Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00374277/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-03
- 2023/BZP 00068931/01 - Wynik z dnia 2023-01-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001502
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 162
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-554
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzl@sgh.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sgh.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a273e3e-3fec-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00371010
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00208475/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.29 Usługi ubezpieczenia mienia oraz OC
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://sgh.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/368657/ubezpieczenie-mienia-oraz-odpowiedzialnosci-cywilnej-szkoly-glownej-handlowej-w-warszawie-13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
1. Zamawiający informuje, że nie udostępnia SWZ w części obejmującej wykaz mienia do ubezpieczenia na stronie internetowej prowadzonego postępowania z uwagi na ochronę poufnego charakteru informacji w nim zawartych. Sposób dostępu do tych informacji został określony poniżej.2. Sposób dostępu do informacji poufnych i wymagania związane z ochroną ich poufnego charakteru: wykonawca celem uzyskania dostępu do informacji poufnych jest zobowiązany za pośrednictwem Platformy Zakupowej poprzez zakładkę „Pytania/Informacje” złożyć wniosek o udostępnienie informacji poufnych. Część SWZ objęta poufnością zostanie udostępniona wykonawcy w formie elektronicznej na podany przez wykonawcę adres poczty elektronicznej. We wniosku o udostępnienie części poufnej SWZ należy podać dane wnioskodawcy wraz z adresem poczty elektronicznej, a także złożyć oświadczenia/zobowiązania co do spełniania wymagań związanych z ochroną ich poufnego charakteru. Treść oświadczeń wraz z wnioskiem o udostępnienie części SWZ objętej poufnością został zamieszczony w załączniku nr 8 do SWZ. Brak złożenia oświadczeń przez wykonawcę uniemożliwi udostępnienie dostępu do informacji poufnych. Zamawiający udostępni niezwłocznie informacje objęte poufnością w formie zabezpieczonego hasłem pliku. Hasło zostanie przekazane drogą elektroniczną na podany przez wykonawcę adres email w odrębnej wiadomości.
3. Dane i informacje zawarte w SWZ oraz przekazywane w toku postępowania Wykonawcom, przeznaczone są wyłącznie do przygotowania oferty, udziału w postępowaniu, zawarcia i wykonywania umowy i w żadnym wypadku nie mogą być wykorzystane w innym celu.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sgh.eb2b.com.pl/open-auctions.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma” lub „Platforma Zakupowa”) dostępnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie wnioski, zawiadomienia, informacje oraz pozostałe dokumenty i oświadczenia, w tym dokumenty i oświadczenia składane na wezwanie Zamawiającego, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem elektronicznej Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl poprzez zakładkę „Pytania / Informacje” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, e-mail dzl@sgh.waw.pl, przy czym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert za pośrednictwem poczty elektronicznej.
3. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest: Bartłomiej Perzyński, email: dzl@sgh.waw.pl lub inna osoba zastępująca.
4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://sgh.eb2b.com.pl/.
5. Zamawiający, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452; dalej jako „Rozporządzenie”) określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako:
1) dokumenty w formacie „pdf” należy podpisywać formatem PAdES;
2) Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy należy użyć formatu XAdES.
6. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 250 MB w formatach: .pdf. a w przypadku dokumentów podpisanych podpisem zaufanym do 10 MB.
7. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia, określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, nie jest widoczny dla Zamawiającego oraz właściciela Platformy, gdyż istnieje w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępne jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert,
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.
8. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/ Informacje” poprzez polecenie „Dodaj pytanie / komentarz” lub za pośrednictwem poczty e-mail: dzl@sgh.waw.pl. Wyjaśnianie treści SWZ oraz jej ewentualna zmiana odbywać się będą zgodnie z art. 284 Ustawy.
9. Zaleca się, aby Wykonawca na bieżąco śledził (sugerujemy codziennie) zmiany jakich w trakcie postępowania może dokonać Zamawiający. Zalecenie dotyczy również informacji jakie Zamawiający kieruje do Wykonawców po zakończeniu składania ofert.
