ab) konieczno¶ci zmiany dokumentacji projektowej/technicznej w zakresie,
w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy,
b) wyst±pienie warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeñ, dokonanie odbiorów (powodzie, d³ugotrwa³e ci±g³e opady atmosferyczne, klêski ¿ywio³owe i inne nietypowe dla danej pory roku anomalie pogodowe).
c) wstrzymanie robót przez uprawniony organ/instytucjê lub przez Zamawiaj±cego
z przyczyn nie le¿±cych po stronie Wykonawcy, o ile takie dzia³anie powoduje, ¿e nie jest mo¿liwe wykonanie umowy w dotychczas ustalonym terminie
cd. zmian do umowy podano w Postanowieniach koñcowych

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-03 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy dostêpnej pod adresem: https://umbytom.logintrade.net/zapytania_email,167782,bc8ad1a77c43064faa9542c653066dda.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-03 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-01

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1.Zamówienie dofinansowane ze ¶rodków Rz±dowego Funduszu Inwestycji Lokalnych
2.Platforma dostêpna pod adresem: https://umbytom.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ zamówienie w terminie do 100 dni od dnia zawarcia umowy, z zastrze¿eniem, ¿e dokumentacja projektowa winna byæ wykonana w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy.
4.Wykonawca zostanie wykluczony z postêpowania, je¿eli zajd± okoliczno¶ci okre¶lone w art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych lub art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
5.Zamawiaj±cy ¿±daæ bêdzie od Wykonawcy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 5 % ceny ca³kowitej podanej w ofercie.
6.Zamawiaj±cy:
1) nie przewiduje rozliczeñ w walucie obcej
2) nie przewiduje mo¿liwo¶ci udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia
3) nie zamierza zawrzeæ umowy ramowej i nie przewiduje aukcji elektronicznej
7. cd. zmian do umowy:
d) wyst±pienie si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie/wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami; przez si³ê wy¿sz± rozumie siê zdarzenie zewnêtrzne
– o charakterze przypadkowym lub naturalnym - niezale¿ne od Stron umowy, którego Strony nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem umowy oraz którego Strony nie mog³y unikn±æ ani któremu nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci np.: powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, dzia³ania wojenne, nag³e za³amania warunków atmosferycznych, nag³e przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie, ska¿enia.
e) opó¼nienia organów administracji publicznej w wydaniu decyzji administracyjnych, uzgodnieñ lub innych aktów administracyjnych, których wydanie jest niezbêdne dla dalszego wykonywania robót przez Wykonawcê, a opó¼nienie organów nie wynika z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy,
f) opó¼nienia w uzyskaniu wymaganych uzgodnieñ, opinii, aprobat od podmiotów trzecich, które to opó¼nienie powsta³o z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy, a powoduje brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót, co ma wp³yw na termin wykonania umowy,
g) potrzebê przeprowadzenia dodatkowych badañ lub ekspertyz, warunkuj±cych wykonanie przedmiotu umowy, których nie mo¿na by³o przewidzieæ przed zawarciem umowy,
h) wyst±pienie wad lub braków w dokumentacji projektowej/technicznej lub konieczno¶ci wprowadzenia zmian w tej dokumentacji,
i) wyst±pienie odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej/technicznej warunków geologicznych skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± wykonania przedmiotu umowy przy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych,
j) wyst±pienie niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów w stosunku do danych wynikaj±cych z dokumentacji projektowej/technicznej przekazanej przez Zamawiaj±cego, co spowodowa³o wstrzymanie wykonania robót budowlanych, zmianê dokumentacji projektowej/technicznej lub wykonanie robót dodatkowych lub zamiennych. Powy¿sze stosuje siê odpowiednio do niewybuchów, niewypa³ów, znalezisk archeologicznych, urz±dzeñ i obiektów podziemnych (fundamenty, bunkry, ¶ciany szczelne itp.) koliduj±cych z robotami i uniemo¿liwiaj±cymi ich prowadzenie,
k) wyst±pienia awarii na terenie budowy, za któr± odpowiedzialno¶ci nie ponosi Wykonawca, skutkuj±cej konieczno¶ci± wstrzymania wykonania robót,
l) konieczno¶æ wykonania robót niezwi±zanych bezpo¶rednio z przedmiotem umowy
i nieprzewidywalnych, których niewykonanie uniemo¿liwia lub utrudnia prawid³owe wykonania przedmiotu umowy,
Z uwagi na ograniczenie pola ilo¶ci± znaków cd. zmian do umowy dostêpna jest w Projektowanych postanowieniach umownych, stanowi±cych za³±cznik do SWZ

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.