eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa kompresora wodorowego.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa kompresora wodorowego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT WYSOKICH CIŚNIEŃ POLSKIEJ AKADEMII NAUK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015825134

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sokołowska 29/37

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-142

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@unipress.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: unipress.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Badania naukowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kompresora wodorowego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08b311eb-296a-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371319

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00370032/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa kompresora wodorowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-08b311eb-296a-11ef-a458-c2a7c3d67e03

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która
jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl .
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Dodatkowe Informacje znajdują się w rozdziale 11 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE
L 119, s. 1) – dalej RODO, obowiązującym od 25 maja 2018 r., informuję, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest INSTYTUT WYSOKICH CIŚNIEŃ POLSKIEJ AKADEMII NAUK z siedzibą w
Warszawie (01-142), ul. Sokołowska 29/37 (dalej zwany: IWC PAN).
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pośrednictwem adresu email: rodo@unipress.waw.pl
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą̨ w celu:
3.1. przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
3.2. wyłonienia wykonawcy oraz udzielenia zamówienia publicznego poprzez zawarcie Umowy;
3.3. przechowywania dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wypadek kontroli prowadzonej przez
uprawnione organy i podmioty;
3.4. przekazania dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do archiwum, a następnie jej zbrakowania
(trwałego usunięcia i zniszczenia); w zakresie: dane zwykłe – imię, nazwisko, zajmowane stanowisko, miejsce pracy oraz posiadane
kwalifikacje zawodowe wymagane do spełnienia warunków udziału w postępowaniu/realizacji Umowy, a także w przypadku złożenia
pełnomocnictwa, oświadczeń i innych dokumentów - dane osobowe w nim zawarte;
Dodatkowe informacje znajdują się w rozdziale 20 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-252/03/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa Kompresora przeznaczonego do sprężania gazowego wodoru o parametrach:

• Ciśnienie osiągane przez kompresor = minimum 100 MPa
• Ciśnienie wlotowe = 1 MPa – 3 MPa lub szerszy zakres
• Szybkość pompowania kompresora = minimum 10 Nm3 (0,9 kg) H2/h od ciśnienia 3 MPa do ciśnienia 35 MPa
• Zanieczyszczanie sprężanego wodoru w granicach norm określonych w SAE J2719 lub ISO 14687:2019 (kompresor do pracy z ogniwem paliwowym) lub równoważnych.
• Temperatura gazu na wyjściu nie większa niż 60oC
• Wymagane szkolenie dla pracowników, min. 4 osoby, obejmujące obsługę urządzenia i bieżącą konserwację
• Wymagane wsparcie serwisowe przez okres minimum 12 miesięcy
• Wymagana gwarancja na minimum 12 miesięcy

4.2.6.) Główny kod CPV: 42123100-8 - Sprężarki gazu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, z przypisaniem im odpowiednio wag:

1.1.Kryterium Cena oferty brutto (KC)
Waga kryterium 60%
1.2. Kryteria Jakościowe (KJ):

1.2.1. Zasilanie kompresora (wraz z urządzeniami peryferyjnymi dostarczanymi wraz z nim)
Waga kryterium 20%
Kryteria oceny oferty:
zasilanie tylko elektryczne (Zleceniodawca w miejscu instalacji zapewnia jedynie źródło energii elektrycznej) – 20 pkt.
zasilanie złożone (Zleceniodawca w miejscu instalacji zapewnia oprócz energii elektrycznej inne źródła energii, np. źródło sprężonego powietrza) – 0 pkt.


1.2.2. Okres gwarancji na kompresor
Waga kryterium 20%
Minimum na okres 12 miesięcy
Kryteria oceny oferty:
12 miesięcy – 0 pkt.
Powyżej 12 miesięcy do 24 miesięcy – 10 pkt.
Powyżej 24 miesięcy – 20 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zasilanie kompresora (wraz z urządzeniami peryferyjnymi dostarczanymi wraz z nim)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na kompresor

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, tj. specyfikacji technicznej na potwierdzenie oferowanych parametrów technicznych. Ze złożonych przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych musi w sposób niebudzący żadnej wątpliwości Zamawiającego wynikać, iż oferowane urządzenie spełnia parametry techniczne wskazane opisie przedmiotu zamówienia w punkcie 3 SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Specyfikacje techniczne i inne przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające oferowane parametry techniczne.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy w przypadku okoliczności o których mowa w art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie
Pozostałe informacje znajdują się rozdziale 10 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej za zgodą Stron, pod rygorem nieważności.
2. Istotna zmiana zawartej umowy wymaga przeprowadzenia nowego postępowania.
3. Zamawiający przewiduje dokonanie następujących zmian umowy:
3.1. zmiana terminu wykonania Umowy;
Zmiana terminu wykonania Umowy jest możliwa w przypadku wystąpienia siły wyż-szej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu umowy zgodnie z jej warunkami.
3.2. zmiana stawki VAT wraz z wiążącą się z nią zmianą wynagrodzenia;
Zmiana wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany podatku VAT, o wysokość po-datku zmienionego w wyniku zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku ww. zmiany wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
3.3. zmiany w zakresie płatności;
Zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzonych do Umowy, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie;
4. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy w sto-sunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy ( zgodnie z art. 455 ust 1 pkt 1) ustawy Pzp) w następującym zakresie:
4.1. Terminu wykonania zamówienia ( wydłużenie może nastąpić o czas niezbędny do wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty – nie dłużej niż o czas ich wystę-powania ) oraz wynagrodzenia ( o udokumentowaną przez Wykonawcę kwotę wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy) w przypadku:
4.1.1. zmiany przepisów prawa mającej wpływ na zakres i sposób realizacji przed-miotu umowy,
4.1.2. gdy dochowanie terminu umownego jest niemożliwe z powodu wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy , w tym działania/ zaniechania osób trzecich ( także organów władzy publicznej) lub wystąpienia siły wyższej
4.1.3. zmiany sposobu realizacji przedmiotu umowy w szczególności:
4.1.3.1. pojawienia się na rynku nowych rozwiązań technicznych lub technolo-gicznych pozwalających na skrócenie czasu realizacji zamówienia , kosz-tów eksploatacji przedmiotu umowy, lub uzyskanie korzystniejszych para-metrów technicznych
4.1.3.2. zaniechania lub wycofania z produkcji określonych materiałów lub ele-mentów wskazanych w ofercie lub w dokumentacji technicznej,
4.1.3.3. wprowadzeniem nowej wersji oprogramowania przez producenta oprogramowania wykorzystywanego przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu umowy,
4.1.3.4. zmiany obowiązujących norm.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-26 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-26 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.