10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, w tym zwrotu kosztów poniesionych z tytułu nabycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
11. Korzystanie z Platformy przez wykonawcę jest bezpłatne.
12. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków szczegółowe informacje zawarte zostały w rozdziale VIII Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w zakładce "Pomoc" Platformy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie, określone zostały w Rozdziale XXIII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ADZL.25.1.70.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 200000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk (§ 1 Załącznika nr 6 do SWZ)
Ochroną ubezpieczeniową w ramach ubezpieczenia od wszystkich ryzyk będą objęte środki trwałe [bez względu na wiek, stopień umorzenia/amortyzacji i technicznego/faktycznego zużycia] oraz mienie ruchome stanowiące własność lub będące w posiadaniu Zamawiającego [niezależnie od tytułu prawnego], w szczególności:
a) budynki i budowle;
b) obiekty inżynierii lądowej i wodnej;
c) obiekty małej architektury tj. pomniki, ogrodzenia, etc.;
d) infrastruktura uliczna tj.: znaki drogowe, tablice, etc.;
e) system parkingowy;
f) oświetlenie uliczne i sygnalizacja świetlna;
g) sieć wodociągowa, kanalizacyjna, gazownicza, elektroenergetyczna;
h) maszyny, urządzenia;
i) sprzęt elektroniczny starszy niż 10 lat;
j) nakłady inwestycyjne/adaptacyjne;
k) wyposażenie;
l) środki obrotowe;
m) niskocenne składniki majątku/niskocenne środki trwałe;
n) mienie pracownicze [mienie użytkowane przez pracownika, w tym samochody osobowe];
o) księgozbiory/archiwa/dokumenty/dokumentacja techniczna;
p) mienie osób trzecich;
q) papiery wartościowe: weksle/czeki/obligacje/znaczki skarbowe/bilety etc.;
r) wartości pieniężne.
4.2.5.) Wartość części: 13500,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dwukrotnego wydłużenia okresu obowiązywania umowy o 12 miesięcy w ramach Prawa Opcji Zamawiającego. Szczegółowe uregulowania w tym zakresie zawarte zostały w załączniku nr 7 do SWZ – wzór umowy.2. Okres ubezpieczenia będzie tożsamy z dwunastomiesięcznym okresem rozliczeniowym. W przypadku skorzystania z Prawa Opcji, zostanie wprowadzony odpowiednio II i III okres rozliczeniowy:
1) I okres rozliczeniowy: od 01.11.2022 r. do 31.10.2023 r.
2) II okres rozliczeniowy: od 01.11.2023 r. do 31.10.2024 r. (Prawo Opcji 1)
3) III okres rozliczeniowy: od 01.11.2024 r. do 31.10.2025 r. (Prawo Opcji 2).
3. W zakresie Prawa opcji nr 3: zmniejszenie lub zwiększenie zakresu i wielkości zamówienia, szczegółowo opisane w § 5 ust. 6 (zmniejszenie) oraz ust. 7 (zwiększenie) Załącznika nr 7ab do SWZ – wzór umowy dla części 1 i 2. Decyzja Zamawiającego o skorzystaniu z Prawa opcji 3 będzie następować dla każdego okresu rozliczeniowego oddzielnie.
4. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków szczegółowe uregulowania w zakresie Prawa opcji nr 3 zawarte zostały w załączniku nr 7ab do SWZ - wzór umowy dla części 1 i 2.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-11-01 do 2023-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych do zamówienia podstawowego usług na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp. Podobne zamówienie może zostać udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, w trybie zamówienia z wolnej ręki, po wcześniejszym przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą, w szczególności w zakresie warunków umowy. Zakres usług obejmuje ubezpieczenia wchodzące w skład przedmiotowego zamówienia o wartości szacunkowej stanowiącej do 20% zamówienia. Zakres ubezpieczeń będzie podobny jak w niniejszym przedmiotowym zamówieniu, opisanym w załączniku nr 1 do Umowy. Zamówienie, o którym mowa, zostanie udzielone na warunkach nie gorszych niż wynikające z oferty Wykonawcy, z możliwością zmiany sum ubezpieczenia, sum gwarancyjnych, limitów i podlimitów, okresu ubezpieczenia i okresu rozliczeniowego, wysokości składek i stawek ubezpieczeniowych, zmiany wyłączeń, ograniczeń lub