Ogłoszenie z dnia 2022-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00230065/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
- 2022/BZP 00302909/01 - Wynik z dnia 2022-08-11
- 2022/BZP 00420582/01 - Wynik z dnia 2022-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Roboty budowlane na rzekach na terenie ZZ Stalowa Wola III”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzeszow@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Roboty budowlane na rzekach na terenie ZZ Stalowa Wola III”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-514ebfc4-f3b8-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00371645
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068742/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.111 Roboty budowlane na rzekach na terenie ZZ Stalowa Wola III
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230065/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.ROZ.2810.49.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2314456,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont ubezpieczenia rzeki Łada m. Biłgoraj, gm. Biłgoraj”Zamówienie podstawowe
Robota 23%
Remont ubezpieczenia rzeki Łada - skarpa lewa
1. Wykonanie palisady, słupki Fi·12-14·cm, głębokość wbicia 0,75·m, grunt kategorii I-III dno i skarpy tj. 55,00 m,
2. Wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut nadwodny, nakłady podstawowe - narzut kamienny w dnie - kamień ciężki tj. 100m3,
3. Roboty ziemne koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1·km, koparka 0,15·m3, grunt kategorii III z zakupem i dowozem ziemi w wyrwę tj. 64,00 m3,
4. Plantowanie skarp tj. 170,00 m2,
5. Wykonanie palisady, kołki Fi·7-7·cm, głębokość wbicia 1,00·m, grunt kategorii I-III - kołki 1,2m tj. 96,00 m,
6. Wykonanie narzutu kamiennego w płotkach ze świeżej wikliny, na włókninie - narzut kamienny w płotku na skarpach - kamień ciężki tj. 170,00 m2,
7. Roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kategoria gruntu III. Przycięcie zwisów skarp z wbudowaniem za opaskę tj. 10,00 m3,
8. Remont opasek pojedynczych i podwójnych z kiszek faszynowych, Fi·20+20·cm, wykonanie z brzegu tj. 20,00 m,
9. Transport lądowy materiałów na odległość do 0,5·km (załadunek i wyładunek ręczny), kiszki z faszyny, Fi·4-6·cm, ciągnik z przyczepą tj. 62,00 szt.,
10. Transport lądowy materiałów na odległość do 0,5·km (załadunek i wyładunek ręczny), kołki drewniane tj. 41,00 m,
11. Wyciągnięcie 4 płyt drogowych ciężkich ze skarpy tj. 1,00 kpl.,
Remont ubezpieczenia rzeki Łada - skarpa prawa
1. Wykonanie palisady, słupki Fi·12-14·cm, głębokość wbicia 0,75·m, grunt kategorii I-III dno i skarpy tj. 9,00 m,
2. Wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut nadwodny, nakłady podstawowe - narzut kamienny w dnie - kamień ciężki tj. 13,50 m3,
3. Roboty ziemne koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1·km, koparka 0,15·m3, grunt kategorii III z zakupem i dowozem ziemi w wyrwę tj. 9,00 m3,
4. Plantowanie skarp tj. 18,00 m2,
5. Wykonanie palisady, kołki Fi·7-7·cm, głębokość wbicia 1,00·m, grunt kategorii I-III, kołki 1,2m tj. 13,00 m,
6. Wykonanie narzutu kamiennego w płotkach ze świeżej wikliny, na włókninie - narzut kamienny w płotku na skarpach - kamień ciężki tj. 18 m2,
7. Roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kategoria gruntu III. Przycięcie zwisów skarp z wbudowaniem za opaską tj. 98,00 m3,
