Ogłoszenie z dnia 2023-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00299377/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-11
- 2023/BZP 00311841/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Kozienice oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kozienice do szkół specjalnych w roku szkolnym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZIENICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223333
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Kozienice
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 486117100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kozienice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
przetargi.pzpkozienice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Kozienice oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kozienice do szkół specjalnych w roku szkolnym 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f19c39be-1fab-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00371262
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045415/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Kozienice oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kozienice w roku szkolnym 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00299377
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.7011.1.2.ED.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE I (CZĘŚĆ) przewiduje – Świadczenie usługi poprzez przewiezienie uczniów z domu do szkół podstawowych PSP Nr 2 i PSP Nr 3 i z powrotem do domu na terenie Gminy Kozienice w roku szkolnym 2023/2024, oraz przewozie (dowozie i odwozie) uczniów ze szkoły podstawowej PSP Nr 3 z terenu Gminy Kozienice na pływalnię „Delfin” w Kozienicach w ramach zajęć organizowanych przez Zamawiającego.• Według wytycznych określonych w Załączniku nr 9 do SWZ.
• Dowóz odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, przewidziane organizacją roku szkolnego 2023/2024, w okresie od dnia 4 września 2023 roku do 21 czerwca 2024 roku stosownie do potrzeb Zamawiającego, który określi trasy, liczbę kursów i godziny na początku września.
• Rozliczenie za świadczoną usługę będzie się odbywać jako cena dowozu i odwozu 1 ucznia w miesiącu zwana też zamiennie jako cena jednego biletu miesięcznego szkolnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 103170,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE (CZĘŚĆ) II – Świadczenie usługi poprzez przewiezienie uczniów z domu do szkół podstawowych PSP Nr 1, PSP Nr 4 i PSP w m. Stanisławice i z powrotem do domu na terenie Gminy Kozienice w roku szkolnym 2023/2024, oraz przewozie (dowozie i odwozie) uczniów ze szkoły podstawowej PSP Nr 1, PSP Nr 4 oraz PSP w m. Stanisławice z terenu Gminy Kozienice na pływalnię „Delfin” w Kozienicach w ramach zajęć organizowanych przez Zamawiającego.• Według wytycznych określonych w Załączniku nr 9 do SWZ.
• Dowóz odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, przewidziane organizacją roku szkolnego 2023/2024, w okresie od dnia 4 września 2023 roku do 21 czerwca 2024 roku stosownie do potrzeb Zamawiającego, który określi trasy, liczbę kursów i godziny na początku września.
• Rozliczenie za świadczoną usługę będzie się odbywać jako cena dowozu i odwozu 1 ucznia w miesiącu zwana też zamiennie jako cena jednego biletu miesięcznego szkolnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 77503,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE (CZĘŚĆ) III – Świadczenie usługi poprzez przewiezienie uczniów z domu do szkół podstawowych PSP w m. Janików, PSP w m. Wólka Tyrzyńska, PSP w Brzeźnicy i z powrotem do domu na terenie Gminy Kozienice w roku szkolnym 2023/2024, oraz przewozie (dowozie i odwozie) uczniów ze szkoły podstawowej PSP w m. Janików, PSP w m. Wólka Tyrzyńska oraz PSP w m. Brzeźnica z terenu Gminy Kozienice na pływalnię „Delfin” w Kozienicach w ramach zajęć organizowanych przez Zamawiającego.• Według wytycznych określonych w Załączniku nr 9 do SWZ.
• Dowóz odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, przewidziane organizacją roku szkolnego 2023/2024, w okresie od dnia 4 września 2023 roku do 21 czerwca 2024 roku stosownie do potrzeb Zamawiającego, który określi trasy, liczbę kursów i godziny na początku września.
• Rozliczenie za świadczoną usługę będzie się odbywać jako cena dowozu i odwozu 1 ucznia w miesiącu zwana też zamiennie jako cena jednego biletu miesięcznego szkolnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 98919,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE (CZĘŚĆ) IV – Świadczenie usługi poprzez przewiezienie uczniów z domu do szkół podstawowych PSP Nr 1, PSP Nr 2, PSP Nr 3, PSP w m. Ryczywół oraz PSP w m. Świerże Górne i z powrotem do domu na terenie Gminy Kozienice w roku szkolnym 2023/2024, oraz przewozie (dowozie i odwozie) uczniów ze szkoły podstawowej PSP w m. Ryczywół PSP w m. Wola Chodkowska oraz PSP w m. Świerże Górne z terenu Gminy Kozienice na pływalnię „Delfin” w Kozienicach w ramach zajęć organizowanych przez Zamawiającego.• Według wytycznych określonych w Załączniku nr 9 do SWZ.
