eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławSZP/242-015/2024 Świadczenie usług konserwacji i serwisu systemów bezpieczeństwa pożarowego dla Politechniki Wrocławskiej



Ogłoszenie z dnia 2024-06-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SZP/242-015/2024 Świadczenie usług konserwacji i serwisu systemów bezpieczeństwa pożarowego dla Politechniki Wrocławskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.orska@pwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-06b33df9-dae5-11ee-8305-7e4937eb936d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SZP/242-015/2024 Świadczenie usług konserwacji i serwisu systemów bezpieczeństwa pożarowego dla Politechniki Wrocławskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06b33df9-dae5-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371434

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004898/68/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.45 Serwis Systemów Sygnalizacji Pożaru

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00231696

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP/242-015/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 548980 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 514800 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji i serwisu systemów bezpieczeństwa pożarowego dla Politechniki Wrocławskiej (w dwóch grupach obiektów: A , znajdujących się we Wrocławiu , w szczególności
a) konserwacja systemów sygnalizacji alarmu pożaru, systemów oddymiania, systemów automatycznego gaszenia i dźwiękowych systemów ostrzegania;
b) serwis systemów sygnalizacji alarmu pożaru, systemów oddymiania, systemów automatycznego gaszenia i dźwiękowych systemów ostrzegania, w szacowanym wymiarze roboczogodzin dla zadań nr 1(obiekty gr. A)
c) dla obiektów dydaktycznych pakiet 80 usług operatorskich, obejmujących prezentację i omówienie działania systemu z poziomu centrali, na wypadek zmiany pracowników obsługi, do wykorzystania w okresie obowiązywania umowy;
d) serwis systemów zasysających w szybach windowych w wskazanych budynkach zgodnie z Wykazem instalacji i urządzeń, obejmujący czynności opisane w Wykaz czynności w zakresie konserwacji oraz dodatkowe 6 takich usług serwisowych do wykorzystania przez Zamawiającego, w czasie trwania umowy.

Zadanie nr 1
Dla obiektów grupy A zgodnie z załącznikami:
Złącznik 3.1 Opis przedmiotu Zamówienia (OPZ) - Kalkulacja cenowa
Załącznik nr 4. Wykaz instalacji i urządzeń – zakres dla zadania nr 1
Załącznik nr 5. Wykaz czynności w zakresie konserwacji
Załącznik nr 2. Wzór umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 31625000-3 - Alarmy przeciwpożarowe

4.5.5.) Wartość części: 142600 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji i serwisu systemów bezpieczeństwa pożarowego dla Politechniki Wrocławskiej (w dwóch grupach obiektów: B, znajdujących się we Wrocławiu i w Szklarskiej Porębie), w szczególności
a) konserwacja systemów sygnalizacji alarmu pożaru, systemów oddymiania, systemów automatycznego gaszenia i dźwiękowych systemów ostrzegania;
b) serwis systemów sygnalizacji alarmu pożaru, systemów oddymiania, systemów automatycznego gaszenia i dźwiękowych systemów ostrzegania, w szacowanym wymiarze roboczogodzin dla zadań: nr 2 (obiekty gr.B)
c) dla obiektów dydaktycznych pakiet 80 usług operatorskich, obejmujących prezentację i omówienie działania systemu z poziomu centrali, na wypadek zmiany pracowników obsługi, do wykorzystania w okresie obowiązywania umowy;
d) serwis systemów zasysających w szybach windowych w wskazanych budynkach zgodnie z Wykazem instalacji i urządzeń, obejmujący czynności opisane w Wykaz czynności w zakresie konserwacji oraz dodatkowe 6 takich usług serwisowych do wykorzystania przez Zamawiającego, w czasie trwania umowy.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch zadaniach:

Zadanie 2:
Dla obiektów grupy B zgodnie z załącznikami:
Złącznik 3.2 Opis przedmiotu Zamówienia (OPZ) - Kalkulacja cenowa
Załącznik nr 4. Wykaz instalacji i urządzeń – zakres dla zadania nr 2
Załącznik nr 5. Wykaz czynności w zakresie konserwacji
Załącznik nr 2. Wzór umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 31625000-3 - Alarmy przeciwpożarowe

4.5.5.) Wartość części: 372200 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140773,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149174,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140773,5 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "HOFFMAN A.D." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931032054

7.3.3) Ulica: ul. Jeleniogórska 67

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-055

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140773,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354801,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 385794,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354801,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "HOFFMAN A.D." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931032054

7.3.3) Ulica: ul. Jeleniogórska 67

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-055

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 354801,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.