Og³oszenie z dnia 2024-06-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00382988/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-26
- 2024/BZP 00527960/01 - Wynik z dnia 2024-10-03
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa chodnika w Upa³tach Ma³ych – II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA GI¯YCKO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671225
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 33
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gi¿ycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - E³cki
1.5.7.) Numer telefonu: 874299960
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugg@ugg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ugg.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa chodnika w Upa³tach Ma³ych – II”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fae306c4-2d5f-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00371693
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00039252/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.7 Budowa chodnika w Upa³tach Ma³ych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ugg3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Wykonawc± a zamawiaj±cym odbywa siê za po¶rednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/ugg i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za
po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/ugg poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których
pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania
wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu
platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 67 ustawy p.z.p.,
Zamawiaj±cy podaje wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Ofertê oraz o¶wiadczenia sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dokumenty te powinny byæ
podpisane przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z form± reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w
rejestrze lub innym dokumencie, w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upe³nomocnionego
przedstawiciela Wykonawcy
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), dalej RODO, informujê,
¿e: Administratorem danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z udzieleniem zamówieñ publicznych jest Urz±d Gminy Gi¿ycko
z siedzib± w Gi¿ycku, przy ul Mickiewicza 33, 11-500 Gi¿ycko, numer telefonu 87 429 99 84 lub adres email ugg@ugg.pl. We
wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych kontaktowaæ siê mo¿na z Inspektorem Ochrony Danych Pani±
Joann± Trusiñsk± za po¶rednictwem poczty e-mail: iod@ugg.pl lub pod numerem telefonu: 22 350 01 40. Celem przetwarzania
danych osobowych jest przeprowadzenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, w szczególno¶ci weryfikacja okoliczno¶ci
uzasadniaj±cych wykluczenie Wykonawcy z postêpowania. Podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.
c) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze. Dane osobowe
przechowywane bêd± przez okres niezbêdny do realizacji celów okre¶lonych w pkt.3 , czyli przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku wykonawców, którym Zamawiaj±cy nie udzieli³ zamówienia. W przypadku
wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza: okres równy okresowi gwarancji i rêkojmi, nie krótszy jednak ni¿
do dnia rozstrzygniêcia roszczeñ stron. Dane osobowe s± archiwizowane zgodnie z instrukcj± kancelaryjn± obowi±zuj±c± u
administratora oraz ustaw± z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Dostêp do danych osobowych mog±
uzyskaæ organy lub podmioty upowa¿nione na podstawie odrêbnych przepisów, a tak¿e podmioty, które na podstawie zawartych
przez administratora umów, ¶wiadcz± us³ugi zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych. Odbiorcami danych osobowych bêd±
osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11
wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osoby, których dane osobowe s± przetwarzane przez Urz±d Gminy w Gi¿ycku w zwi±zku
z udzielaniem zamówieñ publicznych maj± prawo do z³o¿enia wniosku: na podstawie art. 15 RODO o dostêp do danych oraz mog±
¿±daæ od administratora informacji o celu i sposobie przetwarzania danych, przy czym w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o
których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której
dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; na podstawie art. 16 RODO o sprostowanie (poprawienia)
danych, które s± nieprawid³owe lub niekompletne, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia danych
osobowych nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy
w zakresie niezgodnym z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego
za³±czników; na podstawie art. 17 RODO o usuniêcie danych przetwarzanych bezpodstawnie; na podstawie art. 18 RODO o
ograniczenie przetwarzania, przy czym wyst±pienie z ¿±daniem ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przewarzania danych
osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; na podstawie art. 20 RODO o
przeniesienie danych do innego administratora, o ile dane przetwarzane s± na podstawie zgody i w sposób zautomatyzowany. na
podstawie art. 21. RODO o sprzeciw wobec przetwarzania jej danych, je¿eli podstaw± przetwarzania jest interes publiczny lub
prawnie uzasadniony interes administratora. Administrator nie bêdzie ju¿ móg³ przetwarzaæ tych danych osobowych, chyba ¿e
wyka¿e, ¿e istnienie wa¿nych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania danych, które wed³ug prawa uznaje siê za
nadrzêdne wobec interesów, praw i wolno¶ci osoby, której dane dotycz± lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony
roszczeñ. Gdy przetwarzanie danych odbywa siê na podstawie zgody osoby, której dane dotycz±, maj± Pañstwo prawo do cofniêcia
zgody w dowolnym momencie, bez wp³ywu na zgodno¶æ z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej
cofniêciem. Osoba, której dane dotycz± ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych
Osobowych, w tych przypadkach, gdy przetwarzanie danych narusza przepisy prawa. Dane nie bêd± przekazywane do pañstwa
trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej z wy³±czeniem sytuacji wynikaj±cych z przepisów prawa. Obowi±zek podania przez
Wykonawcê danych osobowych osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w
przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Administrator nie bêdzie
podejmowaæ decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym profilowaæ przetwarzanych danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RRG.271.15.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika w Upa³tach Ma³ych.
