eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ma³omice › Modernizacja stadionu w Ma³omicach



Og³oszenie z dnia 2024-06-18

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja stadionu w Ma³omicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Ma³omice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770391

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Konstytucji 3 maja

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ma³omice

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-320

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +46 68 3769027

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@malomice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://malomice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja stadionu w Ma³omicach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b2ab8580-2d55-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00371401

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00101685/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Modernizacja stadionu w Ma³omicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b2ab8580-2d55-11ef-b373-0e435a8a43bc

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 10.1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez rz±dow± Platformê e-Zamówienia zapewniaj±c± obs³ugê procesu udzielania zamówieñ publicznych za po¶rednictwem ¶rodków komunikacji elektronicznej, zwanej dalej Platform±. Platforma jest dostêpna pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl.
Korzystanie z Platformy przez Wykonawców jest bezp³atne.

10.2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia , dostêpny na stronie internetowej http://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.

10.3. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia, ani logowania do Platformy.

10.4. Sposób sporz±dzenia podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymaga technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju , Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r, w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy.

10.5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w paragrafie 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r . w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymaga technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.

10.6. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).

10.7. Preferowane formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 150 MB w formatach : .doc, .docx, .pdf, .zip.

10.8. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliki „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
Dalsze informacje w zakresie wymagañ technicznych i organizacyjnych zawarte s± w Specyfikacji Warunków Zamówienia w punktach od 10.9 do 10.27

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy Ma³omice pl. Konstytucji 3 Maja 1, 67-320 Ma³omice;
 z inspektorem ochrony danych osobowych mo¿na siê skontaktowaæ:
inspektor@4consul.com.pl *;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
 prowadzonym w trybie podstawowym, poni¿ej progów unijnych;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art.74 ustawy z dnia 11wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych ( t.j. Dz. U. z 2023 r. poz.1605 z pó¼n. zm. ), zwana dalej „ustaw± Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub
podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- Oferty czê¶ciowej nr 1 dotycz±cej:
Modernizacji stadionu w Ma³omicach, polegaj±cej na przeznaczeniu terenu jako teren rekreacyjno-sportowy. Wokó³ istniej±cego boiska do pi³ki no¿nej nale¿y wykonaæ 3 torowa bie¿niê lekkoatletyczn± o d³ugo¶ci 390 m.
W zakresie robót ujêtych w projekcie budowlanym na podstawie którego wydano Decyzjê o pozwoleniu na budowê nr 147/2024, a polegaj±cych na wykonaniu zadaszenia w formie wiaty o konstrukcji stalowej zwieñczonej dachem jednospadowym, nad czê¶ci± istniej±cej trybuny sportowej, usytuowanej na skarpie po zachodniej stronie boiska, Zamawiaj±cy wprowadza projektem zamiennym w stosunku do projektu budowlanego, na podstawie którego wydano Decyzjê o pozwoleniu na budowê nr 147/2024 nastêpuj±ce zmiany :
1) W zakresie PZT :
• Rezygnuje siê z projektowanego zadaszenia nad czê¶ci± istniej±cej trybuny
• Likwiduje siê schody terenowe przy istniej±cej trybunie
• Likwiduje siê istniej±ce trybuny sportowe
• Projektuje siê prefabrykowane, modu³owe trybuny sportowe wraz z zadaszeniem przy istniej±cym boisku do pi³ki no¿nej
• Projektuje siê schody terenowe umo¿liwiaj±ce dostêp do projektowanych trybun
• Projektuje siê zmianê ukszta³towania terenu w obrêbie projektowanych trybun umo¿liwiaj±ce posadowienie trybun na poziomie przyleg³ego boiska do pi³ki no¿nej
• Projektuje siê prze³o¿enie fragmentu sieci wodoci±gowej w obrêbie projektowanej trybuny
2) W zakresie projektu budowlanego :
• Rezygnuje siê z projektowanego zadaszenia nad czê¶ci± istniej±cej trybuny
• Projektuje siê prefabrykowane, modu³owe trybuny sportowe wraz z zadaszeniem przy istniej±cym boisku do pi³ki no¿nej.
W po³udniowo zachodniej czê¶ci terenu nale¿y wykonaæ boisko treningowe do pi³ki no¿nej dla dzieci. Na boisku zaprojektowano bramki stacjonarne o wymiarach 5,0m x 2,0 m. Dodatkowo dla rozgrywek dzieciêcych przewiduje siê zakup przeno¶nych bramek aluminiowych o wymiarach 3,0m x 1,55m i ustawienie ich w czê¶ci bramkowej. W pó³nocno zachodniej czê¶ci dzia³ki zaprojektowano rozbudowê wraz z przebudow± budynku szatni sportowej. Rozbudowa polega na przeznaczeniu jej obszaru na wêze³ sanitarny stanowi±cy toalety ogólnodostêpne, w sk³ad których wchodzi przedsionek, wc oraz umywalnia mêska, wc dla osób z niepe³nosprawno¶ciami stanowi±c± równie¿ wc damskie. W pozosta³ej czê¶ci rozbudowy przewiduje siê pomieszczenia gospodarczo magazynowe dostêpne od strony istniej±cego pomieszczenia gospodarczego, stanowi±cego pomieszczenie sêdziowskie.
Wykonawca jest zobowi±zany do zakupu kosy spalinowej.

