Ogłoszenie z dnia 2022-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00322044/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 338, 155, 154/2, 151 dojazdowej do pól w miejscowości Pustelnik
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ceranow
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582842
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ceranów 140
1.5.2.) Miejscowość: Ceranów
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-322
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 25 787 07 79
1.5.8.) Numer faksu: 25 787 09 54
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ceranow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ceranow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-28149705-252c-11ed-b8b2-9a321cc308291.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej nr 338, 155, 154/2, 151 dojazdowej do pól w miejscowości Pustelnik2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28149705-252c-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00371446
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026221/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa drogi gminnej nr 338, 155, 154/2, 151 dojazdowej do pól w miejscowości Pustelnik
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322044/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 540676,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Kod zamówienia według CPV :
45111200-0 – Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
45233120-6 – Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 – Roboty w zakresie nawierzchni dróg
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac w branży drogowej. Prace polegają na przebudowie drogi gminnej dojazdowej do pól w miejscowości Pustelnik o długości 0,540 km. Projektowany przekrój szlakowy: jezdnia bitumiczna o szerokości 4.0 m, pobocze gruntowe o szerokości 0,50 m, odwodnienie powierzchniowe do istniejącego rowu, pobocza z pospółki żwirowej. Roboty należy wykonać zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ- dokumentacja techniczna.
Jako zasadę przyjmuje się wymóg, iż w ofercie należy przyjąć stosowanie materiałów i urządzeń spełniających normy i parametry techniczne wyspecyfikowane w dokumentacji projektowej oraz w „Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowanych”, nie gorsze w zakresie parametrów technicznych i jakościowych od urządzeń wskazanych w tej dokumentacji technicznej.
Jeżeli w dokumentacji przetargowej wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w/ dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.
W przypadku opisania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego. Zamawiający za produkt równoważny uważa produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada nie gorsze do produktu referencyjnego cechy i parametry. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym materiały i urządzenia) spełniają wymagana określone przez Zamawiającego w dokumentacji tj. dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji. Rozwiązania równoważne nie mogą kolidować z dalszymi pracami prowadzonymi przez Zamawiającego. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy.
Zamówienie obejmuje także obowiązki Wykonawcy polegające na:
a. powierzeniu kierowania robotami kierownikowi budowy, posiadającemu odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności drogowej
b. wykonawca, przed rozpoczęciem robót przedłoży atesty i świadectwa na podstawowe materiały przewidziane do wbudowania i uzyska akceptacje Zamawiającego (Inspektora nadzoru) na ich wbudowanie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SWZ: dokumentacja techniczna: projekty budowlane, projekty wykonawcze.
4. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji i rękojmi za wady na cały zakres zamówienia, na co przedstawi na etapie odbioru końcowego stosowne dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń.
5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji oraz rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia i wbudowane materiały i zamontowane urządzenia przez wskazany przez siebie okres, stanowiący kryterium oceny ofert. Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od dnia dokonania odbioru końcowego.
6. W okresie rękojmi i gwarancji koszty związane z wszelkimi naprawami oraz usuwaniem usterek ponosić będzie Wykonawca.
7. Wykonawca zobowiązany będzie, na wezwanie Zamawiającego w okresie gwarancyjnym, do realizacji corocznych przeglądów gwarancyjnych zapewniających bezusterkową eksploatację urządzeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 540676,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 540676,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 540676,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. WIKRUSZ Adam Witkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140482520
7.3.3) Ulica: ul. Orzeszowska 5
7.3.4) Miejscowość: Miedzna
7.3.5) Kod pocztowy: 07-106
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 540676,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31INNE PRZETARGI CERANÓW
więcej: przetargi CERANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 530 w m. Tabórz w zakresie budowy chodnika i zatok autobusowych"
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz wyposażenie hydroforni sieciowej w miejscowości Pasternik gmina Gromadka
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej na ul. 100-lecia Niepodległości w m. Przytoczna
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.