2. Szczegó³owy opis zawiera dokumentacja projektowa / techniczna stanowi±ca Za³±cznik nr 9 do SWZ.
3. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na budowie chodnika w ci±gu drogi gminnej nr 129038N w Upa³tach Ma³ych
UWAGA ZMIANIE ULEG£A KONSTRUKCJA CHODNIKA W STOSUNKU DO POPRZEDNIEGO ZAMÓWIENIA - OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU NR 2024/BZP 00326985/01 Z DNIA 16.05.2024R., NR POSTEPOWANIA RRG.271.13.2024
4. Zakres zadania obejmuje wykonanie chodnika o nawierzchni z betonowej kostki brukowej, dostosowuj±c konstrukcjê na obci±¿enie ruchem KR1, przebudowê nawierzchni zjazdów na nawierzchniê z kostki, wykonanie odwodnienia drogi (remont istniej±cych studni ch³onnych), wykonanie poszerzenia jezdni, wycinkê drzew i budowê wyniesionego przej¶cia dla pieszych.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich niezbêdnych prac zgodnie z:
a) postanowieniami SWZ wraz z za³±cznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego ,
b) dokumentacj± techniczn±,
c) specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót,
d) warunkami technicznymi, normami, przepisami, zgodami administracyjnymi,
e) projektowanymi postanowieniami umowy,
f) przedmiarami robót,
Wy¿ej wymienione dokumenty nale¿y traktowaæ jako wzajemnie uzupe³niaj±ce i wyja¶niaj±ce.
Wykonawca przed rozpoczêciem robót zobowi±zany jest opracowaæ projekt organizacji ruchu na czas trwania robót i uzyskaæ jego zatwierdzenie przez w³a¶ciwy organ. Roboty winny byæ oznakowane zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za oznakowanie robót, bezpieczeñstwo ruchu i ewentualne utrudnienia zwi±zane z wykonywanymi robotami w obrêbie placu budowy. Wy¿ej wymienione dokumenty nale¿y traktowaæ jako wzajemnie uzupe³niaj±ce i wyja¶niaj±ce. w przypadku powstania niedaj±cych siê pogodziæ niezgodno¶ci o charakterze technicznym – podstaw± do ostatecznego ustalenia przedmiotu zamówienia oraz wyceny tego przedmiotu – jest przede wszystkim projekt budowlany (techniczny) oraz obowi±zuj±ce normy, przepisy i warunki techniczne. W nastêpnej kolejno¶ci nale¿y opieraæ siê na specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót.
5. Ilekroæ w specyfikacji technicznej, kosztorysie lub projekcie wskazano markê lub pochodzenie produktu lub urz±dzenia, nale¿y przyj±æ, ¿e za ka¿d± nazw± jest umieszczone s³owo „lub równowa¿ne", tzn. ¿e wbudowane materia³y, urz±dzenia itp. bêd± posiada³y (charakteryzowa³y siê) wszystkimi parametrami nie gorszymi ni¿ opisane w w/w dokumentach. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy, us³ugi lub roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Ciê¿ar udowodnienia równowa¿no¶ci zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W przypadku w±tpliwo¶ci dotycz±cych równowa¿no¶ci oferowanych produktów zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do z³o¿enia we wskazanym terminie wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci ofert
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami
oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Gwarancja (G) – waga kryterium 40 %.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60 %
C = cena najni¿sza brutto*/ cena oferty ocenianej brutto x 60 pkt
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu
Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu
zamówienia.
2) Gwarancja (G) – waga 40 %
Najkrótszy mo¿liwy termin gwarancji wymagany przez Zamawiaj±cego – 36 miesiêcy.
Za udzielenie gwarancji na okres:
36 miesiêcy wykonawca otrzyma – 0 pkt
48 miesiêcy wykonawca otrzyma – 20 pkt
60 miesiêcy wykonawca otrzyma – 40 pkt
Wykonawca wpisze na druku oferty tylko jeden z powy¿szych terminów okresu gwarancji.