8. Remont opasek pojedynczych i podwójnych z kiszek faszynowych, Fi·20+20·cm, wykonanie z brzegu tj. 138,00 m,
9. Transport lądowy materiałów na odległość do 0,5·km (załadunek i wyładunek ręczny), kołki drewniane, Fi·4-6·cm, ciągnik z przyczepą tj. 428,00 szt.,
10. Transport lądowy materiałów na odległość do 0,5·km (załadunek i wyładunek ręczny), kiszki z faszyny, Fi·20·cm, ciągnik z przyczepą tj. 282,00 m,
Usługa 8%
1. Ścinanie drzew piłą mechaniczną, Fi·16-25·cm tj. 4 szt.,
2. Ścinanie drzew piłą mechaniczną, Fi·26-35·cm tj. 6 szt.,
3. Ścinanie drzew piłą mechaniczną, Fi·36-45·cm tj. 1 szt.,
4. Ścinanie drzew piłą mechaniczną, Fi·56-65·cm tj. 1 szt.,
5. Ścinanie drzew piłą mechaniczną, Fi·66-75·cm tj. 1 szt.,
6. Ścinanie drzew piłą mechaniczną, Fi·96·cm tj. 1 szt.,
7. Składowanie pozyskanego drzewa - okres 3 miesiące tj. 1 kpl.,
8. Karczowanie pni koparką podsiębierną w gruntach o normalnej wilgotności, grunt kategorii III-IV, pnie średnicy 26-35·cm z wbudowaniem w wyrwy tj. 3 szt.,
9. Karczowanie pni koparką podsiębierną w gruntach o normalnej wilgotności, grunt kategorii III-IV, pnie średnicy 36-45·cm z wbudowaniem w wyrwy tj. 1szt.,
10. Ręczne ścinanie i karczowanie, zagajniki średniej gęstości tj.0,02 ha,
11. Wywożenie dłużyc, karpiny i gałęzi, transport na odległość do 2·km, gałęzie tj. 5,72 mp,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 208376,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont umocnienia na rzece Tuczyn w km 0+000-0+900 i 17+380-23+564 na terenie gminy Annopol, Gościeradów i Trzydnik Duży’’Usługi 8%
1. Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp rzeki , porost twardy gęsty w km 0+000-0+900 średnio pasem 3m obustronnie, i w km 17+380-23+564 średnio pasem 2 m obustronnie – 30 136 m2
2. Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp, szerokość skarpy do 2,0 m - 24 736 m2
3. Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp, szerokość skarpy 3,0 m – 5 400 m2
4. Ręczna wycinka zagajników średniej gęstości w km 17+380-18+780 pasem średnio 0,25m obustronnie i w km 18+780-23+000 średnio pasem 0,5m obustronnie – 0,492 ha
5. Wywożenie dłużyc, karpiny i gałęzi, transport na odległość do 2 km, krzaki, gałęzie – 140,71 mp
6. Obsiew skarp w ziemi urodzajnej obustronnie pasem szer. średnio 1,25m – 8 625 m2
Roboty 23%
1. Roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kat. gr. III. Przycięcie zwisów skarp z wbudowaniem w wyrwy 1,2 m3/mb liczone obustronnie w km 0+000-0+900 – 1 080 m3
2. Roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kat. gr. III. Przycięcie zwisów skarp z wbudowaniem w wyrwy 0,5 m3/mb liczone obustronnie w km 17+380-17+750, 17+900-18+780 i 22+264-23+564– 765 m3
3. Usunięcie namulisk z wbudowaniem w skarpy, kat. gr. III, 7+380-17+750 szer. dna 3,0 m ; 17+750-22+264 przy szer. dna 1 m i w km 22+264-23+000 przy szer. dna 0,8 m ; przy wysokości namulisk 0,3 m dla wszystkich odcinków – 2 415 m3
4. Naprawa umocnienia stopy skarpy kiszką faszynową Fi 20cm, grunt kategorii I-II w km 0+700-0+900, 17+380-17+750, 17+900-18+780 i 22+264-23+564 obustronnie – 5 500 m
5. Naprawa umocnienia stopy skarpy kiszką faszynową Fi 20+20 cm, grunt kategorii I-II w km 0+000-0+700 obustronnie – 1 400 m
6. Transport lądowy materiałów na odległość do 0,5·km (załadunek i wyładunek ręczny), kołki drewniane, Fi·7-9·cm, ciągnik z przyczepą – 4 340 szt.
