eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osowiec-TwierdzaDostawa oleju opa³owego lekkiego w sezonie grzewczym 2022/2023



Og³oszenie z dnia 2022-09-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego lekkiego w sezonie grzewczym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: BIEBRZAÑSKI PARK NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200667985

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Osowiec-Twierdza

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-110

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@biebrza.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.biebrza.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

Pañstwowa osoba prawna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego lekkiego w sezonie grzewczym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5295edf7-401d-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00371167

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00071693/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.4 Dostawa oleju opa³owego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
4. Za datê przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP, a w przypadku przekazywania tych dokumentów oraz informacji za pomoc± poczty elektronicznej - dat± ich przes³ania bêdzie potwierdzenie dostarczenia wiadomo¶ci zawieraj±cej dokument/informacjê z serwera pocztowego Zamawiaj±cego.
5. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ na li¶cie wszystkich postêpowañ klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania na miniPortalu.
6. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie dokumentów elektronicznych (innych ni¿ oferta oraz za³±czniki do oferty), cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP). Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: sekretariat@biebrza.org.pl
7. Dokumenty elektroniczne (inne ni¿ oferta oraz za³±czniki do oferty) oraz cyfrowe odwzorowania dokumentów sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania w/w dokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowañ dokumentów za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email: sekretariat@biebrza.org.pl
8. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz informacji musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
9. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Biebrzañski Park Narodowy realizuje wymogi wynikaj±ce z Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 2016 r.), zwanego w dalszej czê¶ci RODO. W zwi±zku z powy¿szym, udostêpniamy Pañstwu wszelkie informacje w tym zakresie w poni¿szych klauzulach informacyjnych, o których mowa w art. 13 i 14 RODO na temat przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, i¿:
1) administratorem Pañstwa danych osobowych jest Biebrzañski Park Narodowy, z siedzib± w Osowcu-Twierdzy 8, 19-110 Goni±dz, kontakt tel. 85 7383000 lub e-mail: sekretariat@biebrza.org.pl,
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych (IOD). Funkcjê tê pe³ni Pan Pawe³ Gudel. Z IOD mo¿na skontaktowaæ siê pod adresem e-mail: iod@biebrza.org.pl lub w siedzibie Administratora w czasie pe³nienia dy¿urów przez IOD, b±d¼ listownie na adres korespondencyjny wskazany powy¿ej,
3) Pañstwa dane osobowe przetwarzamy na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa w celu:
- zawarcia i wykonania umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO),- podjêcia dzia³añ przed zawarciem umowy lub wykonaniem umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO),- wype³nienia obowi±zków prawnych ci±¿±cych na administratorze danych osobowych (np. prawa podatkowego lub przepisów o rachunkowo¶ci), wynikaj±cych z prawa Unii i prawa polskiego - (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO),- ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeñ (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO),- w pozosta³ych przypadkach Pañstwa dane osobowe przetwarzane s± wy³±cznie na podstawie wcze¶niej udzielonej zgody w zakresie i celu okre¶lonym w tre¶ci zgody (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO) – przez okres od udzielenia zgody do jej ewentualnego wycofania,
5) Pañstwa dane osobowe bêd± przetwarzane do momentu ustania celu przetwarzania tj. przez czas wykonania umowy i up³yw okresu przedawnienia roszczeñ,
6) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak¿e odmowa ich podania mo¿e skutkowaæ brakiem mo¿liwo¶ci zawarcia lub wykonania umowy,
7) dane osobowe, które nam Pañstwo powierzacie s± odpowiednio zabezpieczone przed nieupowa¿nionym dostêpem i utrat±. Dane osobowe w celach wymienionych w pkt. 3 powy¿ej bêdziemy przetwarzaæ, tj. do czasu zakoñczenia wspó³pracy i up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ,
8) odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± podmioty, z którymi Administrator zawar³ umowy powierzenia danych zgodnie z art. 28 RODO, a tak¿e podmioty uprawnione na mocy nadrzêdnych przepisów prawa do uzyskania danych, jak te¿ podmioty uprawnione do ich uzyskania w zwi±zku z realizacj± umowy,
9) nie bêdziemy przekazywaæ Pañstwa danych osobowych do pañstw trzecich lub organizacji miêdzynarodowych,
10) maj± Pañstwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uznaj± Pañstwo, i¿ przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych, narusza przepisy ogólnego Rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO),
11) posiadacie prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofniêcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wp³ywu na zgodno¶æ z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofniêciem,
12) pañstwa dane osobowe nie bêd± podlega³y zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji, w tym profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.26.13.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opa³owego lekkiego w ilo¶ci do 35 000 litrów w sezonie grzewczym 2022/2023.
Miejsce dostawy:
- Osowiec-Twierdza 8, 19 - 110 Goni±dz - jednorazowa dostawa do 5000 l w ilo¶ci do 30 000 litrów.
- Kuderewczyzna 19 - kolonie le¶niczówka O.O. Trzyrzeczki, 16-200 D±browa Bia³ostocka- jednorazowa dostawa do 2000 l w ilo¶ci do 5 000 litrów.
2. Olej musi posiadaæ nastêpuj±ce parametry podstawowe:
• warto¶æ opa³owa - min. 42,6 MJ/kg,
• gêsto¶æ w 15º C (kg/m3) - max. 860,
• temperatura zap³onu (ºC) - min.56,
• zawarto¶æ siarki %(m/m) - max. 0,1,
• zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych (mg/kg) – max. 24,
• pozosta³o¶æ po spopieleniu %(m/m) - max.0,01,
• zawarto¶æ wody (mg/kg) - max.200,
• barwa wizualna – czerwona,
3. Olej musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania jako¶ciowe:
Olej opa³owy lekki ma spe³niaæ wymagania Polskiej Normy PN-C-96024:2020-12 „Przetwory naftowe. Oleje opa³owe” w zakresie oleju opa³owego lekkiego gatunku L-1 oraz wymagania Rozporz±dzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2008).
Olej opa³owy lekki ma spe³niaæ wymagania Rozporz±dzenia Ministra Finansów z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1822).
4. Podane ilo¶ci oleju opa³owego s± szacunkowe, mog± one ulec zmniejszeniu do 50% zamówienia. Wykonawcy nie przys³uguje prawo do roszczeñ z tego tytu³u.
5. Pozosta³a czê¶æ zamówienia bêdzie zamawiana przez Zamawiaj±cego w zale¿no¶ci od jego potrzeb, bez konieczno¶ci zmiany umowy, zawartej z Wykonawc±, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postêpowaniu.
6. Wykonawca dostarczy olej specjalistycznym transportem wyposa¿onym w legalizowany sprzêt do pomiaru spuszczanego oleju.
7. Wraz z dostaw± Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia dokumentu potwierdzaj±cego pochodzenie i jako¶æ dostarczonego oleju opa³owego.
8. Dostawy wykonywane bêd± w dniach roboczych (bez sobót) w godzinach 7:30 – 15:00, w ci±gu 48 godzin od otrzymania zg³oszenia drog± elektroniczn± lub telefonicznie o dostawie, od upowa¿nionego pracownika Zamawiaj±cego.
9. U¿yte w dokumentach opisuj±cych przedmiot zamówienia nazwy materia³ów lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów s³u¿± okre¶leniu po¿±danego standardu wykonania i okre¶lenia w³a¶ciwo¶ci i wymogów techniczno-u¿ytkowych. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
10. Wykonawca zapewni transport oleju opa³owego ¶rodkami transportu do tego przystosowanymi tj. autocystern± wyposa¿on± w legalizowany przep³ywomierz. Transport oleju odbywaæ siê bêdzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Transport paliwa winien spe³niaæ wymogi odpowiednich przepisów bezpieczeñstwa po¿arowego, ruchu drogowego oraz ochrony ¶rodowiska.
11. Zamawiaj±cy informuje, ¿e wype³ni³ swoje obowi±zki jako nabywca paliw opa³owych, które wynikaj± z art. 89 ust. 5 pkt 1,3 i 4 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 143 z pó¼n. zm.).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 220 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi w zakresie objêtym niniejszym zamówieniem, potwierdzaj±c± posiadanie uprawnieñ wydanych przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki, udzielon± na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 z pó¼niejszymi zmianami).
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych we wstêpnym o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w Rozdz. XIV SWZ (wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie to sk³ada ka¿dy z Wykonawców;
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy ZamPubl., sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Koncesja wydana przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciek³ymi udzielona na podstawie ustawy z dnia 10.04.1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 z pó¼niejszymi zmianami)