rozszerzeń zakresu ubezpieczenia. Warunkiem udzielania zamówienia będą uzasadnione potrzeby Zamawiającego wynikające z jego bieżącej działalności, w tym związane ze wzrostem ubezpieczanego majątku wskutek np. nabycia mienia, za-kończenia inwestycji, remontów itp., zmianą sumy ubezpieczeniowej, zmiana sumy gwarancyjnej, opóźnienia planowanego terminu rozpoczęcia ochrony ubezpieczeniowej na rzecz Ubezpieczonego, wskutek opóźnienia udzielenia odrębnego zamówienia publicznego, na przykład w związku z unieważnieniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, złożeniem odwołania, zaistnieniem trudno-ści organizacyjnych wpływających na okres prowadzenia postępowania, zmiany w strukturze organizacyjnej Ubezpieczającego/Ubezpieczonego, przekształcenia, połączenia, podziału, zniesienia, likwidacji Ubezpieczonego lub im podobne, zmiany rodzaju lub zakresu działalności wykonywanej przez Ubezpieczającego /Ubezpieczonego, albo zmiany rodzaju lub wartości posiadanego przez Ubezpieczonego majątku mającej wpływ na powstanie obowiązku lub potrzebę zmiany zakresu ubezpieczenia mienia, zmiany w obowiązujących przepisach prawa lub zmiany istotnych z uwagi na charakter działalności Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego stosunków umownych.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie przyznawał punkty w poszczególnych kryteriach w następujący sposób:
1) Cena: 60 % - C
Opis sposobu oceny ofert dla kryterium C:
Wartość punktowa zostanie obliczona według wzoru:
Pc=Cn/Co x60
gdzie: Cn - najniższa zaoferowana cena,
Co - cena zaoferowana w ocenianej ofercie,
Pc - liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium nr 1 cena
Do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę ofertową z pkt. 1 ppkt 1) lit. d) formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
Zamawiający zaokrągli wagi do 2 miejsc po przecinku.
2) „Obniżenie franszyzy integralnej”, o której mowa w §1 pkt. 9.1 OPZ: 10%- F1
W kryterium „Obniżenie franszyzy integralnej” oferta zostanie oceniona na podstawie zaoferowanej przez wykonawcę wysokości franszyzy integralnej, o której mowa w § 1 pkt 9.1 OPZ. Wysokość franszyzy wykonawca wskazuje w pkt. 1 ppkt 1 lit. f) formularza ofertowego w tabeli o nazwie „Kryteria pozacenowe”.
Zaoferowana wysokość franszyzy integralnej, o której mowa w § 1 pkt 9.1 OPZ nie może być wyższa niż 1 000,00 zł. Oferta zawierająca franszyzę wyższą niż 1 000,00 zł zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
W przypadku zniesienia przez wykonawcę przedmiotowej franszyzy wykonawca otrzyma 10 punktów w przedmiotowym kryterium. Ocena polega na przyznaniu punktów za zastosowanie w ofercie obniżonej franszyzy integralnej według następujących zasad:
- zniesienie franszyzy integralnej – 10 pkt.
- franszyza integralna w wysokości od 1 zł do 100 zł – 9 pkt.
- od 101 zł do 200 zł – 8 pkt.
- od 201 zł do 300 zł – 7 pkt.
- od 301 zł do 400 zł – 6 pkt.
- od 401 zł do 500 zł – 5 pkt.
- od 501 zł do 600 zł – 4 pkt.
- od 601 do 700 zł – 3 pkt.
- od 701 do 800 zł – 2 pkt.
- od 801 zł do 900 zł – 1 pkt
- od 901 do 1000 zł – 0 pkt.
W przypadku wskazania wartości po przecinku (np. 100,50 zł), Zamawiający w celu przyznania odpowiedniej punktacji zaokrągli podaną wartość w ten sposób, że kwoty wynoszące:
• mniej niż 50 groszy zostaną pominięte;
• 50 i więcej groszy podwyższone zostaną do pełnych złotych.
W przypadku niewpisania przez Wykonawcę wysokości franszyzy integralnej, Zamawiający przyjmie wysokość maksymalną 1000 zł i przyzna Wykonawcy 0 pkt.
3) Stawka dla zmniejszenia wartości: 15 % - S1
Opis sposobu oceny ofert dla kryterium S1:
Wartość punktowa zostanie obliczona według wzoru:
Ps=So/Sn x15
gdzie:
So – stawka zaoferowana w ocenianej ofercie
Sn - najwyższa zaoferowana stawka,
Ps - liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium S1
Do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie stawkę podaną w pkt 1 ppkt 1) lit. e) formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Stawkę należy podać w procentach, maksymalnie do czterech miejsc po przecinku.
