eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zaleszany › "Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na terenie gminy Zaleszany" - II



Ogłoszenie z dnia 2024-06-18

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na terenie gminy Zaleszany" – II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZALESZANY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409146

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 16

1.5.2.) Miejscowość: Zaleszany

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-415

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158459419

1.5.8.) Numer faksu: 158459424

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zaleszany.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaleszany.biuletyn.net

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na terenie gminy Zaleszany" – II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72bea148-2cab-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371531

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046202/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na terenie gminy Zaleszany

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-72bea148-2cab-11ef-b373-0e435a8a43bc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e -zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub ePUAPu oraz poczty elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w Specyfikacji Warunków Zamówienia - w Rozdziale XIV. SPOSÓB KOMUNIKACJI ORAZ WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ oraz w Rozdziale XV OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT ORAZ WYMAGANIA FORMALNE DOTYCZĄCE OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Zaleszany, której jednostką organizacyjną jest Urząd Gminy w Zaleszanach, ul. Tadeusza Kościuszki 16, 37-415 Zaleszany;
2) Administrator Danych Osobowych, tj. w Gminie Zaleszany, której jednostką organizacyjną jest Urząd Gminy w Zaleszanach, ul. Tadeusza Kościuszki 16, 37-415 Zaleszany zatrudnia Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod numerem telefonu (15) 845-94-19 w. 29, e-mail: aperla@zaleszany.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na terenie gminy Zaleszany" – II; Nr sprawy: GKM.272.7.2024:
- osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów;
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
X przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;
- przetwarzanie jest niezbędne do ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej;
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi;
- przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności, gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem.
Uzasadniony interes odnosi się do…………………………………………………………………………………………….
4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w o art. 74 ustawy Pzp oraz podmioty którym powierzono przetwarzanie danych osobowych na podstawie umowy;
5) Pani/Pana dane osobowe będą/nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej na podstawie: ………………………nd…………………………………………………………….
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych (na podst. art. 15 RODO) oraz prawo ich sprostowania (na podst. art. 16 RODO), usunięcia, ograniczenia przetwarzania (na podst. art. 18 RODO), prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
8) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych;
9) Pani/Pana dane osobowe zostały pobrane …………………………………(wskazać od kogo lub skąd i w związku z jakim działaniem);
Pozostałe informacje dotyczące RODO znajdują się w pkt "Informacje dodatkowe".

