Ogłoszenie z dnia 2023-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00328275/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-27
- 2023/BZP 00332702/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Białobrzegi do szkół lub ośrodków w roku szkolnym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W BIAŁOBRZEGACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690380040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Białobrzegi 4A
1.5.2.) Miejscowość: Białobrzegi
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-114
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172245920
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@gmina-bialobrzegi.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.gmina-bialobrzegi.pl/jednostki-organizacyjne/cuw/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-37e823fa-2ba6-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność rachunkowo-księgowa, doradztwo podatkowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Białobrzegi do szkół lub ośrodków w roku szkolnym 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37e823fa-2ba6-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00371419
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00327937/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Białobrzegi do szkół lub ośrodków w roku szkolnym 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00328275
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: L.dz.481.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 122512,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część numer 1 – „Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Białobrzegi do Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Laszczynach w roku szkolnym 2023/2024”Trasa: Białobrzegi Nr 205 (prawa strona)-Białobrzegi Nr 330 (lewa strona)-Budy Łańcuckie Nr 77 (prawa strona)-Budy Łańcuckie Nr 458 (lewa strona)-Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy w Laszczynach, Laszczyny 75a
Liczba dzieci: 4 osoby
Realizacja zadania polega na przewozie dzieci na trasie: dom – ośrodek – dom, pod opieką opiekuna.
Długość trasy tam i z powrotem wynosi : ok 28 km.
1. W trakcie realizacji zamówienia liczba przewożonych dzieci niepełnosprawnych oraz ilość kilometrów może ulec zmianie: zmniejszeniu oraz zwiększeniu - Wykonawca powinien uwzględnić ewentualne zwiększenie liczby dzieci o maksymalnie dwie osoby na każdej z części. Zamawiający zobowiązany jest informować Wykonawcę o każdej zmianie z co najmniej 7 - dniowym wyprzedzeniem, jednak cena zaoferowana za jeden dzień jest niezmienna przez cały okres realizacji zadania.
2. Przed przystąpieniem do realizacji usługi dowozu, Wykonawca ustali szczegółowy harmonogram dni i godzin dowozu z uwzględnieniem założeń, że uczniowie powinni być dowiezieni do szkoły w takim czasie, aby możliwe było punktualne rozpoczęcie przez nich zajęć i zabierani po ich zakończeniu bez zbędnego oczekiwania. Uczniowie objęci dowożeniem są odbierani i przywożeni pod adres zamieszkania.
3. Wykonawca oświadcza, że działa na podstawie zezwolenia/licencji, posiada uprawnienia oraz odpowiednie środki transportu, a także pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do wykonania niniejszej umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4. Wykonawca zobowiązuje się do:
-zapewnienia przewożonym uczniom bezpiecznych i higienicznych warunków podczas przewozu,
-zapewnienia stałej i wykwalifikowanej opieki nad niepełnosprawnymi dziećmi (opiekun musi być osobą pełnoletnią oraz musi posiadać ukończony kurs pierwszej pomocy przedmedycznej) w czasie przewozu uczniów, z zastrzeżeniem, że kierowca nie może być jednocześnie opiekunem,
-zapewnienia bezpieczeństwa przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu oraz w pojeździe,
-wykonywania przewozów osobiście lub przez osoby przez niego zatrudnione, posiadające wymagane przepisami prawa uprawnienia i kwalifikacje,
-wykonywania usługi środkiem transportu przystosowanym konstrukcyjnie do przewozu osób niepełnosprawnych,
-punktualnego i terminowego podstawienia pojazdu w wyznaczonym punkcie odbioru ucznia,
-utrzymania pojazdu w należytym stanie technicznym. Pojazd powinien posiadać aktualne ubezpieczenie OC i NW, aktualne badanie techniczne dopuszczające pojazd do ruchu.
5. Podczas wykonywania usługi dowozu Wykonawca zobowiązany jest do stosowania przepisów dotyczących transportu zbiorowego uczniów niepełnosprawnych.
6. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie przewozy na skutek sytuacji nieprzewidzianych (intensywne opady śniegu, zawieje, powódź itp.)
7. Strony zobowiązują się wzajemnie powiadomić o zaistniałych przeszkodach w wypełnianiu zobowiązań umownych w trakcie realizacji usługi.
8. W razie niemożności wykonywania przewozu z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego o takich samych parametrach.
9. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność wobec osób trzecich za szkody powstałe w związku z realizacją umowy.
