eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńPrzeprowadzenie specjalistycznych usług dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w ilości godzin zależnej od potrzeb zamawiającego w roku 2022



Ogłoszenie z dnia 2022-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie specjalistycznych usług dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w ilości godzin zależnej od potrzeb zamawiającego w roku 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KUJAWSKO-POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W TORUNIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036589

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 11 lokal 13

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 56 645 70 68

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kujawsko-pomorska@ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kujawsko-pomorska-bip.ohp.pl/khp/zamowienia-publiczne

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://kujawsko-pomorska-bip.ohp.pl/khp/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie specjalistycznych usług dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w ilości godzin zależnej od potrzeb zamawiającego w roku 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7da695e-b5a3-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00371818

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045471/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przeprowadzenie specjalistycznych usług dla młodzieży OHP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112789/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KPWK. ADM. 271.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie terapii uzależnień indywidualnej i grupowej dla stacjonarnej młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Grudziądzu – 69 godzin na cały okres realizacji umowy.
1.1 Zakres pomocy w ramach świadczonej usługi to uwolnienie od nałogów i uzależnień (od środków odurzających, psychoaktywnych i innych uzależnień cywilizacyjnych) oraz przeciwdziałanie na etapie stwierdzonego ryzyka wystąpienia uzależnień, a także pomoc w obliczu zjawiska bycia współuzależnionym.
1.2 Usługa składa się z następujących zadań:
 Zapoznanie się Wykonawcy z opinią imienną z postępowania diagnostycznego zawierającą wnioski z badania i kierunki działań terapeutycznych,
 Opracowanie kontraktu terapeutycznego – wyznaczenie celów oraz czasu na ich zrealizowanie,
 Opracowanie i uzgodnienie z osobą koordynującą wychowanie w WK (w konsultacji z kierownikiem jednostki) harmonogramu realizowanej terapii indywidualnej lub/i grupowej,
 Prowadzenie terapii uzależnień – indywidualnej lub/i grupowej dla uczestników Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Grudziądzu wyodrębnionych po przeprowadzeniu diagnozy wstępnej i pogłębionej,
 Na zakończenie określenie na piśmie indywidualnie w stosunku do każdego uczestnika poddanego terapii dalszych oddziaływań wychowawczych lub/i terapeutycznych
 Sporządzenie ogólnego raportu końcowego oraz sformułowanie wniosków dotyczących świadczonej usługi.
1.3 Informacje zebrane w czasie terapii uzależnień powinny być opracowane w formie umożliwiającej ich wykorzystanie zarówno bezpośrednio w procesie wychowania i kształcenia, jak i w działalności organizacyjno-zarządczej OHP.
1.4 Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do niezwłocznego przekazania Zamawiającemu informacji nt. zagrożenia zdrowia i życia uczestnika OHP.
1.5 Terapia zostanie przeprowadzona w pomieszczeniach Wykonawcy lub Zamawiającego (do uzgodnienia w każdym konkretnym przypadku) zapewniających nieskrępowaną pracę z uczestnikiem, pełną poufność i dyskrecję prowadzonych rozmów, bez ingerencji osób trzecich oraz spełniających warunki BHP i Ppoż.
1.6 W Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Grudziądzu terapia będzie się odbywała według harmonogramu uzgodnionego w porozumieniu z kierownikiem jednostki organizacyjnej OHP, w godzinach ustalonych z uczestnikiem, jednak nie wcześniej niż od godz. 8.00 i nie później niż do godziny 20.00. Dopuszcza się możliwość w wyjątkowych przypadkach przeprowadzenia terapii w soboty w godzinach 9.00-15.00 po uzyskaniu wcześniejszej zgody zamawiającego.
1.7 W sytuacjach uniemożliwiających osobiste przybycie na terapię, Wykonawca może świadczyć usługi w innym miejscu (w domu uczestnika OHP) lub za pomocą środków porozumiewania się na odległość (Internet, telefon).
1.8 Oferent zobowiązany będzie do informowania Zamawiającego niezwłocznie, jednak nie później niż w następnym dniu roboczym od zaistnienia zdarzenia (telefonicznie lub e-mailem) o zaistniałych trudnościach w realizacji zadania.
