Ogłoszenie z dnia 2022-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00266891/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-19
- 2022/BZP 00276851/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół na terenie Gminy Gruta w roku szkolnym 2022/2023 w dni nauki szkolnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRUTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gruta 244
1.5.2.) Miejscowość: Gruta
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-330
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gruta@gruta.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gruta.akcessnet.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.gruta.akcessnet.net/index.php?job=wiad&idg=5&id=920&x=8&y=22&z=&n_id=47861.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół na terenie Gminy Gruta w roku szkolnym 2022/2023 w dni nauki szkolnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1a2c923-0763-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00371485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027278/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zakup biletów miesięcznych - na rok szkolny 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266891/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.31.2022.MS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół na terenie Gminy Gruta w roku szkolnym 2022/2023 w dni nauki szkolnej.
2. Organizacja dowozu uczniów do szkół na terenie Gminy Gruta poprzez zakup biletów miesięcznych zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (t.j. Dz.U. z 2018., poz. 295) dla uczniów dojeżdżających do szkół na terenie Gminy Gruta środkami komunikacji publicznej realizowanymi w ramach linii regularnych - publicznych na trasach określonych w załączniku nr 1 do SWZ Rozkład jazdy autobusów szkolnych w roku szkolnym 2022/2023 w dni nauki szkolnej przewidziane w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej
3. Placówki, do których uczęszczają uczniowie, dla których przewidziano zakup biletów:
- Szkoła Podstawowa w Grucie, NIP 876-21-19-703, Gruta 70, 83-330 Mełno Szacunkowa liczba dowożonych uczniów 130 w tym: 128 biletów ulgowych oraz 2 bilety 100% w okresie od 01.09.2022 r. do 30.06.2023 r.
- Szkoła Podstawowa w Słupie, NIP 876-21-19-258, Słup 3, 86-330 Mełno Szacunkowa liczba dowożonych uczniów - 39 w tym: 38 biletów ulgowych oraz 1 bilet 100% w okresie od 01.09.2022 r. do 30.06.2023 r.
- Szkoła Podstawowa w Nicwałdzie, NIP 876-21-19-761. Nicwałd 26, 86-330 Mełno Szacunkowa liczba dowożonych uczniów - 103 w tym: 97 biletów ulgowych oraz 6 biletów 100% 01.09.2022 r. do 30.06.2023 r.
- Szkoła Podstawowa w Boguszewie, NIP 876-21-19-784, Boguszewo 28-29, 86-330 Mełno Szacunkowa liczba dowożonych uczniów- 46 w tym: 43 bilety ulgowe oraz 3 bilety 100% w okresie od 01.09.2022 r. do 30.06.2023 r.
- Szkoła Podstawowa w Plemiętach, NIP 876-21-19-241, Plemięta 19, 86 330 Mełno Szacunkowa liczba dowożonych uczniów - 38 w tym: 37 biletów ulgowych oraz 1 bilet 100% w okresie od 01.09.2022 r. do 30.06.2023 r.
4. Zamawiający w roku szkolnym planuje zakup 356 biletów miesięcznych w tym:
- biletów ulgowych 343
- biletów ze 100% odpłatnością - 13
5. Zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie zamówienia łącznie do 10% ilości zaplanowanych do zakupienia biletów miesięcznych. Zamawiający dokona zapłaty za faktyczną ilość zakupionych w danym miesiącu biletów miesięcznych
6. Wykaz tras
- Trasa I - Szacunkowa długość trasy dziennie - 226 km.
- Trasa II - Szacunkowa długość trasy dziennie - 148 km.
- Trasa III - Szacunkowa długość trasy dziennie - 145 km.
- Trasa IV - Szacunkowa długość trasy dziennie - 180 km.
Szczegółowy opis tras zawiera załącznik nr 1 do SWZ - Rozkład jazdy autobusów szkolnych
7. Imienne bilety miesięczne uprawniać będą uczniów do przejazdu z miejsca ich zamieszkania do szkół oraz z powrotem, w dni nauki szkolnej przewidziane w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego.
8. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, otrzyma przed rozpoczęciem świadczenia usług przewozowych kopię wykazu imiennego uczniów z aktualną informacją dotyczącą godzin dowozów uczniów do placówek oświatowych oraz godzin odwozów uczniów z tych placówek.
9. Zamawiający wymaga, aby przewozy dzieci i młodzieży szkolnej realizowane były na trasach komunikacyjnych wg rozkładu jazdy stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.
10. Zamawiający wymaga, aby przewozy dzieci i młodzieży szkolnej realizowane były na trasach komunikacyjnych wg rozkładu skorelowanego z godzinami rozpoczynania i zakończenia zajęć lekcyjnych wynikającymi z planów lekcji obowiązujących w roku szkolnym 2022/2023.
11. Pozostałe zapisy w SWZ rozdział V Opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 338274,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 515888,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 338274,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEWÓZ OSÓB WILEMSCY Daniel Wilemski, Kamil Wilemski s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7441811257
7.3.4) Miejscowość: ul. Stanisława Komoniewskiego 2, Kisielice
7.3.5) Kod pocztowy: 14-220
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEWÓZ OSÓB WILEMSCY DANIEL WILEMSKI, KAMIL WILEMSKI S.C.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEWÓZ OSÓB WILEMSCY DANIEL WILEMSKI, KAMIL WILEMSKI S.C.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 338274,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30INNE PRZETARGI GRUTA
więcej: przetargi GRUTA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport autokarowy do Wiednia i do Bydgoszczy ADP.2301.51.2025
- Usługa przewozu osób
- "Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach - II"
- Realizacja zadań związanych z zapewnieniem opieki rannym dzikim zwierzętom bytującym na terenie miasta Bielska-Białej.
- Transport uczestników wydarzenia "Seminarium WMEiL" w dniu 13 czerwca 2025 r. na trasie Warszawa- Przasnysz - Warszawa dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
- Usługi transportowe dla uczestników programu Erasmus+ ADP.2301.48.2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.