eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sobków"Dowóz dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Sobków w roku szkolnym 2023/2024 na podstawie zakupu miesięcznych ulgowych biletów z ustawową ulgą przysługującą młodzieży szkolnej"



Ogłoszenie z dnia 2023-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Sobków w roku szkolnym 2023/2024 na podstawie zakupu miesięcznych ulgowych biletów z ustawową ulgą przysługującą młodzieży szkolnej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Oświaty w Sobkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290627211

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ŹRÓDŁOWA, 4

1.5.2.) Miejscowość: Sobków

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-305

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41 3871 025

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zoeao@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zoeao-sobkow.biuletyn.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6efdbfcb-0e75-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowóz dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Sobków w roku szkolnym 2023/2024 na podstawie zakupu miesięcznych ulgowych biletów z ustawową ulgą przysługującą młodzieży szkolnej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6efdbfcb-0e75-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00371779

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041678/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usługi dowozu uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00281983

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZO.261.4.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 129666,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi świadczenie usługi dowozu dzieci i młodzieży do szkół i placówek oświatowych na terenie Gminy Sobków w roku szkolnym 2023/2024 na utworzonych przez Wykonawcę liniach regularnych, z pierwszeństwem przejazdu dzieci i młodzieży z biletem miesięcznym, w cenach biletów ustalonych w niniejszym postępowaniu.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje 4 TRASY (trasa: dom – szkoła – dom):
 I TRASA - Dowóz uczniów i opiekuna do Szkoły Podstawowej im Jana Pawła II w Sobkowie w roku szkolnym 2023/2024
 II TRASA - Dowóz uczniów i opiekuna do Zespołu Placówek Oświatowych w Mokrsku Dolnym i do Szkoły Podstawowej im Jana Pawła II w Sobkowie i w roku szkolnym 2023/2024,
 III TRASA - Dowóz uczniów i opiekuna do Zespołu Placówek Oświatowych w Brzegach i do Szkoły Podstawowej im Jana Pawła II w Sobkowie i w roku szkolnym 2023/2024
 IV TRASA - Dowóz uczniów i opiekuna do Szkoły Podstawowej w Chomentowie, do Szkoły Podstawowej w Lipie i do Zespołu Placówek Oświatowych w Korytnicy w roku szkolnym 2023/2024
3. Przedmiot zamówienia zawiera bezpłatny przewóz 4 opiekunów, których Wykonawca zobowiązany jest zabrać z terenu gminy Sobków na danej trasie, w miejscu umówionym z Zamawiającym, tj:
 Na trasie I dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Jana Pawła II w Sobkowie - odbiór opiekuna rozpocznie się i zakończy na przystanku przy szkole w Sobkowie
 Na trasie II dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Mokrsku Dolnym i do Szkoły Podstawowej im Jana Pawła II w Sobkowie odbiór opiekuna rozpocznie się i zakończy na przystanku przy szkole w Mokrsku Dolnym.
 Na trasie III dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Brzegach i do Szkoły Podstawowej im Jana Pawła II w Sobkowie odbiór opiekuna rozpocznie się i zakończy na przystanku przy szkole w Sobkowie
 Na trasie IV dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Brzegach i do Szkoły Podstawowej im Jana Pawła II w Sobkowie odbiór opiekuna rozpocznie się i zakończy na przystanku przy szkole w Sobkowie
 Na trasie IV dowóz uczniów i opiekuna do Szkoły Podstawowej w Chomentowie, do Szkoły Podstawowej w Lipie i do Zespołu Placówek Oświatowych w Korytnicy odbiór opiekuna rozpocznie się i zakończy na przystanku przy szkole w Chomentowie.
Wykonawca zobowiązany będzie zawsze w pierwszej kolejności zabierać opiekuna i rozpocząć dowóz uczniów z ustalonych dla danej trasy przystanków .
4. Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
1) Główny kod:
 60000000-8 – Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów),
2) Dodatkowe kody:
 60100000-9 – Usługi w zakresie transportu drogowego,
 60112000-6 – Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego.
5. Przedmiot zamówienia polega na zapewnieniu transportu związanego z realizacją usługi dowozu dzieci i uczniów do szkół i placówek oświatowych z terenu Gminy Sobków. Przewóz obejmuje trasę: dom – szkoła – dom, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz.U. z 2023 r. poz. 900).
6. Przedmiot zamówienia będzie realizowany poprzez zakup imiennych, ulgowych biletów miesięcznych, szkolnych na podstawie art. 5a. ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz.U. z 2018 r. poz. 295)
7. Zamówienie na bilety będzie złożone w terminie najpóźniej do 25 dnia miesiąca poprzedzającego
miesiąc, na który bilety mają być wystawione. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia
zamówionych biletów w terminie do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc
wykonania usługi.