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKM.272.7.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Zadanie obejmuje poprawę infrastruktury turystyczno rekreacyjnej oraz drogowej na terenie gm.Zaleszany - powstaną ogólnodostępne, nowoczesne i bezpieczne place zabaw, miasteczko ruchu rowerowego oraz pumptrack i zmodernizowana zostanie infrastruktura drogowa.
a.Dzierdziówka – Budowa placu zabaw wraz z utwardzeniem terenu, wiata rekreacyjna.
Zestawienie urządzeń i wyposażenia placu zabaw: huśtawka wagowa, zestaw zabawowy, bujak sprężynowy – 2 szt., huśtawka, kosz do piłek, głuchy telefon, ławka, kosz na śmieci, stojak na rowery, ogrodzenie z furtką, regulamin.
Utwardzenie terenu: miejsca postojowe na 8 stanowisk, w tym 1 dla osoby niepełnosprawnej oraz drogę manewrową. Nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm ujęta w obrzeża betonowe 8x30cm na ławie betonowej z oporem.
Ciągi piesze: Wykonanie utwardzenie terenu pod ciągi piesze. Utwardzenie terenu zaprojektowano z kostki betonowej bez fazy w obrzeżach betonowych 8x30cm.
Wiata rekreacyjna drewniana: na planie ośmiokąta o boku 2,41 m wraz z rynnami i rurami spustowymi. Dach kopertowy, kryty blachą powlekaną.
b.Kępie Zaleszańskie – Budowa placu zabaw wraz z utwardzeniem terenu.
Zestawienie urządzeń i wyposażenia placu zabaw: huśtawka wagowa, zestaw zabawowy, bujak sprężynowy– 2 szt., huśtawka , kosz do piłek, głuchy telefon, ławka, kosz na śmieci, stojak na rowery, ogrodzenie z furtką, regulamin.
Utwardzenie terenu:W miejsce istniejącego utwardzenia projektuje się nawierzchnie z kostki betonowej oraz wydzielenie miejsc postojowych. Przewidziano 16 miejsc postojowych w tym 1 dla osób niepełnosprawnych.
Zagospodarowanie terenu: wykonanie ciągów pieszych z kostki betonowej i nawierzchni z kostki betonowej.
c.Kotowa Wola – Przebudowa drogi gminnej w m.Kotowa Wola.
Zakres zadania obejmuje: przebudowę skrzyżowania zwykłego, trójwlotowego;przebudowę drogi gminnej; budowę dróg pieszych i nawierzchni utwardzonej;przebudowę zjazdów; wykonanie oznakowania i terenów zielonych.
d.Majdan Zbydniowski – Budowa placu zabaw.
Zestawienie urządzeń i wyposażenia placu zabaw: huśtawka wagowa, bujak sprężynowy, huśtawka – bocianie gniazdo, zestaw – drabinki, ławki z oparciem – 2 szt., kosz na śmieci, regulamin. UWAGA! Dokumentacja projektowa obejmuje również montaż zestawu SMS4005 (1 szt.) –Wykonawca nie jest zobowiązany do montażu zestawu SMS4005 w ramach wynagrodzenia ryczałtowego.
e.Motycze Szlacheckie – Budowa placu zabaw.
Zestawienie urządzeń i wyposażenia placu zabaw: huśtawka wagowa, zestaw zabawowy, bujak sprężynowy– 2 szt., huśtawka, kosz do piłek, głuchy telefon, ławka, kosz na śmieci, stojak na rowery, ogrodzenie z furtką, regulamin.
f.Pilchów – Budowa placu zabaw.
Zestawienie urządzeń i wyposażenia placu zabaw: huśtawka wagowa, zestaw zabawowy, bujak sprężynowy- 2 szt., huśtawka, kosz do piłek, głuchy telefon, ławka, kosz na śmieci, stojak na rowery, ogrodzenie z furtką, regulamin.
g.Skowierzyn – Przebudowa placu zabaw
Zestawienie urządzeń i wyposażenia placu zabaw: huśtawka wagowa, zestaw zabawowy, bujak sprężynowy– 2 szt., huśtawka, bocianie gniazdo, zestaw zabawowy – wspinaczka, gra – kółko krzyżyk, ławka – 2 szt., kosz na śmieci, stolik – ławka podwójna, regulamin, wraz z wykonaniem robót naprawczych nawierzchni.
h.Skowierzyn - Utwardzenie terenu.
Utwardzenie terenu: zaprojektowano nawierzchnie z kostki betonowej i wydzielenie miejsc postojowych. Przewidziano 13 miejsc postojowych w tym 1 dla osób niepełnosprawnych.
Zagospodarowania terenu: usunięcie istniejącej nawierzchni z tłucznia, wykonanie miejsc postojowych i utwardzenia terenu z kostki betonowej.
