Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00328951/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przy budynku Urzędu Miejskiego w Tyczynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tyczyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582163
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 18
1.5.2.) Miejscowość: Tyczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-020
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172319310
1.5.8.) Numer faksu: 172219217
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tyczyn@tyczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tyczyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0c544e11-11e1-11ef-a7f7-6221b72ad4fc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przy budynku Urzędu Miejskiego w Tyczynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c544e11-11e1-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371245
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00191399/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przy budynku Urzędu Miejskiego w Tyczynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt jest współfinansowany ze środków PFRON w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00328951
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SIP.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przy budynku Urzędu Miejskiego w Tyczynie wraz z robotami towarzyszącymi. Zakres prac obejmuje:
- Wykonanie pochylni: roboty rozbiórkowe w tym: utwardzonego terenu z kostki betonowej, części murku i ogrodzenia agregatu prądotwórczego znajdujących się na trasie pochylni, roboty ziemne, stopy fundamentowe dla pochylni. Konstrukcja pochylni ze stalowych belek policzkowych, połączonych stalowymi poprzeczkami. Nawierzchnia pochylni z ocynkowanych krat stalowych pomostowych. Podpory pochylni ze stalowych, zimno giętych profili o przekroju kwadratowym. Balustrady pochylni z rur stalowych.
- Roboty towarzyszące: Wykonanie fundamentów – stóp fundamentowych pod schody wraz z uprzednią rozbiórką istniejącej nawierzchni z kostki betonowej, robotami ziemnymi, wycinką drzew i karczowaniem istniejących pni kolidujących z zamierzeniem inwestycyjnym, następnie po wykonaniu fundamentów schodów i przebudowie sieci: gazowych, NN, ks, kd odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej, uzupełnienie nawierzchni parkingu z asfaltu, wyrównanie terenu, obsianie trawą terenu zielonego, roboty naprawcze na elewacji budynku urzędu po zdemontowanym PRP gazu, itp.; Przebudowę kolidującej sieci gazowej średniego i niskiego ciśnienia, kabli elektrycznych NN, kolidującej kanalizacji sanitarnej i deszczowej; Roboty remontowe w istniejącym budynku (wymiana okna, wraz z zamontowaniem w ww. otworze drzwi ewakuacyjnych z naświetlem; uzupełnienie tynków i docieplenie ościeży oraz uzupełnienie posadzki powłok malarskich, w sąsiedztwie przebudowanego otworu. Wszelkie roboty naprawcze uszkodzeń powstałych przy montażu pochylni i przebudowie kolidujących sieci i przyłączy oraz przy wykonaniu fundamentów pod schody. Odtworzenie ogrodzenia agregatu prądotwórczego; Wykonanie oświetlenia zewnętrznego, nad projektowanym wejściem i pochylnią na poziomie parteru; Wytyczenie geodezyjne, inwentaryzację geodezyjną.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ- projekt architektoniczno budowlany, projekty techniczne, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych), stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45247240-4 - Roboty budowlane w zakresie barier stałych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231221-0 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie, tj. do dnia 3 czerwca 2024 r. do godz. 9:00 została złożona jedna oferta, której cena przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia. Po analizie możliwości finansowych, Zamawiający stwierdził, iż w chwili obecnej nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną. W przypadku, gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz nie ma możliwości zwiększenia kwoty na finansowanie zamówienia, postępowanie unieważnia się bez przeprowadzania wyboru oferty najkorzystniejszej.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.