4) Stawka dla zwiększenia wartości: 15 % - S2
Opis sposobu oceny ofert dla kryterium S2:
Wartość punktowa zostanie obliczona według wzoru:
Ps=Sn/So x15
gdzie:
Sn - najniższa zaoferowana stawka,
So – stawka zaoferowana w ocenianej ofercie
Ps - liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium S2
Do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie stawkę podaną w pkt 1 ppkt 1) lit. e) formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Stawkę należy podać w procentach, maksymalnie do czterech miejsc po przecinku.
5) Końcowa ocena oferty w części 1 zostanie obliczona wg wzoru:
Łączna liczba punktów = C + F1+S1+S2
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Obniżenie franszyzy integralnej, o której mowa w §1 pkt. 9.1 OPZ
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Stawka dla zmniejszenia wartości (S1)
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Stawka dla zwiększenia wartości (S2)
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk (§ 2 Załącznika nr 6 do SWZ)
Przedmiotem ubezpieczenia jest sprzęt elektroniczny stacjonarny [w tym systemy monitoringu wizyjnego oraz urządzenia diagnostyczne, testowe i szkoleniowe], przenośny oraz komputerowa sieć światłowodowa o sumie ubezpieczenia określonej w wartości odtworzeniowej lub księgowej brutto zgodnie z sumami określonymi w OPZ. Ubezpieczeniem objęte będą również urządzenia stanowiące własność osób trzecich [w tym przechowywane, użyczone etc.].
4.2.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dwukrotnego wydłużenia okresu obowiązywania umowy o 12 miesięcy w ramach Prawa Opcji Zamawiającego. Szczegółowe uregulowania w tym zakresie zawarte zostały w załączniku nr 7 do SWZ – wzór umowy.2. Okres ubezpieczenia będzie tożsamy z dwunastomiesięcznym okresem rozliczeniowym. W przypadku skorzystania z Prawa Opcji, zostanie wprowadzony odpowiednio II i III okres rozliczeniowy:
1) I okres rozliczeniowy: od 01.11.2022 r. do 31.10.2023 r.
2) II okres rozliczeniowy: od 01.11.2023 r. do 31.10.2024 r. (Prawo Opcji 1)
3) III okres rozliczeniowy: od 01.11.2024 r. do 31.10.2025 r. (Prawo Opcji 2).
3. W zakresie Prawa opcji nr 3: zmniejszenie lub zwiększenie zakresu i wielkości zamówienia, szczegółowo opisane w § 5 ust. 6 (zmniejszenie) oraz ust. 7 (zwiększenie) Załącznika nr 7ab do SWZ – wzór umowy dla części 1 i 2. Decyzja Zamawiającego o skorzystaniu z Prawa opcji 3 będzie następować dla każdego okresu rozliczeniowego oddzielnie.
4. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków szczegółowe uregulowania w zakresie Prawa opcji nr 3 zawarte zostały w załączniku nr 7ab do SWZ - wzór umowy dla części 1 i 2.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-11-01 do 2023-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych do zamówienia podstawowego usług na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp. Podobne zamówienie może zostać udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, w trybie zamówienia z wolnej ręki, po wcześniejszym przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą, w szczególności w zakresie warunków umowy. Zakres usług obejmuje ubezpieczenia wchodzące w skład przedmiotowego zamówienia o wartości szacunkowej stanowiącej do 20% zamówienia. Zakres ubezpieczeń będzie podobny jak w niniejszym przedmiotowym zamówieniu, opisanym w załączniku nr 1 do Umowy. Zamówienie, o którym mowa, zostanie udzielone na warunkach nie gorszych niż wynikające z oferty Wykonawcy, z możliwością zmiany sum ubezpieczenia, sum gwarancyjnych, limitów i podlimitów, okresu ubezpieczenia i okresu rozliczeniowego, wysokości składek i stawek ubezpieczeniowych, zmiany wyłączeń, ograniczeń lub rozszerzeń zakresu ubezpieczenia. Warunkiem udzielania zamówienia będą uzasadnione potrzeby Zamawiającego wynikające z jego bieżącej działalności, w tym związane ze wzrostem ubezpieczanego majątku wskutek np. nabycia mienia, za-kończenia inwestycji, remontów itp., zmianą sumy ubezpieczeniowej, zmiana sumy gwarancyjnej, opóźnienia planowanego terminu rozpoczęcia ochrony ubezpieczeniowej na rzecz Ubezpieczonego, wskutek opóźnienia udzielenia odrębnego zamówienia publicznego, na przykład w związku z unieważnieniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, złożeniem odwołania, zaistnieniem trudno-ści organizacyjnych wpływających na okres prowadzenia postępowania, zmiany w strukturze organizacyjnej Ubezpieczającego/ Ubezpieczonego, przekształcenia, połączenia, podziału, zniesienia, likwidacji Ubezpieczonego lub im podobne, zmiany rodzaju lub zakresu działalności wykonywanej przez Ubezpieczającego /Ubezpieczonego, albo zmiany rodzaju lub wartości posiadanego przez Ubezpieczonego majątku mającej wpływ na powstanie obowiązku lub potrzebę zmiany zakresu ubezpieczenia mienia, zmiany w obowiązujących przepisach prawa lub zmiany istotnych z uwagi na charakter działalności Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego stosunków umownych.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie przyznawał punkty w poszczególnych kryteriach w następujący sposób:
1) Cena: 70 % - C
Opis sposobu oceny ofert dla kryterium C:
Wartość punktowa zostanie obliczona według wzoru:
Pc=Cn/Co x70
Cn - najniższa zaoferowana cena,
Co - cena zaoferowana w ocenianej ofercie,
Pc - liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium C
Do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę ofertową z pkt. 1 ppkt 2) lit. d) formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
Zamawiający zaokrągli wagi do 2 miejsc po przecinku.
2) „Obniżenie franszyzy redukcyjnej”, o której mowa w §2 pkt. 3.1 OPZ: 10% - F2
W kryterium „Obniżenie franszyzy redukcyjnej” oferta zostanie oceniona na podstawie zaoferowanej przez wykonawcę wysokości franszyzy redukcyjnej, o której mowa w §2 pkt 3.1 OPZ. Wysokość franszyzy wykonawca wskazuje w pkt 1 ppkt 2 lit f) formularza ofertowego w tabeli o nazwie „Kryterium pozacenowe”.
Zaoferowana wysokość franszyzy redukcyjnej, o której mowa w §2 pkt 3.1 OPZ nie może być wyższa niż 300,00 zł. W przypadku zniesienia przez wykonawcę przedmiotowej franszyzy wykonawca otrzyma 10 punktów.
Oferta zawierająca franszyzę wyższą niż 300,00 zł zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
Ocena polega na przyznaniu punktów za zastosowanie w ofercie obniżonej franszyzy redukcyjnej według następujących zasad:
a) zniesienie franszyzy redukcyjnej – 10 pkt.
b) franszyza redukcyjna – od 1 zł do 100 zł – 7 pkt.
c) od 101 zł do 200 zł - 4 pkt.
d) od 201 zł do 300 zł i wyższa – 0 pkt.
W przypadku wskazania wartości po przecinku (np. 100,50 zł), Zamawiający w celu przyznania odpowiedniej punktacji zaokrągli podaną wartość w ten sposób, że kwoty wynoszące:
• mniej niż 50 groszy zostaną pominięte;
• 50 i więcej groszy podwyższone zostaną do pełnych złotych.
W przypadku niewpisania przez Wykonawcę wysokości franszyzy redukcyjnej, Zamawiający przyjmie wysokość maksymalną 300 zł i przyzna Wykonawcy 0 pkt.
3) Stawka: 5 % - S3 i S4
Opis sposobu oceny ofert dla kryterium S3 i S4:
Wartość punktowa zostanie obliczona według wzoru:
Ps=So/Sn x5
gdzie:
So – stawka zaoferowana w ocenianej ofercie
Sn - najwyższa zaoferowana stawka,
Ps - liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium S3 i S4
Do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie stawki podane w pkt 1 ppkt 2) lit. e) formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Stawkę należy podać w procentach, maksymalnie do czterech miejsc po przecinku.
