Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00231696/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-05
- 2024/BZP 00250722/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SZP/242-015/2024 Świadczenie usług konserwacji i serwisu systemów bezpieczeństwa pożarowego dla Politechniki Wrocławskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.orska@pwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-06b33df9-dae5-11ee-8305-7e4937eb936d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SZP/242-015/2024 Świadczenie usług konserwacji i serwisu systemów bezpieczeństwa pożarowego dla Politechniki Wrocławskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06b33df9-dae5-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371434
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004898/68/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.45 Serwis Systemów Sygnalizacji Pożaru
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00231696
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP/242-015/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 548980 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 514800 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji i serwisu systemów bezpieczeństwa pożarowego dla Politechniki Wrocławskiej (w dwóch grupach obiektów: A , znajdujących się we Wrocławiu , w szczególnościa) konserwacja systemów sygnalizacji alarmu pożaru, systemów oddymiania, systemów automatycznego gaszenia i dźwiękowych systemów ostrzegania;
b) serwis systemów sygnalizacji alarmu pożaru, systemów oddymiania, systemów automatycznego gaszenia i dźwiękowych systemów ostrzegania, w szacowanym wymiarze roboczogodzin dla zadań nr 1(obiekty gr. A)
c) dla obiektów dydaktycznych pakiet 80 usług operatorskich, obejmujących prezentację i omówienie działania systemu z poziomu centrali, na wypadek zmiany pracowników obsługi, do wykorzystania w okresie obowiązywania umowy;
d) serwis systemów zasysających w szybach windowych w wskazanych budynkach zgodnie z Wykazem instalacji i urządzeń, obejmujący czynności opisane w Wykaz czynności w zakresie konserwacji oraz dodatkowe 6 takich usług serwisowych do wykorzystania przez Zamawiającego, w czasie trwania umowy.
Zadanie nr 1
Dla obiektów grupy A zgodnie z załącznikami:
Złącznik 3.1 Opis przedmiotu Zamówienia (OPZ) - Kalkulacja cenowa
Załącznik nr 4. Wykaz instalacji i urządzeń – zakres dla zadania nr 1
Załącznik nr 5. Wykaz czynności w zakresie konserwacji
Załącznik nr 2. Wzór umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 31625000-3 - Alarmy przeciwpożarowe
4.5.5.) Wartość części: 142600 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji i serwisu systemów bezpieczeństwa pożarowego dla Politechniki Wrocławskiej (w dwóch grupach obiektów: B, znajdujących się we Wrocławiu i w Szklarskiej Porębie), w szczególnościa) konserwacja systemów sygnalizacji alarmu pożaru, systemów oddymiania, systemów automatycznego gaszenia i dźwiękowych systemów ostrzegania;
b) serwis systemów sygnalizacji alarmu pożaru, systemów oddymiania, systemów automatycznego gaszenia i dźwiękowych systemów ostrzegania, w szacowanym wymiarze roboczogodzin dla zadań: nr 2 (obiekty gr.B)
c) dla obiektów dydaktycznych pakiet 80 usług operatorskich, obejmujących prezentację i omówienie działania systemu z poziomu centrali, na wypadek zmiany pracowników obsługi, do wykorzystania w okresie obowiązywania umowy;
d) serwis systemów zasysających w szybach windowych w wskazanych budynkach zgodnie z Wykazem instalacji i urządzeń, obejmujący czynności opisane w Wykaz czynności w zakresie konserwacji oraz dodatkowe 6 takich usług serwisowych do wykorzystania przez Zamawiającego, w czasie trwania umowy.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch zadaniach:
Zadanie 2:
Dla obiektów grupy B zgodnie z załącznikami:
Złącznik 3.2 Opis przedmiotu Zamówienia (OPZ) - Kalkulacja cenowa
Załącznik nr 4. Wykaz instalacji i urządzeń – zakres dla zadania nr 2
Załącznik nr 5. Wykaz czynności w zakresie konserwacji
Załącznik nr 2. Wzór umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 31625000-3 - Alarmy przeciwpożarowe
4.5.5.) Wartość części: 372200 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140773,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149174,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140773,5 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "HOFFMAN A.D." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931032054
7.3.3) Ulica: ul. Jeleniogórska 67
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-055
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140773,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354801,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 385794,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354801,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "HOFFMAN A.D." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931032054
7.3.3) Ulica: ul. Jeleniogórska 67
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-055
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 354801,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa, instalacja, wdrożenie, integracja z urządzeniami i systemami działającymi - systemu PACS wraz z platformą konsultacji telemedycznych, systemem monitorowania dawki oraz niezbędnym sprzętem
- Całodobowa usługa ochrony obiektu, osób i mienia realizowana dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków w budynku przy ul. Joannitów 14 oraz ul. Komandorskiej 16 we Wrocławiu.
- SZP/242-236/2024 Przebudowa części Domu Studenckiego T3 związana z wydzieleniem pożarowym klatki schodowej.
- Wykonanie oraz dostawa wraz z montażem czterech akustycznych ścianek działowych mobilnych w budynku P-4 należącym Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Odnowienie wsparcia technicznego oraz subskrypcji używanych funkcji bezpieczeństwa dla posiadanych urządzeń i licencji Fortinet
- ."Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż instalacji systemu sygnalizacji pożaru w budynkach B i CD na terenie Zabytkowego Parku i Domu Urodzenia Fryderyka Chopina w Żelazowej Woli
- CP-24-1554/2024 Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie okablowania strukturalnego w kompleksie budynków CMKP położonym przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie
więcej: Alarmy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.