Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00512178/01 - Wynik z dnia 2024-09-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Cykliczna konserwacja i bieżący serwis urządzeń klimatyzacji ściennej w pomieszczeniach użytkowanych przez Studium Języków Obcych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.sjo@pw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Cykliczna konserwacja i bieżący serwis urządzeń klimatyzacji ściennej w pomieszczeniach użytkowanych przez Studium Języków Obcych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bc979e5-27e3-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371021
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025337/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.2 Usługa konserwacyjno-serwisowa urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w pomieszczeniach PW
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SJO/ZP/07/2024/TP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 12000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: „Cykliczna konserwacja i bieżący serwis urządzeń klimatyzacji ściennej w pomieszczeniach użytkowanych przez Studium Języków Obcych”, sygnatura SJO/ZP/07/2024/TP.
Usługa cyklicznej konserwacji powinna obejmować przede wszystkim:
- przegląd stanu technicznego urządzeń;
- czyszczenie, dezynfekcja, odgrzybianie;
- ewentualna wymiana filtrów;
- inne działania mające na celu utrzymanie prawidłowego i optymalnego działania urządzeń
Usługa cyklicznej konserwacji powinna odbywać się 1 raz w roku.
Usługa bieżącego serwisu powinna polegać na gotowości Wykonawcy do realizacji doraźnych napraw zgłaszanych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy (w razie konieczności usługa ta obejmować będzie także wymianę zużytych elementów)
Usługa konserwacji i serwisu dotyczy zarówno jednostek wewnętrznych jak i zewnętrznych układu klimatyzacji.
Usługa przewidziana jest dla klimatyzatorów ściennych marki Daikin.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert: Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.
Łączna liczba punktów dla każdej oferty nie podlegającej odrzuceniu zostanie obliczona według poniższego wzoru:
Su pkt = K1+K2
gdzie:
K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Wartość brutto”;
K2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas”;
Su pkt – łączna suma (liczba) uzyskanych punktów we wszystkich kryteriach.
1. Sposób oceny ofert:
1) w kryterium „Wartość brutto” (K1) – waga 80%:
Liczba punktów dla każdej oferty w tym kryterium zostanie wyliczona wg poniższego wzoru:
C min.
K1 = ------------ x 80
C bad.
gdzie:
K1 – liczba punktów oferty badanej w tym kryterium
C min. – wartość minimalna (brutto) spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
C bad. – wartość oferty badanej (brutto)
80 – waga kryterium
Do oceny niniejszego kryterium Zamawiający przyjmie wartości podane w Formularzu ofertowym.
2) w kryterium „Czas”(K2) – waga 20%:
Liczba punktów dla każdej oferty w tym kryterium zostanie wyliczona zgodnie z zasadą:
W przypadku gdy Wykonawca (w odpowiedzi na zgłoszenie Zamawiającego) zaoferuje czas reakcji:
nie przekraczający 3 dni roboczych – otrzyma 20 pkt.
wynoszącym od 4 dni roboczych do 7 dni roboczych – otrzyma 10 pkt.
wynoszącym powyżej 7 dni roboczych – otrzyma 0 pkt.
Pod pojęciem dni roboczych należy każdorazowo rozumieć dni powszednie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godz. 9.00-15.00.
Do oceny niniejszego kryterium Zamawiający przyjmie wartości podane w Formularzu oferty. W przypadku niewypełnienia pozycji dot. tego kryterium Zamawiający przyzna w tym kryterium 0 pkt i przyjmie za obowiązujący czas reakcji powyżej 7 dni roboczych.
Uwaga dot. wszystkich kryteriów: Ocenie będą podlegać jedynie informacje zawarte w Formularzu ofertowym (NIEPODLEGAJĄCE UZUPEŁNIENIU).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie (Czas)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zgodnie z SWZ5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-26 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług serwisowania oraz napraw urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych dla NIO - PIB Oddziału w Gliwicach
- TP-74/25/KK, Świadczenie usług w zakresie konserwacji, przeglądów i napraw elementów systemów oddymiania, drzwi, kurtyn, bram, hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych oraz podręcznego sprzętu (...)
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Przegląd, konserwacja i naprawa urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i chłodniczych na przejściach granicznych województwa podlaskiego
- Konserwacja wentylacji mechanicznych i klimatyzacji zainstalowanych w budynkach LAW
- Przegląd systemów pożarowych w 13 węzłach szkieletowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.