Szczegó³owy zakres robót zawarty jest w za³±czonej do SWZ dokumentacji projektowej stanowi±cej za³±cznik do SWZ.

Przedmiar robót zawarty w dokumentacji projektowej i za³±czony do SWZ ma charakter pomocniczy i nie mo¿e stanowiæ jedynej podstawy do wyceny oferty. Wykonawca zobowi±zany jest do dok³adnego sprawdzenia i oszacowania ilo¶ci wymaganych robót zgodnie z wymaganiami Zamawiaj±cego oraz dokumentacj± projektow± .
Z uwagi na to, ¿e wynagrodzenie za realizacjê umowy na roboty bêdzie rycza³towe, w przypadku wyst±pienia w trakcie prowadzenia robót wiêkszej ilo¶ci obmiarowej okre¶lonych robót ujêtych w projekcie w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie bêdzie mog³o byæ to uznane za roboty dodatkowe z ¿±daniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikaj±cych z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowi±zku ich wykonania na podstawie projektu w cenie rycza³towej. W zwi±zku z powy¿szym Wykonawca nie mo¿e powo³ywaæ siê na jakiekolwiek braki w przedmiarze i w oparciu o nie ¿±daæ zwiêkszenia wynagrodzenia.
W przypadku dostrze¿enia rozbie¿no¶ci pomiêdzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej Wykonawca zobowi±zany jest do wyst±pienia do Zamawiaj±cego o ich wyja¶nienie przed z³o¿eniem oferty, poniewa¿ w ramach wynagrodzenia podanego w ofercie Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania wszystkich niezbêdnych robót przewidzianych w którymkolwiek z dokumentów stanowi±cych za³±cznik do SWZ.
Oferta Wykonawcy powinna obejmowaæ wszystkie niezbêdne roboty zapewniaj±ce prawid³owe wykonanie przedmiotu zamówienia.
Zabrania siê stosowania materia³ów nieodpowiadaj±cych wymaganiom PN-EN lub równowa¿nym oraz o gorszych parametrach ni¿ okre¶lone w projekcie;

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16.1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
a) najni¿sza cena - 60 %,= 60 pkt
b) okres gwarancji jako¶ci - 40 %= 40 pkt

dla oferty czê¶ciowej nr 1 :
a1)
Oferta z najni¿sz± cen± otrzyma – 60 pkt, ka¿da nastêpna oferta oceniana bêdzie na podstawie wzoru:
cena najni¿sza spo¶ród z³o¿onych ofert
Warto¶æ pkt oferty n = ------------------------------------------- x 60 % x 100
cena oferty badanej n
Wyliczona punktacja za cenê zostanie zaokr±glona do dwóch miejsc po przecinku ;

b1) Okres gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane, wbudowane materia³y oraz zamontowane urz±dzenia bêdzie oceniany w nastêpuj±cy sposób :
za 36 miesiêcy Wykonawca otrzyma 0 pkt,
za 48 miesiêcy Wykonawca otrzyma 20 pkt.
za 60 miesiêcy Wykonawca otrzyma 40 pkt.
Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesi±ce. Maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesiêcy.
W przypadku braku wskazania przez Wykonawcê w formularzu oferty okresu na jaki Wykonawca udziela Gwarancji jako¶ci Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca udziela gwarancji jako¶ci na minimalny okres 36 miesiêcy.
W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji d³u¿szy jak 60 miesiêcy, oferta otrzyma maksymaln± liczbê punktów jak za 60 miesiêcy gwarancji i taka warto¶æ zostanie przyjêta do umowy, w przypadku wyboru oferty;