i.Turbia – Budowa placu zabaw, miasteczka rowerowego, pumptracka.
Pumptrack: Modułowy drewniano – kompozytowy, konfiguracja 2C2, rozbieralna, oparta na nawierzchni utwardzonej w sposób bezpośredni wraz z wyposażeniem.
- długość nawierzchni jezdnej – 70,00 m
- szerokość toru – 7,80 m
- długość modułu – 20,60 m
- powierzchnia instalacji – 11,8 x 24,6 m
Wyposażenia pumptracka: kosz na śmieci, ławki parkowe – 2 szt., stojak na rowery (7 miejsc), regulamin.
Zestawienie urządzeń i wyposażenia placu zabaw: huśtawka wagowa, zestaw zabawowy, bujak sprężynowy– 2 szt., zestaw zabawowy – wspinaczka – piramida, huśtawka, kosz do piłek, głuchy telefon, ławka, kosz na śmieci, stojak na rowery, ogrodzenie z furtką, regulamin.
Miasteczko rowerowe - Układ nawierzchni z betonu asfaltowego przedstawiający imitację skrzyżowań służące do nauki przepisów o ruchu drogowym. Miasteczko ze znakami pionowymi i poziomymi wykonanymi na stałe.
Ogrodzenie zbiornika wodnego - ogrodzenie panelowe (siatka zgrzewana z poziomymi przetłoczeniami) wraz z bramą i furtką.
Utwardzenie terenu - wykonanie miejsc postojowych na 7 stanowisk w tym 1 dla osoby niepełnosprawnej. Nawierzchnia z kostki betonowej.
Utwardzenie części terenu z nawierzchni z kostki betonowej.
Powierzchnie utwardzone pod ciągi piesze – Utwardzenie terenu z kostki betonowej bez fazy.
Oświetlenie parkowe - Oświetlenie części ciągu pieszego przy pomocy lamp solarnych parkowych z czujnikiem ruchu bez zasilania sieciowego. Słup aluminiowy o wysokości 4 m z fundamentem prefabrykowanym. Akumulator litowo – jonowy 26000 mAh, 3,7 V, źródło światła LED 20W odpowiednik 200W, solar panel 15W, 5,5V.
j.Zaleszany – Przebudowa placu zabaw wraz z utwardzeniem terenu.
Zestawienie urządzeń i wyposażenia placu zabaw: huśtawka wagowa, zestaw zabawowy, bujak sprężynowy– 2 szt., huśtawka – bocianie gniazdo, huśtawka, zestaw zabawowy – wspinaczka, zestaw zabawowy, ławka – 3 szt., kosz na śmieci, regulamin, wraz z naprawą nawierzchni.
k.Zbydniów – Budowa placu zabaw.
Zestawienie urządzeń i wyposażenia placu zabaw: huśtawka wagowa, zestaw zabawowy, bujak sprężynowy– 2 szt., huśtawka - bocianie gniazdo, domek, pociąg, ławka – 3 szt., kosz na śmieci, stolik – ławka podwójna – 3 szt., regulamin.
Kolorystykę i szczegółowy wygląd urządzeń i wyposażenia placów zabaw należy uzgodnić z Zamawiającym przed przystąpieniem do realizacji zamówienia.
Wykonawca uzyska w imieniu inwestora wszelkie niezbędne uzgodnienia i dokumenty wymagane do zawiadomienia organu o zakończeniu budowy w celu przystąpienia do użytkowania obiektu budowlanego (jeżeli dotyczy).
Wykonawca zobowiązany jest po zakończonej przebudowie placu zabaw wykonać certyfikację całego obiektu, tj. wszystkich urządzeń, nawierzchni, wyposażenia dodatkowego w celu oceny zgodności m. in. z normą dotyczącą placów zabaw PN-EN 1176 oraz nawierzchni PN-EN 1177 i norm powiązanych. Kontrola pomontażowa musi być wykonana przez akredytowaną jednostkę certyfikującą - kontrola pomontażowa musi być wykonana przez osobę kompetentną, posiadającą wymagane uprawnienia w zakresie certyfikacji wyposażenia placów zabaw.
Zakres certyfikacji:
- wykonanie certyfikacji i odbioru całego obiektu,
- sprawdzenie poziomu bezpieczeństwa,
- Kontrola pomontażowa powinna być przeprowadzana z użyciem specjalistycznych próbników i innych narzędzi, w tym przyrządu do badania właściwości amortyzujących nawierzchni zgodnie z PN-EN 1177,
- ocena zgodności z wymogami norm organoleptycznie oraz za pomocą próbników zgodnych z normą PN-EN 1176 oraz wykonanie dokumentacji pokontrolnej – protokołu w postaci orzeczenia technicznego.
