eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TyczynBudowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przy budynku Urzędu Miejskiego w Tyczynie



Ogłoszenie z dnia 2024-06-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przy budynku Urzędu Miejskiego w Tyczynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tyczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582163

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 18

1.5.2.) Miejscowość: Tyczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-020

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 172319310

1.5.8.) Numer faksu: 172219217

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tyczyn@tyczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tyczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0c544e11-11e1-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przy budynku Urzędu Miejskiego w Tyczynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c544e11-11e1-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371245

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00191399/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przy budynku Urzędu Miejskiego w Tyczynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt jest współfinansowany ze środków PFRON w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00328951

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SIP.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przy budynku Urzędu Miejskiego w Tyczynie wraz z robotami towarzyszącymi. Zakres prac obejmuje:
- Wykonanie pochylni: roboty rozbiórkowe w tym: utwardzonego terenu z kostki betonowej, części murku i ogrodzenia agregatu prądotwórczego znajdujących się na trasie pochylni, roboty ziemne, stopy fundamentowe dla pochylni. Konstrukcja pochylni ze stalowych belek policzkowych, połączonych stalowymi poprzeczkami. Nawierzchnia pochylni z ocynkowanych krat stalowych pomostowych. Podpory pochylni ze stalowych, zimno giętych profili o przekroju kwadratowym. Balustrady pochylni z rur stalowych.
- Roboty towarzyszące: Wykonanie fundamentów – stóp fundamentowych pod schody wraz z uprzednią rozbiórką istniejącej nawierzchni z kostki betonowej, robotami ziemnymi, wycinką drzew i karczowaniem istniejących pni kolidujących z zamierzeniem inwestycyjnym, następnie po wykonaniu fundamentów schodów i przebudowie sieci: gazowych, NN, ks, kd odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej, uzupełnienie nawierzchni parkingu z asfaltu, wyrównanie terenu, obsianie trawą terenu zielonego, roboty naprawcze na elewacji budynku urzędu po zdemontowanym PRP gazu, itp.; Przebudowę kolidującej sieci gazowej średniego i niskiego ciśnienia, kabli elektrycznych NN, kolidującej kanalizacji sanitarnej i deszczowej; Roboty remontowe w istniejącym budynku (wymiana okna, wraz z zamontowaniem w ww. otworze drzwi ewakuacyjnych z naświetlem; uzupełnienie tynków i docieplenie ościeży oraz uzupełnienie posadzki powłok malarskich, w sąsiedztwie przebudowanego otworu. Wszelkie roboty naprawcze uszkodzeń powstałych przy montażu pochylni i przebudowie kolidujących sieci i przyłączy oraz przy wykonaniu fundamentów pod schody. Odtworzenie ogrodzenia agregatu prądotwórczego; Wykonanie oświetlenia zewnętrznego, nad projektowanym wejściem i pochylnią na poziomie parteru; Wytyczenie geodezyjne, inwentaryzację geodezyjną.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ- projekt architektoniczno budowlany, projekty techniczne, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych), stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45247240-4 - Roboty budowlane w zakresie barier stałych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231221-0 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie, tj. do dnia 3 czerwca 2024 r. do godz. 9:00 została złożona jedna oferta, której cena przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia. Po analizie możliwości finansowych, Zamawiający stwierdził, iż w chwili obecnej nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną. W przypadku, gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz nie ma możliwości zwiększenia kwoty na finansowanie zamówienia, postępowanie unieważnia się bez przeprowadzania wyboru oferty najkorzystniejszej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.