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- Oferty czê¶ciowej nr 2 dotycz±cej :
Dostawy fabrycznie nowego samochodu dostawczego typu brygadówka ze skrzynk± ³adunkow±, wyprodukowanego w UE lub z homologacj± na UE spe³niaj±cego polskie i europejskie wymogi z zakresie bezpieczeñstwa oraz wymagania poruszania siê po drogach publicznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012 r. poz. 1137 z pó¼n. zm. ) .
Nadwozie: pojazd kategorii N1, dopuszczalna masa ca³kowita pojazdu 3500 kg, kabina pasa¿erska podwójna przystosowana do przewozu minimum 5 osób ( wraz z kierowc± ), 4 – drzwiowa.
Skrzynia ³adunkowa: nieruchoma lub wywrot, zapewniaj±ca w³a¶ciw± agregacjê z ram± pojazdu (zgodnie z obowi±zuj±cymi w tej materii przepisami prawa i normami), o wymiarach minimalnych 3000x2000mm/wysoko¶æ 400mm, pod³oga odporna na korozjê, burty stalowe odporne na korozjê lub aluminiowe, burty boczne i tylna opuszczane, powy¿ej przedniej burty ¶cianka ochronna os³aniaj±ca kabina pasa¿ersk± typu siatka, krata stalowa lub typu deski aluminiowe, ³adowno¶æ minimum 750 kg.
Rok produkcji : 2023 lub 2024.
Norma emisji spalin : zgodna z przepisami.
Rodzaj napêdu: silnik wysokoprê¿ny o mocy minimum 125 KM , manualna skrzynia biegów.
Bezpieczeñstwo : co najmniej : system zapobiegaj±cy blokowanie kó³ podczas hamowania, system stabilizuj±cy tor jazdy, poduszka powietrzna czo³owa- kierowcy .
Wyposa¿enie: co najmniej: fabryczny komplet kluczy (tradycyjnych lub innych, umo¿liwiaj±cych autoryzowane otwieranie/zamykanie i uruchomienie pojazdu), klimatyzacja, immobilizer, centralny zamek sterowany pilotem, elektrycznie sterowane boczne szyby przednie, elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnêtrzne, radio, kompute5r pok³adowy, zamontowany hak holowniczy z gniazdem elektrycznym, b³otniki kó³ tylnych z fartuchami przeciwb³otnymi, ko³o zapasowe pe³nowymiarowe, gniazdo zasilaj±ce 12V.
Wyposa¿enie dodatkowe: komplet dywaników gumowych, trójk±t ostrzegawczy, apteczka, klucz do kó³, lewarek, ga¶nica 1 kg,

Uwaga!
Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e uniewa¿nieni postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Modernizacja stadionu w Ma³omicach ”, w przypadku braku jednej z dwóch wymaganych wa¿nych ofert czê¶ciowych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34136000-9 - Samochody pó³ciê¿arowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: dla oferty czê¶ciowej nr 2
a2)
Oferta z najni¿sz± cen± otrzyma – 60 pkt, ka¿da nastêpna oferta oceniana bêdzie na podstawie wzoru:
cena najni¿sza spo¶ród z³o¿onych ofert
Warto¶æ pkt oferty n = ------------------------------------------- x 60 % x 100
cena oferty badanej n
Wyliczona punktacja za cenê zostanie zaokr±glona do dwóch miejsc po przecinku ;

b2) Gwarancja bêdzie rozpatrywana na podstawie okresów gwarancji podanych w ofercie czê¶ciowej nr 2. Ocenianie bêd± gwarancje udzielane na wszelkie usterki i awarie wynikaj±ce z wadliwej produkcji lub monta¿u wraz zabudow± .
Za udzielenie 24 m-cy gwarancji – 0 pkt , za 30 m-cy -20 pkt za 36 miesiêcy – 40 pkt.