7. Transport lądowy materiałów na odległość do 0,5·km (załadunek i wyładunek ręczny), kołki drewniane, Fi·4-6·cm, ciągnik z przyczepą – 17 050 szt.
8. Transport lądowy materiałów na odległość do 0,5·km (załadunek i wyładunek ręczny), kiszki z faszyny, Fi·20·cm, ciągnik z przyczepą – 8300 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 863849,14 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont dróg przywałowych na lewym i prawym wale rzeki Łęg gm. Gorzyce, Zaleszany”Wzmocnienie istniejącej drogi przywałowej, tłuczniem kamiennym do nawierzchni drogowych niesortowanym 0-32,5mm, zagęszczenie mechaniczne, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm istniejącej drogi przywałowej na lewym i prawym wale rzeki Łęg lokalnie– 1400 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 44048,76 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont ubezpieczeń rzek na terenie działania NW w Kolbuszowej”1. Wykonanie opasek z faszyny luzem, opaska miedzy rzędami kołków, wysokości 40˙cm, szerokości 20˙cm, bez darniowania – 240,0 m
2. Roboty ziemne koparkami podsiebiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1 km, koparka 0,60 m3, grunt kategorii III, samochód do 5 t, zakup ziemi przez wykonawcę wliczony w koszt transportu – 103,0 m3
3. Plantowanie skarp, dna rowów oraz skarp i korony nasypów przy robotach wodno - inżynieryjnych, wykopy, kategoria gruntu III – 360,0 m2
4. Obsianie skarp w ziemi urodzajnej – 360,0 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 49953,51 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Udrożnienie koryta wraz z zabudową wyrwy na potoku Filipka w m. Wilcza Wola gm. Dzikowiec”1. Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,40˙m3, grunt kategorii III – 90,0 m3
2. Rozebranie pozostałości elementów betonowych wraz z wbudowaniem w wyrwy brzegowe – 3,6 m3
3. Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1˙km, koparka 0,60˙m3, grunt kategorii III, samochód do 5˙t, zakup ziemi przez wykonawcę wliczony w koszt transportu – 60,0 m3
4. Wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego – 30,0 m3
5. Wykonanie narzutu kamiennego w płotkach, na podkładzie z faszyny, płotek o kracie wielkości 1,0x1,0˙m, grunt kategorii III, z brzegu, faszyna wiklinowa – 80,0 m2
6. Wykonanie palisady, kołki Fi˙10-12˙cm, głębokość wbicia 1,20˙m, grunt kategorii I-III – 10,0 m
7. Obsianie skarp w ziemi urodzajnej – 60 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 36188,57 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Wykonanie zaleceń z ocen stanu technicznego jazów na rz. Gilówka”Realizacja przedmiotu zamówienia:
