eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DrawnoZagospodarowanie terenu przy CEiT w Drawnie



Ogłoszenie z dnia 2023-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu przy CEiT w Drawnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Drawieński Park Narodowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321169489

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśników 2

1.5.2.) Miejscowość: Drawno

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-220

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpn@dpn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bd20b3ce-30fd-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu przy CEiT w Drawnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd20b3ce-30fd-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00371165

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00111501/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Zagospodarowanie terenu przy CEiT w Drawnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00336274

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-M - 2507/23ib

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania terenu przy Centrum Edukacji i Turystyki Drawieńskiego Parku Narodowego ul. Kolejowa 20 w Drawnie obejmującego teren położony w południowo – wsch. części działki nr 303/3 (po podziale 303/6) w bezpośrednim sąsiedztwie budynku CEiT DPN. W ramach zagospodarowania zaprojektowano parking na 10 stanowisk dla samochodów osobowych, miejsce składowania odpadów, studnię chłonną na wody opadowe oraz nasadzenia. Projektowany parking wraz z miejscem składowania odpadów wkomponowany jest w istniejący układ zagospodarowania terenu oraz połączony z projektowanym wjazdem z ulicą Kolejową w miejscu istniejącego połączenia. Rozwiązanie uwzględnia istniejącą pochylnię dla osób niepełnosprawnych i stanowisko postojowe dla tych osób. Płaszczyzna parkingu i droga dojazdowa wydzielone za pomocą palisady betonowej okrągłej o wym. 17,5x20x60-120 cm w kolorze betonu. Miejsca postojowe zaprojektowane z płyt betonowych gładkich bez fazy ze zbrojeniem rozproszonym 75x50x8 cm w kolorze betonu. Nawierzchnia drogi dojazdowej wykonana z kostki brukowej gładkiej bez fazy.
Parking będzie przeznaczony dla użytkowników stałych i przebywających czasowo na terenie obiektu CEiT DPN. Projekt zakłada uzupełnienie istniejącego drzewostanu nasadzeniami projektowanymi (jarząb szwedzki – szt. 2) wzdłuż granicy działki inwestycyjnej z ulicą Kolejową. Szczegóły – patrz plansza zagospodarowania terenu.
Zaprojektowano wyposażenie terenu parkingu w śmietnik do segregacji odpadów. Przestrzeń śmietnika wydzielono za pomocą ogrodzenia wykonanego ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo Nawierzchnię parkingu i drogę dojazdową wydzielono od pozostałej części terenu działki za pomocą ścianki oporowej w formie palisady betonowej okrągłej o wym. 17,5x20x60-120 cm w kolorze betonu. Nawierzchnie poszczególnych części będą wykonane zgodnie z częścią rysunkową projektu:
- miejsca postojowe z płyt betonowych gładkich bez fazy ze zbrojeniem rozproszonym o wymiarach 75x50x8 cm w kolorze szarym,
- droga dojazdowa z kostki betonowej o wymiarach 10x20x8 cm w kolorze grafit szary.
Wszystkie nawierzchnie ukształtowane ze spadkiem umożliwiającym przejęcie wód opadowych w ramach terenu działki inwestycyjnej za pośrednictwem odwodnienia liniowego do studni chłonnej o pojemności 1000 l, zgodnie z częścią rysunkową projektu.
Projektuje się parking na 10 miejsc postojowych o wymiarach 2,5 x 5,00 m w tym jedno miejsce dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,6 x 6,00 cm. Całość założenia jest dostępna dla niepełnosprawnych poruszających się na wózkach.
Wody opadowe z powierzchni projektowanego parkingu – odprowadzone do studni chłonnej z polietylenu, zlokalizowanej na terenie objętym opracowaniem projektowym.
