Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00281843/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-11
- 2024/BZP 00286180/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-16
- 2024/BZP 00288088/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, zlokalizowanej na działkach o nr. ewid. 73/13 i 309/2, położonych w miejscowości Kuriany, ul. Wilcza, Gmina Zabłudów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZABŁUDÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659208
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 8
1.5.2.) Miejscowość: Zabłudów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-060
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zabludow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-umzabludow.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6ee7ca16-f7f0-11ee-8d01-6607a228ef1b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, zlokalizowanej na działkach o nr. ewid. 73/13 i 309/2, położonych w miejscowości Kuriany, ul. Wilcza, Gmina Zabłudów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ee7ca16-f7f0-11ee-8d01-6607a228ef1b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371888
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074941/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa kanalizacji sanitarnej o dł. 220 mb w Kurianach ulica Wilcza (obręb Kuriany dz. 309/2 i 73/13)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00281843
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 419775,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, grawitacyjnej w pasie drogowym na dz. nr. ewid. 73/13, 309/2 w obr. geod. Kuriany, gm. Zabłudów, umożliwiających odprowadzenie ścieków z działek o nr. geod. 73/11, 73/12, 73/14, 73/15, 73/16, 73/17, 73/18, 73/23, 73/24, 73/25, 73/26, 73/30, 73/33, 73/36, 309/4, 309/5, 309/6, 309/7 zgodnie z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlano – montażowych, projektem zagospodarowania terenu oraz projektem technicznym i pomocniczo z przedmiarami.
2. Warunki realizacji zamówienia
1) długość projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej wynosi: odcinek S1-S15 – 213,40 m,
2) sieć kanalizacji sanitarnej należy wykonać z rur PCV o jednorodnej ściance o średnicy 200x5,9 mm, SN8 łączonych na uszczelki gumowe,
3) rury należy układać na podłożu piskowo – żwirowym, grubość 10 cm ze spadkami i z zastosowaniem obsypki piaskowej o grubości 30 cm nad rurą.
4) w celu umożliwienia bezproblemowego włączenia projektowanych przyłączy sanitarnych z budynków z działek o nr. geod. 73/11, 73/12, 73/14, 73/15, 73/16, 73/17, 73/18, 73/23, 73/24, 73/25, 73/26, 73/30, 73/33, 73/36, 309/4, 309/5, 309/6, 309/7 w studni S1-S15 należy zainstalować króćce rur z PCV długości 1 m zakończonych korkami PCV,
5) na kolektorze głównym w miejscach zmiany trasy i na końcach sieci należy umieścić studzienki betonowe DN1000 ze stożkiem odciążającym oraz włazem klasy D400,
6) należy zainstalować studnie rewizyjne (S1-S15) wykonane z kręgów betonowych DN 1000 m,
7) Wytyczenie trasy sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej wykonać należy zgodnie z projektem technicznym poprzez specjalistyczne służby geodezyjne zgodnie z dokumentacją techniczną, protokołem uzgodnień ZUD z zachowaniem minimalnych normatywnych odległości od istniejącego uzbrojenia.
8) Prace ziemne w bezpośrednim zbliżeniu do sieci należy wykonać ręcznie.
9) Wcięcia do sieci kanalizacji sanitarnej należy wykonać po uzgodnieniu i pod nadzorem Urzędu Miejskiego w Zabłudowie Referat Gospodarki Komunalnej.
10) Wykonawca, w imieniu inwestora, zgłasza rozpoczęcie i zakończenie budowy oraz uzyskuje wszelkie decyzje zezwalające na eksploatację przedmiotowej sieci.
11) Uzyskanie przez Wykonawcę decyzji o zajęciu pasa drogowego w celu prowadzenia robót i przygotowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy.
12) Wskazane jest, aby Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych wykonał dokumentację fotograficzną bądź filmową terenu budowy i utrwalił na nośniku elektronicznym.
13) Po realizacji budowy należy przeprowadzić kamerowanie wbudowanej sieci.
UWAGA:
• Wykonawca w swojej ofercie winien uwzględnić zakres robót określonych w niniejszej SWZ, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz przedmiarze robót przewidzianych po dokonaniu wizji lokalnej.
• Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy i nie może być jedyną podstawą wyliczenia ceny wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi wziąć pod uwagę wszelkie wymagania i zobowiązania bez względu na to, czy zostały one określone czy zasugerowane w przedmiarze.
• Wszystkie roboty wchodzące w zakres zamówienia, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, a nie zostały zgłoszone Zamawiającemu nie będą wchodziły w zakres robot dodatkowych I będą musiały być przeprowadzone na koszt Wykonawcy.
• Roboty budowlane będą wykonywane pod kontrolą Inspektora Nadzoru powołanego przez zamawiającego.
• Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z:
przepisami techniczno-budowlanymi (m. in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (Dz. U. poz. 2454)), oraz Polskimi Normami, atestami, aprobatami technicznymi i innymi dokumentami normującymi wprowadzenie wyrobów do obrotu i stosowania w budownictwie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319062,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 361250,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319062,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DRABENT Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5421027714
7.3.3) Ulica: Koplany
7.3.4) Miejscowość: Juchnowiec Kościelny
7.3.5) Kod pocztowy: 16-061
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319062,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń trzeciego piętra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.