1. Przycięcie zwisów skarp z wbudowaniem w wyrwy – 15,8 m3
2. Wykonanie narzutu kamiennego z kamienia ciężkiego w dnie – 26,828 m3
3. Wykonanie narzutu kamiennego w płotkach na włókninie na skarpach – 152,2 m2
4. Wykonanie palisady (słupki fi 12-14 cm gł. wbicia 1,5m) – 49,1 m
5. Roboty ziemne z zakupem i dowozem ziemi, oraz wbudowaniem w wyrwy – 28 m3
6. Naprawa oraz uzupełnienie barierek na jazach z montażem i pomalowaniem – 84,88 m
7. Naprawa kładki betonowej – 0,406 m3
8. Zakup i montaż łat wodowskazowych – 4 szt.
9. Wycięcie i montaż ponowny barierki – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 87585,57 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Wykonanie zaleceń z przeglądów rocznych i pięcioletnich na obiektach stale piętrzących wodę na terenie działalności NW Kolbuszowa”1. Czyszczenie strumieniowo-ścierne do pierwszego stopnia czystości i dwukrotne malowanie (farba podkładowa i nawierzchniowa chlorokauczukowa koloru niebieskiego) elementów metalowych jazu na potoku Górnianka w km 2+436 + barierki) – 30,4 m2
2. Remont konstrukcji betonowej jazu ( oczyszczenie, skucie ubytków betonowych, uzupełnienie ubytków zaprawą mrozoodporną do napraw betonów) – 1,5 m2
3. Mycie przy pomocy myjki ciśnieniowej elementów betonowych konstrukcji jazu – 34 m2
4. Gruntowanie i pomalowanie powłoką wodoszczelną elementów betonowych jazu – 34 m2
5. Naprawa płyt szer. 1 m dł. 8 m, ściągnięcie starych popękanych płytek betonowych, ułożenie nowych o wymiarach 0,5x0,5x0,07 m na podsypce gr. 10 cm – 8 m2
6. Remont przekładni urządzeń wyciągowych (wyprostowanie zaczepów i podniesienie zasuwy) – 1 szt.
7. Zakup i zamontowanie tablicy informacyjnej i ostrzegawczej o obiekcie przy jazie na potoku Orlisko w km 1+601 – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 14166,53 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont jazu na rzece Jodłówka w km 1+468 w m. Żabno gm. Radomyśl nad Sanem pow. Stalowa Wola”Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne:
1. Ręczne usuwanie namułu z cieków o gł. do 1,5 m i szer. dna 3,8-4,0 m, gr. warstwy namułu 0,20 m - odmulenie dna w obrębie jazu - 16.5 m
2. Cięcie ścian z betonu zbrojonego o grubości do 12 cm ręczną piłą spalinową z tarczą diamentową – 1,215 m2
3. Ręczna rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojnych – schody i podbudowy – 0,707 m3
4. Rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 4,15 m2
5. Transport gruzu samochodem samowyładowczym przy ręcznym załadowaniu i mechanicznym rozładowaniu na odległość 10 km – 1,038 m3
6. Ręczne wykopy wąskoprzestrzenne lub jamiste ze skarpami o szerokości dna do 1.5 m i głębokości do 1.5 m ze złożeniem urobku na odkład (kat. gruntu III) – 2,182 m3
7. Ręczne zasypywanie wnęk za ścianami budowli wodno-inżynieryjnych przy wysokości nasypu do 4 m - kat. gruntu III, zagęszczanie ręczne – 0,713 m3
8. Rozplantowanie ręczne ziemi wydobytej z wykopów - za 1 m3 ziemi wzdłuż 1 m krawędzi wykopu - kat. gruntu III – 1,469 m3
Zabezpieczenie powierzchni betonowych:
1. Czyszczenie strumieniowo-ścierne na mokro powierzchni betonowych niemalowanych – 127,422 m2
2. Prace przygotowawcze przy naprawach konstrukcji betonowych – skucie betonu w miejscach napraw – 25,484 m2
3. Prace przygotowawcze przy naprawach konstrukcji betonowych – wykucie zbrojenia z konstrukcji żelbetowej na powierzchniach pionowych, pręty o śr. do 12 mm – 25,00 m
4. Czyszczenie strumieniowo-ścierne skorodowanych elementów stalowych pręty stalowe o śr. do 12 mm mm – 25,00 m
5. Zabezpieczenie antykorozyjne oczyszczonego zbrojenia dla ręcznej i natryskowej metody reprofilacji na mokro na powierzchniach poziomych i pionowych, pręty o śr. do 12 mm – 25,00 m
6. Oczyszczenie dylatacji – 31,50 m
7. Uszczelnienie dylatacji taśmami wklejanymi na polimerową masę uszczelniającą – 31,50 m
8. Ułożenie zaprawy naprawczej metodą ręczną wykonanie warstwy sczepnej – 25,484 m
9. Ułożenie zaprawy naprawczej metodą ręczną warstwą o grubości 30 mm w konstrukcji betonowej na powierzchniach pionowych – 25,484 m2
10. Elastyczne zabezpieczenie powierzchni oraz warstwy szpachlowe cementowo polimerowe - gruntowanie powierzchni; powierzchnie z betonów monolitycznych i natryskowych – 127,42 m2
Wykonanie elementów betonowych i chodników:
1. Stopy fundamentowe schodkowe żelbetowe o objętości do 2.5 m3 - ręczne układanie betonu. Jako robota w bud. z elementów prefabrykowanych - elementy betonowe i żelbetowe do 1 m3 w jednym miejscu – 1,469 m3
2. Mocowanie elementów za pomocą kotew chemicznych i prętów ocynkowanych gwintowanych do podłoży betonowych, średnica otworu w podłożu 24 mm – 8,00 szt.
