Ogłoszenie z dnia 2022-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00319379/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
- 2022/BZP 00333831/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-05
- 2022/BZP 00341565/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 3926N ulica Spichrzowa w Reszlu - postępowanie II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KĘTRZYŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 1
1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 751 75 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.witkowska@starostwo.ketrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.starostwo.ketrzyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/starostwo.ketrzyn/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej nr 3926N ulica Spichrzowa w Reszlu - postępowanie II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da016a00-22c9-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00371721
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036327/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Przebudowa drogi powiatowej nr 3926N ulica Spichrzowa w Reszlu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319379/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.PK.343.22.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 3926N ulica Spichrzowa w Reszlu, zgodnie z projektem budowlanym pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 3926N ulica Spichrzowa w Reszlu wraz z budową sieci kanalizacyjnej sanitarnej oraz przykanalików do istniejącej kanalizacji deszczowej” na warunkach określonych w pozwoleniu konserwatorskim oraz warunkach technicznych wydanych przez dysponentów sieci, która będzie realizowana w oparciu o załączniki opisane w ust. 3.
Obejmuje w szczególności:
1) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych,
2) Roboty rozbiórkowe (nawierzchnie z płyt betonowych, chodniki , krawężniki betonowe,
3) Roboty ziemne,
4) Wykonanie jezdni z kostki kamiennej wraz z podbudową z mieszanki kruszyw,
5) Wykonanie chodników z płyt granitowych wraz z podbudową,
6) Wykonanie ścieku z korytek kamiennych na ławie betonowej ,
7) Wykonanie opaski z kostki kamiennej na podbudowie z mieszanki kruszyw,
8) Wykonanie zjazdów z kostki kamiennej na podbudowie z mieszanki kruszyw,
9) Wykonanie oznakowania pionowego (tablice znaków drogowych na słupkach stalowych),
10) Regulacja pionowa studzienek kanalizacji,
11) Zabezpieczenie istniejącej sieci elektroenergetycznej dwudzielnymi rurami osłonowymi,
12) Plantowanie i obsianie gruntu,
13) Montaż tablic informacyjnych,
14) Sporządzenie inwentaryzacji i dokumentacji powykonawczej,
15) Zapewnienie stałego nadzoru archeologicznego zgodnie z treścią pozwolenia wydanego przez WKZ w Olsztynie,
16) Wykonanie sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej z robotami związanymi,
17) Wykonanie przykanalików do wpustów kanalizacji deszczowych z robotami związanymi,
2. Szczegółowe informacje w szczególności dotyczące rozliczenia zamówienia zawiera projekt umowy, stanowiący zał. nr 8 do SWZ.
3. Szczegółowe rozwiązania, a w szczególności techniczne, technologiczne, materiałowe, organizacyjne, określa:
1) dokumentacja projektowa - zał. nr 9 do SWZ;
2) przedmiar robót - zał. nr 10 do SWZ. (...)
5. Zamawiający nie dopuszcza rozwiązań równoważnych.
6. Wymagania dotyczące zatrudnienia:
1) wymaga się, aby osoby, które będą wykonywały wskazane przez Zamawiającego czynności były zatrudnione na podstawie stosunku pracy – zasady zatrudnienia są sprecyzowane w rozdz. XXVI SWZ oraz w projekcie umowy stanowiących zał. nr 8 do SWZ;
2) warunek określony w pkt 1 dotyczy również Podwykonawców oraz dalszych Podwykonawców wykonujących wskazane przez Zamawiającego prace (art. 95 ust. 1 Pzp).
7. Zamawiający w związku z art. 91 ust. 1 Pzp wskazuje powody braku podziału przedmiotowego zamówienia na części: przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na odcinku drogi o długości 124,7 m w terenie zabudowanym na ul. Spichrzowej w Reszlu. Należyte wykonanie zadania wymaga jednoczesnego wykonania i koordynacji różnego rodzaju robót na całym odcinku, w celu zachowania jednorodności konstrukcji oraz zminimalizowania utrudnień dla mieszkańców miasta. Wprowadzenie na przedmiotowy odcinek kilku wykonawców w tym samym czasie uniemożliwiłoby koordynację robót w czasie realizacji.
8. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się ze specyfikacją warunków zamówienia, projektem umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne dla sporządzenia oferty. Zakłada się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie dane udostępnione przez Zamawiającego, w tym wyjaśnienia i modyfikacje. - pełny zapis w rozdz. V SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1583589,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1665319,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1583589,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariola Deszczyńska Usługi Budowlane i Transportowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421092144
7.3.3) Ulica: Juliana tuwima 9
7.3.4) Miejscowość: Kętrzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 11-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARIOLA DESZCZYŃSKA USŁUGI BUDOWLANE I TRANSPORTOWE
jakie przetargi wygrała firma
MARIOLA DESZCZYŃSKA USŁUGI BUDOWLANE I TRANSPORTOWE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1583589,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-128.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Zorganizowanie pobytu z zakwaterowaniem i wyżywieniem dla rodzin z dziećmi - postępowanie II
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1980N Krelikiejmy-Skandawa-Frączkowo-Kotki
- Świadczenie usług tłumaczeń ustnych (konsekutywnych) i pisemnych na potrzeby Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Remont izolacji przeciwwilgociowej budynku administracyjnego i garażowego Placówki SG w m. Gołdap"
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- "Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Kraśnik"
- Rozbudowa sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Kroblice, Adamczowice gmina Klimontów
- Budowa żłobka w Żninie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.