4) Stawka: 5 % - S5 i S6
Opis sposobu oceny ofert dla kryterium S5 i S6:
Wartość punktowa zostanie obliczona według wzoru:
Ps=Sn/So x5
gdzie:
Sn - najniższa zaoferowana stawka,
So – stawka zaoferowana w ocenianej ofercie,
Ps - liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium S5 i S6
Do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie stawki podane w pkt 1 ppkt 2) lit. e) formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Stawkę należy podać w procentach, maksymalnie do czterech miejsc po przecinku.
5) Końcowa ocena oferty w części 2 zostanie obliczona wg wzoru:
Łączna liczba punktów = C + F2 + S3 + S4 + S5 + S6
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Obniżenie franszyzy redukcyjnej, o której mowa w §2 pkt. 3.1 OPZ (F2)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Stawka dla zmniejszenia wartości na sprzęt stacjonarny (S3)
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Stawka dla zmniejszenia wartości na sprzęt przenośny (S4)
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Stawka dla zwiększenia wartości na sprzęt stacjonarny (S5)
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Stawka dla zwiększenia wartości na sprzęt przenośny (S6)
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z posiadaniem mienia lub prowadzeniem działalności gospodarczej przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie (§ 3 Załącznika nr 6 do SWZ)
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej deliktowej za szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością oraz posiadaniem lub użytkowaniem mienia oraz odpowiedzialności kontraktowej wynikającej z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań, w tym za szkody powstałe w związku ze świadczeniem usług lub dostawą produktów.
4.2.5.) Wartość części: 25000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dwukrotnego wydłużenia okresu obowiązywania umowy o 12 miesięcy w ramach Prawa Opcji Zamawiającego. Szczegółowe uregulowania w tym zakresie zawarte zostały w załączniku nr 7 do SWZ – wzór umowy.2. Okres ubezpieczenia będzie tożsamy z dwunastomiesięcznym okresem rozliczeniowym. W przypadku skorzystania z Prawa Opcji, zostanie wprowadzony odpowiednio II i III okres rozliczeniowy:
1) I okres rozliczeniowy: od 01.11.2022 r. do 31.10.2023 r.
2) II okres rozliczeniowy: od 01.11.2023 r. do 31.10.2024 r. (Prawo Opcji 1)
3) III okres rozliczeniowy: od 01.11.2024 r. do 31.10.2025 r. (Prawo Opcji 2).
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-11-01 do 2023-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na po-wtórzeniu podobnych do zamówienia podstawowego usług na pod-stawie art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp. Podobne zamówienie może zostać udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, w trybie zamówienia z wolnej ręki, po wcześniejszym przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą, w szczególności w zakresie warunków umowy. Zakres usług obejmuje ubezpieczenia wchodzące w skład przedmiotowego zamówienia o wartości szacunkowej stanowiącej do 20% zamówienia. Zakres ubezpieczeń będzie podobny jak w niniejszym przedmiotowym zamówieniu, opisanym w załączniku nr 1 do Umowy. Zamówienie, o którym mowa, zostanie udzielone na warunkach nie gorszych niż wynikające z oferty Wykonawcy, z możliwością zmiany sum ubezpieczenia, sum gwarancyjnych, limitów i podlimitów, okresu ubezpieczenia i okresu rozliczeniowego, wysokości składek i stawek ubezpieczeniowych, zmiany wyłączeń, ograniczeń lub rozszerzeń zakresu ubezpieczenia. Warunkiem udzielania zamówienia będą uzasadnione potrzeby Zamawiającego wynikające z jego bieżącej działalności, w tym związane ze wzrostem ubezpieczanego majątku wskutek np. nabycia mienia, za-kończenia inwestycji, remontów itp., zmianą sumy ubezpieczeniowej, zmiana sumy gwarancyjnej, opóźnienia planowanego terminu rozpoczęcia ochrony ubezpieczeniowej na rzecz Ubezpieczonego, wskutek opóźnienia udzielenia odrębnego zamówienia publicznego, na przykład w związku z unieważnieniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, złożeniem odwołania, zaistnieniem trudności organizacyjnych wpływających na okres prowadzenia postępowania, zmiany w strukturze organizacyjnej Ubezpieczającego/ Ubezpieczonego, przekształcenia, połączenia, podziału, zniesie-nia, likwidacji Ubezpieczonego lub im podobne, zmiany rodzaju lub zakresu działalności wykonywanej przez Ubezpieczającego /Ubezpieczonego, albo zmiany rodzaju lub wartości posiadanego przez Ubezpieczonego majątku mającej wpływ na powstanie obowiązku lub potrzebę zmiany zakresu ubezpieczenia mienia, zmiany w obowiązujących przepisach prawa lub zmiany istotnych z uwagi na charakter działalności Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego stosunków umownych.