2.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić finansowanie przedmiotu zamówienia w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłatę z Promesy, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia Wykonawcy w całości nastąpi po odbiorze końcowym.
3.Zakres rzeczowy zadania obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, STWiORB, sztuki budowlanej, SWZ, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń, koszty prac geodezyjnych i geotechnicznych, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy, koszty związane z wykonaniem projektu oznakowania i organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniem, zakupem, ustawieniem i utrzymaniem oznakowania.
4.Urządzenia zamontować z zachowaniem stref bezpieczeństwa.
5.Oferowane urządzenia oraz materiały użyte do ich wykonania muszą posiadać wymagane prawem certyfikaty bezpieczeństwa, atesty i dopuszczenia.
6. Wykonawca zamontuje urządzenia oraz wykona nawierzchnie przy użyciu własnych maszyn i urządzeń, przestrzegając obowiązujących przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.
7.Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, tzn., że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana oraz powinna posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa.
8.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedstawić przed odbiorem certyfikaty bezpieczeństwa i zgodności z PN-EN 1176 oraz z PN-EN 1177 i norm powiązanych.
9.Przedstawiony zakres robót i przedmiar robót są jedynie instrumentem pomocniczym do przygotowania oferty.
10.Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania ubezpieczenia OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej.
11.UWAGA! Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni stałą przejezdność przez przebudowywany odcinek drogi gminnej - nie przewiduje się możliwości całkowitego zamknięcia drogi.
12.Wykonawca winien w ramach przedmiotu zamówienia wykonać dokumentację powykonawczą (2 egz.).
13.Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia poniesie koszty niezbędne do wykonania zadania i uzyskania niezbędnych pozwoleń (o ile będą wymagane).
14.W okresie obowiązywania gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów oraz ponoszenia z tego tytułu opłat za serwisowanie wbudowanych urządzeń.
15. Prace będą prowadzone przy czynnych obiektach publicznych, które w trakcie prac będą użytkowane.
16.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 60 miesięcy i nie dłuższy niż 96 miesięcy.
17. Wymaga się, aby zgłoszony kierownik budowy i kierownik robót drogowych był obecny na terenie budowy w trakcie realizacji prac.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1.Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych do 20 % wartości zamówienia podstawowego.
2.Zamówienie, o którym mowa w ust. 1 zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
3. Zamawiający udzieli zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, m.in. w zakresie:
-robót drogowych,
-roboty budowlane,
-roboty w zakresie kształtowania placów zabaw.
4.Zamówienie, o którym mowa w ust.1. będzie realizowane w oparciu o warunki umowy podstawowej.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Określenie warunków:
1) DOŚWIADCZENIE
- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. budowa, przebudowa, rozbudowa placu zabaw, o wartości zadania nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, co winni potwierdzić dowodami czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty. Zamawiający przez zamówienie rozumie jedną umowę.
Przez zamówienie należy rozumieć:
– zamówienie rozpoczęte i zakończone w w/w okresie
– zamówienie zakończone w w/w okresie, a rozpoczęte wcześniej niż w w/w okresie.

- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy lub remontu drogi o wartości zadania nie mniejszej niż 200 000 zł brutto, co winni potwierdzić dowodami czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty. Zamawiający przez zamówienie rozumie jedną umowę.
Przez zamówienie należy rozumieć:
– zamówienie rozpoczęte i zakończone w w/w okresie
– zamówienie zakończone w w/w okresie, a rozpoczęte wcześniej niż w w/w okresie.

2) KADRA
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował kadrą techniczną posiadającą uprawnienia budowlane:
- kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
- kierownik robót w specjalności drogowej bez ograniczeń.

Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane ( t.j. Dz.U. z 2021 r. poz.2351 z późn. zm.)oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021 r. poz.1646).

3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
b) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
4)Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3) lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument, o którym mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 5 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanych robót budowlanych z wymaganiami określonymi w dokumentacji projektowej tj.:
-Karty techniczne oferowanych urządzeń zabawowy oraz wyposażenia, tj.:
1.1. Dzierdziówka – Budowa placu zabaw wraz z utwardzeniem wiata rekreacyjna.
a. Huśtawka wagowa
b. Zestaw zabawowy
c. Bujak sprężynowy dla chłopca i dziewczynki
d. Huśtawka
e. Kosz do piłek
f. Głuchy telefon.
g. Ławka
h. Kosz na śmieci
i. Stojak na rowery
j.Ogrodzenie wraz z furtką
1.2. Kępie Zaleszańskie – Budowa placu zabaw wraz z utwardzeniem
a. Huśtawka wagowa
b. Zestaw zabawowy
c. Bujak sprężynowy dla chłopca i dziewczynki
d. Huśtawka
e. Kosz do piłek
f. Głuchy telefon
g. Ławka
h. Kosz na śmieci
i. Stojak na rowery
j. Ogrodzenie wraz z furtką
1.3. Majdan Zbydniowski – Budowa placu zabaw.
a. Huśtawka wagowa
b. Bujak sprężynowy zabudowany
c. Huśtawka – bocianie gniazdo
d. Zestaw - drabinki
e. Ławki z oparciem
f. Kosz na śmieci
1.4. Motycze Szlacheckie – Budowa placu zabaw.
a. Huśtawka wagowa
b. Zestaw zabawowy
c. Bujak sprężynowy dla chłopca i dziewczynki
d. Huśtawka
e. Kosz do piłek
f. Głuchy telefon
g. Ławka
h. Kosz na śmieci
i. Stojak na rower
j. Ogrodzenie wraz z furtką
1.5. Pilchów – Budowa placu zabaw.
a. Huśtawka wagowa
b. Zestaw zabawowy
c. Bujak sprężynowy dla chłopca i dziewczynki
d. Huśtawka
e. Kosz do piłek
f. Głuchy telefon
g. Ławka
h. Kosz na śmieci
i. Stojak na rowery
j. Ogrodzenie placu zabaw wraz z furtką
1.6. Skowierzyn – Przebudowa placu zabaw wraz z utwardzeniem
a. Huśtawka wagowa
b. Zestaw zabawowy
c. Bujak sprężynowy dla chłopca i dziewczynki
d. Huśtawka – bocianie gniazdo
e. Zestaw zabawowy – wspinaczka
f. Gra – kółko krzyżyk
g. Ławka
h. Kosz na śmieci
i. Stolik – ławka podwójna
1.7. Turbia – Budowa placu zabaw, miasteczka rowerowego, pumptracka.
a. Pumptrack
b. Kosz na śmieci
c. Ławki parkowe
d. Stojak na rowery (7 miejsc)
e. Huśtawka wagowa
f. Zestaw zabawowy
g. Bujak sprężynowy dla chłopca i dziewczynki
h. Zestaw zabawowy – wspinaczka - piramida
i. Huśtawka
j. Kosz do piłek
g. Głuchy telefon
h. Ławka
j. Kosz na śmieci
k. Stojak na rowery
l. Ogrodzenie wraz z furtką
ł. Ogrodzenie zbiornika wodnego z furtką i bramą
m. Oświetlenie parkowe
1.8. Zaleszany – Przebudowa placu zabaw wraz z utwardzeniem
a. Huśtawka wagowa
b. Zestaw zabawowy
c. Bujak sprężynowy dla chłopca i dziewczynki
d. Huśtawka – bocianie gniazdo
e. Huśtawka
f.Zestaw zabawowy
g. Zestaw zabawowy - wspinaczka
h. Ławka
i. Kosz na śmieci
1.9. Zbydniów – Budowa placu zabaw.
a. Huśtawka wagowa
b. Zestaw zabawowy
c. Bujak sprężynowy dla chłopca i dziewczynki
d. Huśtawka – bocianie gniazdo
e. Domek
f. Pociąg
g. Ławka
h. Kosz na śmieci
i. Stolik – ławka podwójna
2. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli potwierdzają, że oferowane urządzenia spełniają określone przez Zamawiającego wymagania.
3. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

