eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzekuńBudowa sali sportowej w Drwęczy wraz z przebudową istniejącej szkoły.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sali sportowej w Drwęczy wraz z przebudową istniejącej szkoły.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzekuń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667959

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 33

1.5.2.) Miejscowość: Rzekuń

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-411

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 296432077

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mpawlowska@rzekun.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzekun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-36febb04-36b8-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sali sportowej w Drwęczy wraz z przebudową istniejącej szkoły.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36febb04-36b8-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00371928

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00098375/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa sali w Drwęczy, wraz z przebudową istniejacej szkoły.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00351842

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FPZ.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa sali sportowej w Drwęczy wraz z przebudową istniejącej szkoły“ oraz „Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy szkole Podstawowej im. Armii Krajowej w Drwęczy“ . Tryb zaprojektuj i wybuduj.
Roboty realizowane będą na terenie gminy Rzekuń w miejscowości Drwęcz. Przedmiotowa lokalizacja znajduje się na dz. nr 286 ,obręb 0004 Drwęcz; gm. Rzekuń, pow. ostrołęcki, woj. mazowieckie.
Powierzchnia działki obejmująca teren inwestycji 5600,00 m2
W ramach powyższego zadania należy wykonać rozbiórkę części budynku szkolnego tzw. ''dobudówki'' parterowej, podpiwniczonej, w której znajdują się pomieszczenia techniczne, kotłownia i sanitariaty. Następnie należy wykonać przebudowę i rozbudowę istniejącej Szkoły po stronie elewacji południowej o część dydaktyczną z zapleczem sanitarno - szatniowym i boiskiem wielofunkcyjnym z zadaszeniem łukowym (część sportowa). Nowo budowany segment dydaktyczny ma powstać jako niezależny, oddylatowany konstrukcyjnie, ale połączony komunikacyjnie (funkcjonalnie) z istniejącą szkołą, korytarzami na wszystkich kondygnacjach w sposób zapewniający swobodną komunikację w szczególności dla osób niepełnosprawnych. Całość planowanej rozbudowy powinna umożliwiać funkcjonowanie istniejącej części szkoły w nieprzerwany sposób. Szczegółowy zakres określa załączony program funkcjonalno-użytkowy.
Etap I obejmuje:
a) wykonanie dokumentacji geotechnicznej;
b) opracowanie mapy do celów projektowych;
c) wykonanie projektów inwentaryzacji istniejącego budynku i zieleni, ekspertyzy architektoniczno-budowlanych, technicznych i wykonawczych branży architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej i teletechnicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami dla projektowanych robót;
d) wykonanie projektu aranżacji wnętrza łazienek, korytarzy i strefy wejściowej
e) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWIOR) dla projektowanych robót;
f) uzyskanie akceptacji rozwiązań projektowych przez Zamawiającego;
g) uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, warunków technicznych i innych dokumentów, wymaganych przepisami szczególnymi niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę;
h) uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na budowę;
Zamawiający zastrzega możliwość bieżącej kontroli i analizy tworzenia przez Wykonawcę dokumentacji projektowej.
Etap II obejmuje:
a) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ);
b) wykonanie planu organizacji budowy;
c) zabezpieczenie miejsca i terenu realizacji robót przed dostępem osób trzecich,
d) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących;
e) demontaż i utylizację zbędnych urządzeń i instalacji w terenie, które nie będą wykorzystywane;
f) wykonanie robót budowlano - montażowych i instalacyjnych na podstawie PFU; projektów budowlanych, technicznych i wykonawczych i STWIORB;
g) wykonanie wszystkich niezbędnych prac budowlanych w zakresie budowy obiektu;
h) wykonanie wszystkich niezbędnych prac budowlanych i montażowych w zakresie wykończenia obiektu;
i) wykonanie wszystkich niezbędnych prac budowlanych objętych zamówieniem w zakresie zagospodarowania terenu;
j) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (np. napraw chodników i dróg po wykonaniu prac, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu prac);
k) opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu instrukcji obsługi, eksploatacji oraz konserwacji urządzeń w języku polskim;
l) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższa ceną przewyższa kwotę, która zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8977770,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18322572 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.