10. Dzieci niepełnosprawne zostają odbierane i przywożone pod adres zamieszkania. Dokładne adresy i wykaz dzieci objętych dowozem Zamawiający przekaże Wykonawcy, który zostanie wyłoniony w wyniku niniejszego postępowania przy podpisaniu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 41740,74 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część numer 2 – „Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Białobrzegi do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Leżajsku w roku szkolnym 2023/2024”Trasa: Wola Dalsza Nr 173 i Nr 186-Białobrzegi 88 (prawa strona)-Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Leżajsku, ul. Mickiewicza 76 oraz M. Skłodowskiej-Curie 8 (tam i z powrotem)
Liczba dzieci: 3 osoby
Realizacja zadania polega na przewozie dzieci na trasie: dom – ośrodek – dom, pod opieką opiekuna.
Długość trasy tam i z powrotem wynosi : ok 70 km.
1. W trakcie realizacji zamówienia liczba przewożonych dzieci niepełnosprawnych oraz ilość kilometrów może ulec zmianie: zmniejszeniu oraz zwiększeniu - Wykonawca powinien uwzględnić ewentualne zwiększenie liczby dzieci o maksymalnie dwie osoby na każdej z części. Zamawiający zobowiązany jest informować Wykonawcę o każdej zmianie z co najmniej 7 - dniowym wyprzedzeniem, jednak cena zaoferowana za jeden dzień jest niezmienna przez cały okres realizacji zadania.
2. Przed przystąpieniem do realizacji usługi dowozu, Wykonawca ustali szczegółowy harmonogram dni i godzin dowozu z uwzględnieniem założeń, że uczniowie powinni być dowiezieni do szkoły w takim czasie, aby możliwe było punktualne rozpoczęcie przez nich zajęć i zabierani po ich zakończeniu bez zbędnego oczekiwania. Uczniowie objęci dowożeniem są odbierani i przywożeni pod adres zamieszkania.
3. Wykonawca oświadcza, że działa na podstawie zezwolenia/licencji, posiada uprawnienia oraz odpowiednie środki transportu, a także pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do wykonania niniejszej umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4. Wykonawca zobowiązuje się do:
-zapewnienia przewożonym uczniom bezpiecznych i higienicznych warunków podczas przewozu,
-zapewnienia stałej i wykwalifikowanej opieki nad niepełnosprawnymi dziećmi (opiekun musi być osobą pełnoletnią oraz musi posiadać ukończony kurs pierwszej pomocy przedmedycznej) w czasie przewozu uczniów, z zastrzeżeniem, że kierowca nie może być jednocześnie opiekunem,
-zapewnienia bezpieczeństwa przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu oraz w pojeździe,
-wykonywania przewozów osobiście lub przez osoby przez niego zatrudnione, posiadające wymagane przepisami prawa uprawnienia i kwalifikacje,
-wykonywania usługi środkiem transportu przystosowanym konstrukcyjnie do przewozu osób niepełnosprawnych,
-punktualnego i terminowego podstawienia pojazdu w wyznaczonym punkcie odbioru ucznia,
-utrzymania pojazdu w należytym stanie technicznym. Pojazd powinien posiadać aktualne ubezpieczenie OC i NW, aktualne badanie techniczne dopuszczające pojazd do ruchu.
5. Podczas wykonywania usługi dowozu Wykonawca zobowiązany jest do stosowania przepisów dotyczących transportu zbiorowego uczniów niepełnosprawnych.
6. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie przewozy na skutek sytuacji nieprzewidzianych (intensywne opady śniegu, zawieje, powódź itp.)
7. Strony zobowiązują się wzajemnie powiadomić o zaistniałych przeszkodach w wypełnianiu zobowiązań umownych w trakcie realizacji usługi.
8. W razie niemożności wykonywania przewozu z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego o takich samych parametrach.
9. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność wobec osób trzecich za szkody powstałe w związku z realizacją umowy.
10. Dzieci niepełnosprawne zostają odbierane i przywożone pod adres zamieszkania. Dokładne adresy i wykaz dzieci objętych dowozem Zamawiający przekaże Wykonawcy, który zostanie wyłoniony w wyniku niniejszego postępowania przy podpisaniu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 34272,22 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część numer 3 – „Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Białobrzegi do Zespołu Szkół Specjalnych UNICEF w Rzeszowie w roku szkolnym 2023/2024”Trasa: Budy Łańcuckie 56 (prawa strona) -Wola Dalsza 563-Zespół Szkół Specjalnych im. UNICEF w Rzeszowie ul. Ofiar Katynia 1 (tam i z powrotem)
Liczba dzieci: 2 osoby
Realizacja zadania polega na przewozie dzieci na trasie: dom – szkoła – dom, pod opieką opiekuna.
Długość trasy tam i z powrotem wynosi : 80 km.
