Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00332229/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sprzątania Pływalni Chwiałka należącej do Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630603890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Spychalskiego 34
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-553
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 618357907
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: f.waligora@posir.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/posir_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa sprzątania Pływalni Chwiałka należącej do Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-299b11d4-1747-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371357
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332229
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.240.48.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 120000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania pływalni krytej Chwiałka, należącej do Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji, adres: ul. Spychalskiego 34, Poznań, w maksymalnym okresie od dnia 14 września 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ.
2. Usługi sprzątania realizowane będą w każdy dzień tygodnia, w godzinach wskazanych w załączniku nr 1 do SWZ. Zamawiający wymaga aby w każdej godzinie świadczenia usługi pracowała minimum jedna osoba. Zamawiający będzie informował Wykonawcę najpóźniej do 15 dnia każdego miesiąca o przewidywanych dniach wolnych (ewentualnych ustawowych dniach wolny od pracy, kiedy obiekt Zamawiającego jest nieczynny) w kolejnym miesiącu, w których Wykonawca nie będzie świadczył usług sprzątania.
3. Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu ofertowym wynagrodzenia za wykonywanie umowy przez cały okres jej trwania (109 dni). Na tej podstawie Wykonawca zobowiązany jest również do podania w formularzu ofertowym stawki/kwoty dziennej za wykonywanie usługi sprzątania w ciągu jednej doby (rozumianej jako sprzątanie od godz. 6:00 do 4:00).
4. Miesięczne wynagrodzenie Wykonawcy należne za zrealizowane usługi stanowić będzie iloczyn liczby dni, w których Wykonawca świadczył usługi i stawki/kwoty dziennej.
5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy opłaconej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku – innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy z sumą gwarancyjną nie niższą niż: 100 000,00 zł /sto tysięcy złotych/ na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej powinno obejmować odpowiedzialność cywilną deliktową i kontraktową za szkody osobowe i rzeczowe oraz ich następstwa.
Przed zawarciem umowy ws. realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia ważnej polisy ubezpieczeniowej z sumą gwarancyjną wskazaną przez Zamawiającego (w formie kopii, oryginał do wglądu).
7. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy przy realizacji niniejszego zamówienia, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę: osób sprzątających w zakresie czynności wykonywanych (przy łącznym spełnieniu poniższych przesłanek):
• na rzecz pracodawcy (Wykonawcy, Podwykonawcy),
• pod kierownictwem pracodawcy,
• w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę,
• za wynagrodzeniem płatnym przez pracodawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ do upływu terminu składania ofert w postępowaniu nie została złożona żadna oferta.INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- USŁUGA MEDYCYNY PRACY
- Zagospodarowanie odpadów o kodach 160103 (opony); 150102 (opakowania PET, folia PET); 15 01 02, 20 01 39 (plastik twardy); 20 01 10 oraz 20 01 11 (odzież/tekstylia) pochodzących z trzech Punktów(...)
- Sukcesywne dostawy umundurowania i obuwia dla członków zespołów ratownictwa medycznego oraz pracowników transportu sanitarnego
- Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny z dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kościanie
- Dostawa oprogramowania
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 471 Opatówek-Rzymsko polegająca na budowie chodnika, zatok autobusowych w granicach istniejącego pasa drogowego na odcinku Tokary-Głuchów-Etap 5.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie pomocniczej usługi utrzymania czystości i prawidłowego stanu sanitarnego w szpitalu oraz wykonywanie czynności pomocniczych przy pacjencie
- Świadczenie usług sprzątania, utrzymania czystości i porządku w budynkach przy ul. Kopernika 19 i "Króliczarnia" przy obiekcie na ul. Kopernika 19a, budki parkingowej i toalety wolnostojącej
- Utrzymanie parków i skwerów na terenie miasta Krosna w 2025 roku
- Świadczenie usług polegających na utrzymaniu czystości w Hali Sportowo-Widowiskowa przy ul. Bema 73-89 w Toruniu.
- Sprzątanie budynków Lasów Miejskich - Warszawa.
- Zapewnienie usługi utrzymania czystości i porządku na terenie obiektów Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie w Warszawie.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.