Ogłoszenie z dnia 2023-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00290773/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja infrastruktury turystycznej na terenie Bieszczadzkiego Parku Narodowego w 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BIESZCZADZKI PARK NARODOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180792174
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 19
1.5.2.) Miejscowość: Ustrzyki Górne
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-713
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bdpn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bdpn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cd3bad7b-1a50-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury turystycznej na terenie Bieszczadzkiego Parku Narodowego w 2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd3bad7b-1a50-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00371989
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036241/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Ochrona gleb i roślinności poprzez wykonanie i remont infrastruktury na szlakach turystycznych i scieżkach na terenie BdPN
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp.261.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Obwody ochronne Górny San i Tarnawa- wykonanie stopni kamiennych - 83 szt
- remont / wykonanie wysokich barier drewnianych (z jedną żerdzią) - 35mb
- remont / wykonanie wysokich barier drewnianych (z dwiema żerdziami) - 22mb
- wykonanie stopni drewnianych z wypełnieniem ziemno – kamiennym - 15szt
- prace godzinowe ręczne - 150 rbg
- prace godzinowe półmechaniczne - 40 rbg
- prace godzinowe mechaniczne - 16rbg
4.5.3.) Główny kod CPV: 90721000-7 - Usługi związane z bezpieczeństwem środowiska
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928300-1 - Bariery ochronne
44912000-6 - Różne kamienie budowlane
4.5.5.) Wartość części: 72388,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Obwody ochronne Tarnica, Wołosate, Ustrzyki Górne- montaż wodospustów - 13szt.
- remont / wykonanie wysokich barier drewnianych (z jedną żerdzią) - 105mb
- remont/ wykonanie drewnianej dylowanki - 149mb
- wykonanie drewnianej dylowanki na podwyższeniu z obustronną barierą wysoką - 6mb
- wykonanie stopni drewnianych z wypełnieniem ziemno – kamiennym - 7szt.
- wykonanie stopni kamiennych - 38szt
- prace godzinowe ręczne - 225 rbg
- prace godzinowe półmechaniczne - 58 rbg
- prace godzinowe mechaniczne - 22rbg
4.5.3.) Główny kod CPV: 90721000-7 - Usługi związane z bezpieczeństwem środowiska
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928300-1 - Bariery ochronne
44912000-6 - Różne kamienie budowlane
4.5.5.) Wartość części: 145727,68 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 Obwody ochronne Caryńskie, Osada, Suche Rzeki, Moczarne- wykonanie stopni drewnianych z wypełnieniem ziemno – kamiennym - 246szt.
- remont / wykonanie wysokich barier drewnianych (z jedną żerdzią) - 298mb
- remont/ wykonanie drewnianej dylowanki - 30mb
- wykonanie drewnianej dylowanki na podwyższeniu z obustronną barierą wysoką - 5mb
- prace godzinowe ręczne - 165 rbg
- prace godzinowe półmechaniczne - 37 rbg
- prace godzinowe mechaniczne - 16rbg
4.5.3.) Główny kod CPV: 90721000-7 - Usługi związane z bezpieczeństwem środowiska
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928300-1 - Bariery ochronne
44912000-6 - Różne kamienie budowlane
4.5.5.) Wartość części: 147063,04 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109890,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109890,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109890,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUBEGA, Anna Spólnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891187953
7.3.4) Miejscowość: Ustrzyki Górne
7.3.5) Kod pocztowy: 38-713
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109890,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-15Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.