eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRoboty udrożnieniowe będące na terenie administrowanym przez Nadzór Wodny w Otmuchowie w zakresie części 1, 2, 3 ...



Ogłoszenie z dnia 2023-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty udrożnieniowe będące na terenie administrowanym przez Nadzór Wodny w Otmuchowie w zakresie części 1, 2, 3 ...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krystyna.jedrasik@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r16564,Roboty-udroznieniowe-bedace-na-terenie-administrowanym-przez-Nadzor-Wodny-w-Otmu.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty udrożnieniowe będące na terenie administrowanym przez Nadzór Wodny w Otmuchowie w zakresie części 1, 2, 3 ...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90913888-0103-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00371030

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00245509

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WR.ROZ.2710.55.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Udrożnienie rzeki Biała Woda
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usług na rzekach znajdujących się na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów polegających na:
• Wykoszeniu porostów gęstych twardych ze skarp z wygrabieniem oraz wywozem
i utylizacją w km 0+000 - 7+700
• Usunięciu krzaków (odrostów) porost średni wraz ze zrąbkowaniem lub z wywozem
i utylizacją w km 0+000 - 7+700,
• Mechaniczne usunięcie roślinności korzeniącej się w dnie oraz nanosów, o szer. do 3.0 m. odcinku 2600 m w km 0+000 - 7+700,
• Załadunku roślinności oraz nanosów z odwozem na odległość do 1 km - kat. gruntu I-II na odcinku 2600 m w km 0+000 - 7+700,
• Pokryciu kosztów utylizacji wytworzonych odpadów przez Wykonawcę,
• Uzyskaniu wszelkich zgód i pozwoleń związanych z zajęciem pasa drogowego w trakcie wykonywania prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 1543833,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Udrożnienie rzeki Cielnica
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usług na rzekach znajdujących się na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów polegających na:
• Wykoszeniu porostów gęstych twardych ze skarp z wygrabieniem oraz wywozem
i utylizacją w km 9+000 -11+000 , 21+000 - 22+800,
• Usunięciu krzaków (odrostów) porost gęsty wraz ze zrąbkowaniem lub z wywozem
i utylizacją
w km 9+000 -11+000 , 21+000 - 22+800,
• Mechanicznym usunięciu roślinności korzeniącej się w dnie oraz nanosów o szer. do 3.0 m. w km 9+000 -11+000 , 21+000 - 22+800,
• Załadunku roślinności oraz nanosów z odwozem na odległość do 1 km - kat. gruntu I-II
w km 9+000 -11+000 , 21+000 - 22+800,
• Pokryciu kosztów utylizacji wytworzonych odpadów przez Wykonawcę

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 135736,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Konserwacja rzeki Świdna usunięcie nanosów w m. Dziewiętlice wraz z zabudową wyrwy
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usług na rzekach znajdujących się na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów polegających na:
• Ręcznym ścinaniu i karczowaniu gęstych krzaków i podszycia wraz ze zrąbkowaniem lub z wywozem i utylizacją w km 10+300 – 10+400,
• Likwidacji zatoru oraz nieczystości z dna i skarpy oraz karpiny z wywozem i utylizacją w km 10+300 – 10+400,
• Humusowaniu przy grub. warstwy humusu 30 cm w km 10+300 – 10+400,
• Wykonaniu robót ziemnych koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.60 m3 w gruncie kat. IV wraz z transportem urobku w km 12+000 – 13+500,
• Wykonaniu robót ziemnnych koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.60 m3 w gruncie kat. IV formowanie nasypów km 12+000 – 13+500,
• Obsianiu skarp mieszanką traw km 12+000 – 13+500,
• Pokryciu kosztów utylizacji wytworzonych odpadów przez Wykonawcę

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 134015,70 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167993,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178042,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167993,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Budownictwo-Handel Henryk Spiżak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 531211444

7.3.3) Ulica: Polna 22

7.3.4) Miejscowość: Sidzina

7.3.5) Kod pocztowy: 48-320

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167993,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-07

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113181,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158214,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113181,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRAW-KOP Paweł Krawiec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 532391508

7.3.3) Ulica: Więcmierzyce 53A

7.3.4) Miejscowość: Grodków

7.3.5) Kod pocztowy: 49-200

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113181,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-08

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96505,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145238,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96505,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inżynieria Środowiska Krzysztof Jakubowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 160374050

7.3.3) Ulica: 3 Maja 19

7.3.4) Miejscowość: Nysa

7.3.5) Kod pocztowy: 48-304

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96505,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-08

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.