16.2. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± po uwzglêdnieniu wszystkich kryteriów mo¿e osi±gn±æ oferta to 100 punktów( 60 punktów za kryterium Cena + 40 punktów za kryterium Okres Gwarancji.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: nie podlegaj± wykluczeniu w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 108 ust.1 Pzp oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, w zakresie:
1) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spe³ni ten warunek je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± jak :
- 700 000 z³ (siedemset tysiêcy z³otych ) – dla oferty czê¶ciowej nr 1,
- 200 000 z³. ( dwie¶cie tysiêcy z³otych ) - dla oferty czê¶ciowej nr 2
2) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dla oferty czê¶ciowej nr 1, Wykonawca spe³ni ten warunek je¿eli :
- wyka¿e siê, ¿e w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie, wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan± obejmuj±c± wykonanie sztucznej nawierzchni sportowej ( np. bie¿ni lekkoatletycznej) o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000 z³. brutto ( dwie¶cie tysiêcy z³otych) ,
- dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadaj±cymi uprawienia do wykonywania dzia³alno¶ci lub czynno¶ci okre¶lonej przedmiotem zamówienia tj. do objêcia obowi±zków :
- na stanowisku Kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub innymi odpowiadaj±cymi im uprawieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa,
- na stanowisku kierownika robót bran¿y elektrycznej, która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub innymi odpowiadaj±cymi im uprawieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa,
- na stanowisku kierownika robót bran¿y sanitarnej, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych lub kanalizacyjnych lub innymi odpowiadaj±cymi im uprawieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa.
Ocena spe³nienia warunku bêdzie dokonana na podstawie za³±czonego wykazu osób, o którym mowa w punkcie 8.2. podpunkt 3) SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.2. Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona w zakresie danej Oferty czê¶ciowej, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów( Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1078), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej -za³. nr 4 SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 8.1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postêpowania oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ wraz z ofert± :
Uwaga! przekazanie interaktywnego formularza ofertowego (wype³nionego przez Wykonawcê na Platformie dostêpnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl nie stanowi z³o¿enia oferty zgodnie z wymaganiami SWZ, ale jest wymagane, zgodnie z Regulaminem Platformy e-Zamówienia, celem wziêcia udzia³u w niniejszym postêpowaniu i prawid³owego z³o¿enia oferty wraz z wymaganymi dokumentami i o¶wiadczeniami. Szczegó³y oferty uzupe³niane w interaktywnym formularzu oferty na platformie , zamieszczonym w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe” musz± byæ zbie¿ne z tymi, które Wykonawca zaoferuje w Formularzu oferty sporz±dzonym wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ.
1) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu ( zgodnie z art. 125 ust.1 Pzp ) -za³. nr 2 SWZ,
2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestry S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru- w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Uwaga! Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia tych dokumentów, je¿eli i Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, i o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów,
3) je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w podpunkcie poprzedzaj±cym : pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy
8.2. Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona w zakresie danej Oferty czê¶ciowej, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1)aktualny dokument (aktualna polisa lub inny dokument) potwierdzaj±cy,
¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w
zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± jak okre¶lona w punkcie 6.1. ppkt. 1)
SWZ;
2) dla oferty czê¶ciowej nr 1 - wykaz robót budowlanych- za³. nr 5,
wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz
których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów
okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy
czym dowodami , o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty
sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y
wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest
w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
3) dla oferty czê¶ciowej nr 1 -wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakres wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami -za³. nr 6 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

8.14. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
1) W ofercie Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia podaj± nazwy Firm wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie i wskazuj± Pe³nomocnika do ich reprezentacji ;
2) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (za³. nr 2 SWZ). O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstawy prawnych wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu;
3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonuj± poszczególni Wykonawcy;
4) Je¿eli w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów Krajowego Rejestru Sadowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy, na podstawie art. 455 ustawy Pzp dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz przewiduje zmiany w umowie okre¶lone we wzorze umowy- stanowi±cym za³±cznik nr 7 SWZ - dla oferty czê¶ciowej nr 1 i oferty czê¶ciowej nr 2

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-08 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-08 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-06

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:

Czê¶æ 1 : Tak

Czê¶æ 2 : Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.