eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubichowo › Budowa drogi leśnej/ drogi pożarowej nr 9 o długości 3,337 km w zakresie Lasów Państwowych na terenie Nadleśnictwa Lubichowo



Ogłoszenie z dnia 2024-06-18

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa drogi leśnej/ drogi pożarowej nr 9 o długości 3,337 km w zakresie Lasów Państwowych na terenie Nadleśnictwa Lubichowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO LUBICHOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036789

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Leśna 12

1.5.2.) Miejscowość: Lubichowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-240

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lubichowo@gdansk.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-lubichowo

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi leśnej/ drogi pożarowej nr 9 o długości 3,337 km w zakresie Lasów Państwowych na terenie Nadleśnictwa Lubichowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4bf5380-2d40-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371823

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008882/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa dojazdu pożarowego nr 9 Brzózki- Krępka

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=6fba2387-6b0b-4748-9c62-f6b4191d9888

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=6fba2387-6b0b-4748-9c62-f6b4191d9888

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający określa następujące
wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich
głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem platformy e-ProPublico wynosi 150 MB.
Szczegóły w punkcie 10 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – dalej „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest
Nadleśnictwo Lubichowo, ul. Leśna 12, 83-240 Lubichowo, tel. 58 588 5323, fax. 58 588 5322.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZG.270.45.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia obejmuje budowę drogi leśnej/drogi pożarowej po śladzie
istniejącej drogi leśnej/pożarowej o łącznej dł. 3337 mb. Dotychczasowy sposób
wykorzystania drogi, oddziaływanie na środowisko oraz forma użytkowania drogi nie
ulegnie zmianie. Odprowadzenie wód opadowych uzyskuje się powierzchniowo z
powierzchni drogi na teren przyległy w zakresie działek wskazanych, niepowodujący
zalegania i zalewania sąsiednich terenów. Budowa drogi polegać będzie na wykonaniu
korekty układu sytuacyjno-wysokościowego, polegającego głównie na wyprostowaniu
niektórych fragmentów odcinka istniejącej drogi wraz z wykonaniem łagodniejszych
łuków poziomych oraz niwelacją istniejących terenu poprzez zlikwidowanie, krótkich
odcinków o zróżnicowanym pochyleniu. W ramach projektu wzdłuż jezdni zasadniczej
zostanie wykonane 10 mijanek rozmieszonych względem siebie w odległości nie
większej niż 450 m oraz 22 zjazdy w miejscu istniejących połączeń dróg leśnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą
sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać
maksymalnie 100 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu dotyczące:
a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku
udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej.
Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca
wykaże, że dysponuje zdolnością kredytową lub środkami finansowymi nie mniejszymi
niż: 1 200 000,00 zł.
b) zdolności technicznej lub zawodowej.
Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli
Wykonawca wykaże, że:
a) Wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
co najmniej 2 roboty odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym
stanowiącym przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 800 000,00 zł
brutto każda.
b) dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie brała udział w realizacji zamówienia,
posiadającą uprawnienia do kierowania robotami, w specjalności drogowej, w co
najmniej ograniczonym zakresie zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane
lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający
dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru
Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą o zasadach
uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1
9 | S t r o n a
ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku
zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda
złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem
terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat
wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych
należności,
e) zaświadczenie albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej
placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed
jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający
żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem
terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł
wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,
f) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP,
sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,
wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały
wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały
wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wzór wykazu wykonanych usług
stanowi załącznik nr 7 do SWZ),
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonanych
wspólnie z innymi wykonawcami informacje, o których mowa wyżej dotyczą usług
faktycznie przez niego wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub
ciągłych - również faktycznie przez niego wykonywanych,
c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób skierowanych przez
wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ),

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 22 000,00 PLN
(słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych 00/100 PLN)
11.2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia
08.07.2024r. do godz. 10:00, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku
następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299).
11.3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 06.08.2024r.
11.4. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego w banku:
BNP Paribas Bank Polska S.A. 33 2030 0045 1110 0000 0040 3710 z dopiskiem:
Wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Budowa drogi leśnej/ drogi
pożarowej nr 9 o długości 3,337 km w zakresie Lasów Państwowych na terenie
Nadleśnictwa Lubichowo”
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie
zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie poręczeń
lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego
podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub
gwarancji oraz powinno zawierać:
a) wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być Nadleśnictwo
Lubichowo, Leśna 12, 83-240 Lubichowo;
b) nazwę i adres siedziby Wykonawcy;
c) kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia;
d) bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty
wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w
art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
11.5. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
11.6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Zamawiający wymaga, aby w treści wadium wnoszonego w formach, o których mowa w
pkt 11.2. ppkt 2)-4) SWZ zostali wymienieni wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia albo powinno z niej wynikać, że Wykonawca, na którego
16 | S t r o n a
gwarancja/poręczenie zostały wystawione działa w imieniu innych Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, bądź w ich treści powinien zostać
ujęty szerszy zakres odpowiedzialności gwaranta/poręczyciela niż tylko dotyczący
działań/zaniechań odnoszących się do Wykonawcy, na którego gwarancja/poręczenie to
zostało wystawione (zob. wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 24 czerwca 2020 r.
sygn. akt KIO 662/20; wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 15 czerwca 2020 r., sygn.
akt KIO 970/20; wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 31 lipca 2020 r., sygn. akt KIO
1183/20, uchwała Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 11 marca 2021 r., sygn. akt KIO/KD
6/21).
11.7. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP.
11.8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego
w formie gwarancji lub poręczenia, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela
z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wraz z ofertą należny złożyć: Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do
reprezentowania Wykonawcy, w formie elektronicznej,
g) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika
ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę
składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, sporządzone
pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej,

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 3 i 4 oraz 455 ust. 2 ustawy PZP

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=6fba2387-6b0b-4748-9c62-f6b4191d9888

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-08 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.