3. Schody żelbetowe - stopnie betonowe zewnętrzne i wewnętrzne na gotowym podłożu - ręczne układanie betonu – 0,425 m3
4. Przygotowanie i montaż zbrojenia konstrukcji monolitycznych budowli - pręty gładkie o śr. 8-14 mm – 0,100 t
5. Wykonanie koryta na poszerzeniach chodników w gruncie kat. II-IV – 25 cm głębokości koryta - chodnik + schody – 5,85 m2
6. Warstwy odsączające z piasku w korycie i na poszerzeniach, wykonanie i zagęszczanie ręczne - grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm – 5,85 m2
7. Podbudowa wyk.ręcznie z gruntu stabilizowanego cementem – 5,85 m2
8. Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 5,00 m
9. Chodniki z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 4,00 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 39783,28 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont drogi przywałowej przy lewym wale rzeki San w km 4+445-5+035 i 7+358-7+683 w m. Skowierzyn gm. Zaleszany”Roboty 23%
1. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechanicznie przy lewym wale rzeki San w km 4+445-5+035 i 7+358-7+683 na długości 915 mb średnio pasem szerokości 3,5 m – 3202,50 m2
2. Nawierzchnie z tłucznia kamiennego, warstwa górna z tłucznia grubość warstwy po uwałowaniu 7cm w kilometrze jak wyżej – 3202,50 m2
3. Nawierzchnie z tłucznia kamiennego, warstwa górna tłucznia, dodatek na dalszy 1 cm grubości warstwy w kilometrze jak wyżej (krotność 3) – 3202,50 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 149606,08 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont umocnień dolnych skarp przy czterech jazach na rz. Gilówka w km 12+418 - 12+618, 17+881 - 18+081, 19+186 - 19+386, 21+015 - 21+215 gm. Jarocin”Realizacja przedmiotu zamówienia podstawowego:
1. Roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kategoria gruntu III. Przycięcie zwisów skarp z wbudowaniem w wyrwy 0,5m3/mb (obustronnie) czyli 1m3/m – 800 m3
2. Naprawa umocnienia stopy skarp kiszką faszynową, Fi 20·cm, grunt kategorii I-II km – faszyna leśna sosnowa – 1600 mb
3. Transport lądowy materiałów na odległość do 0,5·km (załadunek i wyładunek ręczny), kołki drewniane, Fi·4-6·cm, ciągnik z przyczepą – 4960 szt.