1.9 Uzyskane informacje i dane zostaną zgromadzone i zgodnie z przepisami RODO będą użytkowane z zachowaniem najwyższej poufności oraz odpowiedzialności etycznej i zawodowej osób zaangażowanych w realizację zadania.
1.10 Dopuszcza się możliwość przeprowadzenia terapii on-line w przypadku zaostrzenia stanu zagrożenia epidemicznego, pozostawania uczestnika lub/i wykonawcy w kwarantannie lub izolacji lub wprowadzenia nowych przepisów.
1.11 W związku z wprowadzeniem na podstawie Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 20.03.2020 Dz.U. 2020.491 w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii Wykonawca zobowiązany jest do stosowania się do wytycznych, a w szczególności zachowania dystansu społecznego, dezynfekcji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 9660 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie terapii uzależnień indywidualnej i grupowej dla stacjonarnej młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Toruniu– 29 godzin na cały okres realizacji umowy
2.1 usługi to uwolnienie od nałogów i uzależnień (od środków odurzających, psychoaktywnych i innych uzależnień cywilizacyjnych) oraz przeciwdziałanie na etapie stwierdzonego ryzyka wystąpienia uzależnień, a także pomoc w obliczu zjawiska bycia współuzależnionym.
2.2 Usługa składa się z następujących zadań:
 Zapoznanie się Wykonawcy z opinią imienną z postępowania diagnostycznego zawierającą wnioski z badania i kierunki działań terapeutycznych,
 Opracowanie kontraktu terapeutycznego – wyznaczenie celów oraz czasu na ich zrealizowanie,
 Opracowanie i uzgodnienie z osobą koordynującą wychowanie w WK (w konsultacji z kierownikiem jednostki) harmonogramu realizowanej terapii indywidualnej lub/i grupowej,
 Prowadzenie terapii uzależnień – indywidualnej lub/i grupowej dla uczestników Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Grudziądzu wyodrębnionych po przeprowadzeniu diagnozy wstępnej i pogłębionej,
 Na zakończenie określenie na piśmie indywidualnie w stosunku do każdego uczestnika poddanego terapii dalszych oddziaływań wychowawczych lub/i terapeutycznych
 Sporządzenie ogólnego raportu końcowego oraz sformułowanie wniosków dotyczących świadczonej usługi.
2.3 Informacje zebrane w czasie terapii uzależnień powinny być opracowane w formie umożliwiającej ich wykorzystanie zarówno bezpośrednio w procesie wychowania i kształcenia, jak i w działalności organizacyjno-zarządczej OHP.
2.4 Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do niezwłocznego przekazania Zamawiającemu informacji nt. zagrożenia zdrowia i życia uczestnika OHP.
2.5 Terapia zostanie przeprowadzona w pomieszczeniach Wykonawcy lub Zamawiającego (do uzgodnienia w każdym konkretnym przypadku) zapewniających nieskrępowaną pracę z uczestnikiem, pełną poufność i dyskrecję prowadzonych rozmów, bez ingerencji osób trzecich oraz spełniających warunki BHP i Ppoż.
2.6 W Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Toruniu terapia będzie się odbywała według harmonogramu uzgodnionego w porozumieniu z kierownikiem jednostki organizacyjnej OHP, w godzinach ustalonych z uczestnikiem, jednak nie wcześniej niż od godz. 8.00 i nie później niż do godziny 20.00. Dopuszcza się możliwość w wyjątkowych przypadkach przeprowadzenia terapii w soboty w godzinach 9.00-15.00 po uzyskaniu wcześniejszej zgody zamawiającego.
2.7 W sytuacjach uniemożliwiających osobiste przybycie na terapię, Wykonawca może świadczyć usługi w innym miejscu (w domu uczestnika OHP) lub za pomocą środków porozumiewania się na odległość (Internet, telefon).
2.8 Oferent zobowiązany będzie do informowania Zamawiającego niezwłocznie, jednak nie później niż w następnym dniu roboczym od zaistnienia zdarzenia (telefonicznie lub e-mailem) o zaistniałych trudnościach w realizacji zadania.
2.9 Uzyskane informacje i dane zostaną zgromadzone i zgodnie z przepisami RODO będą użytkowane z zachowaniem najwyższej poufności oraz odpowiedzialności etycznej i zawodowej osób zaangażowanych w realizację zadania.
2.10 Dopuszcza się możliwość przeprowadzenia terapii on-line w przypadku zaostrzenia stanu zagrożenia epidemicznego, pozostawania uczestnika lub/i wykonawcy w kwarantannie lub izolacji lub wprowadzenia nowych przepisów.
2.11 W związku z wprowadzeniem na podstawie Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 20.03.2020 Dz.U. 2020.491 w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii Wykonawca zobowiązany jest do stosowania się do wytycznych, a w szczególności zachowania dystansu społecznego, dezynfekcji

