eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KętrzynPrzebudowa drogi powiatowej nr 3926N ulica Spichrzowa w Reszlu - postępowanie II



Ogłoszenie z dnia 2022-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 3926N ulica Spichrzowa w Reszlu - postępowanie II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KĘTRZYŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 1

1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 751 75 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.witkowska@starostwo.ketrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.starostwo.ketrzyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/starostwo.ketrzyn/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 3926N ulica Spichrzowa w Reszlu - postępowanie II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da016a00-22c9-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00371721

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036327/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Przebudowa drogi powiatowej nr 3926N ulica Spichrzowa w Reszlu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319379/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.PK.343.22.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 3926N ulica Spichrzowa w Reszlu, zgodnie z projektem budowlanym pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 3926N ulica Spichrzowa w Reszlu wraz z budową sieci kanalizacyjnej sanitarnej oraz przykanalików do istniejącej kanalizacji deszczowej” na warunkach określonych w pozwoleniu konserwatorskim oraz warunkach technicznych wydanych przez dysponentów sieci, która będzie realizowana w oparciu o załączniki opisane w ust. 3.
Obejmuje w szczególności:
1) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych,
2) Roboty rozbiórkowe (nawierzchnie z płyt betonowych, chodniki , krawężniki betonowe,
3) Roboty ziemne,
4) Wykonanie jezdni z kostki kamiennej wraz z podbudową z mieszanki kruszyw,
5) Wykonanie chodników z płyt granitowych wraz z podbudową,
6) Wykonanie ścieku z korytek kamiennych na ławie betonowej ,
7) Wykonanie opaski z kostki kamiennej na podbudowie z mieszanki kruszyw,
8) Wykonanie zjazdów z kostki kamiennej na podbudowie z mieszanki kruszyw,
9) Wykonanie oznakowania pionowego (tablice znaków drogowych na słupkach stalowych),
10) Regulacja pionowa studzienek kanalizacji,
11) Zabezpieczenie istniejącej sieci elektroenergetycznej dwudzielnymi rurami osłonowymi,
12) Plantowanie i obsianie gruntu,
13) Montaż tablic informacyjnych,
14) Sporządzenie inwentaryzacji i dokumentacji powykonawczej,
15) Zapewnienie stałego nadzoru archeologicznego zgodnie z treścią pozwolenia wydanego przez WKZ w Olsztynie,
16) Wykonanie sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej z robotami związanymi,
17) Wykonanie przykanalików do wpustów kanalizacji deszczowych z robotami związanymi,
2. Szczegółowe informacje w szczególności dotyczące rozliczenia zamówienia zawiera projekt umowy, stanowiący zał. nr 8 do SWZ.
3. Szczegółowe rozwiązania, a w szczególności techniczne, technologiczne, materiałowe, organizacyjne, określa:
1) dokumentacja projektowa - zał. nr 9 do SWZ;
2) przedmiar robót - zał. nr 10 do SWZ. (...)
5. Zamawiający nie dopuszcza rozwiązań równoważnych.
6. Wymagania dotyczące zatrudnienia:
1) wymaga się, aby osoby, które będą wykonywały wskazane przez Zamawiającego czynności były zatrudnione na podstawie stosunku pracy – zasady zatrudnienia są sprecyzowane w rozdz. XXVI SWZ oraz w projekcie umowy stanowiących zał. nr 8 do SWZ;
2) warunek określony w pkt 1 dotyczy również Podwykonawców oraz dalszych Podwykonawców wykonujących wskazane przez Zamawiającego prace (art. 95 ust. 1 Pzp).
7. Zamawiający w związku z art. 91 ust. 1 Pzp wskazuje powody braku podziału przedmiotowego zamówienia na części: przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na odcinku drogi o długości 124,7 m w terenie zabudowanym na ul. Spichrzowej w Reszlu. Należyte wykonanie zadania wymaga jednoczesnego wykonania i koordynacji różnego rodzaju robót na całym odcinku, w celu zachowania jednorodności konstrukcji oraz zminimalizowania utrudnień dla mieszkańców miasta. Wprowadzenie na przedmiotowy odcinek kilku wykonawców w tym samym czasie uniemożliwiłoby koordynację robót w czasie realizacji.
8. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się ze specyfikacją warunków zamówienia, projektem umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne dla sporządzenia oferty. Zakłada się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie dane udostępnione przez Zamawiającego, w tym wyjaśnienia i modyfikacje. - pełny zapis w rozdz. V SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1583589,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1665319,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1583589,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariola Deszczyńska Usługi Budowlane i Transportowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421092144

7.3.3) Ulica: Juliana tuwima 9

7.3.4) Miejscowość: Kętrzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 11-400

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1583589,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Gwarancje wykonawcze 72 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.