4. Transport lądowy materiałów na odległość do 0,5·km (załadunek i wyładunek ręczny), kiszki z faszyny, Fi·20·cm, ciągnik z przyczepą – 1632 mb
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 155795,54 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont umocnienia na rzece Karasiówka w km 23+153 – 37+271 na terenie gminy Zaklików i Trzydnik Duży’’Usługi 8%
1. Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy pasem średnio 2,0 m w km 23+153-23+400, 24+250-24+800, 26+900-27+500, 29+647-30+100, 31+100-31+500 i 36+000-37+271 (miejsca wymiany umocnienia skarp) – 14 084,0 m2
2. Usuwanie (hakowanie) roślin korzeniących się, powierzchnia lustra wody do 30·% w km 23+153-23+400, 24+250-24+800 przy szer. dna 2,8 m w km 26+900-27+500, 29+647-30+100, 31+100-31+500 przy szer. dna 2,0 m i w km 36+000-37+271 przy szer. dna 1,6 m. Dopuszcza się wykonanie hakowania mechanicznego z rozłożeniem wydobytej roślinności wzdłuż skarpy przy zastosowaniu maszyn przystosowanych do tego typu robót - wyposażonych w łyżki ażurowe z nakładkami zębnymi – 7 171,2 m2
Roboty 23%
1. Remont opasek pojedynczych z kiszki faszynowej leśnej fi 25 cm grunt kat. III wykonanie z brzegu w km 23+153-23+400 dwustronnie – 494,0 m3
2. Naprawa opasek z kiszek faszynowych leśnych, Fi 20·cm, grunt kategorii I-II w km 24+250-24+800, 26+900-27+500, 29+647-30+100, 31+100-31+500 i 36+000-37+271 dwustronnie – 6548,0 m
3. Mechaniczne przycięcie nawisów ze skarp z wbudowaniem urobku za remontowaną kiszkę faszynową w km 23+153-23+400, 24+250-24+800, 26+900-27+500, 29+647-30+100, 31+100-31+500 i 36+000-37+2719 – 422,52 m3
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 493665,41 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Wykonanie zaleceń z przeglądów rocznych i pięcioletnich na obiektach czasowo piętrzących wodę na terenie działalności NW Tarnobrzeg”- Remont przepustu wałowego na lewym wale rzeki Trześniówki w km 0+415- Durdy
- Remont przepustu wałowego na prawym wale rzeki Trześniówki w km 0+237 Durdy
- Remont przepustu wałowego na lewym wale rzeki Trześniówki w km 25+274 Ślęzaki
- Doszczelnienie rurociągu fi 80 przepustu wałowego prawy wał rzeki Babulówki w km 14+714
- Remont przepustu wałowego na lewym wale rzeki Babulówki w km 9+158
- Wykonanie i montaż klapy kanału ulgi przepompownia Nadbrzezie
- Wymiana klap zwrotnych przepustów wałowych
- Remont przepustu wałowego na prawym wale rzeki Babulówki w km 16+278
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 366788,73 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont istniejących umocnień brzegowych na terenie Nadzoru Wodnego Tarnobrzeg”Remont ubezpieczenia rzeki Dąbrówki w km 6+705 - 8+405
1. Wykonanie opasek z faszyny luzem, opaska między rzędami kołków, wysokości 40·cm, szerokości 20·cm wykonanie z rzeki jednostronnie od drogi powiatowej relacji Stale - Nowa Dęba - bez darniowania 1700 m
2. Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1·km, koparka 0,60·m3, grunt kategorii III, samochód do 5·t z zakupem ziemi, rozłożenie ziemi z zagęszczeniem na skarpach na całej długości -w km 6+705 - 8+405- 400 m3
3. Plantowanie skarp, dna rowów oraz skarp i korony nasypów przy robotach wodno - inżynieryjnych, wykopy, kategoria gruntu III w km jednostronnie od strony drogi powiatowej w km 6+705 - 8+405 -1500 m2
4. Obsianie skarp w ziemi urodzajnej jednostronnie od strony drogi powiatowej w km 6+705 - 8+405- 1500 m2
Zabudowa obustronnej wyrwy brzegowej rzeka Babulówka w km 10+575 - 10+557
1. Wykonanie opasek z faszyny luzem, opaska między rzędami kołków, wysokości 40·cm, szerokości 20·cm - obustronnie bez darniowania 36 m
2. Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1·km, koparka 0,60·m3, grunt kategorii III, samochód do 5·t z zakupem ziemi,
3. Wzmacnianie powierzchni skarp geosiatkami i geowłókninami, sposób ręczny, geosiatka - geowłóknina 200g/m2 – 18 m2
4. Wykonanie narzutu kamiennego w płotkach, bez podkładu z faszyny, płotek o kracie wielkości 1,0x1,0·m, grunt kategorii I-II, z brzegu, faszyna wiklinowa 18 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 319121,68 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 804066,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 941376,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 804066,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma MELBUD Marcin Mazurek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8652470440
7.3.3) Ulica: Chwałowice 285
7.3.4) Miejscowość: Radomyśl nad Sanem
7.3.5) Kod pocztowy: 37-455
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 804066,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na Część 3 zostały złożone 2 oferty. W kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, mieściła się 1 oferta tj. Oferta nr 5. Oferta nr 5. została odrzucona z postępowania ze względu na brak odpowiedzi Wykonawcy na wezwanie do udzielenia wyjaśnień odnośnie ceny oferty.
