eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RypinUsługi cateringowe - wyżywienia dla 30 podopiecznych Dziennego Domu Pobytu "Senior+" w Rypinie w ramach projektu "Ośrodki wsparcia pełne WERWY w województwie kujawsko - pomorskim"



Ogłoszenie z dnia 2023-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi cateringowe – wyżywienia dla 30 podopiecznych Dziennego Domu Pobytu „Senior+” w Rypinie w ramach projektu „Ośrodki wsparcia pełne WERWY w województwie kujawsko – pomorskim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dzienny Dom Pobytu Senior+ w Rypinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389334030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mławska 54

1.5.2.) Miejscowość: Rypin

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ddprypin@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ddprypin.powiatrypinski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/798721

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna bez zakwaterowania dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi cateringowe – wyżywienia dla 30 podopiecznych Dziennego Domu Pobytu „Senior+” w Rypinie w ramach projektu „Ośrodki wsparcia pełne WERWY w województwie kujawsko – pomorskim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a1776f6-2be7-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00371852

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00128997/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi cateringowe – wyżywienia dla 30 podopiecznych Dziennego Domu Pobytu Senior+ w Rypinie w ramach projektu „Ośrodki wsparcia pełne WERWY w województwie kujawsko – pomorskim”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 9. Solidarne społeczeństwo, Działanie 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałanie 9.3.2 Rozwój usług społecznych, w ramach projektu nr RPKP.09.03.02-04-0060/20 pn. „Ośrodki wsparcia pełne WERWY w województwie kujawsko-pomorskim”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00327099

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DDP.010.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 98400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1)Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczaniu dziennego wyżywienia, w tym śniadania, dwudaniowego obiadu oraz posiłku na wynos dla maksymalnie 30 uczestników Dziennego Domu Pobytu „Senior+” w Rypinie w ramach projektu „Ośrodki wsparcia pełne WERWY w województwie kujawsko – pomorskim”.
2)Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie w szczególności na:
a) przygotowaniu i dostarczaniu gotowych posiłków dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu „Senior+” w Rypinie, 87-500 Rypin, ul. Mławska 54 D,
b) dostarczaniu posiłków dla uczestników projektu w pojemnikach zapewniających zachowanie temperatury wymaganej przez Zamawiającego oraz zachowanie odpowiednich warunków sanitarno – higienicznych obowiązujących w zbiorowym żywieniu,
c) dowiezieniu posiłków nie wcześniej niż 15 minut przed planową porą podania, czyli: śniadanie godz. 8:45 czas podania posiłku godz. 9:00; obiad godz. 12:45 czas podania posiłku godz. 13:00; posiłek na wynos do domu dowieziony wraz z obiadem, czyli godz. 12:45. Na Wykonawcy ciąży obowiązek takiej organizacji pracy, aby wydawanie posiłków odbyło się o ustalonych porach. W wyjątkowych sytuacjach, po wcześniejszym uzgodnieniu, dowóz może się odbywać w innych godzinach, np. ze względu na uroczystości organizowane w Dziennym Domu Pobytu Senior+ w Rypinie, wycieczki itp. O wszelkich zmianach Wykonawca będzie informowany z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem.
d) obowiązki opisane powyżej będą wykonywane codziennie, w dni robocze od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
3) Przewidywana maksymalna ilość posiłków (porcji) w ciągu trwania umowy wynosi:
a) śniadania – 2 460 posiłków,
b) obiady dwudaniowe – 2 460 posiłków,
c) posiłki na wynos 2 460 posiłków.
4) Ilość zamawianych posiłków może ulec zmianie w związku ze zmienną frekwencją uczestników placówki. Ilość może również ulec zmianie np. w związku z jego zamknięciem, którego wcześniej Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, a także w związku z sytuacją pandemiczną. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w trakcie realizacji zamówienia zmiennego dziennego zapotrzebowania na ilości posiłków.
5) Zamawiający będzie informował o ilości zamówionych śniadań do godz. 14.00 w dniu poprzedzającym odbiór posiłku, a o zmianie ilości zamówionych obiadów i posiłków na wynos do domu do godz. 9.00 w dniu realizacji zamówienia.
6) Zamawiający przewiduje, że w czasie obowiązywania umowy liczba wydawanych dziennie posiłków może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 30 % od przewidywanej liczby posiłków, o której mowa w pkt 3.
7) Wykonawca zobowiązany jest dostarczać posiłki na własny koszt i ryzyko, własnym transportem przystosowanym do przewozu żywności spełniającym warunki sanitarne w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych posiłków – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązków Wykonawca opisany jest w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95940,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95940,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Ekonomii Społecznej BONUM

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 040019534-00175

7.3.4) Miejscowość: Brodnica

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95940,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2023-12-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.