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do Oferty.
2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XVI pkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (Za³±cznik nr 8 do SWZ).
5. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 4 do SWZ.
2. Zmiana istotnych postanowieñ Umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie w przypadkach przewidzianych ustaw± – Prawo zamówieñ publicznych oraz postanowieniami niniejszej umowy, za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie w formie aneksu do Umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany.
3. Strony dopuszczaj± zmianê istotnych postanowieñ niniejszej umowie w zakresie terminu wykonania przedmiotu Umowy, w przypadku:
a) zaistnienia okoliczno¶ci istotnych maj±cych wp³yw na zmianê terminu wykonania przedmiotu
Umowy, niezale¿nych od ¿adnej ze Stron umowy;
b) si³y wy¿szej, maj±cej istotny wp³yw na realizacjê przedmiotu Umowy;
c) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu Umowy.
4. Strony nadto przewiduj± mo¿liwo¶æ zmiany umowy w przypadku ustawowej zmiany stawek podatku od towarów i us³ug w trakcie realizacji umowy, w zakresie dotycz±cym niezrealizowanej czê¶ci przedmiotu umowy – wynagrodzenie brutto zostanie odpowiednio zmodyfikowane, a wynagrodzenie netto zostaje bez zmian.
5. Zamawiaj±cy dopuszcza nieistotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, je¿eli wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postêpowania nie wp³ynê³aby na kr±g podmiotów ubiegaj±cych siê o niniejsze zamówienie i wynik postêpowania oraz, je¿eli zmiany te nie narusz± zasady równego traktowania Wykonawców ubiegaj±cych siê o zamówienie.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-07 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-07 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-05

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiaj±cy przewiduje, ¿e do negocjacji ofert zaprosi w wykonawców, których oferty nie podlega³y odrzuceniu, a których oferty spe³niaj± w najwy¿szym stopniu kryteria oceny ofert, tj. cena rycza³towa brutto.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.