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:
Cena: 100 % - C
Opis sposobu oceny ofert dla kryterium C:
Wartość punktowa zostanie obliczona według wzoru:
Pc=Cn/Co x100
gdzie:
Cn - najniższa zaoferowana cena,
Co - cena zaoferowana w ocenianej ofercie,
Pc - liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium C
Do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę ofertową z pkt. 1 ppkt 3) lit. d) formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający zaokrągli wagi do 2 miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. W odniesieniu do wszystkich części: spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w zakresie każdej z części, jeżeli wykonawca składając ofertę w danej części, wykaże się, że posiada odpowiednie zezwolenie do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w myśl przepisów ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, a to – dla części 1 i części 2 w grupie ubezpieczeń 8 i 9 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej - dla części 3 w grupie ubezpieczeń 13 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.2. W odniesieniu jedynie do części 1 i części 3: spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej
a) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w zakresie części 1, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie umowy ubezpieczenia w zakresie ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk każda z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000.000,00 zł. Zamawiający uzna warunek za spełniony również w przypadku, gdy wykonawca wykaże się dwoma umowami ubezpieczenia w zakresie ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych każda z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000.000,00 zł . Warunek zostanie również spełniony w przypadku wykazania się jedną umową ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych i jedną umową ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk pod warunkiem, że sumy ubezpieczenia będą spełniać wskazane powyżej warunki kwotowe. W przypadku umów wieloletnich wymaga się aby wartości wskazane powyżej były odpowiednie dla okresu rozliczeniowego trwającego co najmniej 12 miesięcy (np. jeżeli umowa ubezpieczenia trwa 2 lata i w każdym 12 miesięcznym okresie rozliczeniowym suma ubezpieczenia wynosi 250.000.000,00 zł to wykonawca nie ma możliwości zsumowania tych wartości w okresie 2 lat aby wykazać się spełnianiem warunku umowy ubezpieczenia z sumą ubezpieczenia 500.000.000,00 zł).
b) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w zakresie części 3, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie umowy ubezpieczenia w zakresie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności każda z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 3.000.000,00 zł. W przypadku umów wieloletnich wymaga się aby wartości wskazane powyżej były odpowiednie dla okresu rozliczeniowego trwającego co najmniej 12 miesięcy (np. jeżeli umowa ubezpieczenia trwa 3 lata i w każdym 12 miesięcznym okresie rozliczeniowym suma gwarancyjna wynosi 1.000.000,00 zł to wykonawca nie ma możliwości zsumowania tych wartości w okresie 3 lat aby wykazać się spełnianiem warunku umowy ubezpieczenia z sumą gwarancyjną 3.000.000,00 zł).
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie co najmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie powinien wykazać się całością doświadczenia wskazanego w ust. 2.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z wykonawców musi wykazać, że spełnia warunek określony w ust. 1.
