Ogłoszenie z dnia 2023-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont elewacji Muzeum Pałac Herbsta
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Sztuki w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277500
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Więckowskiego 36
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-734
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@msl.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.msl.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/msl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont elewacji Muzeum Pałac Herbsta2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1dd5682-ffc6-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00371575
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033438/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont elewacji Muzeum Pałac Herbsta
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241917
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna: Postępowanie prowadzone na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp.
Podstawa faktyczna: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wszczętym w dniu 11.04.2022r. o sygnaturze AG.271.11.2022 pn. Renowacja elewacji Pałacu Maurycego Poznańskiego Muzeum Sztuki w Łodzi, prowadzonym w trybie podstawowym, Zamawiający przewidział w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2022/BZP 00117740/01 z dnia 11.04.2022r. możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do robót objętych zamówieniem podstawowym tj. m.in. renowacja elewacji (renowacja stolarki okiennej), zgodnych z jego przedmiotem, do kwoty netto 1 020 000,00 zł. Wykonawcy, któremu zostało udzielone zamówienie podstawowe (art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 1710 ze zm.)), a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-d43817ef-b708-11ec-9f44-6e63702cb2f7
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG.271.05.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1296250,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy zakres prac obejmuje dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 4 do zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1253468,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1253468,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1253468,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORBUD Przedsiębiorstwo Budowlane Marcin Wudarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9820304399
7.3.3) Ulica: ul. Torowa 12
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-327
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
" TORBUD " PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE MARCIN WUDARSKI
jakie przetargi wygrała firma
" TORBUD " PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE MARCIN WUDARSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1253468,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup licencji oprogramowania Microsoft 365 lub równoważnego
- Świadczenie usług poligraficznych dla Teatru Wielkiego w Łodzi
- Usługi w zakresie promocji - kampania promocyjna na automatach paczkowych
- Modernizacja wiaduktu drogowego o nr JNI 1000247 w ciągu ul. Maratońskiej nad al. Generała Waltera Janke w Łodzi
- Utrzymanie czystości w obiektach i na terenach Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
- Usługi transportu drogowego towarów na terenie Polski
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej wraz z Jednostką Ratowniczo - Gaśniczą PSP w Raciborzu
- Zaprojektowanie i wyk. robót bud. w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: "Modernizacja Oddz. Chirurgii Dziecięcej, I i II Oddz. Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej w WSZ w Płocku - etap II (2)"
- Budowa budynku sanitarnego na plaży w Gąsawie wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Łączniku - etap III
- Przebudowa lokali Gminnych na potrzeby "Centrum Usług Społecznych" w Działoszycach
- Modernizacja budynków przy ul. Modrzewiowej 3 i 3A w Świdniku należących do Lokum TBS Sp. z o.o. poprzez wykonanie i wymianę fasad kurtynowych klatek schodowych z drewnianych na aluminiowe
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.