8. Przewozy będą realizowane w dni robocze w ciągu roku szkolnego 2023/2024 z wyłączeniem wakacji, ferii, przerw świątecznych, dni wolnych od zajęć oraz dni, w których zajęcia nie będą odbywały się z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem epidemii, w tym m.in. wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19) oraz w przypadku wprowadzenia zdalnego nauczania, lub innych okoliczności niezależnych od Zamawiającego.
9. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu, wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przewóz uczniom i dzieciom zgodnie z harmonogramem ustalonym z dyrektorami szkół, w terminie co najmniej 3 dni przed planowaną usługą.
10. Niniejszym postępowaniem objęty jest transport dzieci i opiekunów do następujących placówek na terenie Gminy Sobków:
1) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Sobkowie, ul. Źródłowa 4, 28-305 Sobków
2) Zespół Placówek Oświatowych w Mokrsku Dolnym, Mokrsko Dolne 50a, 28-305 Sobków i Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Sobkowie.
3) Zespół Placówek Oświatowych w Brzegach, Brzegi 104, 28-305 Sobków i Szkoła Podstawowej im. Jana Pawła II w Sobkowie
4) Szkoła Podstawowa w Chomentowie, Chomentów 72, 28-305 Sobków, Szkoła Podstawowej w Lipie, Lipa 6a, 28-305 Sobków i Zespół Placówek Oświatowych w Korytnicy, Korytnica 206, 28-305 Sobków.
11. Zamawiający oświadcza, że w roku szkolnym 2023/2024 transport uczniów do szkół obejmuje 240 uczniów i 4 opiekunów.
12. Prognozowane zapotrzebowanie na bilety:
a) bilet ulgowy dla dzieci i młodzieży, w okresie od rozpoczęcia odbywania obowiązkowego
rocznego przygotowania przedszkolnego do ukończenia szkoły podstawowej łącznie na I, II, III, IV TRASIE - 204 szt.
b) bilet normalny dla dzieci 4,5 latki łącznie na I, II, III, IV TRASIE - 36 szt.
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby dowożonych uczniów.
14. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia
dodatkowych opłat, a Wykonawca nie będzie rościł pretensji, ani żądał rekompensaty finansowej
jeżeli wartość zamówienia będzie mniejsza niż szacowana przez Zamawiającego
15. Transport uczniów powinien odbywać się pod opieką osób dorosłych, których obecność w pojazdach zapewni Zamawiający.
16. W razie awarii pojazdu Wykonawca zapewni zastępczy autobus w czasie maksymalnie 60 minut od momentu zgłoszenia awarii.
17. Trasy codziennego dowożenia dzieci i uczniów do szkół obejmują łącznie ok. 135,80 km dziennie. Zamawiający przewiduje, że w okresie objętym niniejszym zamówieniem (rok szkolny 2023/2024 = 187 dni) pojazdy pokonają łącznie ok. 25 394,60 km.
18. Transport powinien być zorganizowany z zachowaniem przepisów prawa oraz zasad bezpieczeństwa, a w szczególności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2022 r. poz. 2201).
19. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego kontrolowania trzeźwości kierowców prowadzących pojazdy, które przewożą dzieci i uczniów.
20. Transport powinien być świadczony z wykorzystaniem 4 pojazdów.
21. Wykonawca oświadcza, iż pojazdy użyte do realizacji umowy posiadają aktualne ubezpieczenie OC oraz aktualne badania techniczne dopuszczające pojazdy do ruchu oraz gwarantuje, iż będą je posiadać przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy.
22. W okresie zimowym pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane, na stopniach wejściowych do pojazdów nie może zalegać śnieg, ani lód. W okresie zimowym Wykonawca musi zwrócić szczególną uwagę, aby zapewnić bezpieczeństwo podczas wsiadania i wysiadania. Przez cały rok w pojazdach musi być utrzymywana czystość.
23. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie z wykorzystaniem zgłoszonych w ofercie pojazdów. Na etapie realizacji umowy każdy ze zgłoszonych pojazdów może zostać zastąpiony innym, o nie niższych parametrach (np. pojazd zgłoszony w ofercie z rocznika 2013 musi zostać zastąpiony pojazdem z rocznika 2013 lub młodszym).
24. Zamawiający dopuści zmianę zaoferowanego środka transportu w trakcie realizacji umowy na pisemny umotywowany wniosek Wykonawcy. Zmiana pojazd na pojazd o mniejszej ilości miejsc siedzących może mieć miejsce w przypadku mniejszej ilości uczniów na trasach dowożenia dzieci. Pojazd zaoferowany jako zamienny nie może być starszy od pojazdu zamienianego oraz musi posiadać ważną polisę OC, a także ważne badania techniczne. Zmiana środka transportu nie powoduje zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana środka transportu będzie każdorazowo zależna od decyzji Zamawiającego.
25. Zamawiający zastrzega możliwość odwołania poszczególnych kursów lub całkowitego odwołania dowozów w konkretne dni, wynikając e ze szczególnych lub nieprzewidzianych okoliczności.
26. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych w SWZ stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 p.z.p.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274892,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140040,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Grzegorz Górski,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6561787377

7.3.3) Ulica: Plac Wolności 6

7.3.4) Miejscowość: Sobków

7.3.5) Kod pocztowy: 28-305

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140040,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.