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w stosunku do żadnego z wykonawców nie zachodzą przesłanki podstaw do wykluczenia z postępowania.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Jeśli Zamawiający zdecyduje się na wezwanie wykonawca na wezwanie Zamawiającego winien złożyć za pośrednictwem Platformy poprzez zakładkę „Pytania/Informacje” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail dzl@sgh.waw.pl) następujące dokumenty w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
a) oświadczenie, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 3 do SWZ,
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) Ustawy*,
* wskazany termin 3 miesięcy określony został w § 2 ust. 1 pkt 6 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy
c) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa powyżej, w ust. 1 pkt 1), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3) -6) Ustawy oraz art. 109 ust. 1 pkt 5), 7), 8), 9) i 10) Ustawy – Załącznik nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeśli Zamawiający zdecyduje się na wezwanie, wykonawca na wezwanie Zamawiającego winien złożyć za pośrednictwem Platformy poprzez zakładkę „Pytania/Informacje” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail dzl@sgh.waw.pl) następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, w grupie ubezpieczeń 8, 9 i 13 (w zależności od części zamówienia, na którą została złożona oferta) Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, a gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów, zaświadczenie właściwego organu nadzoru, potwierdzające, że wykonawca wykonuje działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie. W przypadku, gdy zezwolenie bądź zaświadczenie na podstawie odrębnych przepisów nie jest wymagane, wykonawca obowiązany jest wykazać, że spełnia warunek udziału w postępowaniu wskazany w rozdziale XIV ust. 1 pkt 2) SWZ, przedkładając odpowiednie środki dowodowe, na przykład dokumenty lub oświadczenia złożone przez wykonawcę, potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w wymaganym zakresie wraz z przytoczeniem podstawy prawnej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające, że może wykonywać działalność ubezpieczeniową i posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej dodatkowo składa potwierdzenie faktu notyfikacji otrzymane od organu nadzoru, a jeżeli organ nadzoru w kraju siedziby wykonawcy takiego potwierdzenia nie dostarcza, wykonawca składa oświadczenie, że notyfikacja została dokonana i przyjęta przez polski organ nadzoru. Wykonawca, którego dane uległy zmianie, a przedłożone przez wykonawcę w postępowaniu zezwolenia, zaświadczenia lub oświadczenia wykazujące uprawnienie wykonawcy do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, wskazują dane sprzed tych zmian, zaleca się aby wykonawca dołączył również orzeczenia organów rejestrowych wskazujące następstwo prawne lub zmiany nazw (firm) wykonawcy chyba że wynika to z pełnego odpisu właściwego rejestru wykonawcy.
b) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, wartości i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 5 do SWZ, dotyczy części 1 i 3.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą za pośrednictwem Platformy, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby uprawnione, na zasadach określonych w rozdziale XV ust. 3 – 11 SWZ, dokumenty wymienione w rozdziale XV ust. 1 SWZ:1) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 2 do SWZ);
2) odpis lub informacja (wydruk) z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dotyczy każdego z tych Wykonawców).
/Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Wykonawca powinien wskazać dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów/;
3) dowody dot. „samooczyszczenia” (jeżeli dotyczy);
4) pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
5) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp (jeżeli dotyczy);
6) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy);
7) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy.2. Wykonawcy, którzy złożyli wspólną ofertę ponoszą, w razie wybrania ich oferty przez Zamawiającego, solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wykonanie umowy.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w stosunku do żadnego z Wykonawców nie zachodzą przesłanki podstaw do wykluczenia z postępowania.
4. Każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oświadczenie z art. 125 ust. 1 Ustawy. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy.
5. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z Zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
1. Składka, będzie płatna w jednej racie. Płatność składki przez Ubezpieczającego będzie następować na rachunek bankowy Ubezpieczyciela potwierdzony na dokumencie ubezpieczenia w terminie 30 dni od momentu otrzymania przez Ubezpieczającego polis dla danego okresu rozliczeniowego. Za dzień zapłaty uważa się dzień uznania rachunku Ubezpieczającego.2. Składka należna jest za czas trwania odpowiedzialności Ubezpieczyciela. W przypadku wygaśnięcia stosunku ubezpieczenia przed upływem okresu, na jaki została zawarta niniejsza Umowa, Ubezpieczającemu przy-sługuje zwrot składki za okres niewykorzystanej ochrony ubezpieczeniowej bez ponoszenia opłat manipulacyjnych lub innych kosztów.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 PZP, przewidują możliwość wprowadzenia zmian do Umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia.2. Zmiany wskazane w ust. 1, są możliwe za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu do Umowy.
3. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków szczegółowe uregulowania dotyczącego rodzaju i zakresu zmian umowy znajdują się w Załączniku nr 7 do SWZ - wzory umów dla części 1, 2 i 3.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-07 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Miejskiej Przemyśl wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, komunikacji i odpowiedzialności prawnej z tytułu zanieczyszczenia środowiska Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych "Stary Las" Sp. z o.o.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Warka
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY SIEWIERZ
- Usługa ubezpieczenia Ośrodka Sportu i Rekreacji w Olsztynie w roku 2025
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU ZAMOJSKIEGO.
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.