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 3770 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja usług interwencyjnych dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Hufcu Pracy we Włocławku, w zakresie terapii uzależnień––16 godzin na cały okres realizacji umowy
3.1 Usługa składa się z następujących zadań:
 Przyjmowanie od Kierownika jednostki OHP pisemnych zgłoszeń uczestników znajdujących się w sytuacjach nadzwyczajnych i reagowanie na nie w celu udzielania odpowiedniej pomocy.
 Wyznaczenie przez Wykonawcę najbliższego terminu terapii uzależnień,
 Sporządzenie ogólnego raportu końcowego oraz sformułowanie wniosków dotyczących świadczonej usługi.
 Prowadzenie niezbędnej dokumentacji – wykazu godzinowego zrealizowanych konsultacji.
3.2 Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do niezwłocznego przekazania Zamawiającemu informacji nt. zagrożenia zdrowia i życia uczestnika OHP.
3.3 Terapia zostanie przeprowadzona w pomieszczeniach Wykonawcy lub Zamawiającego (do uzgodnienia w każdym konkretnym przypadku) zapewniających nieskrępowaną pracę uczestnikiem, pełną poufność i dyskrecję prowadzonych rozmów, bez ingerencji osób trzecich oraz spełniających warunki BHP i Ppoż.
3.4 W Hufcu Pracy we Włocławku konsultacja będzie się odbywała w godzinach nie wcześniej niż od godz. 8.00 i nie później niż do godziny 17.00.
3.5 W sytuacjach uniemożliwiających osobiste przybycie na terapię, wykonawca może świadczyć usługi w innym miejscu (w domu uczestnika OHP) lub za pomocą środków porozumiewania się na odległość (Internet, telefon).
3.6 Informacje zebrane w czasie udzielania terapii powinny być opracowane w formie umożliwiającej ich wykorzystanie zarówno bezpośrednio w procesie wychowania i kształcenia, jak i w działalności organizacyjno-zarządczej OHP.
3.7 Oferent zobowiązany będzie do informowania Zamawiającego niezwłocznie, jednak nie później niż w następnym dniu roboczym od zaistnienia zdarzenia (telefonicznie lub e-mailem), o zaistniałych trudnościach w realizacji zadania.
3.8 Uzyskane informacje i dane zostaną zgromadzone i zgodnie z przepisami RODO będą użytkowane z zachowaniem najwyższej poufności oraz odpowiedzialności etycznej i zawodowej osób zaangażowanych w realizację zadania.
3.9 Dopuszcza się możliwość przeprowadzenia terapii on-line w przypadku zaostrzenia stanu zagrożenia epidemicznego, pozostawania uczestnika lub/i wykonawcy w kwarantannie lub izolacji lub wprowadzenia nowych przepisów.
3.10 W związku z wprowadzeniem na podstawie Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 20.03.2020 Dz.U. 2020.491 w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii Wykonawca zobowiązany jest do stosowania się do wytycznych, a w szczególności zachowania dystansu społecznego, dezynfekcji