1. W trakcie realizacji zamówienia liczba przewożonych dzieci niepełnosprawnych oraz ilość kilometrów może ulec zmianie: zmniejszeniu oraz zwiększeniu - Wykonawca powinien uwzględnić ewentualne zwiększenie liczby dzieci o maksymalnie dwie osoby na każdej z części. Zamawiający zobowiązany jest informować Wykonawcę o każdej zmianie z co najmniej 7 - dniowym wyprzedzeniem, jednak cena zaoferowana za jeden dzień jest niezmienna przez cały okres realizacji zadania.
2. Przed przystąpieniem do realizacji usługi dowozu, Wykonawca ustali szczegółowy harmonogram dni i godzin dowozu z uwzględnieniem założeń, że uczniowie powinni być dowiezieni do szkoły w takim czasie, aby możliwe było punktualne rozpoczęcie przez nich zajęć i zabierani po ich zakończeniu bez zbędnego oczekiwania. Uczniowie objęci dowożeniem są odbierani i przywożeni pod adres zamieszkania.
3. Wykonawca oświadcza, że działa na podstawie zezwolenia/licencji, posiada uprawnienia oraz odpowiednie środki transportu, a także pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do wykonania niniejszej umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4. Wykonawca zobowiązuje się do:
-zapewnienia przewożonym uczniom bezpiecznych i higienicznych warunków podczas przewozu,
-zapewnienia stałej i wykwalifikowanej opieki nad niepełnosprawnymi dziećmi (opiekun musi być osobą pełnoletnią oraz musi posiadać ukończony kurs pierwszej pomocy przedmedycznej) w czasie przewozu uczniów, z zastrzeżeniem, że kierowca nie może być jednocześnie opiekunem,
-zapewnienia bezpieczeństwa przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu oraz w pojeździe,
-wykonywania przewozów osobiście lub przez osoby przez niego zatrudnione, posiadające wymagane przepisami prawa uprawnienia i kwalifikacje,
-wykonywania usługi środkiem transportu przystosowanym konstrukcyjnie do przewozu osób niepełnosprawnych,
-punktualnego i terminowego podstawienia pojazdu w wyznaczonym punkcie odbioru ucznia,
-utrzymania pojazdu w należytym stanie technicznym. Pojazd powinien posiadać aktualne ubezpieczenie OC i NW, aktualne badanie techniczne dopuszczające pojazd do ruchu.
5. Podczas wykonywania usługi dowozu Wykonawca zobowiązany jest do stosowania przepisów dotyczących transportu zbiorowego uczniów niepełnosprawnych.
6. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie przewozy na skutek sytuacji nieprzewidzianych (intensywne opady śniegu, zawieje, powódź itp.)
7. Strony zobowiązują się wzajemnie powiadomić o zaistniałych przeszkodach w wypełnianiu zobowiązań umownych w trakcie realizacji usługi.
8. W razie niemożności wykonywania przewozu z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego o takich samych parametrach.
9. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność wobec osób trzecich za szkody powstałe w związku z realizacją umowy.
10. Dzieci niepełnosprawne zostają odbierane i przywożone pod adres zamieszkania. Dokładne adresy i wykaz dzieci objętych dowozem Zamawiający przekaże Wykonawcy, który zostanie wyłoniony w wyniku niniejszego postępowania przy podpisaniu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 46500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prywatny Przewóz Osób Maria Dyrda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151062138
7.3.3) Ulica: ul. Bikówka 43A
7.3.4) Miejscowość: Żołynia
7.3.5) Kod pocztowy: 37-110
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARIA DYRDA - PRYWATNY PRZEWÓZ OSÓB
jakie przetargi wygrała firma
MARIA DYRDA - PRYWATNY PRZEWÓZ OSÓB
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-01 do 2024-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 340,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CALM-BUS Krystyna Olech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151263718
7.3.3) Ulica: Lewakowskiego 1A/35
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-119
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37014,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-01 do 2024-08-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50220,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Kołcz Jacek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161543201
7.3.3) Ulica: Grodzisko Dolne
7.3.4) Miejscowość: Grodzisko Dolne 607
7.3.5) Kod pocztowy: 37-306
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi transportowe - Jacek Kołcz
jakie przetargi wygrała firma
Usługi transportowe - Jacek Kołcz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50220,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-01 do 2024-08-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportu sanitarnego
- Świadczenie usług w zakresie transportu osób z niepełnosprawnością dla Warsztatów Terapii Zajęciowej w Zbąszyniu w roku 2025
- Dowóz wraz z zapewnieniem opieki w trakcie przewozu dzieci zamieszkałych na terenie Gminy Pełczyce w od 2 stycznia 2025 do 30 czerwca 2026 r. do placówek oświatowych
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów w 2025 roku - trasa nr I, II, III, IV i V
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Bobowa do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu
- Kompleksowa usługa ochrony, przewozu osób i utrzymania czystości pomieszczeń i obiektów na terenie cmentarza komunalnego oraz utrzymania czystości innych pomieszczeń
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.