Dane studni;
- wysokość – 1250 mm
- pojemność całkowita – 1000 l
- waga – 60 kg
- średnica zewn. – 1400 mm
- średnica włazu - 280 mm
Roboty ziemne dla projektowanych elementów zagospodarowania terenu wykonać zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi i normami: PN-8/B-06050,
PN-B-10736 oraz szczegółowymi instrukcjami opracowanymi przez producentów materiałów budowlanych zastosowanych w projekcie.
Koryto wykonane w podłożu z gruntu rodzimego lub nasypowego powinno być wyprofilowane zgodnie z projektowanymi spadkami podłużnymi i poprzecznymi.
Wskaźnik zagęszczenia koryta nie może być mniejszy od 0,97 według normalnej metody Proctora.
Grubość podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 - 25 cm. Grubość podsypki cem. - piaskowej po zagęszczeniu powinna zawierać się w granicach 5 cm. Podsypka powinna być zwilżona wodą, zagęszczona i wyprofilowana.
Kostkę należy ułożyć się na podsypce piaskowej w taki sposób, aby szczeliny między kostkami wynosiły od 2 do 3 mm. Kostkę należy układać tak, aby po zagęszczeniu zajmowała położenie ok. 1,5 cm wyżej od projektowanej niwelety. Po ułożeniu kostki, szczeliny należy wypełnić piaskiem, a następnie zamieść powierzchnię ułożonych kostek przy użyciu szczotek ręcznych lub mechanicznych i przystąpić do ubijania nawierzchni. Do ubijania ułożonego chodnika z kostek brukowych, należy stosować wibratory płytowe z osłoną z tworzywa sztucznego dla ochrony kostek przed uszkodzeniem i zabrudzeniem. Wibrowanie należy prowadzić od krawędzi powierzchni ubijanej w kierunku środka i jednocześnie w kierunku poprzecznym kształtek. Do zagęszczania nawierzchni z betonowych kostek brukowych nie wolno używać walca. Po ubiciu nawierzchni należy uzupełnić szczeliny materiałem do wypełnienia i zamieść nawierzchnię. Nawierzchnia z wypełnieniem spoin piaskiem nie wymaga pielęgnacji - może być zaraz oddany do użytkowania.
Wykonanie ław powinno być zgodne z BN-64/8845-02. Ława betonowa: Ławy betonowe zwykłe w gruntach spoistych wykonuje się bez szalowania, przy gruntach sypkich należy stosować szalowanie. Wskaźnik zagęszczenia dna wykonanego koryta pod ławę powinien wynosić co najmniej 0,97 według normalnej metody Proctora. Ławy betonowe z oporem wykonuje się w szalowaniu. Beton rozścielony w szalowaniu lub bezpośrednio w korycie powinien być wyrównywany warstwami. Betonowanie ław należy wykonywać zgodnie z wymaganiami PN-B-06251, przy czym należy stosować co 50 m szczeliny dylatacyjne wypełnione bitumiczną masą zalewową.
Zasady ustawiania palisady:
Światło (odległość górnej powierzchni krawężnika od jezdni) powinno być zgodne z ustaleniami dokumentacji projektowej. Zewnętrzna ściana palisady po ustawieniu powinna być obsypana piaskiem, żwirem, tłuczniem lub miejscowym gruntem przepuszczalnym, starannie ubitym, Ustawienie krawężników powinno być zgodne z BN-64/8845-02.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar stanowiące załączniki nr 8 -10 do SWZ.
Zamawiający po uzyskaniu zgody Zamawiającego dopuszcza zastosowanie zmian konstrukcyjnych i materiałowych pod warunkiem, iż zmiany te są nieistotne i nie wymagają zmian pozwolenia na budowę.
Wykonawca na wykonanie zamówienia udziela 60 miesięcznej gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240072,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240072,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240072,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fhu MarNet Marcin Niezgoda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6741086050

7.3.3) Ulica: Dworcowa 9/1

7.3.4) Miejscowość: Kalisz Pomorski

7.3.5) Kod pocztowy: 78-540

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240072,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 32 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.