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 1280 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie wsparcia psychologicznego dla stacjonarnej młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Grudziądzu – 87 godzin na cały okres realizacji umowy
4.1 Wsparcie psychologiczne ukierunkowane będzie na rozwiązywaniu następujących problemów uczestników OHP:
a) Pokonywanie trudności przystosowawczych do życia społecznego.
b) Radzenie sobie ze stresem, napięciami, presją rówieśniczą, rozwiązywanie konfliktów.
c) Radzenie sobie z bezradnością wobec przeciwności życiowych i wzmacnianie odporności psychicznej w obliczu różnych okoliczności.
d) Poszerzanie świadomości dotyczącej rozpoznawania swoich potrzeb i nabywanie umiejętności konstruktywnego zaspokajania ich oraz umiejętności poszukiwania i przyjmowania pomocy.
e) Zapewnienie wszelkich zasobów potrzebnych do tego, aby młody człowiek i jego rodzina poradzili sobie w obliczu nagłych kryzysów życiowych i wyszli z fazy kryzysu z jak najmniejszymi konsekwencjami w kontekście zdrowia psychicznego i bezpieczeństwa.
f) Minimalizowanie zjawiska przemocy rówieśniczej poprzez działania integrujące grupę i naukę zastępowania agresji.
g) Wczesne reagowanie na rozpoznane osobiste problemy u młodych ludzi i zapewnienie niezwłocznej pomocy, co zapobiega wystąpieniu zdarzeń nadzwyczajnych, jak np. okaleczenia, a nawet samobójstwa.
h) Zwiększenie na świadomości na temat szkodliwości substancji psychoaktywnych, informowanie o ryzyku i konsekwencjach używania substancji psychoaktywnych.
i) Promowanie zdrowego stylu życia i wyrobienie nawyku stosowania zasad higieny psychicznej.
4.2 Usługa składa się z następujących zadań:
 Opracowanie i uzgodnienie z osobą koordynującą wychowanie w WK (w konsultacji z kierownikiem jednostki) harmonogramu realizowanego wsparcia.
 Prowadzenie stałych konsultacji psychologicznych (dyżurów) dla uczestników stacjonarnej w OSiW Grudziądzu,.
 Udzielanie pomocy rodzicom, wychowawcom w ich pracy z uczestnikami sprawiającymi trudności wychowawcze.
 Pomoc w trudnych sytuacjach życiowych, w tym diagnozowanie sytuacji wychowawczych w celu wspierania rozwoju, określenia odpowiednich form pomocy psychologiczno-pedagogicznej, w tym działań profilaktycznych, mediacyjnych i interwencyjnych wobec uczniów, rodziców i wychowawców oraz przeprowadzenie indywidualnego wsparcia i poradnictwa psychologicznego.
 Prowadzenie kart informacyjnych wsparcia danego uczestnika OHP- terminy spotkań, częstotliwość, zalecenia co dalszych kierunków pracy wychowawczej oraz systematycznego przekazywania ich kierownikowi jednostki.
 W odniesieniu do konsultacji grupowej – sporządzenie pisemnej informacji dla wychowawców w zakresie dalszych zalecanych odziaływań wobec danej grupy wychowawczej.
 Niezwłocznego poinformowania wychowawcy i kierownika jednostki o ewentualnych stwierdzeniach zagrożenia dla zdrowia życia uczestnika OHP lub szczególnie trudnej sytuacji rodzinnej, wymagającej i interwencji stosowanych służb. Udzielenie również wsparcia kadrze OHP w zakresie uruchomienia stosowanych procedur postepowania.
 Pomoc w trudnych sytuacjach życiowych, w tym diagnozowanie sytuacji wychowawczych w celu wspierania rozwoju, określenia odpowiednich form pomocy psychologiczno-pedagogicznej, w tym działań profilaktycznych, mediacyjnych i interwencyjnych wobec uczniów, rodziców i wychowawców oraz przeprowadzenie indywidualnego wsparcia i poradnictwa psychologicznego.
4.3 Informacje zebrane w czasie konsultacji psychologicznej powinny być opracowane w formie umożliwiającej ich wykorzystanie zarówno bezpośrednio w procesie wychowania i kształcenia, jak i w działalności organizacyjno-zarządczej OHP.
4.4 Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do niezwłocznego przekazania Zamawiającemu informacji nt. zagrożenia zdrowia i życia uczestnika OHP.
4.5 Usługa zostanie przeprowadzona w pomieszczeniach Wykonawcy lub Zamawiającego (do uzgodnienia w każdym konkretnym przypadku) zapewniających nieskrępowaną pracę z uczestnikiem, pełną poufność i dyskrecję prowadzonych rozmów, bez ingerencji osób trzecich oraz spełniających warunki BHP i Ppoż.
4.6 W Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Grudziądzu konsultacje będą się odbywały według harmonogramu uzgodnionego w porozumieniu z kierownikiem jednostki organizacyjnej OHP, w godzinach ustalonych z uczestnikiem, jednak nie wcześniej niż od godz. 8.00 i nie później niż do godziny 20.00. Dopuszcza się możliwość w wyjątkowych przypadkach przeprowadzenia konsultacji w soboty w godzinach 9.00-15.00 po uzyskaniu wcześniejszej zgody zamawiającego.
4.7 W sytuacjach uniemożliwiających osobiste przybycie na wsparcie psychologiczne, Wykonawca może świadczyć usługi w innym miejscu (w domu uczestnika OHP) lub za pomocą środków porozumiewania się na odległość (Internet, telefon).
4.8 Oferent zobowiązany będzie do informowania Zamawiającego niezwłocznie, jednak nie później niż w następnym dniu roboczym od zaistnienia zdarzenia (telefonicznie lub e-mailem) o zaistniałych trudnościach w realizacji zadania.
4.9 Uzyskane informacje i dane zostaną zgromadzone i zgodnie z przepisami RODO będą użytkowane z zachowaniem najwyższej poufności oraz odpowiedzialności etycznej i zawodowej osób zaangażowanych w realizację zadania.
4.10 Dopuszcza się możliwość przeprowadzenia wsparcia on-line w przypadku zaostrzenia stanu zagrożenia epidemicznego, pozostawania uczestnika lub/i wykonawcy w kwarantannie lub izolacji lub wprowadzenia nowych przepisów.
4.11 W związku z wprowadzeniem na podstawie Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 20.03.2020 DzU 2020.491 w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii Wykonawca zobowiązany jest do stosowania się do wytycznych, a w szczególności zachowania dystansu społecznego, dezynfekcji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 8178 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10350 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10350 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10350 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Burzyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761097388

7.3.3) Ulica: Stachonia 4 m 4

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10350 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-20

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4640 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4640 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4640 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Burzyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761097388

7.3.3) Ulica: Stachonia 4 m 4

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4640 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-20

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2720 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2720 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2720 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Burzyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761097388

7.3.3) Ulica: Stachonia 4 m 4

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2720 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-20

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10440 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10440 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10440 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Niepubliczna Placówka Wychowania Pozaszkolnego LINGUA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6783144332

7.3.3) Ulica: Młyńska 9/1

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-469

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10440 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.