Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00257469/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa świetlicy wiejskiej w Laskownicy Małej w ramach zadania pn. Rewitalizacja dworców i terenów przydworcowych wzdłuż linii kolejowej nr 356 – III etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Gołańcz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000528209
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Doktora Piotra Kowalika 2
1.5.2.) Miejscowość: Gołańcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-130
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 67 2615911
1.5.8.) Numer faksu: +48 67 2683312
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@golancz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.golancz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9051211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa świetlicy wiejskiej w Laskownicy Małej w ramach zadania pn. Rewitalizacja dworców i terenów przydworcowych wzdłuż linii kolejowej nr 356 – III etap2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40ce2144-e837-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371185
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001765/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa świetlicy wiejskiej w Laskownicy Małej w ramach zadania pn. Rewitalizacja dworców i terenów przydworcowych wzdłuż linii kolejowej nr 356 … – III etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00257469
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 136718,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac do wykonania objętych niniejszym postępowaniem obejmuje w szczególności:
1) REMONT SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH - rozebranie luźnych elementów schodów, uzupełnienie konstrukcji betonowej schodów - ubytków, obłożenie schodów płytkami gres, wykończenie boków, wywiezienie materiału z rozbiórki;
2) RENOWACJĘ ELEWACJI TYLNEJ ORAZ STUDZIENEK PRZYOKIENNYCH -
w szczególności: renowację elewacji tylnej (od strony drogi) z zastosowaniem standardowego systemu renowacji metodą chemiczną lub parową w tym: oczyszczenie, usuniecie wtórnych napraw i spoin, oczyszczenie cegły, uzupełnienie ubytków w licu cegły, rekonstrukcja spoin, scalenie kolorystyczne oraz zabezpieczenie elewacji w procesie hydrofobizacji. Nie dopuszcza się stosowania metody mechanicznej. Zakres obejmuje również renowację dwóch ceglanych studzienek przyokiennych wraz z ich przekryciem.
3) MODERNIZACJĘ POMIESZCZENIA GOSPODARCZEGO - zakres prac obejmuje w szczególności: wykonanie posadzki z płytek po uprzednim, oczyszczeniu i wyrównaniu podłoża; wykończenie ścian poprzez: zbicie starych tynków, wykonanie nowych tynków, gładzi gipsowych oraz malowanie ścian farbami zmywalnymi; wykończenie wcześniej już ocieplonego sufitu poprzez montaż stropu powieszonego (z płyt gipsowo - kartonowych lub sufitu podwieszonego typu OWA).
4) INSTALACJĘ ELEKTRYCZNĄ W POMIESZCZENIU GOSPODARCZYM w zakresie
montażu opraw oświetleniowych, wyłączników, gniazd, oraz wykonanie nowych wypustów na planowany do montowania osprzęt i oprawy. Instalację wyprowadzić do rozdzielni zlokalizowanej w pomieszczeniu. Zakres obejmuje również zdemontowanie rozdzielni i jej zamontowanie po wykonaniu robot budowlanych oraz zgłoszenie do oplombowania.
5) ROZBIÓRKĘ - NAPRAWĘ ELEMENTÓW PODDASZA - na poddaszu w pomieszczeniu wskazanym w projekcie należy zlikwidować zniszczone obicia ścian i sufitów, ich wypełnienie, luźne tynki; uzupełnić elementy ceglane (w tym w kominie) oraz elementy konstrukcji dachu. Usunąć i wywieź gruz i materiały z rozbiórki.
6) UTWARDZENIA - na przedłużeniu istniejącego podjazdu dla niepełnosprawnych i z drugiej strony budynku (wg zakresu na rysunku); wykonać utwardzenie z kostki betonowej, zakończyć obrzeżem betonowym 30x8; na powierzchni wokół budynku zdemontować istniejący bruk, wyrównać podłoże, ustabilizować i ponownie ułożyć.
Charakterystyczne parametry określające wielkość inwestycji
- schody zewnętrzne - 2 szt,
- elewacja do renowacji - ok.92 m2; 2 studzienki przyokienne,
- pomieszczenie gospodarcze - 18,87m2,
- pomieszczenie poddasza - ok. 34 m2 powierzchni ścian i sufitu,
- powierzchnia utwardzeń: 29,2 m2 kostka betonowa; ok.25mb obrzeża; 130 m2 przełożenia bruku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego III etapem przedstawia wyciąg z Projektu Budowlanego, STWiOR oraz przedmiary robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45262690-4 - Remont starych budynków
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45453100-8 - Roboty renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159777,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305286,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159777,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): "POZ RECO" S.C. JAROSŁAW KUDAK, MACIEJ KUDAK
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: "POZ RECO" S.C. JAROSŁAW KUDAK, "POZ RECO" S.C. MACIEJ KUDAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7660010020
7.3.3) Ulica: Rogozińska 3
7.3.4) Miejscowość: Wągrowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 62-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawca wykona część zamówienia w zakresie odtworzenia elewacji.
Nazwa firmy podwykonawcy: Dariusz Tyckun, Słupy 23/7, 89-200 Szubin
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POZ RECO S.C. JAROSŁAW KUDAK, MACIEJ KUDAK
jakie przetargi wygrała firma
POZ RECO S.C. JAROSŁAW KUDAK, MACIEJ KUDAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159777,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI GOŁAŃCZ
więcej: przetargi GOŁAŃCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Wykonanie prac konserwacyjnych, przy zabytkowej kamiennej fontannie - studni Kronthala
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Dostosowanie Systemu Sygnalizacji Pożarowej do przeprowadzania imprez z wykorzystaniem efektów scenicznych w obszarze płyty głównej Hali Widowiskowo-Sportowej COS Torwar w Warszawie
- Montaż przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Sułów - obszary z ciekami wodnymi - II etap
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.