W przypadku zaproponowania przez Wykonawcê okresu gwarancji wynosz±cego wiêcej ni¿ 60 miesiêcy oceniona bêdzie warto¶æ 60
miesiêcy.
W przypadku, kiedy wykonawca w ofercie nie zaznaczy ¿adnego okresu gwarancji jako¶ci, zamawiaj±cy przyjmie, ¿e wykonawca
udziela minimalnego okresu gwarancji jako¶ci (tj. 36 miesiêcy) i przyzna wykonawcy 0 pkt.
W przypadku b³êdnego wype³nienia oferty w zakresie udzielenia okresu gwarancji tj. wskazania innego okresu gwarancji ni¿: 36
miesiêcy, 48 miesiêcy, 60 miesiêcy (z wyj±tkiem zdañ powy¿ej), to okres udzielenia gwarancji zostanie przyjêty jako 36 miesiêcy i
Wykonawca otrzyma tak± sam± liczbê punktów, jak za 36 miesiêcy.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po
przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
5. Ca³kowita liczba punktów (L), jak± mo¿e otrzymaæ dana oferta, zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru: L = C + G.
6. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska najwiêksz± liczbê punktów (L)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VIII i IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) w zakresie warunku dotycz±cego zdolno¶ci zawodowej (do¶wiadczenie zawodowe), Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³ ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy
– w tym okresie, wykona³ minimum jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na przebudowie lub rozbudowie lub budowie drogi / chodnika / ¶cie¿ki rowerowej / parkingu o nawierzchni z betonowej kostki brukowej o powierzchni nie mniejszej ni¿ 500 m2.
b) w zakresie warunku dotycz±cego zdolno¶ci zawodowej (potencja³ kadrowy),
Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca dysponowa³ minimum 1 osob± na stanowisku:
kierownik budowy (pe³ni±cy jednocze¶nie rolê kierownika robót) – minimalne wymagania:
posiadaj±cy uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalno¶ci drogowej;
osob± posiadaj±c± co najmniej 4 letnie do¶wiadczenie zawodowe, prawo do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia w tej specjalno¶ci, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz wa¿ne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego;
.
3. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiada przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
4. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz
podmiotowych ¶rodków dowodowych, o¶wiadczeñ lub innych dokumentów potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia oraz
spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu znajduje siê w rozdziale X SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkachokre¶lonych we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ.
2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie
uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-05 13:15
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ugg
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-05 13:20
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-03
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiaj±cy korzysta z uprawnienia, o jakim stanowi art. 288 ust. 1 ustawy Pzp i zastrzega sobie prawodo zaproszenia do negocjacji maksymalnie trzech Wykonawców, których oferty przedstawiaj±
najkorzystniejszy stosunek jako¶ci do ceny, obliczony na podstawie kryteriów oceny ofert, okre¶lonych w
rozdziale XIX.
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê Wykonawcê, w stosunku do którego zachodziktórakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w
zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (przes³anka
obligatoryjna).
INNE PRZETARGI Z GI¯YCKA
- "Opracowanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenie Gminy Gi¿ycko"
- Zakup paliw do samochodów s³u¿bowych, pojazdów i sprzêtu dla Zarz±du Dróg Powiatowych w Gi¿ycku (ZDP)
- Zakup pojazdu ciê¿arowego z piaskarko-solark±
- Budowa infrastruktury technicznej zwi±zanej z pracami na linii kolejowej nr 38 na odcinku E³k - Gi¿ycko
- Dostawa ¶rodków dezynfekcyjnych
- Wykonanie konserwacji, robót naprawczych oraz przegl±du rocznego Wojskowej Bocznicy Kolejowej nr 156 w Szerokim Borze.
wiêcej: przetargi w Gi¿ycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulicy Bugaja w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim
- Wzmocnienie drogi wojewódzkiej nr 184 odc. Nowa Wie¶ - Bobulczyn
- Remonty ulic o nawierzchni gruntowej na terenie miasta Kalisza w 2025r.
- BUDOWA ¦CIE¯KI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWO¦CI WSCHOWA DO MIEJSCOWO¦CI LGIÑ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIÑ granica województwa
- Budowa ekranów akustycznych w ci±gu drogi ekspresowej S6 na odcinkach od km 332+553 do km 332+809 (strona lewa) oraz od km 332+771 do km 333+087 (strona lewa) - okolice wêz³a Matarnia w m. Gdañsk
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 266 ul. Szybka o budowê ¶cie¿ki pieszo- rowerowej w Radziejowie
wiêcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.