eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrówka Leśna › Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania gospodarczego na pomieszczenie biurowo-socjalne w istniejącym budynku gospodarczym.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania gospodarczego na pomieszczenie biurowo-socjalne w istniejącym budynku gospodarczym.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE. LASY PAŃSTWOWE-NADLEŚNICTWO OBORNIKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630011527

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gajowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrówka Leśna

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 2971302

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oborniki@poznan.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki.poznan.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad95a439-1122-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania gospodarczego na pomieszczenie biurowo-socjalne w istniejącym budynku gospodarczym.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad95a439-1122-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371550

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004062/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania gospodarczego na pomieszczenie biurowo-socjalne w istniejącym budynku gospodarczym.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322001

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 138703,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa w celu zmiany sposobu użytkowania (zgodnie z decyzją o warunkach zabudowy nr PLP.6730.150.2023 z dnia 17.01.2024 r.) pomieszczenia gospodarczego na pomieszczenie biurowo-socjalne w istniejącym budynku gospodarczym w miejscowości Dąbrówka Leśna, gmina Oborniki, powiat obornicki, na działce nr ewidencyjnej. 10835, zgodnie z Dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 8 do SWZ
W budynku założono wydzielenie 3 pomieszczeń: biurowego, socjalnego oraz WC.
Projektowane roboty budowlane, obejmują w szczególności:
a) zamurowanie starych otworów drzwiowych;
b) wykucie nowych otworów drzwiowych;
c) ułożenie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej posadzki;
d) ułożenie płyt g-k PIR na ścianach wewnętrznych oraz suficie;
e) wykonanie nadproży;
f) wykonanie stolarki drzwiowej i okiennej;
g) montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych;
h) szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów;
i) ułożenie okładzin z płytek ceramicznych (podłoga, ściany);
j) wykonanie instalacji elektrycznej;
k) wykonanie instalacji wodociągowej;
l) wykonanie instalacji kanalizacyjnej;
m) wykonanie oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego;
n) wykonanie wentylacji;
o) wyposażenie pomieszczeń:
i. biurka do umieszczania konsoli dyspozytorskich, monitorów wraz z komputerami, radiotelefonów;
ii. dwa krzesła biurowe;
iii. szafka na radiotelefony stacjonarne wraz z zestawami zdalnego sterowania;
iv. kurtyna powietrzna umiejscowiona nad głównym wejściem;
v. klimatyzator z funkcją chłodzenia i grzania;
vi. uchwyty na telewizory;
vii. stół wraz z krzesłem do spożywania posiłków;
viii. szafki z blatem kuchennym oraz szafki wiszące (kuchenne);
ix. zlewozmywak z ociekaczem;
x. umywalki
xi. kabina ustępowa wykonana jako systemowa z płyty HPL;
xii. miska ustępowa;
xiii. szafka porządkowa na środki czystości.
Szczegółowy wykaz i opis robót budowlanych koniecznych do wykonania w ramach Przedmiotu Umowy został ujęty w Dokumentacji projektowej (Załącznik nr 8 do SWZ).

W skład przedmiotu zamówienia wchodzą ponadto:
a) prowadzenie wewnętrznego dziennika budowy,
b) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126) – w razie konieczności;
c) przygotowanie rozliczenia,
d) przekazanie zrealizowanych robót Zamawiającemu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165878,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185730,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165878,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "HFM GROUP" - M. HALEC SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300300891

7.3.3) Ulica: ul. Leszczyńska 50

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-113

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165878,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.