• Dowóz odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, przewidziane organizacją roku szkolnego 2023/2024, w okresie od dnia 4 września 2023 roku do 21 czerwca 2024 roku stosownie do potrzeb Zamawiającego, który określi trasy, liczbę kursów i godziny na początku września.
• Rozliczenie za świadczoną usługę będzie się odbywać jako cena dowozu i odwozu 1 ucznia w miesiącu zwana też zamiennie jako cena jednego biletu miesięcznego szkolnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 76516,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE (CZĘŚĆ) V – Świadczenie usługi poprzez przewiezienie (dowiezienie i odwiezienie) wyjazdu ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą oraz odwiezienie po zajęciach dzieci szkolnych – uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kozienice do Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Kozienicach ul. Głowaczowska, w roku szkolnym 2023/2024,• Trasa przejazdu samochodu według wytycznych określonych w Załączniku nr 9 do SWZ.
• Dowóz odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, przewidziane organizacją roku szkolnego 2023/2024, w okresie od dnia 4 września 2023 roku do 21 czerwca 2024 roku stosownie do potrzeb Zamawiającego, który określi trasy, liczbę kursów i godziny na początku września.
• Rozliczenie nastąpi wg faktycznej liczby przejechanych kilometrów przy zastosowaniu ceny za 1 km wskazanej w ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 108468,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE (CZĘŚĆ) VI – Świadczenie usługi poprzez przewiezienie (dowiezienie i odwiezienie) tj. wyjazdu ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą oraz odwiezienie po zajęciach dzieci szkolnych – uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kozienice do Szkoły Specjalnej w Zespole Szkół im. Jędrzeja Śniadeckiego ul. Parkowa 6 , 26-670 Pionki, w roku szkolnym 2023/2024,• Trasa przejazdu samochodu według wytycznych określonych w Załączniku nr 9 do SWZ.
• Dowóz odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, przewidziane organizacją roku szkolnego 2023/2024, w okresie od dnia 4 września 2023 roku do 21 czerwca 2024 roku stosownie do potrzeb Zamawiającego, który określi trasy, liczbę kursów i godziny na początku września.
• Rozliczenie nastąpi wg faktycznej liczby przejechanych kilometrów przy zastosowaniu ceny za 1 km wskazanej w ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 94248,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106067,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197977,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106067,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMP Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1133036055
7.3.3) Ulica: Aleja Wincentego Witosa 31/135
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-710
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106067,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92243,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240419,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92243,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMP Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1133036055
7.3.3) Ulica: Aleja Wincentego Witosa 31/135
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-710
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92243,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103697,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299970,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103697,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMP Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1133036055
7.3.3) Ulica: Aleja Wincentego Witosa 31/15
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-710
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103697,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76941,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243769,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76941,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMP Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1133036055
7.3.3) Ulica: Aleja Wincentego Witosa 31/135
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-710
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76941,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184158,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184158,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184158,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Śmietanka RAF-TRANS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8121851623
7.3.3) Ulica: Pogodna 21
7.3.4) Miejscowość: Aleksandrówka, Kozienice
7.3.5) Kod pocztowy: 26-900
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184158,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76626,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76626,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76626,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Śmietanka RAF-TRANS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8121851623
7.3.3) Ulica: Pogodna 21
7.3.4) Miejscowość: Aleksandrówka, Kozienice
7.3.5) Kod pocztowy: 26-900
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76626,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
- Remont schodów zewnętrznych wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych i wymianą drzwi wejściowych w budynku Sądu Rejonowego w Kozienicach
- Przebudowa drogi powiatowej 4506W Zwoleń -Sarnów odcinek Mieścisko - Sarnów
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowozy szkolne dzieci z terenu Gminy Stary Targ
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Dobroń do szkół w roku szkolnym 2025/2026
- Usługa transportu materiału do przeszczepów (komórki macierzyste szpiku kostnego) dla USK Nr 1 PUM w Szczecinie
- Obsługa w zakresie robót ziemnych, drogowych i transportowych na terenie Miasta i Gminy Czarny Dunajec w roku 2025
- Świadczenie usługi przewozu uczestników podczas programowych obozów letnich wraz z usługą przewodnicką
- Dostawa emulsji asfaltowej kationowej C65 B3 PU/RC w ilości szacunkowej 70 Mg
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.