-Karty techniczne oferowanych urządzeń zabawowy oraz wyposażenia, tj.:
1.1. Dzierdziówka – Budowa placu zabaw wraz z utwardzeniem wiata rekreacyjna.
a. Huśtawka wagowa
b. Zestaw zabawowy
c. Bujak sprężynowy dla chłopca i dziewczynki
d. Huśtawka
e. Kosz do piłek
f. Głuchy telefon.
g. Ławka
h. Kosz na śmieci
i. Stojak na rowery
j.Ogrodzenie wraz z furtką
1.2. Kępie Zaleszańskie – Budowa placu zabaw wraz z utwardzeniem
a. Huśtawka wagowa
b. Zestaw zabawowy
c. Bujak sprężynowy dla chłopca i dziewczynki
d. Huśtawka
e. Kosz do piłek
f. Głuchy telefon
g. Ławka
h. Kosz na śmieci
i. Stojak na rowery
j. Ogrodzenie wraz z furtką
1.3. Majdan Zbydniowski – Budowa placu zabaw.
a. Huśtawka wagowa
b. Bujak sprężynowy zabudowany
c. Huśtawka – bocianie gniazdo
d. Zestaw - drabinki
e. Ławki z oparciem
f. Kosz na śmieci
1.4. Motycze Szlacheckie – Budowa placu zabaw.
a. Huśtawka wagowa
b. Zestaw zabawowy
c. Bujak sprężynowy dla chłopca i dziewczynki
d. Huśtawka
e. Kosz do piłek
f. Głuchy telefon
g. Ławka
h. Kosz na śmieci
i. Stojak na rower
j. Ogrodzenie wraz z furtką
1.5. Pilchów – Budowa placu zabaw.
a. Huśtawka wagowa
b. Zestaw zabawowy
c. Bujak sprężynowy dla chłopca i dziewczynki
d. Huśtawka
e. Kosz do piłek
f. Głuchy telefon
g. Ławka
h. Kosz na śmieci
i. Stojak na rowery
j. Ogrodzenie placu zabaw wraz z furtką
1.6. Skowierzyn – Przebudowa placu zabaw wraz z utwardzeniem
a. Huśtawka wagowa
b. Zestaw zabawowy
c. Bujak sprężynowy dla chłopca i dziewczynki
d. Huśtawka – bocianie gniazdo
e. Zestaw zabawowy – wspinaczka
f. Gra – kółko krzyżyk
g. Ławka
h. Kosz na śmieci
i. Stolik – ławka podwójna
1.7. Turbia – Budowa placu zabaw, miasteczka rowerowego, pumptracka.
a. Pumptrack
b. Kosz na śmieci
c. Ławki parkowe
d. Stojak na rowery (7 miejsc)
e. Huśtawka wagowa
f. Zestaw zabawowy
g. Bujak sprężynowy dla chłopca i dziewczynki
h. Zestaw zabawowy – wspinaczka - piramida
i. Huśtawka
j. Kosz do piłek
g. Głuchy telefon
h. Ławka
j. Kosz na śmieci
k. Stojak na rowery
l. Ogrodzenie wraz z furtką
ł. Ogrodzenie zbiornika wodnego z furtką i bramą
m. Oświetlenie parkowe
1.8. Zaleszany – Przebudowa placu zabaw wraz z utwardzeniem
a. Huśtawka wagowa
b. Zestaw zabawowy
c. Bujak sprężynowy dla chłopca i dziewczynki
d. Huśtawka – bocianie gniazdo
e. Huśtawka
f.Zestaw zabawowy
g. Zestaw zabawowy - wspinaczka
h. Ławka
i. Kosz na śmieci
1.9. Zbydniów – Budowa placu zabaw.
a. Huśtawka wagowa
b. Zestaw zabawowy
c. Bujak sprężynowy dla chłopca i dziewczynki
d. Huśtawka – bocianie gniazdo
e. Domek
f. Pociąg
g. Ławka
h. Kosz na śmieci
i. Stolik – ławka podwójna.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ – załącznik nr 2 – w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XII ust. 9 SWZ – załącznik nr 2a (jeżeli dotyczy) – w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
3) tabela cen elementów robót – załącznik nr 8 – w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
4) Wykaz urządzeń i materiałów równoważnych – załącznik nr 10 (jeżeli dotyczy) – w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 3 SWZ – załącznik nr 3 (jeżeli dotyczy) – w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
6) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) – w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
7) oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni Wykonawcy składający ofertę wspólnie – załącznik nr 9 (jeżeli dotyczy) – w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
8) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale XI SWZ – w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (oryginał lub cyfrowe odwzorowanie).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców – załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców którzy wykonują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy – Załącznik nr 9 do SWZ.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8. Od chwili złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wszelka korespondencja będzie prowadzona z pełnomocnikiem składającym ofertę w imieniu Wykonawców występujących wspólnie, a w przypadku ustanowienia kilku pełnomocników - z jednym pełnomocnikiem, dowolnie wybranym przez Zamawiającego, chyba że w ofercie Wykonawca wyraźnie zastrzegł, któremu spośród pełnomocników winna być przesyłana korespondencja. Powyższe nie wyłącza uprawnienia Zamawiającego do kierowania korespondencji bezpośrednio do każdego z wykonawców składających ofertę wspólną.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1. Zamawiający wypłaci Wykonawcy zaliczkę w kwocie nie mniejszej niż wartość procentowa wynagrodzenia, odpowiadającą określonemu w Regulaminie Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych procentowi udziału własnego w planowanej wartości Inwestycji, która rozliczona zostanie protokołem odbioru potwierdzonym rzez Inspektora Nadzoru, po wykonaniu zakresu robót,