Pozostała Oferta nr 3. przekracza kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia o 86,47%.
Zamawiający nie przewiduje zwiększenia środków finansowych przeznaczonych na sfinansowanie ww. części zamówienia, w związku z czym konieczne jest unieważnienie części 3 przedmiotowego postępowania.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta nr 4. została odrzucona z postępowania ze względu na brak odpowiedzi Wykonawcy na wezwanie do złożenia podmiotowych środków dowodowych. Natomiast Oferta nr 8. została odrzucona z postępowania ze względu na brak wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
W związku z powyższym Zamawiający nie ma możliwości wybrać najkorzystniejszej oferty, gdyż w przedmiotowej części postępowania nie pozostała żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu z postępowania.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na Część 5 została złożona 1 oferta.
Oferta nr 4. mieściła się w kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Oferta nr 4. została odrzucona z postępowania ze względu na brak odpowiedzi Wykonawcy na wniosek o wyrażenie zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą.
W związku z powyższym Zamawiający nie ma możliwości wybrać najkorzystniejszej oferty, gdyż w przedmiotowej części postępowania nie pozostała żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na Część 7 zostały złożone 2 oferty. Z powyższego zestawienia wynika, że w kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, mieściła się 1 oferta tj. Oferta nr 4. Oferta nr 4. została odrzucona z postępowania ze względu na brak odpowiedzi Wykonawcy na wezwanie do udzielenia wyjaśnień odnośnie ceny oferty.
Pozostała Oferta nr 2. przekracza kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia o 88,96%.
Zamawiający nie przewiduje zwiększenia środków finansowych przeznaczonych na sfinansowanie ww. części zamówienia, w związku z czym konieczne jest unieważnienie części 7 przedmiotowego postępowania.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 478780,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 480511,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 478780,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Tarnobrzegu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671030966
7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 4A
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 478780,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 367231,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367231,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 367231,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Wodno-Melioracyjnych i Rekultywacji Sp. J. Mieczysław Siemaszek, Antoni Gancarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641080250
7.3.3) Ulica: Portowa 14
7.3.4) Miejscowość: Sandomierz
7.3.5) Kod pocztowy: 27-600
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 367231,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 95 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259505,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 333268,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259505,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. IWMAR Mariusz Jeż
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671938140
7.3.3) Ulica: Jadachy 403
7.3.4) Miejscowość: Chmielów
7.3.5) Kod pocztowy: 39-442
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259505,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie wsparcia oraz licencji dla urządzeń Palo Alto Networks, nr postępowania: POST/K/REG/PN/2025/013/JS
- ZP/CZD/036/25 Dostawa preparatów do żywienia niemowląt zawierających hydrolizat białka kazeiny
- ZP/CZD/040/25 DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO ORAZ SUROWCÓW FARMACEUTYCZNYCH stosowanych w ramach niekomercyjnego badania klinicznego ViRap - 3 pakiety
- Zakup nowego w pełni zautomatyzowanego analizatora do badań immunohematologicznych wraz z obsługą serwisową podczas trwania gwarancji
- Dostawa projektora do sali audytoryjnej w Centrum Nauki Kopernik
- Dostawy kaset/testów dedykowanych do przenośnych urządzeń do detekcji narkotyków w ślinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane na terenie Nadzoru Wodnego w Słupsku w podziale na części
- Bieżące utrzymanie pasa drogowego na terenie powiatu iławskiego w 2025 r.
- "Pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie Gminy Miejskiej Rumia w 2025 roku - STREFA III"
- "Balneum Glacensis - Rewitalizacja "wyspy" w minipark uzdrowiskowy w Polanicy-Zdroju"
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn: "Rodzinna gralnia plenerowa - wiklinowy zakątek".
- Konserwacja i utrzymanie terenów zieleni wokół obiektów Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.