Ogłoszenie z dnia 2023-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00245509/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty udrożnieniowe będące na terenie administrowanym przez Nadzór Wodny w Otmuchowie w zakresie części 1, 2, 3 ...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krystyna.jedrasik@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r16564,Roboty-udroznieniowe-bedace-na-terenie-administrowanym-przez-Nadzor-Wodny-w-Otmu.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty udrożnieniowe będące na terenie administrowanym przez Nadzór Wodny w Otmuchowie w zakresie części 1, 2, 3 ...2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90913888-0103-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00371030
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00245509
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR.ROZ.2710.55.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Udrożnienie rzeki Biała WodaPrzedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usług na rzekach znajdujących się na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów polegających na:
• Wykoszeniu porostów gęstych twardych ze skarp z wygrabieniem oraz wywozem
i utylizacją w km 0+000 - 7+700
• Usunięciu krzaków (odrostów) porost średni wraz ze zrąbkowaniem lub z wywozem
i utylizacją w km 0+000 - 7+700,
• Mechaniczne usunięcie roślinności korzeniącej się w dnie oraz nanosów, o szer. do 3.0 m. odcinku 2600 m w km 0+000 - 7+700,
• Załadunku roślinności oraz nanosów z odwozem na odległość do 1 km - kat. gruntu I-II na odcinku 2600 m w km 0+000 - 7+700,
• Pokryciu kosztów utylizacji wytworzonych odpadów przez Wykonawcę,
• Uzyskaniu wszelkich zgód i pozwoleń związanych z zajęciem pasa drogowego w trakcie wykonywania prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 1543833,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Udrożnienie rzeki CielnicaPrzedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usług na rzekach znajdujących się na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów polegających na:
• Wykoszeniu porostów gęstych twardych ze skarp z wygrabieniem oraz wywozem
i utylizacją w km 9+000 -11+000 , 21+000 - 22+800,
• Usunięciu krzaków (odrostów) porost gęsty wraz ze zrąbkowaniem lub z wywozem
i utylizacją
w km 9+000 -11+000 , 21+000 - 22+800,
• Mechanicznym usunięciu roślinności korzeniącej się w dnie oraz nanosów o szer. do 3.0 m. w km 9+000 -11+000 , 21+000 - 22+800,
• Załadunku roślinności oraz nanosów z odwozem na odległość do 1 km - kat. gruntu I-II
w km 9+000 -11+000 , 21+000 - 22+800,
• Pokryciu kosztów utylizacji wytworzonych odpadów przez Wykonawcę
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 135736,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Konserwacja rzeki Świdna usunięcie nanosów w m. Dziewiętlice wraz z zabudową wyrwyPrzedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usług na rzekach znajdujących się na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów polegających na:
• Ręcznym ścinaniu i karczowaniu gęstych krzaków i podszycia wraz ze zrąbkowaniem lub z wywozem i utylizacją w km 10+300 – 10+400,
• Likwidacji zatoru oraz nieczystości z dna i skarpy oraz karpiny z wywozem i utylizacją w km 10+300 – 10+400,
• Humusowaniu przy grub. warstwy humusu 30 cm w km 10+300 – 10+400,
• Wykonaniu robót ziemnych koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.60 m3 w gruncie kat. IV wraz z transportem urobku w km 12+000 – 13+500,
• Wykonaniu robót ziemnnych koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.60 m3 w gruncie kat. IV formowanie nasypów km 12+000 – 13+500,
• Obsianiu skarp mieszanką traw km 12+000 – 13+500,
• Pokryciu kosztów utylizacji wytworzonych odpadów przez Wykonawcę
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 134015,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167993,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178042,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167993,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Budownictwo-Handel Henryk Spiżak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 531211444
7.3.3) Ulica: Polna 22
7.3.4) Miejscowość: Sidzina
7.3.5) Kod pocztowy: 48-320
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Henryk Spiżak Usługi Transportowe, Budownictwo i Handel
jakie przetargi wygrała firma
Henryk Spiżak Usługi Transportowe, Budownictwo i Handel
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167993,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-078.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113181,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158214,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113181,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRAW-KOP Paweł Krawiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 532391508
7.3.3) Ulica: Więcmierzyce 53A
7.3.4) Miejscowość: Grodków
7.3.5) Kod pocztowy: 49-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113181,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-088.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96505,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145238,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96505,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inżynieria Środowiska Krzysztof Jakubowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 160374050
7.3.3) Ulica: 3 Maja 19
7.3.4) Miejscowość: Nysa
7.3.5) Kod pocztowy: 48-304
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INŻYNIERIA ŚRODOWISKA KRZYSZTOF JAKUBOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
INŻYNIERIA ŚRODOWISKA KRZYSZTOF JAKUBOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96505,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-088.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Przebudowa 2 zbiorników naturalnych na zbiorniki retencyjne w Gminie Bełżyce w formule zaprojektuj i wybuduj
- Kanalizacja sanitarna i deszczowa w dzielnicach Wygorzele, Jaroszowice i Cielmice.
- Kanalizacja sanitarna i deszczowa w dzielnicach Zwierzyniec, Wartogłowiec i Zawiść.
- Kanalizacja sanitarna i deszczowa w dzielnicach Wilkowyje i Mąkołowiec.
- Kanalizacja sanitarna i deszczowa w dzielnicy Czułów.
więcej: Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.