2. Zaliczka, o której mowa w pkt. 1, zostanie udzielona na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury zaliczkowej po podpisaniu Umowy w terminie do 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej Umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej Umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach:
1) zmiana terminów wykonania Umowy:
1.1) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności:
a) wystąpienie w trakcie prowadzenia robót klęsk żywiołowych,
b) natrafienie w trakcie prowadzenia robót na niewypały i niewybuchy,
c) konieczność wykonania wykopalisk archeologicznych,
d) wystąpienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych,
e) wystąpienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych lub podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych;
1.2) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności:
a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego,
b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
1.3) konieczność wykonania robót zamiennych lub zamówień dodatkowych;
1.4) zmiany będące następstwem działania lub braku działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji, w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycję, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności:
a) przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma - typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.,
b) odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji Przedmiotu Umowy;
1.5) zmiany spowodowane przez zagrożenie wpływające na bezpieczeństwo życia, zdrowia, mienia lub robót na terenie budowy, lub sąsiadujących nieruchomości, a przedstawiciel Zamawiającego wydał Wykonawcy polecenie wykonania robót, usunięcia wad lub podjęcia innych czynności w celu wyeliminowania lub zmniejszenia zagrożenia, jeśli konieczność polecenia wynikła z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
1.6) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności:
a) klęsk żywiołowych,
b) warunków atmosferycznych odbiegających od typowych dla danej pory roku, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, prac geologicznych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów,
1.7) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące brakiem możliwości prowadzenia robót lub prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych Umową, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie.
Pozostałe informacje dotyczące zmiany umowy opisane zostały we wzorze umowy - Załącznik nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza ofertowego udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-05 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-03

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

- cena oferty,
- długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Uzupełnienie do informacji RODO:
10) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
11) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
12) nie przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.

Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów określonych w Rozdziale X SWZ - załącznik nr 2a do SWZ.

Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 60 miesięcy i nie dłuższy niż 96 miesięcy.

Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie 11 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Zadanie pn. „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na terenie gminy Zaleszany” dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych – edycja szósta PGR.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.