Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00322001/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-14
- 2024/BZP 00534488/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania gospodarczego na pomieszczenie biurowo-socjalne w istniejącym budynku gospodarczym.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE. LASY PAŃSTWOWE-NADLEŚNICTWO OBORNIKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630011527
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gajowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrówka Leśna
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 2971302
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oborniki@poznan.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki.poznan.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad95a439-1122-11ef-a7f7-6221b72ad4fc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania gospodarczego na pomieszczenie biurowo-socjalne w istniejącym budynku gospodarczym.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad95a439-1122-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371550
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004062/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania gospodarczego na pomieszczenie biurowo-socjalne w istniejącym budynku gospodarczym.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322001
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 138703,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa w celu zmiany sposobu użytkowania (zgodnie z decyzją o warunkach zabudowy nr PLP.6730.150.2023 z dnia 17.01.2024 r.) pomieszczenia gospodarczego na pomieszczenie biurowo-socjalne w istniejącym budynku gospodarczym w miejscowości Dąbrówka Leśna, gmina Oborniki, powiat obornicki, na działce nr ewidencyjnej. 10835, zgodnie z Dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 8 do SWZ
W budynku założono wydzielenie 3 pomieszczeń: biurowego, socjalnego oraz WC.
Projektowane roboty budowlane, obejmują w szczególności:
a) zamurowanie starych otworów drzwiowych;
b) wykucie nowych otworów drzwiowych;
c) ułożenie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej posadzki;
d) ułożenie płyt g-k PIR na ścianach wewnętrznych oraz suficie;
e) wykonanie nadproży;
f) wykonanie stolarki drzwiowej i okiennej;
g) montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych;
h) szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów;
i) ułożenie okładzin z płytek ceramicznych (podłoga, ściany);
j) wykonanie instalacji elektrycznej;
k) wykonanie instalacji wodociągowej;
l) wykonanie instalacji kanalizacyjnej;
m) wykonanie oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego;
n) wykonanie wentylacji;
o) wyposażenie pomieszczeń:
i. biurka do umieszczania konsoli dyspozytorskich, monitorów wraz z komputerami, radiotelefonów;
ii. dwa krzesła biurowe;
iii. szafka na radiotelefony stacjonarne wraz z zestawami zdalnego sterowania;
iv. kurtyna powietrzna umiejscowiona nad głównym wejściem;
v. klimatyzator z funkcją chłodzenia i grzania;
vi. uchwyty na telewizory;
vii. stół wraz z krzesłem do spożywania posiłków;
viii. szafki z blatem kuchennym oraz szafki wiszące (kuchenne);
ix. zlewozmywak z ociekaczem;
x. umywalki
xi. kabina ustępowa wykonana jako systemowa z płyty HPL;
xii. miska ustępowa;
xiii. szafka porządkowa na środki czystości.
Szczegółowy wykaz i opis robót budowlanych koniecznych do wykonania w ramach Przedmiotu Umowy został ujęty w Dokumentacji projektowej (Załącznik nr 8 do SWZ).
W skład przedmiotu zamówienia wchodzą ponadto:
a) prowadzenie wewnętrznego dziennika budowy,
b) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126) – w razie konieczności;
c) przygotowanie rozliczenia,
d) przekazanie zrealizowanych robót Zamawiającemu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165878,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185730,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165878,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "HFM GROUP" - M. HALEC SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300300891
7.3.3) Ulica: ul. Leszczyńska 50
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-113
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HFM GROUP" - M. HALEC SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"HFM GROUP" - M. HALEC SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165878,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI DĄBRÓWKA LEŚNA
więcej: przetargi DĄBRÓWKA LEŚNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Wykonanie technologii uzdatniania wody zewnętrznej strefy saun
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.