eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PieńskKompleksowa modernizacja dachów z ociepleniem wraz z przebudową części oświetlenia w placówkach oświatowych Gminy Pieńsk oraz w EuRegioKom Pieńsk.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa modernizacja dachów z ociepleniem wraz z przebudową części oświetlenia w placówkach oświatowych Gminy Pieńsk oraz w EuRegioKom Pieńsk.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIEŃSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821470

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesławiecka 29

1.5.2.) Miejscowość: Pieńsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-930

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 77 86 511-514 wew. 110

1.5.8.) Numer faksu: 75 77 86 405

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowicki@piensk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piensk.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fdf2bb19-b73b-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa modernizacja dachów z ociepleniem wraz z przebudową części oświetlenia w placówkach oświatowych Gminy Pieńsk oraz w EuRegioKom Pieńsk.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdf2bb19-b73b-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00371472

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053895/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Kompleksowa modernizacja dachów z ociepleniem wraz z przebudową części oświetlenia w placówkach oświatowych Gminy Pieńsk oraz w Euroregionalnym Centrum Kultury i Komunikacji Pieńsk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ISM.03.271.PN.01.2023r.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1276422,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są zadania inwestycyjne w formie realizacji zaprojektuj i wybuduj na następujące obiekty budowlane:

1) Kompleksowa modernizacja dachów z ociepleniem wraz z robotami towarzyszącymi budynku Euroregionalnego Centrum Kultury i Komunikacji EuRegioKom zlokalizowanego przy ul. Hutniczej 23 w Pieńsku.
Zamówienie obejmuje:
wykonanie oceny technicznej stanu pokrycia papowego dachu płaskiego pod kątem określenia zakresu wymagającego wymiany i termomodernizacji, rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich i instalacji odgromowej oraz lokalnie uszkodzonych tynków zewnętrznych, wykonanie dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniami.
Zakresem robót budowlanych będzie termomodernizacja dachu papowego oraz lokalnej naprawy oraz wymiany pokrycia dachu papowego na nowe pokrycie z użyciem styropapy (styropian min EPS 100) wraz z demontażem starych i wykonaniem nowych rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich i instalacji odgromowej oraz lokalnymi naprawami tynków elewacyjnych budynku.Szacunkowa powierzchnia dachu papowego zakwalifikowana do robot termomodernizacyjnych to 235 m2.

2) Wymiana istniejącego oświetlenia na oświetlenie energooszczędne w sali gimnastycznej budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Pieńsku.
Zamówienie obejmuje:
wykonanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie robót budowlanych elektrycznych w zakresie wymiany istniejącego oświetlenia sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 1 w Pieńsku na oświetlenie energooszczędne dostosowane do oświetlenia hal sportowych.
Zakresem robót budowlanych będzie demontaż istniejącego oświetlenie wraz z urządzeniami towarzyszącymi, montaż nowego oświetlenia spełniającego parametry i natężenie zgodnie
z normą PE-EN 12193: 2019-01.

3) Remont części dachu, odwodnienie placu z kostki przy łączniku, zabudowy łącznika wraz z koncepcją architektoniczną wymianą oświetlenia w hali sportowej oraz uporządkowanie gospodarki wodą bytową i ppoż. w kompleksie szkolnym Szkoły Podstawowej nr 2 zlokalizowanym przy ul. Zgorzeleckiej 29 w Pieńsku.
Zamówienie obejmuje:
wykonanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie robot budowlanych w zakresie remontu i termomodernizacji części dachu kompleksu szkolnego, wraz z odwodnieniem i remontem placu utwardzonego z betonowych płyt chodnikowych w obszarze łącznika, zabudowy łącznika dwóch części budynku kompleksu szkolnego z koncepcją architektoniczną wymianą oświetlenia w hali sportowej oraz uporządkowania gospodarki wodnej w budynku szkoły Podstawowej nr 2 w Pieńsku.
Zakresem robót budowlanych będzie wykonanie termomodernizacja dachu papowego z użyciem styropapy (styropian min EPS 100), odwodnienie placu z betonowych płyt chodnikowych z wpięciem odwodnienia do kanalizacji deszczowej w sąsiedztwie łącznika z zaprojektowaniem odbioru wod deszczowych z dachów przylegających do placu, zabudowy łącznika wraz
z koncepcją architektoniczną zabudowy i wyprofilowaniem poziomu terenu przylegającym do łącznika, wymianę oświetlenia 54 punktów świetlnych w hali sportowej na oświetlenie energooszczędne typu LED. Uporządkowanie gospodarki wodociągowej w budynku –usuniecie lokalnych nieszczelności z dostosowaniem instalacji do wymogów instalacji hydrantowej - wymiana części instalacji z rury PE na stalową, montaż zaworu bezpieczeństwa.

4). Kompleksową modernizacja dachów z ociepleniem” wraz z uporządkowaniem systemu c.o. i ciepłej wody użytkowej w budynku Szkoły Podstawowej w Dłużynie Dolnej 66A.
Zamówienie obejmuje:
wykonanie dokumentacji projektowej, wykonanie oceny technicznej stanu pokrycia dachu płaskiego pod kątem określenia zakresu wymagającego wymiany rynien, rur spustowych obrobek blacharskich, instalacji odgromowej oraz lokalnie uszkodzonych kominów i wymiany istniejącego włazu dachowego na nowy spełniający wymogi warunków technicznych w zakresie jego wymiarów i przewodności cieplnej oraz uporządkowaniem systemu c.o. i ciepłej wody użytkowej poprzez niezbędną wymianę rur, zaworów, mieszaczy i pomp.
Zakres robót budowlanych będzie termomodernizacja dachu papowego oraz lokalnej naprawy oraz wymiany pokrycia dachu papowego wraz z robotami towarzyszącymi obejmującymi rozbiórkę i przemurowanie przewodów kominowych i wentylacyjnych, wykonanie nowych obróbek murów dachowych i przewodów kominowych, wykonanie nowego wyłazu dachowego w połaci dachu, wykonaniem nowych rynien i rur spustowych, wykonanie nowej instalacji odgromowej wraz z jej pomiarami elektrycznymi oraz uporządkowaniem systemu c.o. i ciepłej wody użytkowej poprzez niezbędną wymianę rur, zaworów, mieszaczy i pomp.

WAŻNE:
Szczegółowy zakres robót opisany jest PFU. Przyszły Wykonawca sporządzi niezbędną dokumentację projektową i uzyska wszelkie zgodny i pozwolenia, zrealizuje roboty budowlane na podstawie sporządzonej dokumentacji technicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1677854,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1677854,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1677854,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa TECTUM

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080131139

7.3.3) Ulica: Pl.Wolności 6

7.3.4) Miejscowość: Żagań

7.3.5) Kod pocztowy: 68-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1677854,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.