Ogłoszenie z dnia 2023-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00268224/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
- 2023/BZP 00283463/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego przeznaczonego do likwidacji zagrożeń środowiska naturalnego na terenie działania Ochotniczej Straży Pożarnej w Katowicach-Podlesiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna Katowice-Podlesie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240369216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Uniczowska 64
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-748
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 32 202 97 11
1.5.8.) Numer faksu: +48 32 32 202 97 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: podlesie.osp@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pl-pl.facebook.com/ospkatowicepodlesie/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fe717e52-0f8d-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
stowarzyszenie
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego przeznaczonego do likwidacji zagrożeń środowiska naturalnego na terenie działania Ochotniczej Straży Pożarnej w Katowicach-Podlesiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe717e52-0f8d-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00371271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00257014/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego (DMC 3500 kg, zabudowa kontenerowa) dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Katowicach - Podlesiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00268224
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OSP Katowice-Podlesie.2370.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 371544,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego (DMC 3500 kg, zabudowa kontenerowa) dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Katowicach - Podlesiu.
Opis przedmiotu zamówienia: pojazd oraz podwozie fabrycznie nowe, sprawne technicznie, nie posiadające wad fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych) ani wad prawnych oraz spełniające wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w zakresie dopuszczenia pojazdu do ruchu drogowego, zgodny z wymaganiami określonymi w OPZ i projektowanymi postanowieniami umownymi, rok produkcji podwozia 2023, silnik, podwozie i kabina tego samego producenta.
2. Szczegółowy opis zamówienia zawierają: OPZ (załącznik nr 1a) oraz projektowane postanowienia umowne (załącznik nr 6). Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3. W ramach dostawy Wykonawca ma obowiązek:
- przygotowania pojazdu zgodnie z wymogami opisanymi w SWZ,
- uzyskanie wszelkich wymaganych świadectw dopuszczenia, certyfikatów, oraz przekazanie ich Zamawiającemu.
- przekazanie Zamawiającemu dokumentów wskazanych w projektowanych postanowieniach umownych.
Odbiór przedmiotu zamówienia odbędzie się u Wykonawcy.
Zamawiający przy przekazaniu wymaga przeprowadzenia szkolenia z podstawowej obsługi przedmiotowego samochodu
Samochód przekazywany przez Wykonawcę Zmawiającemu będzie posiadał pełny zbiornik paliwa oraz uzupełnione inne płyny eksploatacyjne.
Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia opisu przedmiotu zamówienia z uwagi na to, że umowa na dostawy jest umową ryczałtową.
Wszystkie oferowane materiały muszą być wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
4. Zamawiający wymaga, by okres gwarancji na cały samochód wynosił minimum 24 miesiące od daty odbioru samochodu.
Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi gwarancji jakości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych
35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 400000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 400000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): DRAGON S.C. S. Kucharz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DRAGON S.C. B. Dudek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240381447
7.3.3) Ulica: ul. Kazdębie 121
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 42-530
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"DRAGON" SPÓŁKA CYWILNA, SEBASTIAN KUCHARZ, BOGUSŁAW DUDEK
jakie przetargi wygrała firma
"DRAGON" SPÓŁKA CYWILNA, SEBASTIAN KUCHARZ, BOGUSŁAW DUDEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 400000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa zasilacza awaryjnego UPS, urządzenia wielofunkcyjnego oraz licencji na potrzeby WORD Katowice
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, DZIERŻAWA ANALIZATORÓW ORAZ LABORATORYJNEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DLA POTRZEB CENTRALNEGO LABORATORIUM ANALITYCZNEGO PRZY ULICY MICKIEWICZA 9 W KATOWICACH
- Sukcesywna dostawa środków czystości, środków chemicznych oraz produktów do sprzątania na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Dostawa stołów dydaktycznych warsztatowo - elektrotechnicznych do ZSTiO02 w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Dostawa zestawów cobotów - robotów Mitsubishi lub równoważnych do ZSTiO02 w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Produkcja filmów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w podziale na części
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Brudzowicach
- Zakup średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego na potrzeby OSP Olszanka
- Dostawa specjalistycznego sprzętu strażackiego wraz z wyposażeniem osobistym strażaka w ramach projektu "4 Żywioły - Gotowi na zmiany klimatu"
- ZAKUP LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO- GAŚNICZEGO Z AGREGATEM WYSOKOCIŚNIENIOWYM I ZBIORNIKIEM WODY DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W BIELSKU-BIAŁEJ KAMIENICY
- Dostawa samochodu pożarniczego z drabiną mechaniczną o wysokości ratowniczej 30 m
- Zakup wozu strażackiego wraz z wyposażeniem dla OSP w Futomie
więcej: Pojazdy służb ratowniczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.